Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impreza WRX SW 2002
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311
Muttley

Culoare Z2S D02
Jante originale + 185/55 vechi = 14kg
Jantele originale - 5.9kg (cules de prin topic si de prin amintiri)
TDM - 7.5kg
TDM vopsite alb + Kumho 185/50 = plus 15kg (nov 2020, da eroare la limita cantarul).
Hankook K125 185/55/15, 6.8kg.
Sparco Assetto Gara - 6.3kg.
Sparco cu Hankook, totul nou, 13.1kg.

QUOTE(Fratzica @ 23 Apr 2018, 23:11)
Engine Oil (≈ 4.1 Litres) Fully Synthetic only 5W-30 Over 100k 10w-40
Gearbox Oil  (≈ 2.2 Litres) 75W-90 GL4 
Coolant (≈ 4.98 Litres) 990E0-59J44-000 Ethylene Glycol based Antifreeze (suzuki super cool blue or p-HOAT is best), make sure you thoroughly flush the system before refilling
*



CPS J5T23891
09409-09304 - clips patrat overfender
09409-07332 - clips mare si negru de 6.7mm cu miez (e peste tot)
09409-08334 - clips rotund overfender spate.
09409-08328 - clips rotund overfender fata.
09409-08327 - clips negru push grila fata si bara fata jos.

OC 217/6 - Mahle, ulei motor.
W 610/1 - Mann, ulei motor.
C 2653 - Mann, filtru aer.
CU 2326 - Mann, filtru habitaclu.
Garnitura buson motor 14x20.

De pe autovit, un VIN de STI 2006: JF1GDFLH36G066515
bucatzel
Pai s-o conduci sanatos.

QUOTE(Muttley @ 27 Aug 2014, 16:15)
noul model, pe care desi l-au uratit grav
*


Well, cam greu, ca nici o versiune nu murise de draguta ce era.

balanel
Chiar ca o masina misto! Felicitari, s-o porti sanatos!
Rob3rto
Mi-a placut masina ta, foarte foarte simpatica biggrin.gif
Imi pare rau ca n-ai stat mai mult cand mi-ai dat carburatorul, vroiam s-o studiez putin wub.gif
4x4
Multi kmp!

E mai rapida decat dacia ta?
IRONICK
QUOTE(Muttley @ 27 Aug 2014, 18:08)
- primii NERVI, si aveau sa se perpetueze pana-n ziua de azi, si am sa-i am si maine si mult d-acu-ncolo;
- alti nervi, de alta natura;
- griji si dezamagire;
- primele regrete reale, primele intentii de a-i face vant.
*



Nu era mai bun Sandero? smile.gif
AR-18-MOS
Stepway, chiar...
Concord
Nervi gaseai sa iti faci cu orice masina. Mai bine ramai sanatos si te bucura te partile ei bune ( cele care au ramas )
maho
QUOTE(Muttley @ 27 Aug 2014, 19:55)
Se pare ca asa fac mai toate...

Si cea mai nasoala... Am luat masina asta ca sa-mi placa s-o conduc, si am ajuns s-o urasc.

Rauvoitorii zic asa de dacii (da' banuiesc ca asta o stii).
Sa conduci ceva ce nu-ti place, nu prea e ok, chiar daca cu restul (frana de motor, etc.) te poti obisnui.
P-A-C-O
QUOTE(Muttley @ 27 Aug 2014, 18:55)
Ce mi se parea la inceput, si anume ca nu prea are frana de motor, avea sa se demonstreze a fi muuult mai nasol, si mai ales, e o functie prevazuta de fabricant!
Practic, atunci cand o calc, si o mai calc uneori, ca d-aia am luat-o, cand nu apas pe acceleratie, ea ramane turata, sau scade in turatie extrem de lent. Asta inseamna ca frana de motor, in ture mari, nu exista. Mai inseamna ca atunci cand combin frana de motor cu cea de serviciu... motorul practic accelereaza.
*



asta pare o chestie foarte nasoala pentru siguranta in traficul urban.. tine-te de ei cu reclamatii sa-ti puna un soft actualizat , nu cred ca a ta e singura cu problema respectiva (da, e o problema reala, aburelile alea cu "protectia cutiei" sunt pentru ciobanii care n-au nicio treaba cu domeniul auto)

apropo, tu n-ai facut un test drive sanatos inainte? unsure.gif
masina e frumoasa, pare asezata insa la 15k nu prea are voie sa faca figuri ! sleep.gif
argon
Cati forinti fu ? Mie nu-mi place, un Clio RS sehas ca nou ar fi fost alegerea, ramaneau si bani, intretinerea nu e scumpa, si manca ungusrimul asta a tau la cina cu 60 de cai in plus.
MihaiD
In .ro astia se ocupa de Cupa Swift si sunt alesi sa faca asta de catre Suzuki Romania. Fa-le scandal la reprezentanta, poate accepta sa-ti resofteze masina pe garantie biggrin.gif.

A, si daca o sa bagi ceva circuit cu ea, un LSD e obligatoriu wink.gif.
gabize
S-o stăpânești sănătos!
Mașina îți era numa' bună ca a doua mașină (îndrăznesc să scot din ecuație bătrâna dacie), cu care să te joci când ai chef. Acoperă prea puțin din nevoi, e totuși clasă mică, iar așteptările tale sunt prea mari.
Cât despre OPC, dacă otomobilu' așa a fost proiectat și nu încalcă niciun normativ european sau românesc, poți să uiți.
IRONICK
Vezi ca Torque indica aiurea pozitia pedalei. Bine, nu reactioneaza la toate masinile asa.
MihaiD
Da, Torque se asteapta la 5V/100% din TPS si de fapt posibil ca TPS-ul tau sa fie cu 4.5V/100%(sau alta valoare sub 5V).
Dupa cate stiu eu, la Swift Cup, remaparea ridica redline-ul si mareste puterea cu intre 5 si 10 cai, dar cel mai simplu ii suni pe baietii aia si ii intrebi - cu ocazia asta le spui si de problema ta, poate-ti dau o solutie (resoftare partiala, etc...). Daca exista o solutie, mergi la reprezentanta si poate, poate o sa se lase cu o rezolvare a problemei rolleyes.gif .
MihaiD
Nu neaparat. Ii suni pe cei din Cluj cu Cupa Swift, vezi daca au o solutie si te interesezi si despre softul de cupa. Daca au, mergi la reprezentanta din Bucuresti, si le spui ca din punctul tau de vedere masina este inutilizabila, esti dezamagit, etc... dar sunt unii autorizati Suzuki care ar putea rezolva problema. Poate ai noroc...


4x4
QUOTE(Muttley @ 27 Aug 2014, 18:55)
Ce mi se parea la inceput, si anume ca nu prea are frana de motor, avea sa se demonstreze a fi muuult mai nasol, si mai ales, e o functie prevazuta de fabricant!
*



Fara a avea nici o cunostinta vis-a-vis de sistemele folosite pe suzuki, pot totusi sa iti sugerez o treaba.

La pedala de ambreiaj ai sigur un senzor de pozitie, e folosit de sistemul de CC, posibil si de sistemul ce previne pornitul motorului cat timp esti in viteza? si in cazul masinii mele la fwtut cumplet pedala de accelertie.

Nu intru in detalii, face exacat cum spui tu, delay la apasare, retrogradari extrem de nasoale, practic no joy of driving.

Am scos mufa din senzor, am ramas fara CC laugh.gif , dar acuma am masina. Poti incerca treaba asta, e foarte usor de facut si in caz de merge, rezultatele sunt pe masura.

Fenomenul a fost observat si de tipul asta:
https://www.youtube.com/watch?v=cNTA5jpznlI...E3VjruzwfoG0ZGw
AR-18-MOS
QUOTE(Muttley @ 27 Aug 2014, 21:27)
exemplu: depasesti, ramai in treapta, te repliezi in spatele celei de-a 2-a masini din fata, franezi, timp in care ea accelereaza => situatie de maxima ciocolata. 
*


Pentru atata? icon_mrgreen.gif
Eu am condus Loganu' de curse, timp de vreo doua saptamani cu arcul de la acceleratie rupt, si cablul improvizat ca sa stea fix. Astfel ca nu numai ca calcam pedala, da' trebuie s-o si ridic ca sa nu mai accelereze. icon_mrgreen.gif
IRONICK
QUOTE(MihaiD @ 27 Aug 2014, 21:17)
Da, Torque se asteapta la 5V/100% din TPS si de fapt posibil ca TPS-ul tau sa fie cu 4.5V/100%(sau alta valoare sub 5V).
*



Nu stiu daca este calitatea adaptorului sau o referinta interna da tensiune. Si tensiunea bateriei citita din adaptor este mult mai mica. Si nu este problema de fire sau contacte, cu multimetrul masurat in acelasi loc este corecta.
argon
Numa pseudo japonezele au probleme din astea...Driverx o fi rezolvat cu ralantiul la Lancer? huh.gif
R E M U S
Bre, japonezele e fiabile. dry.gif
argon
Comportamentul ala ciudat nu are legatura cu fiablititatea.
mars
Frumoasa masinuta! Imi aduc aminte ca m-a cam alergat una pe centura si se tinea al naibii de bine. Abia la iesirea spre Colentina am vazut ca era mai sportiva wink.gif.
IRONICK
Eu cred ca avea probleme cu senzorul de pozitie, este normala cresterea usoara de turatie atunci cand se apasa pe ambreiaj, sa sustina diverse consumatoare (gen servodirectie, ac, etc) si sa nu se opreasca motorul. Daca scoti din viteza in mers si ridici piciorul de pe acceleratie si ambreiaj, o sa vezi ca nu ajunge la ralanti, ci il tine turat la peste 1500rpm. Doar ca in frana de motor nu trebuie sa se intample asta.
cristio_79
QUOTE(4x4 @ 27 Aug 2014, 23:00)
La pedala de ambreiaj ai sigur un senzor de pozitie, e folosit de sistemul de CC, posibil si de sistemul ce previne pornitul motorului cat timp esti in viteza? si in cazul masinii mele la fwtut cumplet pedala de accelertie.

Nu intru in detalii, face exacat cum spui tu, delay la apasare, retrogradari extrem de nasoale, practic no joy of driving.

Am scos mufa din senzor, am ramas fara CC  laugh.gif , dar acuma am masina. Poti incerca treaba asta, e foarte usor de facut si in caz de merge, rezultatele sunt pe masura.

Fenomenul a fost observat si de tipul asta:
https://www.youtube.com/watch?v=cNTA5jpznlI...E3VjruzwfoG0ZGw
*


Ala mai degraba este un intrerupator, decat un senzor. Am avut si eu o problema cu unul la una dintre masini, am facut mai multe diagnoze si aparea tot timpul eroarea, chiar daca era stearsa. Pe tester aparea ca fiind apasata pedala de ambreiaj, cu toate ca pedala era libera. Sfatul a fost sa-l schimb, ceea ce am si facut. Mi s-a parut o idee mai sprintena la plecarea de pe loc si in treptele inferioare. Nu am mai ajuns sa pun Lexia pe masina sa vad daca se sterge singura sau nu. Voi face acest lucru saptamana viitoare.
Mecanicul mi-a spus ca limiteaza demarajele daca este defect, masina find putin mai lenesa.
Am masurat intrerupatorul demontat cu un aparat de masura si valorile indicau ca este bun.
IRONICK
QUOTE(Muttley @ 28 Aug 2014, 10:24)
Ironick, cine avea probleme cu senzorul de pozitie? Stiftu'?
*
nu, masina lu' 4x4
ianacosti
Dar consumul instantaneu cade la zero in frana de motor?

Si la a mea am observat ca nu prea are frana de motor in treptele 4, 5 si 6, dar nu se accelereaza, doar deccelereaza foarte lent si consumul instant afisat e 0. (1.2 TSI 105 CP)

P.S. Exista foliie transparenta pentru far? Super tare. Imi dai si mie un cod, un nume al foliei?
R19/16v
Cum o sa scada la 0 daca motorul e turat? Cine sa-l tina turat?
MihaiD
QUOTE(IRONICK @ 28 Aug 2014, 08:18)
Nu stiu daca este calitatea adaptorului sau o referinta interna da tensiune. Si tensiunea bateriei citita din adaptor este mult mai mica. Si nu este problema de fire sau contacte, cu multimetrul masurat in acelasi loc este corecta.
*



Am zis ca desi senzorul de TPS e de 5V, ECU-ul se asteapta ca la 100% clapeta deschisa TPS-ul sa-i indice 4.5V(sau alta valoare sub 5V) si de aia Torque ii indica alta valoare sub 100%. Am mai vazut asta la o Mazda, care-i arata pe Torque ca clapeta se deschide numai ~ 90% cand era la full throttle. Pe testerul de la Mazda(care era calibrat pe voltajul exact) arata 100%.
marksman
QUOTE(Muttley @ 28 Aug 2014, 14:33)
[...]

Folia e transparenta, relativ groasa, extrem de elastica si foarte scumpa. Folierea capotei (ca apropo, e pamant de flori la capitolu' vopsea) m-ar costa 250e. Am zis pas si las eventuale probleme-n grija politei Casco.
Folierea farurilor si a proiectoarelor a costat 230 de lei parca.
*


Pe forumul vw era un tip care-si infoliase toata masina. Vreo 5000 de lei l-a costat smile.gif
cdadan
Mda, sa vezi de-acum cohorta de coforumisti umbland sa scoata mufele de prin spatele pedalei de ambreiaj. sad.gif
marksman
QUOTE(cdadan @ 28 Aug 2014, 16:56)
Mda, sa vezi de-acum cohorta de coforumisti umbland sa scoata mufele de prin spatele pedalei de ambreiaj.  sad.gif
*


Io dac-o scot imi da eroare de la cruise control. LE: si nici nu mai porneste pentru ca nu sesizeaza ca e apasat ambreiajul.
Muttley
Doar unde-s 2, si doar cea de sus. Aia de jos face alte treburi.
Repet, la tigaia mea porneste doar daca tin apasat pe buton.
argon
QUOTE(Muttley @ 28 Aug 2014, 17:00)
Chair va rog. Reno, vemveu, Dacie 1100, scoateti mufele, ziceti ce se-ntampla!
*




Am incercat eu la Twingo..m-a impiedicat faptul ca nu am gasit nici o mufa...nici pedala de ambreiaj de altfel sleep.gif
R19/16v
A facut argon o gluma. Radeti, va rog!
mars
Eu m-am amuzat, mai ales ca eu am pedala la Twingo. A lui Argon e automata, pentru donsoare wink.gif.
pishky
QUOTE(argon @ 28 Aug 2014, 16:28)
Am incercat eu la Twingo..m-a impiedicat faptul ca nu am gasit nici o mufa...nici pedala de ambreiaj de altfel sleep.gif
*



radmasa.gif

QUOTE(R19/16v @ 28 Aug 2014, 21:18)
A facut argon o gluma. Radeti, va rog!
*



ii bun asa?
R19/16v
Merge...

Sry Muttley...
4x4
QUOTE(Muttley @ 28 Aug 2014, 15:40)
In afara de faptu' ca sarea turatia la schimbare-n sus, toate bune.
*



La fel face si la mine, insa ma deranjeaza mai putin caci oricum am setata o viteza de ralanti mai mare.

Idem la faza conectarii mufei la loc, nu mai pot conduce masina decat asa, chiar daca pierd CC-ul.

Cum ai dedus ca masina e mai rapida? In afara ca ma lasa sa plec de pe loc mult mai in blana a ramas la fel de tigaie. Cei drept acuma raspunde instant la acceleratie si varf calcai-ele merg struna.
cdadan
QUOTE(4x4 @ 28 Aug 2014, 23:09)
am setata o viteza de ralanti mai mare.
*


O ce? huh.gif
madhorsefuzzy
A scris clar: viteza. Da eu am citit turatie.
mars
Exista si viteza de relanti smile.gif. La Laguna merge si cu a 1-a, si cu a 2-a, fara acceleratie. Creste ea usor turatia la 1.000 si nu da in nas deloc.
Muttley
QUOTE(4x4 @ 28 Aug 2014, 23:09)
Cum ai dedus ca masina e mai rapida?
*



Am simtit-o per ansamblu. Sau, de exemplu, mers constant in 2 la 3000rpm, accelerare brusca. Diferenta clara.

Pana acum am avut 2 oferte de cumparare de la membri de pe forumul celalalt.
La cat mi-e de "draga", n-ar trebui sa stau pe ganduri. Da' cum sunt de o comoditate rara, cred c-o tin si-ncerc sa-i dau de capat. Mufa aia mi-a demonstrat ca nu e imposibil...
pishky
comoditatea deasa ar fi sa o dai si sa nu iti bati capul.
corbex
Iei un 0.9. N-are mufe.
R E M U S
Nici motor
Muttley
Toate motoarele benzina de pe Logan cu E5 au un raspuns la accelerare pur si simplu dezgustator, 1.2, 1.6 de p-ala vechi... 0.9 e chiar mai rau, smuceste ca o vaca drogata.
Dpmdv, sa-ti iei benzina in gama Dacia e autoflagelare. In cazul alora de nu-i deranjeaza e ok.
In schimb, ca fapt divers, la Megane 1.4 Tce, eu unu' n-am simtit nimic anormal, deci o fi in legatura cu pretu' masinii.
dr_mKe
Vezi, eu tin de 16v, deja-i clasica tongue.gif

Btw, ai fost drogat de n-ai facut drive-test cu Știftu' inainte sa-l cumperi ? Si mie imi place maxim masina, dar n-as fi omis plimbarica de proba.

Intrebare: daca exista solutia remparii cu softul celor folosite in cupa, macar de proba, chiar te doare asa mult garantia la motor ?
IRONICK
Mufa aia este ca un buton de sport. smile.gif
4x4
QUOTE(IRONICK @ 29 Aug 2014, 09:07)
Mufa aia este ca un buton de sport. smile.gif
*



Mai degraba un Sprintbooster, dar fara pretul de teapa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.