Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Renault Laguna 3, 2009
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
didiland11
Motor 1. 5 dci, 110 cp, 6 trepte.
Primul proprietar, cumparata din reprezentanta RO, revizii mereu la zi la Renault. Carte service si toate facturile pentru ce a fost schimbat. 135.000 km absolut reali. Daca cautati prin posturile mele gasiti un istoric f complet.
Totul functional, nu bate si nu troncane nimic.
Se poate merge in orice service pt orice verificare.
Printre alte dotari: bixenon adaptativ, plafon panoramic cu trapa electrica, scaune partial piele, jante 17".
Sunt medic, nu ma ocup cu vanzari- cumparari de auto. Masina vizibila in Focsani.
Pretul, 7000eur, NU este negociabil!
nWo
Cum sta cu taxa?
didiland11
Am platit la inmatriculare, in mai 2009, o taxa de mediu/ poluare/ inmatriculare (cum s-o fi numit atunci). Nu stiu cat a fost...cat era la vremea respectiva. Nu am recuperat nimic si nici nu am incercat. Daca se mai plateste ceva acum, nu stiu, nu ma pricep. Dar daca stiti, va rog postati. Multumesc.
frankcadillac
Daca ati platit taxa de prima inmatriculare, cum se numea atunci, si nu ati recuperat-o, acum nu se mai plateste nimic.
Marius 77
Nu se mai plătește nimic, însă, pentru confirmarea faptului că taxa a fost plătită și nerecuperată este nevoie de adeverința (de la Anaf) care atestă acest lucru.
didiland11
Desi imi convin raspunsurile voastre, se pare ca ce am platit in 2009 nu era taxa de inmatriculare. Pentru ca:

In perioada 16.12.2008 – 31.12.2009, Tariceanu a introdus o exceptare de la plata taxei de prima inmatriculare pentru masinile cumparate noi din Romania.
Deci, are taxa platita? Evident ca NU. Nu puteai sa platesti taxa nici daca vroiai. Nu ti-ar fi trecut prin cap sa vrei sa o platesti gandindu-te ca statul ii va cere urmatorului proprietar banii in mod “restant”.

Conform calculatorului de pe un site de vanzari auto second: taxa este de 560eur.
didiland11