Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Skoda Octavia 3
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
mariusd4
Pentru ca nu pot sa ma despart de acest forum, doresc sa va prezint in continuare noua mea achizitie, dupa 2 luni grele in care am vazut toate filmuletele de prezentare existente pe net, asteptarea a luat sfarsit, din data de 05.09.2014 sunt si eu un sofer fericit, conduc in cele din urma masina dorita dupa luni bune de cautari, este vorba despre Skoda Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI.
Ca si dotari suplimentare fata de varianta Elegance ar fi:
- culoare metalizata Topaz Brown - interior Bej,
- radio cd Bolero + MDI - USB - SD Card
- pregatire GSM, confort bluetooth,
- proiectoare de ceata fumurii,
- incalzire in scaune,
- elemente decorative habitaclu cu aspect de lemn,
- faruri Bi - Xenon, Adaptive Frontlight System,
- instalatie spalare faruri,
- Day Light - LED

Momentan asta este tot, momentan ........ smile.gif

Toate bune, Marius
mezym
S-o stapanesti sanatos!

smile.gif
dr_mKe
Interiorul arata frumos !

Multi kmp fara stres !

tongue.gif
corbex
Pare o Skoda rapida. Multi kmp..!
paul_p
Multi kmc!
Insa lampile de pe spate mi se par ingrozitoare.
iulian'71
Frumoasa, spatioasa, utila si speram sa duca mai departe calitatile predecesoarelor, iar tu si familia ta sa va bucurati din plin de tot ceea ce poate oferi!
zanzie
S-o stapanesti sanatos si (traditionalul) multi kmp fara probleme!

Vad in semnatura ca ai avut Fluence. Faci o comparatie?
tomageorgian
faina. ceva pret????
speedman
Foarte tare masina, motorul, culoarea, interiorul deosebit...multi km fara probleme!
dizzy
Cat a fost halatu?
Cum o tine în timp interiorul?
kum
Faina masina. S-o stapaniti fara probleme!
Configuratoru' de la Skoda zice ca pretul ar fi 23160 euroi. Ai avut ceva discount in afara de RABLA?
Alydor
Foarte frumoasa. Interiorul este cam pretentios. Multi kmpch fara probleme


Suma respectelor, Alydor
hitman1234
foarte badass modelul asta, dar nu vreau sa ma gandesc cum o arata interiorul in cativa ani
R E M U S
In sfarsit o octavia 3, cu motor. rolleyes.gif
CatalinCTM
Heh , alta viata fata de Fluence smile.gif .. Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme .

PS: Tii minte cumva ca fostul Fluence sa iti dea fum si sa faca probleme la relanti ?
mariusd4
In primul rand va multumesc tuturor pentru urari, sper sa fie totul ok, daca nu are garantie 4 ani, ca 120000 km nu fac.
- paul_p - in poze nici pe mine nu ma incanta stopurile, in realitate cu ledurile active parca se fac ceva mai placute,
-iulian'71 calitatea este ok,
- zanzie, se compara cu Fluence-ul doar la dimensiuni, in rest nu prea au treaba,
- tomageorgian, pret de baza 23.200 Euro , rabla + reducere = 20.900 Euro final,
- dizzy, de interior nu ma tem. A avut tata niste huse la fel pe Logan si au tinut 2 ani pana la prima spalare. Daca se murdaresc se rezolva cu un detailing.
- R E M U S, motorul/puterea/consumul m-au convins sa o iau,
- CatalinCTM, doar relanti neregulat, parca si o pornire intarziata dar fum nu am observat.

Acum sunt cu cartea in brate, am vazut ca Tempomatul memoreaza vre-o 5 setari de viteza si nu stiu cum sa aleg o viteza presetata....

Toate bune,
Raduchu
Frumoasa foc, sa o stapanesti sanatos. Imi place foarte mult culoarea.
argon
QUOTE(mariusd4 @ 7 Sep 2014, 20:03)

- zanzie, se compara cu Fluence-ul doar la dimensiuni, in rest nu prea au treaba,
*



In sensul ca renoul e mai bun, sper ca nu te gandesti la altceva rolleyes.gif
dizzy
Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de drumuri frumoase.
daca tempomatul e ca la Octavia 2 atunci:
comenzile sunt pe maneta din stanga.
dai de contactul basculant de sus spre stanga.
cu cele doua contacte laterale:
cel de sus duce la viteza stabilita si creste viteza cu cate 1km/h
cel de jos stabileste viteza si apoi o poti scadea.
mariusd4
- Raduchu am stat in dubii intre negru si asta, nu-mi pare rau ca am ales-o,
- argon bineinteles ca renoul este mai bun, nu se compara pentru ca Fluence este pe benzina si Skoda este diesel,
- dizzy multam in weeckend fac un drum mai lung si am sa butonez la el.

Toate bune,
cdadan
QUOTE(R E M U S @ 7 Sep 2014, 15:09)
In sfarsit o octavia 3, cu motor.  rolleyes.gif
*


Aprob pozitiv. Nici n-are rost sa verific, ar trebui sa fie cel de 150 pe MQB. Am condus un G7 cu motorul asta, sub 2000 e tare lenes, dar de acolo impinge intr-un mod incantator. wub.gif
mariusd4
150 CP, 110 KW. Abia astept finalizarea rodajului sa ma pot bucura pe deplin de el.
mezym
Sper ca asta sa nu fie un alt topic in care o parte a poporului reno.ro sa se inchine la masina germana si la pseudo-masina germana!
In primul rand, omul inainte a avut un Fluence Autentique pe care l-a transformat intr-o oarecare corcitura intre Dinamique si Expression.
In al doilea rand, Skoda Elegance se compara cu Fluence Privilege. La dotari de serie sunt la fel, la optionale Skoda iese in castig dar despre asta putin mai jos.
Octavia asta are un exterior mai prizabil decat generatia veche, nu este unul frumos insa. Interiorul, in schimb, e oribil. Parca plange. Deci la capitolul look Fluence este mult peste. E adevarat ca dupa ce ai avut patru ani Fluence sa treci la aceeasi masina ar suna cam ciudat, mai ales in detrimentul uneia recent lansate.
Octavia ar merita cumparata pentru optiunile de clasa medie pe care le-ai putea avea intr-o compacta la pret mult mai mic. Scaunele cu memorie, oglinzile cu memorie, parbrizul incalzit, astea ar justifica masina bine echipata si cu pret ridicat.
Dar la banii astia intri la o Laguna Dinamique, Latitude Luxury masini care, oricum am lua-o, sunt superioare Octaviei ca si confort, design etc.
Asadar, la pret o idee mai mic s-ar fi putut lua Fluence Privilege 1.6dci 130 cu aceleasi dotari (xenon in loc de bixenon, dar cu r-link si Arkamys), la pret echivalent Laguna 2.0dci 150, la unul usor mai mare Latitude 2.0dci 150 Luxury.
Dar asa ii trebuie lui Renault. Omului i-a dat distributie noua, deci zero costuri de intretinere pe 6-7 ani, parca si amortizoare noi. Omul in schimb a urinat pe ei si-a plecat la smecherie. Poate asa Renault o sa faca masini mai bune ....
mariusd4
As vrea pe cat se poate sa nu transformam acest topic intr-un VS.

Toate bune,
corbex
QUOTE(mezym @ 8 Sep 2014, 08:29)
..................
Dar la banii astia intri la o Laguna Dinamique, Latitude Luxury ..........
*


Prea multe cuvinte. Cum fac sa tin minte cum o cheama, cind o comand?
dizzy
Hai sa nu facem noi calcule pe banii luimariusd4.
Banii lui - treaba lui!
Daca omul a vrut Octavia, ce te bagi tu in calculul lui?
Daca vorbim de frumusete, sa ma ierti, dar designul de bidon turtit al Lagunei nu e vreo desfatare, nici Platitudinea - masina cu design optzecist.
Daca designul Meganeului 2 a fost peste cel al Cotaviei 2, la 3 au cam zbarcit-o galii.
75AIM
QUOTE(mezym @ 8 Sep 2014, 07:29)
Sper ca asta sa nu fie un alt topic in care o parte a poporului reno.ro sa se inchine la masina germana si la pseudo-masina germana!
In primul rand, omul inainte a avut un Fluence Autentique pe care l-a transformat intr-o oarecare corcitura intre Dinamique si Expression.
In al doilea rand, Skoda Elegance se compara cu Fluence Privilege. La dotari de serie sunt la fel, la optionale Skoda iese in castig dar despre asta putin mai jos.
Octavia asta are un exterior mai prizabil decat generatia veche, nu este unul frumos insa. Interiorul, in schimb, e oribil. Parca plange. Deci la capitolul look Fluence este mult peste. E adevarat ca dupa ce ai avut patru ani Fluence sa treci la aceeasi masina ar suna cam ciudat, mai ales in detrimentul uneia recent lansate.
Octavia ar merita cumparata pentru optiunile de clasa medie pe care le-ai putea avea intr-o compacta la pret mult mai mic. Scaunele cu memorie, oglinzile cu memorie, parbrizul incalzit, astea ar justifica masina bine echipata si cu pret ridicat.
Dar la banii astia intri la o Laguna Dinamique, Latitude Luxury masini care, oricum am lua-o, sunt superioare Octaviei ca si confort, design etc.
Asadar, la pret o idee mai mic s-ar fi putut lua Fluence Privilege 1.6dci 130 cu aceleasi dotari (xenon in loc de bixenon, dar cu r-link si Arkamys), la pret echivalent Laguna 2.0dci 150, la unul usor mai mare Latitude 2.0dci 150 Luxury.
Dar asa ii trebuie lui Renault. Omului i-a dat distributie noua, deci zero costuri de intretinere pe 6-7 ani, parca si amortizoare noi. Omul in schimb a urinat pe ei si-a plecat la smecherie. Poate asa Renault o sa faca masini mai bune ....
*


Total de acord,la acelasi model ma uitam si eu si comparam dotarile la motoare 1.6 tdi vs 1.6 dci si totul iesea in favoarea Fluence apoi la test drive O3 m-a desumflat...spatiu interior in spate mic fata de Fluence,stiu unii o sa zica ca are avantajul hayonului dar nu car frigiderul cu masina si cel mai mult ce m-a dat inapoi a fost interiorul...anost +optionalele ce urcau pretul instant,oricum eu nu am vazut ceva deosebit fata de Fluence la ea la tinuta de drum sau antifonare pe cand varianta Privilege 1.6 dci la test drive m-a dat pe spate la interior,la cum trage motorul....
Sa o porti sanatos
corbex
Numai invidiosi pe aici.
Catalinmodena
Iara comparam mere cu pere si Flatuence cu Masini.
marksman
QUOTE(mariusd4 @ 8 Sep 2014, 08:49)
As vrea pe cat se poate sa nu transformam acest topic intr-un VS.

Toate bune,
*



Stai, ca inca n-au aparut glumele cu tractoarele si cu consumul de ulei.
Han Solo
CR-urile nu (prea) mai mananca ulei. oricum, si la alea halitoare (BXE si restul), marea chestie era ca aveai un bidon de 505.01 tot timpul dupa tine, si cam la 7-10K ii mai dadeai 500 ml 04.gif
mariusd4
Fluence am condus 4 ani si indiferent ce ati zice voi, suspensia este aceeasi si pe Privilege, motorul la fel, antifonarea la fel, platforma la fel, gura de incarcare a portbagajului la fel.....aceste argumente si terminarea garantiei m-au facut sa aleg un motor mai bun, o stabilitate mai buna, 5 stele Euro Ncap, gura de incarcare a portbagajului mare (eu car si frigidere), motor pe placul meu si nu in ultimul rand garantia.
75AIM - si eu am mers cu 1.6 TDI si nu mi-a placut motiv pentru care am ales 2.0 iar in ceea ce priveste spatiul sa nu exageram, este destul si in octavia, in plus ca nu conduc din spate iar pasageri in spate am ocazional 1-2 ori pe an.

Toate bune,
dizzy
La BXE trebuie sa verifici nivelul la 2-3000 km si sa-l aduci la maxim. Mare efort intr-adevar! Nici nu trebuie sa tii bidonul in porcbagaj.
CR-urile merg foarte frumos, nici zgomot nu mai fac asa tare.
hitman1234
prostul de mine, am bxe de 7 ani si nu am verificat uleiul la 2000km si nici n-a trebuit sa completez sad.gif
mariusd4
dizzy - in comparatie cu Passat B6 pare mai silentios, la interior la relanti se aude foarte usor....

Ma enerveaza tare porcaria de Start Stop....
75AIM
QUOTE(mariusd4 @ 8 Sep 2014, 09:03)
Fluence am condus 4 ani si indiferent ce ati zice voi, suspensia este aceeasi si pe Privilege, motorul la fel, antifonarea la fel, platforma la fel, gura de incarcare a portbagajului la fel.....aceste argumente si terminarea garantiei m-au facut sa aleg un motor mai bun, o stabilitate mai buna, 5 stele Euro Ncap, gura de incarcare a portbagajului mare (eu car si frigidere), motor pe placul meu si nu in ultimul rand garantia.
75AIM - si eu am mers cu 1.6 TDI si nu mi-a placut motiv pentru care am ales 2.0 iar in ceea ce priveste spatiul sa nu exageram, este destul si in octavia, in plus ca nu conduc din spate iar pasageri in spate am ocazional 1-2 ori pe an.

Toate bune,
*


Cand o sa ai copil si o sa pleci departe o sa tb sa amenajezi un mic patut in spate si atunci o sa conteze spatiul interior, daca ai minim 20 kg in porcbagaj +1-2 pasageri in spate nu se mai aude nimic,eu nu spun ca este o alegere proasta ci doar ca nu este perfectiunea intruchipata are un plus ca motor 2.0 CR dar un interior trist-parerea mea,avantajul hayonului... dar si un pret mai mare.
mariusd4
Hm, cred ca avem alte criterii de alegere, eu aleg o masina dupa performante si ceva dotari minime, nu ma intereseaza asa de mult restul....in ceea ce priveste spatiul din spate eu unul nu am sesizat diferente fata de Fluence iar daca imi trebuie spatiu de facut un patut am sa rabatez bancheta (care se rabateaza aproape la orizontala) si impreuna cu portbagajul iese un dormitor dragut.
Copilul este pe drum, am luat in calcul si asta, pana la 14 ani se incadreaza la fix in spate, apoi il trec in fata biggrin.gif

Toate bune,
75AIM
Eu pe Privilege nu am dotari minime....1.6 dci este un motor slab?doar ce am facut Alanya in august si iti spun ca la cursa lunga e un motor excelent cu 4.4 % consum pe vreo 3600 km cu AC aproape continuu,aprox 600 km de autostrada facuti continuu,fara sa opresc motorul la vreo 38 grd afara si masina a mers perfect,e o masina slaba?
Iti respect alegerea,e o masina buna dar nu este perfectiunea.
Sa o porti sanatos
mariusd4
Nu am zis ca Fluence e o masina slaba si Octavia e perfecta niciodata, am zis ca am motivele mele sa o consider putin superioara Fluence-ului, motive care poate imi sunt pe plac numai mie. Nu vreau sa se simta nimeni lezat, motorul Reno de 1.6 imi placea si mie dar din pacate alte aspecte m-au facut sa aleg altceva.

Toate bune,
argon
Cat consuma? Pe Passat din 2009, 2.0 tdi euro5 ia vreo 5% la drum, in oras e jale, 10-12%, si nu Bucuresti.
marksman
argoane, orice motor consuma in aglomeratie. 1.9-le de 105 CP haleste 10-12% (si cateodata 14) in Timisoara.
argon
1.6 dci nu ia atat, cacu ala se facea comparatie mai sus. Dar ala il compari cu 1.6tdi, cu cu 2.
mariusd4
In prima suta de km, in afara orasului mi-a aratat un consum de 4.6 cu clima pornita, in Bucuresti nu am avut timp si nici drumuri pana in prezent, am sa ma uit si postez.

Toate bune,
75AIM
QUOTE(argon @ 8 Sep 2014, 10:41)
Cat consuma? Pe Passat din 2009, 2.0 tdi euro5 ia vreo 5% la drum, in oras e jale, 10-12%, si nu Bucuresti.
*


La drum lung mai pune argoane spre 7%,CC de 140Cp automat tiptronic sau cum i se zice atat a luat de paste si a mers la fel ca si mine unde eu aveam sub 5, in vara la fibrilatia unora am resetat CB si am mers numai in oras prin aglomeratia din Mamaia...aveam consum de 7 si ceva cu AC.
argon
Nu mai pun ca nu am de unde, am fost 1400 km dus intors cu passatul respectiv, manual 6+1 140 de cai, si pe la 5 s-a invartit extraurban, cu nationale, autostrazi, de toate.
mariusd4
75AIM - masinile cu cutie automata au un consum declarat cu cca 1l la suta mai mare decat cele cu CVM.
IRONICK
QUOTE(mariusd4 @ 8 Sep 2014, 11:13)
75AIM - masinile cu cutie automata au un consum declarat cu cca 1l la suta mai mare decat cele cu CVM.
*


Un CVT il are mai mic. Dar sa fie de generatie noua.
dizzy
QUOTE(75AIM @ 8 Sep 2014, 10:17)
Cand o sa ai copil si o sa pleci departe o sa tb sa amenajezi un mic patut in spate si atunci o sa conteze spatiul interior, daca ai minim 20 kg in porcbagaj +1-2 pasageri in spate nu se mai aude nimic,eu nu spun ca este o alegere proasta ci doar ca nu este perfectiunea intruchipata are un plus ca motor 2.0 CR dar un interior trist-parerea mea,avantajul hayonului... dar si un pret  mai mare.
*



Cum ai amenajat patul copilului in spate?
Chiar ma intereseaza subiectul!
75AIM
Era la modul ipotetic vb,fiica mea are 12 ani si cu o perna ortopedica aduce bancheta oarecum a pat dar am vazut la cineva cu copil mic la un Peugeot 207 cum a pus 2 trolere medii in spatele scaunelor fata si o geanta de voiaj la mijloc apoi o paturica si gata patutul.
dizzy
Eu am 2 baieti, unul de 5 ani jumate si unul de 5 luni.
Cel mic doarme in scoica lui, cel mare doarme incovrigat pe ce mai ramane din bancheta.
Exista si doua perne, una gonflabila si una normala.

@hitman1234 Eu am obiceiuri ramase de pe vremea Dacia 1310 cu verificatul uleiului si lichidului de racire. Si daca mi-as lua Bentley, l-as verifica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.