Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu tine relantiu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
viperfox
din seria "un litru de benzina si ii dau foc":
nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale;
cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala de lucru si la fel...
ionut232
poate e infundat carbu
sa fi intrat pasta de aia de la ulei,in carburator
ce fel de ulei folosesti?
adumitrachy
Sau de la filtru de aer ar mai putea fi.
sddragos
QUOTE(viperfox @ 18 Oct 2005, 19:12)
din seria "un litru de benzina si ii dau foc":
nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale;
cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala  de lucru si la fel...
*



Verifica si platina (stare contacte, distanta), poate iti intrerupe la turatii mici.
RIon
se incalzeste ca lumea motorul?
termostatul e ok?
pornesti si mergi putin cu socul tras?
argon
verifica duza din furtunul de recuperare a gazelor...se poate sa fie infundata sau deplasata..
vaally
QUOTE(viperfox @ 18 Oct 2005, 18:12)
din seria "un litru de benzina si ii dau foc":
nu tine relantiul, in rest merge bine, ii dau pedale, se tureaza totu ok, iau picioru de pe pedala scade pana la zero si se opreste; indiferent rece-calda; in mers nu face totimpu, din 5 stopuri la 3 se opreste la 2 nu se opreste; surubu de reglare amestec (cel cu arc) nu are nici un efect, jigloru de relanti verificat, nu e infundat nu nimic, problema persista, nici surubu care tine clapeta (care regleaza cursa cand nu e apasa pe acceleratie) nu are nici un efect, oricat il strang tot se opreste daca nu dau pedale;
cine are idei? mentionez ca acest lucru s-a intamplat peste noapte, ieri mergea perfect, azi dimineata cand sa plec, am tot zic sa pt ca e rece, dar am plecat, am mers asa chinuit tot degeaba, a ajuns acu la temperatura normala  de lucru si la fel...
*


Verifica T-ul de la carburator-unde vine furtunul de la culbutori- sa nu fie spart si filtrul de la carburator vezi sa nu fie obturat si nu in ultimul rind filtrul de aer. Eu am patit acest lucru si nu mergea decit turata alfel se oprea.
diaconuliviu
Carburator infundat pe traseul de relanti, supapa vacuum defecta. Duza nu ai pe furtun, cel putin la modelele noi acea duza e in "flansa calda". Daca totusi cineva a repus furtunul cu duza spre galerie, verifica existenta duzei.
Dar, mai repede carburator infundat.
tatabobu
Trage aer fals.
ionut232
eu cred ca l-am lamurit
carb infundat...
SiloS
tatabobu , nu cred ca e vorba de aer fals pentru ca masina are probleme numai la relanti .
Cel mai probabil e inecat circuitul de relanti al carburatorului . O curatare a carbului cred ca e suficienta .
tatabobu
SiloS, nici nu "simte" surubul de amestec...
diaconuliviu
QUOTE(tatabobu @ 19 Oct 2005, 15:23)
SiloS, nici nu "simte" surubul de amestec...
*


Dar nu simte mare lucru nici din surubul de "pedala". Si asta ma face sa cred ca nu au efect nici cele 3 gaurele de progresiune; deci, canale de relanti infundate sau duza slabita in furtun, asta daca cineva a pus-o pe furtun si nu e in flansa.
In rest spune ca motorul merge bine, deci restul traseelor ar fi relativ curate.
viperfox
raspunsuri:nu a ajuns pasta d'aia de la ulei in carb ca face destul de putina si curat frutunele alea regulat;filtru de aer, n-o fi el tocmai curat si nou dar cert e ca si daca dau la o parte racordul de pe carb tot asa face;despre platini, eu am aprindere electronica (tranzistorala) si nu, nu-mi intrerupe;motorul se incalzeste normal, merg un pic cu socu tras cand plec dimineata, asa pana la primu stop, dupaia il bag de tot ca isi ia mersu, doar ca se opreste...;acea duza pe furtunul de recuperare gaze nu am, poate sa fie o duza in pata calda, dar pe furtunele alea nu are nici o duza, nu a avut niciodata; despre circuitul de relanti, nu cred ca este infundat pentru ca reped, nu se manifesta conitnuu fenomenu; am mai auzit o ipoteza, cum ca juglerul de relanti trebuie avut grija ca in pozitia in care se strange, capatul ala cu gaurele sa vina cu gaurile laterale in sus (sa se potriveasca cu canalu din carb), o sa verific si asta; cat despre cele 3 gaurele de progresiune...sa fie de la ele? cert este ca am mai auzit referiri la ele apropo de probeleme care le am cu masina (consuma mult), cum ca ele ar fi de vina, insa am curatat carburatoru de mai multe ori cu solutie d-aia si nu am avut nici un rezultat, sa fie unu sau mai multe partial sau complet infundate din fabrica? (defect de fabricatie sau bavuri sau span?)
viperfox
si se mai intampla ceva, se opreste motoru cand pun frana, dar in mers, adica merg, accelerez, si daca dupaia imediat iau picioru de pe accel (si apas ambreiaju) si pun frana, se opreste, daca insa astept cu picioru pe ambreiaj pana motorul ajunge la relanti si inca cateva secunde, si porma apas pe frana, nu se mai opreste
Novicele
QUOTE(viperfox @ 22 Oct 2005, 00:45)
si se mai intampla ceva, se opreste motoru cand pun frana, dar in mers, adica merg, accelerez, si daca dupaia imediat iau picioru de pe accel (si  apas ambreiaju) si pun frana, se opreste, daca insa astept cu picioru pe ambreiaj pana motorul ajunge la relanti si inca cateva secunde, si porma apas pe frana, nu se mai opreste
*



Imi dau si eu cu parerea...nu ai spus nimic daca motoru merge rotund la relanti...eu am patit asa ceva din cauza unei bujii...mergea in 3 si cand o lasam la relanti se intampla sa se mai si opreasca motoru...indiferent ca era rece sau dupa 30 min de mers...am schimbat bujiile, fisele, platinile si acum merge de nu are aer...
in ceea ce priveste chestia cu frana, i-am auzit pe mecanici vorbind ceva de servofrana...ca ar mai putea fi si de la aia...nu stiu sa-ti spun in ce fel ii poate cauza, dar poate se gaseste cineva priceput sa-ti spuna.
Succese maxime!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.