De ani de zile, de fiecare data cand schimb capete de bara sau bielete de directie, reglez paralelismul rotilor cu un dispozitiv simplu home-made si doua rulete. Dispozitivul arata ciudat pt ca, la proiectarea lui, nu am demontat roata sa vad pe unde vine etrierul, prin urmare am decutat cu generozitete acea zona . Am plecat de la o singura placa de parchet melaminat de 7mm, astfel ca gaurile si dimensiunile pieselor sunt alese incat sa-mi ajunga materialul si sa se poata impacheta astfel incat sa ocupe loc minim. Reglarea se face la milimetru si in cel putin 5 ani si vreo 4-5 schimburi de bielete si/sau capete de bara (stiti voi – drumul judetean Oradea - Deva .... ) nu am avut probleme gen volan stramb, tocit inegal cauciucuri sau sa-mi traga masina intr-o parte. Pozele cred ca spun totul (ruletele sunt in stare de repaus – masurarea se face simetric cu locul in care sunt prinse, adica in partea de exterior-jos a placii cea mai apropiata de sol).
PS – pt carcotasii care se vor revolta ca nu am pus/strans toate suruburile de la roata cand am fixat dispozitivul: este suficient de rigid ansamblul si fixat cu cele doua suruburi de jos.