mihaitamar
27 Oct 2014, 08:19
Salut , ieri mi s-a aprins instantaneu martorul acela din bord cu semnul exclamarii , in timp ce mergeam , iar presiunea la ulei a scazut si am mers asa doar 200 de m pana cand am ajuns acasa.Am remarcat si ca motorul se aude altfel , putin mai huruit asa cand il turez .Cred ca este de la pompa de ulei , voi ce spuneti??Am auzit de la cineva ca daca numai mi-a mers pompa trebuie rectificat arborele deoarece s-a gripat si schimbati cuzinetii .Este adevarat?Ar merge sa schimb doar pompa de ulei si atat , fara arbore rectificat si fara schimbat cuzineti?
sk100it
27 Oct 2014, 10:54
Pai,eu zic ca prima data ar trebui vazut daca mai exista ulei in baie.De obicei pompa de ulei nu "cade" asa,din prima.Eu am o banuiala,s-a spart membrana de la pompa de benzina ,a intrat benzina in baia de ulei si normal ca presiunea de ulei a disparut.Ca a mers 200 de metri fara ulei,nu se gripeaza instant.Ca proba,se scoate joja de ulei si i se da foc cu o bricheta.Daca arde continutul jojei a intrat benzina in baia de ulei.Bafta
inainte de a te apuca sa desfaci motorul verifica :
1. daca ai ulei in baie
2.daca ai antigel in vas
3.scoate bujiile si da`i la automat (scoate si fisa centrala pentru mai multa siguranta) si desfa busonul de la capacul culbutorilor si vezi daca`ti ajunge ulei in rampa
4.daca masina este cea din semnatura scoate delcoul (cu totul) si scoate pinionul care antreneaza pompa de ulei (poate se roteste in gol pe axul pompei) si uita`te in interiorul lui ca sa aibe acele caneluri intregi
p.s: te asteptam cu mai multe detalii ca sa te putem ajuta
mihaitamar
27 Oct 2014, 16:37
Antigel am , uleiul este aproape de maxim , da oricum maine o duc la un mecanic sa vad ce are , si daca este sa umble la motor , la arbore , sa o si segmentez sa ii pun tot nou in ea .
cris06
27 Oct 2014, 17:46
"Salut , ieri mi s-a aprins instantaneu martorul acela din bord cu semnul exclamarii (...)"
Martorul cu semnul exclamarii inseamna, CE?
razvan1985
27 Oct 2014, 17:56
Verifica pinionul ,cel care antreneaza delcoul si implicit,pompa,e posibil sa se fi uzat dantura interioara,si sa patineze pe axul pompei(de ulei),bineinteles.
nikuniku
27 Oct 2014, 18:04
din cate imi aduc aminte semnu ala arata nivelu lichidului de frana in vas,si la ultimele modele era si indicatoru de uzura placute frana fata
eu asta imi aduc aminte
ag02cws
27 Oct 2014, 18:56
Becul acela se aprinde cand scade nivelul de lichid de frana sau presiunea la ulei sau cand creste temperatura lichidului de racire. In ultimele doua cazuri, se vor aprinde si becurile de langa indicatoarele corespunzatoare.
razvan1985
27 Oct 2014, 20:41
Revin cu o precizare:post-ul meu,se referea strict la intrebarea lui mihaitamar.
mihaitamar
27 Oct 2014, 21:18
Vedem maine ce o fi cand ma duc la mecanic cu ea .Tin sa precizez ca cand mi-a scazut presiunea la ulei , becul acela portocaliu de sub indicatorul de presiune a devenit rosu.
mihaitamar
29 Oct 2014, 17:37
Pana la urma am rezolvat problema , am fost la mecanic si ia schimbat axul la pompa de ulei si pinionul
!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.