Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane "nou"
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
gangara
Salut,

Dupa o frumoasa calatorie de 3 ani cu Sandero, 70k km si nici o problema, am deci sa fac un upgrade...cred eu.
Dupa zeci, si nu exagerez, zeci de vizionari de Megane3 am gasit una care sa fie, sa zicem....in regula.
M3 din Fr, de la licitatii, LEASEPLAN, 140k km (poate parea mult, insa nu va puteti imagina cate masini de 200k km am vizionat), 2011, NAVI, 1.5dCI, 6000E si zgarieturi destule insa nu le am vazut datorita entuziasmului.

Sunt multumit de masina, insa daca ma ajutati cu unele...:

1. Nu bate, nu troncane, insa tot scartie prin bord si usi una alta cand iau gropile si denivelarile omniprezente din frumoasa capitala.
Asa "face" cam toate, sau doar am avut ghinion?
2. Usa soferului detine CLAC ul specific cand deschid sau inchid poarta.
A scapat careva de el prin vreo metoda, si nu cu vaselina, ca am pus si tot clampane?

Upgrade ce vreau/trebuie sa ii fac:
1. Navi are TOMTOM Live. Am tot cautat sa imi pun harti de la baieti, insa din ce am inteles nu se poate decat prin cumparare direct de site.
Europa de est costa cca 70Euro. I-as da, insa nu sunt sigur cu politica lor, cu cat o sa ma mai jupuiasca pe urma.
Inca mai caut baiatul care pune hartile in spatele blocului cu max 100Lei.
2. Conform VIN ului , masina este "Sans feux de jour", adica fara DRL uri.
Cu toate astea, becurile sunt prezente, firele, si fuzibile specifice. Am activat in bord, am activat cu DDT2000 (a venit un baiat) DRL ul, dar tot nu se aprinde.
Trebuie sa mai caut, daca gasesc cum se activeaza, in cazul in care se poate, dau de veste.
3. Remap. Asta nu stiu pe cand, 200E nu prea ma incanta.

Cam atat...merci.

adytym
in primul rand felictari pentru achizitie si drumuri usoare.

1. vezi si tu c-am pe unde se aud diferitele zgomote si incearca sa le stopezi, unele fac altele nu fac aceste zgomote, depinde de meseriasii care au asamblat masina sau sa nu fi fost si alte surprize.
2. chestia este ca se c-am inlocuieste opritorul ala de la usa, daca mai este in garantie se schimba pe garantie, vezi ca era pe topicul cu fluence la probleme tehnice aceasi problema si se pare ca au gasit o rezolvare.
iar pe partea cealalta cu upgradeul l-as pe altii mai priceputi sa-ti dea raspunsurile .
Highwayman
1. ce scartaie la usi? Mie imi scartaie uneori datorita frecarii de caroserie a chederolor de pe ramele usilor. Se rezolva usor prin spalare cu apa si sapun.
2. SOlutia cea mai buna r fi inlocuirea opritoarelor. Pe langa ceea ce iti zice adytym la Fluence gasesti informatii si aici la Megane in topicul probleme tehnice. Simbian a rezolvat problema fara inlocuire.
gangara
Merci baieti,
Legat de = de scartaituri, in special se aud de prin bord. Nu cred ca a avut incidenta masina, am verificat cam toate suruburile importate. Probabil ca a rulat pe terenuri destul de naspa.
N-as putea zice ca scartaie mai tare ca la Sandero, insa de la migrare s-a facut in habitaclu o liniste muuuult mai mare si e sesisabil orice "scart".

Legat de clac ul de la usa, tata o are la Clio de ani de zile. Nu se va strica nimic insa e f enervant.
Nu gasesc din pacate postarile cu rezolvarea lui Simbian, o sa mai caut. Oricum, banuiesc ca sunt niste role,,,ceva, care au capatat un joc. O sa mai bag niste vaselina smile.gif .

Una peste alta, masina e f interesanta...cu Doamne ajuta inainte si rezolv si cu scarturile.
Highwayman
http://www.reno.ro/Probleme-Tehnice-page-1...17007-s510.html
Postul 525
gangara
merci.
Eu cautam un post dupa "simbian", in fapt este "sibian" smile.gif.
Speram sa se rezolve cumva fara demotaj de capitonaj usa. E clar ca nu se poate.
Pe sapt viitoare o sa desfac si eu portiera. sper sa nu fie ca la Dacie, lipita cu mastic.
Highwayman
Scuze, eu am scris gresit.
Piper101
Intra pe garantie schimbarea opritorului, chiar si pe garantia extinsa, deci daca aveti, profitati de ea.
m3st_tce
QUOTE(gangara @ 6 Nov 2014, 18:54)
Pe sapt viitoare o sa desfac si eu portiera. sper sa nu fie ca la Dacie, lipita cu mastic.

Ai grija cum o desfaci. Si da, are mastic.
loganmpi16
Referitor la zgomote, a mea avea la viteze de peste 100 km/h mici pocnituri in usi de parca as fi avut nisip. S-a rezolvat prin aceeasi metoda ca la megane2, adica lipirea cu silicon a capacelelor din plastic din spatele manerelor exterioare. Acum e liniste deplina. Cat despre tomtom carminat live, nu mai cauta la baietii din spatele blocului pt. ca nu se poate decat oficial. Iti recomand sa te inregistrezi la tomtom si sa vanezi promotiile. Acum vreo 5 luni aveau harta europa de est la 35 euro plus 6 actualizari ulterioare gratuite.
gangara
Ms logan,

Tocmai ce am scos masina la drum lung. Ce sa vezi, zornaiturile specifice de la acele capacele. Daca nu citeam acilea pe forum , nici ca imi dadeam seama.
O sa incerc sa le imobilizez cu silicon, sau cu ceva lipici gen UHU, sa torn usor astfel incat sa intre pe unde crede ca e mai bine.
Oricum, imi place masinutza. Se tine f bine pe sosea, sunetul de Diesel aproape ca nu se simte.
Daca n ar trozni tot bordul la denivelari...ar fi si mai bine smile.gif.
Legat de TomTom, o sa cumpar de pe site, probabil ca o sa astept vreo promotie.
Seara buna!!!
loganmpi16
Capacele se scot cu o surubelnita dreapta mica (au un clips pe lateralul lor), se pune silicon negru (masina mea e neagra) pe marginea lor, se infig la loc si se sterge surplusul de silicon.[attachmentid=1627969354] Fotografia e de la un M2, dar e acelasi capacel ca la M3.
Apoi, asculti linistea... biggrin.gif Recomand siliconul care este flexibil, fata de lipici sau superglue.
gangara
Salut,

Multumita info regasite pe forum:
1. Am rezolvat cu clancul de la opritorul usii sofer astfel:
Desfacut capitonajul, in prealabil vreo 4 suruburi date jos si mascuta din dreptul retrovizoarei, apoi tras cu grija insa si asa vreo 3 braduleti ii rupi fara pb. N-are mastic pe nicaieri. Cu o tubulara de 10 se desfac cele doua suruburi la sistemului opritor, iar de pe stalp, cu torx 40 se desface surubul.
MARE ATENTIE! Folositi bit torx 40 in crichet, nu surubelnita sau L-uri ca n-ai forta si strici capul. Surubul se desface foarte greu, are vopsea antidesfacere pe filet.
Sistemul are doua role de teflon din care une se toceste mai tare. Pe asta am "rectificat-o". Am scos boltul ce o tine (inainte tb eliberat arcul), iese f greu, am scos rola, am pus rola pe bolt, boltul l-am pus in mandrina masinii de gaurit, am strans mandrina, am batut in capul boltului un pic a i rola sa stea stransa. Am slefuit o cu smilgher pana s-a facut frumoasa. Am montat totul la loc, vaselina cat incape, iar acum e liniste.
2. Capacele de sub manere. F tare ideea cu silicon. Le-am scos cu doua surubelnite mici, am pus silicon Gasket negru (silicon de chiulase) pe buza interioara a capacelului, l am infipt la loc, sters surplusul si...gata.

Asta a fost partea frumoasa insa:
3. Am schimbat uleiul si cat era pe elevator am tras un pic de roti. Panica!!! Joc la ambele roti, joc gen capat de bara, sau caseta. M-am p.sat pe mine. L-am rugat pe un mecanic sa o verifice, iar el mi-a zis ca ar fi pivotii. Ciudat. Oricum, daca e caseta m-am scos cu masina asta.
Sapt viitoare tb sa fac RAR ul, si nu stiu daca imi da cu revenire. pff..
Deci, MARE ATENTIE! Cand cumparati masini SH, oricat de bine pare a merge masina...mergeti la un service pentru constatare inainte de plata.
gangara
Salutare,

Cu cat fac mai multi km, cu atat imi place mai mult masina.
Consuma f bine...6.3 in Bucuresti, in regim de aglomeratie moderata (naveta servici).

Cu clancul s-a rezolvat, am descris ce si cum.
A..pentru cei care nu vor sa pileasca sau alte alea, cea mai simpla si rapida solutie este urmatoarea: opritorul are un arc ce este tensionat in 2 puncte. Detensionati dintr un punct, niste vaselina ... si gata. Nu o sa mai simtiti asa de tare cele doua trepte...insa e muuult mai bine asa.

Zanganitul capacelelor de asemenea rezolvat.

Un pivot avea un pic de joc...i am schimbat pe amandoi: TRW cu cca 75 lei bucata de pe AK.ro

Rarul obtinut fara probleme, ciudat este ca mi-au turat o de i au sarit capacele...imi venea sa le zic sa o mai lase in pace ca branza tot nu face.

Partea frumoasa. NAVIGATIA...am cumparat pana la urma de pe TOMTOM Europa de Est. 45E. Am platit direct cu cardul...se pare ca merge. Am platit seara iar a doua zi am bagat din nou cardul, mi-a detectat ca am un Upload de facut cu Eu de Est...bag in masina cardul si se conecteaza instant navigatie...foaaaarte fain. N-am apucat sa experimentez, doar un drum pana la bineintelesa shaormerie, insa recunoaste fiecare alee. F f fain.

Cam atat...Megan3...recomand smile.gif

#Dino
Ai rezolvat ceva cu DRL urile?
gangara
Da. Am rezolva...nu se poate smile.gif.
Cred ca BCM ul nu stie sa faca functia, cu toate ca am comparat cu a unui coleg care are DRL functional (nu doar cablajul si becurile ca la mine) , iar BCM ul este identic (cel putin codul lui).
Am copiat inclusiv trama de la el la mine si tot nu se aprinde.
Sau poate nu am activat ce trebuie cu DDT ul...nu stiu.
Pana la urma o sa le alimentez ceva mai "pe direct".
Am "dezvoltat" un modul pe care il leg direct la baterie, iar cand motorul e stins el devine circuit deschis, iar cand motorul e pornit devine circuit inchis prin DRL uri. Cand pozitia se va aprinde (respectiv FS sau FL), modulul se va shunta, iar DRL urile se vor stinge. Sau le pot lasa aprinse...vad eu cum "da" mai bine.
Mufa din cutia de sigurante ce duce la DRL uri am detectat o...ma leg acolo direct.
Din lipsa de timp n am apucat sa il montez..insa l am probat si functioneaza corespunzator.
djcristi
nu conteaza BCM-ul, cred ca diferenta e la UPC si cablaj.
mariusd4
Legat de DRL : ..... mai verifica inca o data instalatia, sigurantele, eventual fa o proba"pe direct" e imposibil sa nu mearga, ori nu cauti unde trebuie cu DDT-ul, incearca si cu CLIP, in anumite cazuri, la mine, a mers mai bine decat DDT...
Daca esti din Buc. ia legatura cu userul mike12
gangara
Partea electrica eu zic ca am verificat o. Exista fuzibilele, firele, mufa, becurile , tot. Practic din bcm pleacă doua fire in cutia de siguranțe apoi intr un conector si de acolo la becuri. Masa e comuna cu multe altele.
Ce e drept ca mașină ca definiție este "sans feux de jour",insa cea a colegului este idem si totuși ii funcționează corespunzător. Nu stiu cum...cine i le o activat înaintea lui..el asa a luat mașină (SH)
djcristi
ce fire , teoretic drl-urile ar trebui sa fie comandate de UPC care primeste semnal prin CAN de la UCH (BCM). in UPC cum le-ai configurat , DRL with sau without PWM? si mai ai o setare apoi, DRL with Bulb / DRL with Led.

pe ce scheme te-ai uitat? ai nevoie de unele scoase din Visu Online mai noi. Ciudat ca a ta nu are DRL desi este fabr aprilie-2011 , DRL-ul este obligatoriu la orice masina iesita dupa 2011.
gangara
"DRL with sau without PWM?". Pe asta am gasit o si cum e normal am pus without.
Aia with/without bulb n am gasit. O fi existand daca tu stii...insa n-am gasit setarea.
Am gasit setarea de activare DRL...degeaba...mai era o setare de activare "lumini scandinave", ce functioneaza, adica faza scurta se aprinde cand pornesti motorul.
djcristi
aia cu faza scurta pe motor este si la megane 2, nu are legatura cu DRL.

despre Bulb : ma uitasem pe alt UPC , al tau (USM 95 BDKE - soft C2/C3/C4 v3) nu are setarea despectiva, o are decat pe cea cu DRL-PWM.

vezi si configul de la colegul tau pe UPC, uita-te la toate setarile, si vezi si la ident, daca difera 'hardware part number' si 'part number' (care difera in functie de soft) plus campurile 'soft' , 'version'. in poza ale tale.

de legat la UPC dupa ce schema le-ai pus?
djcristi
propun sa continuam discutia despre DRL in far aici
rMegane
Dupa nici un an au inceput sa scartie usile din spate. Se pare ca a intrat praf pe langa protectiile de cauciuc de la opritor.
Se aude de parca e ruginita usa. sad.gif
gangara
Aia cu praful cade din prima.
Prima data, fa operațiunea cu sigilarea cu silicon a căpăcelelor (s-a discutat, chiar și în acest topic - f simplu si de mare efect, max 15 - 20 min ) si fa o toaleta a chederelor, eventual le poți da cu glicerina (simplu...cea ieftina din farmacii). Apoi poți da si cu niste banda izoliera pe suporții in care se închid zavoarele usilor. Cele in forma de U de pe stâlpi. Banda se da pe primul brat dinspre tine. Aceasta operațiune cu banda i-a făcut o si lu' cumnatu' in garanție la Skoda...si nu numai...deci, se poate
rMegane
QUOTE(gangara @ 7 May 2015, 17:43)
Aia cu praful cade din prima.
*


Vrei sa zici, ca nu e de la praf si alta e cauza?
Suna complicat ce-mi zici (sa dau cu silicon), adica daca cumva se defecteaza mecanismul nici nu pot sa ma duc la garantie sa ma plang.

Am sters putin praful si nu se mai aude asa tare, voi incerca sa dau si cu niste ulei siliconic. E ciudat ca in acele capacele mai apare condens daca dau AC-ul la max in masina.
adytym
scartiie sau pocnesc la deschidere? daca scartie probabil ca nu le utilizezi prea mult si de la apa, condens fac rugina bolturile , daca pocnesc direct la garantie sa schimbe opritoarele sau mai e varianta cu chederele ce au explicat colegii mai sus.
gangara
QUOTE(rMegane @ 8 May 2015, 12:04)
Vrei sa zici, ca nu e de la praf si alta e cauza?
Suna complicat ce-mi zici (sa dau cu silicon), adica daca cumva se defecteaza mecanismul nici nu pot sa ma duc la garantie sa ma plang.

Am sters putin praful si nu se mai aude asa tare, voi incerca sa dau si cu niste ulei siliconic. E ciudat ca in acele capacele mai apare condens daca dau AC-ul la max in masina.
*



In acest caz nu am inteles foarte bine ce scartaie. Daca te referi ca scartaie, sau scoate nu stiu ce zgomote in momentul in care inchizi sau deschizi usa, atunci prima oara baga niste unsoare la balamale si opritorul antivant.
rMegane
QUOTE(adytym @ 8 May 2015, 12:36)
scartiie sau pocnesc la deschidere?
*


Scartia primele trepte si la final pocnea puternic. Nu prea inteleg cum putin praf poate sa schimbe complet comportamentul usii.
Am verificat inainte sa ma duc la service dar nu mai scotea nici un zgomot.
gangara
QUOTE(#Dino @ 17 Apr 2015, 12:47)
Ai rezolvat ceva cu DRL urile?
*



Rusinos, insa totusi o sa indraznesc sa postez. Dupa atata amar de vreme in care mi am construit doua tipuri de module, am verficat una alta, am activat/dezactivat ca nici nu mai stiu cum tb sa arate...pana la urma am "activat" DRL urile.
Am schimbat becurile smile.gif. Da...asta trebuia sa verific de la bun inceput (am verificat doar vizual, filamentul fiind intreg) insa de abia astazi m am gandit sa pun becurile direct pe baterie...normal..erau bulite.
djcristi
deci pana la urma cum era cu acele fire care erau de culori diferite din UPC inspre far.
djcristi
exista topic special pt megane 4, se discuta acolo
gangara
QUOTE(djcristi @ 11 May 2015, 14:48)
deci pana la urma cum era cu acele fire care erau de culori diferite din UPC inspre far.
*



Cam tarziu, insa revin legat de firele DRL, poate se va mai lovi cineva.
Ce pleca din UPC e de o culoare, ce e in bec de alta culoare. Asta, deoarece la intrare in blocul optic este un conector intermediar. Acolo se schimba culorile. Deci, no stress, circuitul este drept.

De cand am luat Meganul, am facut pana acum cca 12k km in cateva luni. Consider ca este o masina de calitate buna, care daca ti o iei chiar si de noua nu ai cum sa regreti ca nu ti ai luat un Focus, Golf, Punto, Astra, Rapid sau mai stiu eu ce. Ba din contra.

Mai nou, am facut revizia de 160k km, adica in mare distributia. Da, in carte scrie ca prima distributie este la 160k km.
Aici...belea. Mecanicul m-a asigurat ca totul e ca la Logan.
Asa a fost pana la pompa de apa care era diferita. E cea de pe Scenic si alte alea. In loc de 120 lei pompa, am platit 350 (teapa evident, insa pretul corect fiind cca 240 lei, oricum dublu fata de cea de logan).

Am schimbat cureaua distributie (arata EXACT ca nou), rola (avea un pic de joc), cureaua acc (era destul de varzuita).
Cu toate ca in carte nu scrie sa schimbi pompa, eu am schimbat o si bine am facut. Nu avea joc deloc insa curgea f f f putin. Am pus un Febi pentru care nu am un confort psihic f bun. Cu banii aia imi luam de origine. A trebuit sa cumpar ce mi s-a comandat doarece eram cu masina deja desfacuta.

In cartea masinii trebuie schimbata si rola de acc, insa eu nu am schimbat o.

Frica tuturor legata de scartaiturile marca reno. La inceput si eu eram nelinistit, insa dupa ce mi am lipit capacelele de la usi a mai ramas decat un greier din zona navigatiei care scartaie cand dau intr o groapa. Cu siguranta exista o metoda si pentru aia, insa chiar daca nu exista, nu e de netrecut peste.

Antifonarea...eu personal sunt multumit. Chiar am fost surprins ca picaturile de ploaie se aud doar din zonele vitrate.
Am avut si alte masini, iar cand ploua, parca imi picau in cap picaturile....

R19/16v
Cand o sa se strice rola de la accesorii si cureaua va zbura in distributie, o sa-ti aduci aminte ca te-ai zgarcit la cateva sute de lei si ca tre' sa dai cateva mii ca sa repari...
gangara
QUOTE(R19/16v @ 17 Jun 2015, 09:57)
Cand o sa se strice rola de la accesorii si cureaua va zbura in distributie, o sa-ti aduci aminte ca te-ai zgarcit la cateva sute de lei si ca tre' sa dai cateva mii ca sa repari...
*



Perfect adevarat.
Nu a fost vorba de zgarcenie ci de o decizie de moment in care mai mult posesori (tovarasi/pretini) m au sfatuit sa nu o schimb ca riscul de defect major e minim in cazul in care plesneste rola, iar oricum ei au multe sute de mii de km si nu a crapat rola.

In orice caz, este prevazuta schimarea ei la urmatorul schimb de filtru de motorina.
Conform documentatiei, filtrul a fost schimbat ultima oara la 120k km, deci pe la 180km ar trebui schimbat.
Nu o sa merg asa departe, luna viitoare o sa le schimb pe amandoua...rola de acc si filtrul de motorina.

Ah...am uitat sa mentionez. Folosesc de ceva vreme Metabond. Da...nu m am putut abtine.
La urmatoarea inspectie la service o sa desfac un injector sa vad cum arata. Din pacate nu am fost inspirat sa il desfac si inainte de Metabond sa vad daca exista diferenta.
Oricum, pentru o lamurire cat de cat, o sa desfac injectorul unui Megan identic ca al meu, doar cu cativa km mai multi...
R19/16v
O fo o decizie proasta, pen'ca:
1. teoretic cureaua detensionata nu se monteaza inapoi.
2. manopera era deja platita.
gangara
QUOTE(R19/16v @ 17 Jun 2015, 11:30)
O fo o decizie proasta, pen'ca:
1. teoretic cureaua detensionata nu se monteaza inapoi.
2. manopera era deja platita.
*



Nimeni n a zis ca a fost buna smile.gif
Tocmai asta voiam mentionez.
Cu toate ca nu e mentionat in carte sa schimbi pompa, eu am vazut o la 157k km ca e obosita, in schimb rola de accesorii, la marele simt ar mecanicului (app, chiar si el mi a recomandat sa nu o schimb) nu avea joc sau zgomot suspect.
Cu toate astea, recomand ca la distributia de 160k km sa se schimbe toate.
cj98czh
QUOTE(gangara @ 17 Jun 2015, 12:17)

Conform documentatiei, filtrul a fost schimbat ultima oara la 120k km, deci pe la 180km ar trebui schimbat.
*




Iti recomand calduros sa schimbi filtrul de motorina la fiecare revizie. Nu te juca cu motorina romaneasca .. smile.gif
djcristi
QUOTE(gangara @ 17 Jun 2015, 10:54)
Cam tarziu, insa revin legat de firele DRL, poate se va mai lovi cineva.
Ce pleca din UPC e de o culoare, ce e in bec de alta culoare. Asta, deoarece la intrare in blocul optic este un conector intermediar. Acolo se schimba culorile. Deci, no stress, circuitul este drept.
*



pai eu la mufa care intra in far ma refeream, logic ca la bec (intern) ajunge alt tip de fir.

17 Jun 2015, 14:44:
QUOTE(gangara @ 17 Jun 2015, 10:54)
Mai nou, am facut revizia de 160k km, adica in mare distributia. Da, in carte scrie ca prima distributie este la 160k km.
Aici...belea. Mecanicul m-a asigurat ca totul e ca la Logan.
Asa a fost pana la pompa de apa care era diferita. E cea de pe Scenic si alte alea. In loc de 120 lei pompa, am platit 350 (teapa evident, insa pretul corect fiind cca 240 lei, oricum dublu fata de cea de logan).

Am schimbat cureaua distributie (arata EXACT ca nou), rola (avea un pic de joc), cureaua acc (era destul de varzuita).
Cu toate ca in carte nu scrie sa schimbi pompa, eu am schimbat o si bine am facut. Nu avea joc deloc insa curgea f f f putin. Am pus un Febi pentru care nu am un confort psihic f bun. Cu banii aia imi luam de origine. A trebuit sa cumpar ce mi s-a comandat doarece eram cu masina deja desfacuta.

In cartea masinii trebuie schimbata si rola de acc, insa eu nu am schimbat o.
*



gresit, recomandarea cu 160k la distributie nu e pt RO , ai riscat mergand atat, Vezi pe istoric sa nu fi fost facuta in afara pe la 120k , la a mea asa a fost, desi recomandarea in carte era la 165k.

la orice 1.5dci distributia e lafel, nu conteaza ca e Logan,Megane,Clio, etc. Nu stiu ce balarii ti-au bagat in cap mecanicii, doar nu schimbau blocul motor la Megane smile.gif)

Nu stiu ce carte ai citit tu, dar Renault recomanda schimbarea pompei de apa la fiecare distributie.

Rola de acc nici eu nu am schimbat-o, si vad ca nu face fente nici dupa 230k km.

17 Jun 2015, 14:48:
QUOTE(gangara @ 17 Jun 2015, 12:17)
Conform documentatiei, filtrul a fost schimbat ultima oara la 120k km, deci pe la 180km ar trebui schimbat.
Nu o sa merg asa departe, luna viitoare o sa le schimb pe amandoua...rola de acc si filtrul de motorina.

Ah...am uitat sa mentionez. Folosesc de ceva vreme Metabond. Da...nu m am putut abtine.
La urmatoarea inspectie la service o sa desfac un injector sa vad cum arata. Din pacate nu am fost inspirat sa il desfac si inainte de Metabond sa vad daca exista diferenta.
Oricum, pentru o lamurire cat de cat, o sa desfac injectorul unui Megan identic ca al meu, doar cu cativa km mai multi...
*



60k?! Pt motorina din RO se schimba la 20k ! Deci la 2 schimburi.

Nu te baga sa desfaci nici un injector, nu o sa vezi nici o diferenta. Iar daca tu ai impresia ca desfaci un pix, nu e asa simplu, injectorul odata desfacut e decalibrat, asa ca mai bine lasa-l asa.
l@u
QUOTE(cj98czh @ 17 Jun 2015, 12:53)
Iti recomand calduros sa schimbi filtrul de motorina la fiecare revizie.  Nu te juca cu motorina romaneasca .. smile.gif
*



Eu am desfacut unul de curiozitate(am postat atunci in jurnalul meu) si de atunci il schimb la 7500km.
madhorsefuzzy
Ce se intampla cand se imbacseste un filtru de motorina? Imi apare in bord vreun mesaj ceva sau face masina hac-hac?
djcristi
nu, numai daca e infundat vor aparea probleme de alimentare. Rar se intampla chestii dinastea, acum depinde, la filtrele aftermarket low-cost se mai intampla.
corbex
Incepe sa se accelereze mai greu si sa-i scada puterea si viteza maxima. In final se va aprinde senzorul de calitatea detonatiei.
djcristi
niciodata nu se va aprinde vreun martor. Eventual nu va porni masina deoarece nu face pres suficienta si va da eroarea ca nu este presiune suficienta in rampa.
madhorsefuzzy
Deci o sa am eroare in bord la nasoale. Am 23.000Km cu filtrul si vroiam sa stiu la ce sa ma astept. smile.gif
corbex
23.000 e deja prea mult penyru motorina romaneasca.
djcristi
nu e panica ca s-au facut 23 de mii, dar ar fi recomandat sa-l schimbi in curand.
gangara
QUOTE(madhorsefuzzy @ 18 Jun 2015, 09:04)
Deci o sa am eroare in bord la nasoale. Am 23.000Km cu filtrul si vroiam sa stiu la ce sa ma astept. smile.gif
*



Pai eu am 40k km cu filtrul de motorina laugh.gif
Mi se pare mie cam putoare masina, insa cu siguranta nu e de la el smile.gif.

Spusesem ca o sa incerc sa rezolv si ultimul greier din bord (in fine...ultimul mai greu detectabil), respectiv cel ce vine din zona Navi. Eh, am rezolvat o.
Am dat jos masca ce acopera display ul, si am pus foarte atent niste banda izolatoare tip panza la anumite zone de contact. Efect: 0 greieri si nu se vede absolut nimic.

Mai ramane centura care ma scartatie, inca cred ca o sa o rezolv cu aceeasi banda, o sa o tapetez bine..si cu asta basta.

@djcristi: Stiu f bine ca preconizarea de 160k pt distributie nu e pt Romania, eu totusi am riscat, nu am schimbat o imediat ce mi am luat masina, ci dupa cca 12k km. Concluzie: dupa cca 160k km, cureaua perfecta, rola putin joc.

Pompa...da. Chiar nu am gasit nicaieri ca tb schimbata la fiecare distributie. Cu toate astea am schimbat o, aspectul ei chiar cerand acest lucru.

Legat de injector si Metabond. Evident ca nu o sa il desfac bucati sa vad daca daca supapa de retur, actuatorul sau restul sunt OK. Trebuie recalibrat. O sa il desfac decat de pe motor sa verific vizual "nasul". Am vazut niste injectoare desfacute de pe un 1.5dci si aveau o calamina ciudata pe botic cu toate ca motorul merge perfect.
LE: calamina precum injectorul din stanga din poza atasata. Dupa Metabond vreau sa arate ca cel din dreapta icon_mrgreen.gif . Evident...ireal
madhorsefuzzy
40.000Km cu motorina romaneasca?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.