Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Allianz Tiriac: extrem de scump si prost
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
alin.edric
A durat doua saptamani pentru a deschide un dosar de daune (telefoane la bucuresti ptr programare, iti cer aia si data de nastere a catelului, ora la care te-ai spalat pe dinti, cand ti-ai pierdut virginitatea etc etc)

Masina a fost salvata ca nedeplasabila (desi are doar o zgarietura pe bara din spate) pentru ca altfel nu putea salva agentul dosarul de daune (ceva problema la sistemul informatic).

La telefon cu ei, dura aprox 15-20 de minute ton in asteptare ptr a fi preluat de catre un operator.

Am incercat sa fac o noua programare, mi s-a spus ca nu poate fi efectuata o programare (serios? am facut deja una si m-am intalnit deja cu inspectorul de daune) pentru ca masina este trecuta ca nedeplasabila. Explica unui alt cap patrat de ce a fost trecuta asa, si cum sistemul lor + un alt cap patrat este de vina pentru asta.

Pretul politei RCA? N-are rost..

Stati departe ca nu e a buna cu astia, mi-a albit parul din cap.
vladandrei
iti sugerez sa iti faci la Carpatica sau Euroins, sa vezi daca e mai bine smile.gif

ontopic, am de 8 ani la Allianz casco, pe diferite masini, nu am avut absolut nicio problema cu ei, mi-au dat deseori "inlocuire" cand nu era chiar necesar, mergea si reparatie... Se deconteaza direct cu service-ul oficial, nu m-au trimis pe la cine stie ce dubiosenii, mi s-au parut ok. Poate e posibil sa fiu e mai norocos, dar sincer pana acum, totul a fost OK cu ei.

Singurul lucru pe care nici eu nu il inteleg e de ce cer la call center atatea detalii si informatii, pe care oricum le scrii la centrul de dauna iarasi (daca tot le-am dat la telefon, ar putea sa le aiba gata printate deja, cred?).
klaus
Intrebarea de baza aici e alta: ala de avea asigurarea a fost multumit?
Ca aici e vorba de un RCA, deci cetateanul de se plange nu e cel care a dat si banii pe asigurare.
Daca venea si ne povestea de o problema la CASCO mai era cum era, asa eu pot sa il banui de contra reclama, de la un concurent din aia ierftini la RCA...
Ca sa nu zic ca reparatia cred ca a costat vreo 300 lei...
paul_p
QUOTE(alin.edric @ 19 Nov 2014, 11:42)
Pretul politei RCA? N-are rost..
*

Pai care este relevanta pretului, de vreme NU tu l-ai platit?!

Ce bicicleta spuneai ca ai?
vladandrei
Pai cata vreme singura dezamagire a celui tamponat e ca aia de la call center s-au purtat cam neprofesionist, eu, ca sofer vinovat si platitor de rca, as fi destul de multumit de rca-ul meu. smile.gif

Bineinteles ca nu e firesc sa fie probleme la relatia cu clientii si le-am sesizat si eu cand am avut nevoie sa apelez la Allianz, dar sincer, la ce nenorociri se intampla cu asiguratorii la noi, astia sunt de departe printre cei mai ok...
Bicicleta galbena
http://www.zf.ro/zf-news/topul-asiguratori...lienti-13952374

Tiriac pe 3...


argon
Astra face asigurari cat aialalti la un loc, e normal sa aiba si reclamatii mai multe.
golfy03
Salut argon,vezi ca ai inboxul plin si nu poti primi mesaje private.
Da-mi un mai sa iti dau preturile solicitate la piese.
Markos
După ce m-a pupat unu-n cwr, cu RCA la A-Ț, am apelat și eu la serviciile și servisul lor. Am ales servisul lor (Hyundai, Expoziției) ca să n-am de-a face cu decontări, alergătură și alte bălării.

Ca impresii, sunt nițel amestecate. Pro ar fi:
- N-au comentat, au deschis dosarul de daună imediat
- Au lucrat aproape ok (zic la Contra ce nu mi-a plăcut); toată plasticăraia afectată schimbată, vopsit ok (spoiler și bandou)

Contra:
- A durat o veșnicie (aproape 2 luni) până când au strâns piesele alea de rahat. Explicația fiind că întâi le-au căutat pe la distribuitorii de la noi, după care, negăsindu-le pe toate, au comandat din Franța
- M-am trezit cu niște dopuri de cauciuc lipsă în portbagaj, nici n-am observat atunci cănd am ridicat fierul de la ei (vineri seara, pe fugă), observat a doua zi. Trimis mail la șeful lor luni, "sigur, mă interesez de ele", apoi "dopurile s-au distrus la demontare, vă comand altele noi" (de ce a aflat abia atunci?). Convins fiind că va mai dura încă 2 luni, mi-am cumpărat eu dopurile alea (54 de lei perechea, JAF LA DRUMUL MARE). După doar 8 zile, spre surprinderea mea, mi le-a livrat și A-Ț (le am de rezervă acum biggrin.gif )

Cam astea ar fi impresiile. Nici cal, nici măgar.

LE: devizul a fost 2300 ron.
UXE
Eu am Casco la ei ptr cazanul meu. Sper sa se comporte mai frumos in caz de nevoie.
Markos
La Casco e altă mâncare de pește, evident (sau așa cred). Ești clientul lor, care decartează.
kosfunny
Daca mergi la service-urile lor nu ar trebui sa intampini probleme ! Singurul inconvenient ar fi ca service-ul asteapta sa ii trimita Allianz-ul piesele.
Markos
Păi de-aia am și ales servisul lor. Repet, au lucrat ok, dar a durat o eternitate până au avut piesele (niște plastice). Reparația propriu-zisă a durat 3 zile (a inclus și vopsitorie).
CatalinCTM
La Casco nu-i alta mancare de peste.La firma avem casco la ei , am bagat masina la service-ul lor (tiriac ) ca deh , am zis ca merg lucrurile mai repede .... De 2 saptamani este masina la ei in service , abea in a 3-a se apuca de ea si poate poate in a 4-a o am smile.gif . Ca si daune ar fi farurile , bara fata , radiator , ceva furtune , capota si o aripa .
Pentru aceleasi daune la logan , casco groupama . Miercuri lovit masina , vineri constatare , marti(saptamana urmatoare) in service si vineri ridicat masina . Reparata la Meridian Militari.
tribunul
Amesteci service-ul cu asigurarea casco.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.