Dacia din '79 pe care am avut-o de noua in familie si cu care am mers si eu cativa ani avea inca parbrizul original. Pe langa cele patru-cinci urme de pietre(una facuta chiar de mine, cand aveam vreo cinci ani si aruncam cu pietre dupa frate-meu in curte la tara
) ziceai ca a fost sablat. Ce-i drept sa punem la socoteala si cei 300.000km facuti cu ea. Noaptea era un chin sa mergi cu ea, mai ales in oras, unde orice luminita se transforma intr-un spectacol de lumini.
La Cielo-ul care a mai ramas in familie cred ca s-a schimbat de vreo trei ori. Prima oara cand i s-a deschis maica-mii capota in mers. Ulterior a cazut un sopron peste masina, din cauza zapezii, parcata fiind pe la tara. Nu s-a spart, dar a luat o lovitura zdravana prin coltul dreapta, iar de acolo au plecat mai multe crapaturi pe toata zona.
S-a inlocuit cu unul mai panarama, chinezesc. In nici doua luni, la intrarea pe A1 trece un tir pe langa mine si imi arunca o piatra. Aud "poc", dar nu vad exact locul loviturii. Ajuns la Bucuresti constat ca e in zona cu "parasolar", zic ca e ok, ca nu incurca. In nici doua luni parbrizul ala s-a facut bors. Au plecat in toate directiile crapaturi. S-a inlocuit iar cu Pilkington, un an mai tarziu iar am luat o piatra pe A1. Din fericire doar superficial, si au trecut deja sase luni de la eveniment, nu pare sa se extinda crapaturi in cazul asta,