Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aeroterma
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bostan22
Va salut dragi colegi.Dupa 9-10 luni de stat pe dreapta,m-am hotarat sa-mi fac dacia fiindu-mi mila de ea.Doar cand o vedeam la poarta mi se rupea sufletul.(eu circuland in tot acest timp cu un golf 3)...Am pornit-o la prima cheie,semn bun zic eu.Dar eu aveam si inainte o problema adica butonul aerotermei se invartea in gol si nu schimba treapta.Acum am demontat panoul sa ajung la buton si fire si am constatat urmatoarele:
-am 5 fire,urmatoarele culori: ALBASTRU,ALB,VERDE SI 2 NEGRE
-nu am + pe nici un fir cu sau fara contact.Ideea e in felul urmator,m-ar interesa rolul firelor dupa culori.
Am tras plus de la rigla de sub bord,aia cu plus pe contact,si nici asa nu a pornit aeroterma,tind sa cred ca am firele intrerupte undeva,ca intr-o zi a pornit din senin,apoi s-a oprit.Sigurantele le-am verificat,si totul e ok dar aeroterma tot nu merge.


VA MULTUMESC!
bygy007
ia vezi tu nu cumva ai bulit ceva? rezistente buton? ca de obicei treptele sint pe minus , la tine sa nu fie motorul (periile) , plusul vine direct la motor iar iesirea trece prin rezistente
bostan22
Salut! Multumesc pentru schema.Sa-ti povestesc ce am patit cand am venit de la munca.Cu firele bagate in buton,si butonul spanzurat afara,am zarit la lumina farurilor o scadere de intensitate,si brusc,m-a lovit ,,un val de caldura".Am tras pe dreapta si nu-mi venea a crede,aeroterma mergea,apoi cand am ajuns acasa,am verificat treptele,si primele 3 mergeau perfect,la a-4-a s-a oprit si nu a mai pornit,deci cam ce ar putea fi?Multumesc anticipat:)
bygy007
vezi motorul de acolo este problema
thundercar
am si eu o problema cu aeroterma cand comut din buton aeroterma nu porneste dar indicatorul bateriei scade cu motorul oprit pana la 0 si vine un miros de sacaz ars ce ar putea fi? blink.gif
am inspectat ochiometric butonul si totul pare a fi in regula mai departe nu am avut timp sa ma uit wacko.gif
nikuniku
motoras aeroterma ars
cam curios ca ar trebui sa se arda siguranta,daca este de amperaju corespunzator,daca ai pus de 30-amperi (sau sarma,cum fac multi)sigur vei da foc la instalatia electrica,daca te mai joci la butonu aerotermei
thundercar
care e siguranta de la aeroterma?cea de 30

31 May 2015, 19:30:
sigurantele sunt nearse le-am miscat putin si tot nu a pornit apoi dupa ceva timp cand am incercat iar aeroterma a pornit dar cu o huruiala si bataie ce ar putea fi? daca vreau sa scot motorasul trebuie sa o demontez pe toata? Si nu fac cum fac altii (pus sarma ) ca sunt constient ce se poate intampla. cu ochiul.gif cu ochiul.gif
maho
QUOTE(thundercar @ 31 May 2015, 19:54)
care e siguranta de la aeroterma?cea de 30

coffee_spitsk.gif

Nu axista asa ceva pe masina, maximul e de 15 A. wink.gif
Ti-or fi intrat ceva frunze uscate pe langa aeroterma, daca zici ca mai da semne de viata, e clar ca trebuie sa desfaci intai grila sa vezi, apoi , daca e cazul sa nu fie asta, jos cu aeroterma.
thundercar
si care-i treaba cu sigurantele ca vro 3 nu le stiu ex scrie pe capac 30 de la ce e? 15, si una cu un semn ca cele de la faza lunga wacko.gif
maho
Banuiesc ca ai cutie cu 10 sigurante; doar primele 3 de sus sunt (ar trebui sa fie) de 15 amperi, restul de 8. Prima de sus e si pt. aeroterma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.