bostan22
19 Dec 2014, 18:22
Va salut dragi colegi.Dupa 9-10 luni de stat pe dreapta,m-am hotarat sa-mi fac dacia fiindu-mi mila de ea.Doar cand o vedeam la poarta mi se rupea sufletul.(eu circuland in tot acest timp cu un golf 3)...Am pornit-o la prima cheie,semn bun zic eu.Dar eu aveam si inainte o problema adica butonul aerotermei se invartea in gol si nu schimba treapta.Acum am demontat panoul sa ajung la buton si fire si am constatat urmatoarele:
-am 5 fire,urmatoarele culori: ALBASTRU,ALB,VERDE SI 2 NEGRE
-nu am + pe nici un fir cu sau fara contact.Ideea e in felul urmator,m-ar interesa rolul firelor dupa culori.
Am tras plus de la rigla de sub bord,aia cu plus pe contact,si nici asa nu a pornit aeroterma,tind sa cred ca am firele intrerupte undeva,ca intr-o zi a pornit din senin,apoi s-a oprit.Sigurantele le-am verificat,si totul e ok dar aeroterma tot nu merge.
VA MULTUMESC!
bygy007
19 Dec 2014, 19:14
ia vezi tu nu cumva ai bulit ceva? rezistente buton? ca de obicei treptele sint pe minus , la tine sa nu fie motorul (periile) , plusul vine direct la motor iar iesirea trece prin rezistente
bostan22
20 Dec 2014, 23:27
Salut! Multumesc pentru schema.Sa-ti povestesc ce am patit cand am venit de la munca.Cu firele bagate in buton,si butonul spanzurat afara,am zarit la lumina farurilor o scadere de intensitate,si brusc,m-a lovit ,,un val de caldura".Am tras pe dreapta si nu-mi venea a crede,aeroterma mergea,apoi cand am ajuns acasa,am verificat treptele,si primele 3 mergeau perfect,la a-4-a s-a oprit si nu a mai pornit,deci cam ce ar putea fi?Multumesc anticipat:)
bygy007
20 Dec 2014, 23:34
vezi motorul de acolo este problema
thundercar
31 May 2015, 18:06
am si eu o problema cu aeroterma cand comut din buton aeroterma nu porneste dar indicatorul bateriei scade cu motorul oprit pana la 0 si vine un miros de sacaz ars ce ar putea fi?
am inspectat ochiometric butonul si totul pare a fi in regula mai departe nu am avut timp sa ma uit
nikuniku
31 May 2015, 18:48
motoras aeroterma ars
cam curios ca ar trebui sa se arda siguranta,daca este de amperaju corespunzator,daca ai pus de 30-amperi (sau sarma,cum fac multi)sigur vei da foc la instalatia electrica,daca te mai joci la butonu aerotermei
thundercar
31 May 2015, 18:54
care e siguranta de la aeroterma?cea de 30
31 May 2015, 19:30:sigurantele sunt nearse le-am miscat putin si tot nu a pornit apoi dupa ceva timp cand am incercat iar aeroterma a pornit dar cu o huruiala si bataie ce ar putea fi? daca vreau sa scot motorasul trebuie sa o demontez pe toata? Si nu fac cum fac altii (pus sarma ) ca sunt constient ce se poate intampla.
QUOTE(thundercar @ 31 May 2015, 19:54)
care e siguranta de la aeroterma?cea de 30
Nu axista asa ceva pe masina, maximul e de 15 A.
Ti-or fi intrat ceva frunze uscate pe langa aeroterma, daca zici ca mai da semne de viata, e clar ca trebuie sa desfaci intai grila sa vezi, apoi , daca e cazul sa nu fie asta, jos cu aeroterma.
thundercar
31 May 2015, 21:09
si care-i treaba cu sigurantele ca vro 3 nu le stiu ex scrie pe capac 30 de la ce e? 15, si una cu un semn ca cele de la faza lunga
Banuiesc ca ai cutie cu 10 sigurante; doar primele 3 de sus sunt (ar trebui sa fie) de 15 amperi, restul de 8. Prima de sus e si pt. aeroterma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.