tm21zay
22 Dec 2014, 14:57
Va salut,
Am hotarat sa fac si pe DaciaClub un topic separat cu colectia de masini pe care o detin.
Masina nr 1:
- Dacia 1300, an fabricatie 1978- TM 10 ZAY
Masina nr 2:
- Dacia 1100, an fabricatie 1970 - TM 02 ZAI
Masina nr. 3:
Dacia 1100, an fabricatie 1970 - TM 08 BJE
Masina nr. 4
Dacia 500, an fabricatie 1990 - TM 01 CND
DACIOTUL_97
22 Dec 2014, 17:52
Foarte frumoase.Sa le stapanesti sanatos
Focusufd
22 Dec 2014, 22:03
Fiecare cu pasarica lui... Si eu am un stol da nici cu tine nu mi e rușine
Last unul ala chiar funcționează?
tm21zay
23 Dec 2014, 07:51
Masina nr. 5:
- Dacia 1300, an fabricatie 1975(1974) -TM 01 ZAI
Masina nr. 6:
- Dacia Sport, an fabricatie 1984 - BV 03 WWR
Masina nr. 7:
- Oltcit Club, an fabricatie 1993 -AR 01 NSZ
Masina nr. 8:
- Skoda 120 L, an fabricatie 1979
Skoda este atestata ca vehicul istoric.
Masina nr. 10:
- Dacia 1300, an fabricatie 1970, CS 01 BYJ
Masina nr. 11 :
- Dacia 1300, an fabricatie 1970, TM 13 XSA
Masina nr. 12:
- Dacia 1300, an fabricatie 1970, TM 08 LNU
Masina nr. 13:
- Dacia 1300, an fabricatie 1978 - CS 04 GMR
23 Dec 2014, 12:30:
Masina nr. 14:
- Oltcit Club, an fabricatie 1983, TM 55 KKK
23 Dec 2014, 12:43:
Masina nr. 15:
- Moskvitch 412, an fabricatie 1973 - 2 CJ 2233
Tommi.
23 Dec 2014, 19:44
Dacia aia Sport este cea cu 10 mil? Amsunat si eu dar era deja vanduta
tm21zay
23 Dec 2014, 21:21
QUOTE(Focusufd @ 22 Dec 2014, 22:03)
Fiecare cu pasarica lui... Si eu am un stol da nici cu tine nu mi e rușine
Last unul ala chiar funcționează?
Nu am pornit Lastunul. Dupa atatia ani de stat in garaj, nu am riscat...
QUOTE(Tommi. @ 23 Dec 2014, 19:44)
Dacia aia Sport este cea cu 10 mil? Amsunat si eu dar era deja vanduta
Da, aceea este Dacia. Din pacate trebuie sa o radiez... Maine trimit actele si numerele la BV.
stol e putin spus !
asta da pasionat !
F E L I C I T A R I !
tm21zay
23 Dec 2014, 21:33
QUOTE(maru @ 23 Dec 2014, 21:26)
stol e putin spus !
asta da pasionat !
F E L I C I T A R I !
Multumesc,
Abia am ajuns la jumatate:)
Oltcitul verde a intrat azi la tinichigerie.
roby_1300_rap
24 Dec 2014, 01:30
Dacia cu numaru de Caras si cea albastra , te-ai hotarat sa le faci ? sau is donatoare
( cea din urma parca era de vanzare , nu mai stiu exact cat era )
tm21zay
24 Dec 2014, 09:43
Masina de CS a fost la vanzare cu 1200 de lei, dar dupa cateva telefoane am realizat ca nu are rost sa o vand. In ultimii 4 ani, am vandut 3 masini(un Lastun, o Dacia 1100, si o Dacia 1310) , toate unor amici.
Nu am deschis acest topic pentru a face reclama mascata masinilor!
Sa continuam...
Masina nr. 16:
- Dacia 1310, an fabricatie 1984, HD 69 MOG
Tommi.
24 Dec 2014, 12:08
De ce trebuie sa o radiezi?
roby_1300_rap
24 Dec 2014, 15:12
Ce sa zic atunci mai mult bafta cu ele
, de as avea o colectie de asta, problema ar fi ca nu m-as putea hotara cu care sa incep
razvan32
24 Dec 2014, 15:27
ce frumoase sunt
razvan1985
24 Dec 2014, 20:04
asta da nebunie,te invidiez pentru frumusetile prezentate,spor la treaba!
Focusufd
25 Dec 2014, 08:24
Am avut și eu ca toată lumea Oltcit. Ce mai tare mașină pe timp de iarna. Încă nu am văzut mașină de generație noua care sa facă asa de repede căldură. În max 30 sec sufla cald, cu condiția sa nu sangerereze capacele de la culbutori. Ca atunci pe lângă căldură da și fum de nu mai vezi nimic.
tm21zay
27 Dec 2014, 16:59
A trecut moșul si pe la mine:)
Mașina nr: 17:
- Dacia Sport, an fabricație 1986, cam obosita, dar nu mai facem mofturi căci nu prea mai găsim sportive.
Raduchu
28 Dec 2014, 19:41
Felicitari pentru parcul auto, asta da pasiune dusa la extrem.
Vad ca sportiva are semnele de incepator, intrebarea mea este: masina aia are drept de circulatie?
tm21zay
28 Dec 2014, 22:14
QUOTE(Raduchu @ 28 Dec 2014, 19:41)
Felicitari pentru parcul auto, asta da pasiune dusa la extrem.
Vad ca sportiva are semnele de incepator, intrebarea mea este: masina aia are drept de circulatie?
Masina a fost pregatita pentru o incepatoare pe la inceputul anilor 2000. De atunci a stat intr-o hala. Nu stiu ce mai ramanea din ea daca statea afara...
Surpinzator am reusit sa o ridic pe cric sa ii schimb rotile fara probleme.
In ianuarie mai aduc acasa o sportiva, daca o sa reusesc sa o incarc. Sta afara de vreo 8-10 ani, nici proprietarul nu mai stie exact.
Masina nr. 18:
- Dacia 1410 TLX, an fabricatie 1987
Masina nr.19:
- Dacia 1310, an fabricatie 1984
O sa am nevoie de 2 bari nichelate de spate, dar se gasesc foarte greu.
Masina nr. 20:
- Dacia 1300, an fabricatie 1974.
Din pacate un nepot de-al fostei proprietare si-a exersat calitatile de tinichigiu la pasajele spate...
Sunt constient ca nu toate masinile pe care le am sunt valoroase, dar fiecare are povestea ei.
cu impozit / rca / itp cum te descurci?
tm21zay
29 Dec 2014, 15:12
QUOTE(Ov @ 29 Dec 2014, 09:24)
cu impozit / rca / itp cum te descurci?
Impozitul il plătesc, nu am ce sa fac. Partea buna este ca am început sa atest din mașini.
Cu RCA si ITP ne descurcam binișor, având in vedere ca folosesc mașinile prin rotație
tm21zay
7 Jan 2015, 23:48
Am gasit masina de mai jos, fabricata in 1985. Din cate zice proprietarul asa a fost cumparata masina. A fost revopsita acum 4-5 ani.
Intrebarea mea este, daca bara fata nu trebuia sa fie fara semnalizari?
cezarmad
8 Jan 2015, 09:49
Salutare,
Bara fata trebuia sa fie de GTL fara semnalizatoare, dar s-au mai montat conform stilului caracteristic uzinei si din acestea.
Interesanta rau masina, mai ales fetele de usi, care daca se confirma ca sunt neschimbate sunt pentru "anumite persoane".
Cred ca masina a fost facuta pe comanda cu ce s-a gasit pri uzina atunci, nu are eleron spate desi capacul de portbagaj pare original, nu are a doua lampa la numar, bara fata cu semnale, cea spate cu tampoane.
Foarte tare masin, apropo cu ce s-a ocupat fostul proprietar in iepoca de haur?
Aripile fata sigur au fost schimbate, nu au lucasuri.
L.E.
Poti verifica tronsonul cablurilor de alimentare, se poate distinge cel original fara modificari ce alimenteaza, semnalele si pozitia din far sau din bara.
iustin_uap
8 Jan 2015, 12:11
QUOTE(cezarmad @ 8 Jan 2015, 09:49)
Cred ca masina a fost facuta pe comanda cu ce s-a gasit pri uzina atunci, nu are eleron spate desi capacul de portbagaj pare original, nu are a doua lampa la numar, bara fata cu semnale, cea spate cu tampoane.
Da, firesc ar fi fost ca bara sa fie fara semnalizari, intrucat are deja unele incorporate in faruri. Cred ca a fost vopsita pt. ca nu mai are dunga neagra specifica pe spate. Asta ar putea explica si eventuala lipsa a ornamentului de la portbagaj.
Au fost si masini cu o singura lampa pt. numar si fara lucasuri, deci nu le vad neaparat ca pe niste lipsuri.
Un coleg a postat niste poze cu o masina asemanatoare aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4206636Atasez si eu cateva din arhiva:
https://www.google.ro/maps/@46.9420381,26.3...CiJPUeg!2e0[attachmentid=1627976503] [attachmentid=1627976504] [attachmentid=1627976505]
Partea proasta e ca nu stiu cat de relevante sunt imaginile, dat fiind faptul ca de la uzina ieseau in toate combinatiile posibile. Pe langa asta multi le modificau din dorinta de a iesi in evidenta, sau fortati de imposibilitatea de a gasi unele piese odata cu trecerea timpului.
usile spate (cel putin) nu sunt ale ei, sunt de 1310 mai nou
ag02cws
8 Jan 2015, 17:31
Daca nu sunt ale ei cele din spate, atunci nu sunt nici cele din fata.
tavi_dacia1100
8 Jan 2015, 20:51
CN-ul (1320) din 1987 avea usi din astea. De ce nu ar fi avut si asta?
tm21zay
8 Jan 2015, 22:37
Masina a fost revopsita, dupa cum spuneam si atunci probabil s-au schimbat aripile fata si fete de usi. Masina este la al doilea proprietar. Cel care a achizitonat masina din uzina era la momentul respectiv seful militiei locale...
Referitor la lampile pentru iluminat numarul, am o teorie conform careia la data fabricatiei pe si apartinand unui securist, avea numar mic, cu 3 cifre si 2 lampi. Odata cu trecerea la numerele noi, acestea fiind mai mari, a fost mai comod sa se renunte la o lampa...
Momentan stau in cumpana pentru ca pretul cerut pe masina este mare.
Atasez si o poza cu seria pentru a identifica cartre ce tara era destinata.
razvan1985
9 Jan 2015, 07:51
potrivit codului 267,multumiri domnului Daniel(Deceneu32),destinatare sunt urmatoarele:Taiwan,Iordania,Kuweit,Portugalia,Madeira,Islanda,Gibraltar.
9 Jan 2015, 08:54:si referitor la usi,intr-adevar,nu sunt conform modelului,i-ar fi trebuit cele cu clapa dreptunghiulara(1320),sau cele cu nervura pronuntata(conform anului).
cezarmad
9 Jan 2015, 09:39
Exista o Dacie alba tot din 1985 cu motor de 100 cp de uzina facuta pentru secu, acum restaurata cu aceleasi fete de usi din fabrica
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 8 Jan 2015, 20:51)
CN-ul (1320) din 1987 avea usi din astea. De ce nu ar fi avut si asta?
Ce tare, nu stiam ca 1320-ul avea usile din spate fara nervura aia in sus. M-am uitat in poze si asa e. Am mai invatat ceva azi
tm21zay
11 Mar 2015, 22:58
Am mai adunat cate ceva intre timp. La unele mai am de rezolvat actele.
Pentru 1302 am luat un papuc diesel. Din pacate partea din spate nu ii mai apartine. In caz ca nu se potriveste o sa pastrez dieselul la colectie, deoarece caroseria este in stare perfecta.
Alex 23
11 Mar 2015, 23:06
Felicitari, foarte interesante break-urile ochelariste.
DACIOTUL_97
11 Mar 2015, 23:15
Break-ul rosu de Canada e fantastic
tm21zay
11 Mar 2015, 23:26
QUOTE(Alex 23 @ 11 Mar 2015, 23:06)
Felicitari, foarte interesante break-urile ochelariste.
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 11 Mar 2015, 23:15)
Break-ul rosu de Canada e fantastic
Va multumesc!
Deja se gasesc tot mai greu Break-uri in stare buna. Multe din ele sunt uzate din cauza exploatarii.
Si mai nou am si concurenta.... programul rabla 2015
iustin_uap
12 Mar 2015, 12:20
Din nou, sincere felicitari si din partea mea. Si viitorul muzeu Dacia are concurenta din partea dumneavoastra.
)
Veniti la Intalnirea Nationala?
Mein Herz Brennt13
12 Mar 2015, 19:14
Absolut superbeee!!!
claumob
22 Mar 2015, 07:15
Ce ganduri ai cu 1302-ul? da-ne niste detalii
tm21zay
22 Mar 2015, 22:12
QUOTE(claumob @ 22 Mar 2015, 07:15)
Ce ganduri ai cu 1302-ul? da-ne niste detalii
Deocamdata am aruncat bara fata. Era oribila.
Momentan ma lupt pentru acte. Cand o sa le am, mergem mai departe..
roby_1300_rap
22 Mar 2015, 23:00
QUOTE(tm21zay @ 22 Mar 2015, 23:12)
Deocamdata am aruncat bara fata. Era oribila.
Momentan ma lupt pentru acte. Cand o sa le am, mergem mai departe..
interesant in ciuda faptului ca o fost masina de carat inca are FUSTA ORIGINALA
daca mai am drum spre Timisoara poate ma opresc sa iti admir colectia
bineinteles daca ma primesti
iulica89
22 Mar 2015, 23:16
Salut!
Vre-un break mai rasarit de care vrei sa scapi si care e in regula cu actele nu ai?
tm21zay
24 Mar 2015, 22:26
QUOTE(iulica89 @ 22 Mar 2015, 23:16)
Salut!
Vre-un break mai rasarit de care vrei sa scapi si care e in regula cu actele nu ai?
Salut,
Inca mai strang si eu breakuri. Am mai luat recent unul din 1994, la fel cu cel visiniu.
Desi nu l-am vrut initial, am cumparat si breakul 1300 alb de la Craiova de la o cunostinta din Timisoara.
iulica89
25 Mar 2015, 08:17
Spor la treaba atunci!
Adrian_pt
25 Mar 2015, 12:08
Felicitari, e cea mai tare colectie de Dacii pe care o stiu, dpdv diversitatea masinilor.
La 1302 va fi o gramada de munca - partea spate de papuc post-1983 fiind complet diferita. Banuiesc ca cel mai usor ar fi sa copiezi cea a lui Ovidiu Ionescu.
tm21zay
22 May 2015, 20:51
Cea mai lunga Dacie a ajuns la autobaza Lugoj
Equinox
22 May 2015, 20:58
QUOTE(tm21zay @ 22 May 2015, 20:51)
Cea mai lunga Dacie a ajuns la autobaza Lugoj
M-ai multe poze se poate?..E tare interesanta..
Sunt curios cum e la interior
iustin_uap
23 May 2015, 08:49
Super, felicitari!
STORMTROOPER
23 May 2015, 15:59
Felicitari pentru achizitie. Poti posta mai multe poze cu ea?
tm21zay
26 May 2015, 09:59
O sa fac mai multe poze in weekendul viitor.
Locurile din spate sunt senzationale.
DACIOTUL_97
26 May 2015, 14:10
Interiorul e demential !! Asteptam mai multe poze
tm21zay
24 Aug 2015, 13:59
Am mai renuntat la o parte din masini(sportul usa lunga, break-ul de Canada), dar am recuperat altele
Dacia 1302 [attachmentid=1628004847]
Dacia 1310 Salvare [attachmentid=1628004848]
Dacia 1410 Canada [attachmentid=1628004849]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.