Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme tamburi dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vasi8
Am joc la rulmenții de la tamburi și chiar dacă îi strâng nu dispare.în mers nu fac zgomot.Intrebarea mea e dacă trebuie să aibă joc tamburii? Dacă mișc de spatele mașinii cu mașina pe sol și pun mâna pe jantă se simte jocul și se aude
ct_71_ccl
slt!nu trebuie sa ai joc la tambur deloc!rulmentii pe spate se string la maxim,bati cu ciocanul de citeva ori in tambur sa se aseze,rotesti si slabesti usor piulita un sfert de tura.daca ai simtu' cheii,o sa vezi ca exista un punct unde "scapa"piulita!de acolo nu mai slabesti.pui siguranta,stift,vaselina in protectia butucului,protectia la loc,roata,stringi piulitele-si dupa ce ai lasat masina de pe cric-si gata!asta in cazul in care nu ai uzuri la axul puntii sau cuzinetii rulmentului sint montati bine in tambur.
vasi8
am altă problemă,s-a rupt dintele de la șaiba cu dinte la tambur si nu se mai găsesc șaibe groase ci numai subțiri si daca îi pun saiba subțire nu mai ajunge siguranța la știft.Dacă îi pun doua saibe subțiri are ceva? se strica ceva pe acolo.cea groasa pe care am avut-o are grosimea cat doua subțiri
adrian.iorga
pune 2 saibe daca se incadreaza, nu e problema, totul e sa aiba dintele amandoua
PH-06-BOA
Sau încarcă electric șaiba ta, și o rectifici cu ce ai, pilă sau o pânză de bomfaier (taiata jumătate, pe lungime). Piulița nu se strâge la maxim, că spargi rulmenții. Strângi la mâna liberă pâna simți că se limitează și dai un sfert de tură înapoi. Fă întâi probă la rulmentul mic, să vezi dacă are joc pe fuzetă, că oricât ai strânge, daca ăsta are joc, nu vei reuși s-o rezolvi, decât sa-i bagi bailagăr din lama unei rulete, sau ceva care să-i ia jocul. Deci, trângerea o faci pâna simți că s-a limitat, nu forțezi, că spargi rulmenții. În cazul în care bagi bailagăr, așa e, strângi puțin, mai așezi prin bătăi ușoare cu ciocanul, până simți că s-a limitat și dai un sfert de tură înapoi, sau chiar mai puțin, în așa fel ca piulița să nu stea liberă, slabă, să joace șaiba între ea și rulment. După șaina cu dinte, poți pune și una plată, ca să ajungi la grosimea unde prinde șplintul. Totul e, ca rulmentul să nu învârtă piulița, dacă se calează sau se rotește așa din ambiție.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.