Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme la motorul 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
casanovandrei
va,salut,am o problema la motorul daciei 1310,care sa fie cauza in care antigelul imi ajunge in baie,tinand cont ca am pus alta garnitura noua ,am si schimbat chiuloasa,dar fara rost ,uleiul in baie este ca laptele,va rog ,care ar putea fi motivul
fullhouse
La partea inferioara a camasilor sunt niste garnituri de etansare, care pot fi de hartie, cauciuc, cupru, functie de tipul motorului. Daca atunci cand ai scos chiulasa s-au miscat si camasile, etansarea se poate compromite. Daca blocul motor nu e fisurat nicaieri, doar pe acolo poate intra antigel in ulei.
r3d
verifica planul chiuloasei.ai montat corect?ai stranso corect?
casanovandrei
va salut,cred ca aveti dreptate Maru,fullhouse,nu vad alta problema decat de la inele acelea de cupru,pt ca daca era sa fie fisurat blocul ajungea mult mai mult antigel in baie,tinand cont ca eu merg inca cu ea asa,este vre-o problema cand voi pune inelele acelea sa pun si gasket(silicon),multumesc,prieteni
maru
ti`a explicat colegu` de mai sus ceva de niste garnituri care se monteaza pe exteriorul cilindrilor (intre bloc si cilindrii)
citeste cu atentie
ct_71_ccl
ori pe unde ti-a spus mai sus colegu'-inelele de etansare-sau ai blocul fisurat pe undeva.
ORIJINAL21
Eventual sa nu mai ai probleme niciodata, poti inlocui motorul cu altul.
Acum,motorul este piesa de schimb...
maru
casanovandrei
daca te apuci sa schimbi inelele NU pune absolut nimic pe/intre/sub ele !
singurul lucru pe care trebuie sa`l faci este sa cureti bine locul unde vine inelul (atat pe cilindru cat si pe bloc) dar cu atentie sa nu`i tragi vreun "santZ" cu surubelnita, deci mai bine te dai pe smirghel
totul a plecat probabil de cand ai schimbat garnitura si s`au miscat cilindrii de pe pozitie (probabil ai invartit de motor fara a fixa cilindrii icon_mrgreen.gif ) sau ai supraincalzit motoru` in ultima perioada prea mult (poate ai pus cartoane la radiator peste tot) si a cedat intr`un punct
bineinteles ca mai sunt si alti factori : calitatea antigelului proasta a dus in timp la "macinarea" inelelor sau pur si simplu o incalzire mai mare a vreunui cilindru din cauza racirii ineficiente (canale ingustate de depuneri)
banuiesc ca nu trebuie sa`ti mai spunem ca atunci cand vei desface motorul sa fii atent la ordinea pieselor (in special a perechilor piston-cilindru)
bafta si spor la lucru (cat mai e frumos afara) rolleyes.gif
casanovandrei
mersi maru,asa am sa fac
maru
faci cum crezi mai bine (deci te mai poti interesa)
aici doar ne dam cu parerea
sa nu ai vreo surpriza la setu` ala si sa ai inele de cauciuc (mai ales daca nu ai masina de noua si nu stii ce modificari s`au facut) si nu de cupru
PH-06-BOA
Dacă e 1300, are inele de hârtie. Pentru a le schimba, nu e nevoie să demontezi si dedesubt, acă te descurci și ai îndămânare. Nici șmirghelul n-ar fi indicat, că lasă urme mai adânci decât grosimea unei foi de hârtie, din care e făcut inelul. Acolo e zgură, piatră depusă și trebuie ciobită cu atenție, să nu intre scula cu care răzui, in materialul blocului, al scaunului de așezare, nici la bloc, nici la cămașă. Mare atenție la aliniere, să pui așa fel inelele, încât să ai toate cămașile la același nivel, dar mai sus decât nivelul blocului, cu o zecime. Vezi și chiulasa dacă-i dreapta, fisurată sau ciupită. Dacă vei continua să mergi așa, vei zgâria lagarele de la palier și manetoane, se freacă și uzeaza sau deformează compoziția de pe cuzineți, și cheltuiala e mai mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.