Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Talisman dCi ex. Laguna 3
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
andreist
Masina Latitude a ajuns la dezmembrari, asa ca am sters totul legat de dansa, ramane numai Leguma
argon
La biciclete 500 de lei sau 900 de lei i fix totuna, daca vrei sa se simta cat de cat diferenta gasesti de la 1500 lei in sus SH in stare ok, aia inseamna cam dublu de noua. Desi nu pare, diferenta la o bicicleta de asfalt, de la 9 la 14 kg, e enorma.
andreist
Update, masina de vineri incolo.... Am avut de ales intre C220 2008-2010, IS220 2009 de la sursa de incredere ( firma unde lucrez) si aceasta. Am mai cochetat cu laguna coupe, dar dupa dezamagirile care le-am avut cu cele din romania cautate in pretul meu si aminitile neplacut cu masini cu 2 portiere, am renuntat.
pishky
arata ghini di tat,
ii gt-line? si gt - as in 180 hp?
corbex
QUOTE(argon @ 1 May 2015, 12:27)
La biciclete 500 de lei sau 900 de lei i fix totuna, daca vrei sa se simta cat de cat diferenta gasesti de la 1500 lei in sus SH in stare ok, aia inseamna cam dublu de noua. Desi nu pare, diferenta la o bicicleta de asfalt, de la 9 la 14 kg, e enorma.
*


Cum bre, bicicleta de asfalt de 14 kg.? Ia intreaba-l pe Markos, cite kile are a lui?
madhorsefuzzy
QUOTE(andreist @ 11 Jun 2015, 21:04)
Update, masina de vineri incolo.... Am avut de ales intre C220 2008-2010, IS220 2009 de la sursa de incredere ( firma unde lucrez) si aceasta.
IS220-ul era schiop de a picat?


QUOTE(pishky @ 11 Jun 2015, 22:06)
arata ghini di tat,
ii gt-line? si gt - as in 180 hp?
*

Ii lipseste un logo pe montantul B. wink.gif
Bacu
QUOTE(andreist @ 11 Jun 2015, 20:04)
Update, masina de vineri incolo.... Am avut de ales intre C220 2008-2010, IS220 2009 de la sursa de incredere ( firma unde lucrez) si aceasta. Am mai cochetat cu laguna coupe, dar dupa dezamagirile care le-am avut cu cele din romania cautate in pretul meu si aminitile neplacut cu masini cu 2 portiere, am renuntat.
*




Pai si alea cu cat costau mai mult de ai ales-o pe ea? laugh.gif
pishky
cu 4 control? nu au fost si gt line fara 4 control.
cred ca este diferente intre gt (2.0 de 205 cp, sau doideceii de 180) si gt line (unde sunt si puteri mai mici).
Diac
Sa dea Domnu' ca asta sa nu ia nici macar o zgârietura.
madhorsefuzzy
Cu 4Control sau cu GT. GT-ul simplu implica 4Control. Alea GT Line nu au 4Control.

Eu am vazut ca se uita pe la 4Control-uri si de aceea nu i-am recomandat sa caute una cu 4Control. Dupa parerea mea de posesor de 4Control o L3 fara 4Control parca nu e L3. La fel cum un C5 fara Hydractive 3 + nu e C5. Dubios e ca nu am cautat neaparat 4Control ci mi-a placut pozitia in scaun si bordul, dar acum nu as mai lua o L3 fara.
AndreiMR
QUOTE(andreist @ 11 Jun 2015, 21:04)
Update, masina de vineri incolo.... Am avut de ales intre C220 2008-2010, IS220 2009 de la sursa de incredere ( firma unde lucrez) si aceasta. Am mai cochetat cu laguna coupe, dar dupa dezamagirile care le-am avut cu cele din romania cautate in pretul meu si aminitile neplacut cu masini cu 2 portiere, am renuntat.
*




Sa o stapanesti sanatos! Lexus, daca era diesel, era pacoste mare. Are o cunostinta asa ceva, luata de noua, a avut la probleme cu el...plus ca e foarte scump la intretinere, iar piesele dureaza mult pana ii ajung. Si din ce am inteles de la el, nu e singurul...cica n-ar fi chiar cea mai reusita creatie a japonezilor.
b76bgaarh
is220 e heuro 4 si daca nu are taxa platita....
pishky
@ fuzzy
s-a notat, 4 control = must have daca e asa de bun pe cat e suspensia aia nebuna de c5.
acuma......insonorizarea aia - e diferenta mare? stiu ca te-ai distrat de conditiile mele de testare, dar se simte asa tare diferenta? ma mananca undeva sa fac si eu ceva asemenator vara asta.
andreist
Oficial e a mea pe acte, e doar GT-Like nu e GT, kitul de GT a fost cumparat de la reno dupa aparitie. Ceva peripetii pe drum spre bucuresti cu o cutie automata stricata pe la jumatatea distantei. In rest, sincer, parca e mai faina decat latitude, cel putin la insomorizare. IS220 este doar diesel si nu-mi place nimic la masina aia, de la consumurile enorme pana la interior. Stiu ca multi se iau numai dupa numele Lexus, dar mi se pare mai ca lumea leguma, cel putin comparatie cu is220 2009 la care am access. In rest... acum ma bucur de o noapte singur la mare, si... mai stati si voi p-acasa ca n-am loc sa ma desfasor vineri dupamiaza pe singura autostrada romaneasca pe care am ocazia sa merg smile.gif
b06fcn
S-o stapanesti sanatos, e o masina buna, e cea a colegului de forum, nu? Sunt curios cum merge resoftata, dupa ce iese a mea din garantie ma tenteaza si pe mine sa ii mai dau ceva caluti...
mars
QUOTE(andreist @ 12 Jun 2015, 20:25)
Ceva peripetii pe drum spre bucuresti cu o cutie automata stricata pe la jumatatea distantei.
*



Cum mama naibii? Detalii?
andreist
@b06fcn da

@cutie - calitatea nemteasca a F10'lui la 2 ani vechime, mai multe cand n-o trebui sa tastez de pe telefon
madhorsefuzzy
@pisky: Nu e asa mare diferenta: e intre a vorbi relaxat la 140Km/h in masina pe A1 si a nu te putea intelege. biggrin.gif
La mine era si o chestiune de principiu: masina SHK9 de 12.600Eur era mai zgomotoasa la 140Km/h pe A1 decat masina noua de 7360 Eur imbunatatita.

Se poate rezolva si cu cauciucuri de 68-69dB. La 71dB se simte diferenta fata de alea de 68dB, adica dublarea zgomotului pentru ureche, cu tot cu antifonare.

Nu in ultimul rand A2-ul este parfum fata de A1, iar drumul Agigea Mangalia mi s-a parut spre foarte bun.
Adrian Frigo
QUOTE(andreist @ 12 Jun 2015, 21:25)
In rest... acum ma bucur de o noapte singur la mare....


Zi drept,câte ai lângă tine? icon_mrgreen.gif tongue.gif

By the way,felicitări pt. achiziție!
andreist
QUOTE(Chelariu Adrian @ 12 Jun 2015, 23:59)
Zi drept,câte ai lângă tine? icon_mrgreen.gif  tongue.gif
*


Sticle de bautura sau ce ? smile.gif)

Am reusit sa ajung acasa, dupa vre-o 1000km, cu un consum de 6,2 si o viteza medie de 55km/h. Cu vre-o 0.7L mai mare consumul fata de fosta masina pe traseul din poza. Inca nu am apucat sa conduc noaptea, din pacate. Jantele de 18" le voi pune pe 17" cat de curand smile.gif

Ceva fantasic, nu am mai patit de ani de zile, am primit ca rest niste gume orbit smile.gif
cdadan
Probabil c-ai inclus destul de mult urban, de ai vmed așa de mica. De la Ploiești in jos ai avut drumuri rapide si foarte rapide.
Adrian Frigo
QUOTE(andreist @ 13 Jun 2015, 20:56)
Sticle de bautura sau ce ? smile.gif)


Și d'alea.... icon_mrgreen.gif
pishky
danut is drumuri normale astea din zona, esti tu obisnuit cu serpentine - motiv pt care zici ca astea sunt rapide.
martzipan2004
QUOTE(andreist @ 13 Jun 2015, 19:56)
Sticle de bautura sau ce ? smile.gif)

Am reusit sa ajung acasa, dupa vre-o 1000km, cu un consum de 6,2 si o viteza medie de 55km/h. Cu vre-o 0.7L mai mare consumul fata de fosta masina pe traseul din poza. Inca nu am apucat sa conduc noaptea, din pacate. Jantele de 18" le voi pune pe 17" cat de curand smile.gif

Ceva fantasic, nu am mai patit de ani de zile, am primit ca rest niste gume orbit smile.gif
*




traseul asta l-am facut si eu anul trecut...

numai ca eu am mers si pe la slatina si pe transfagarasan ...si apoi si mare si munte si vaslui si iasi + retur -vreo 1700km

pai de la comarnic si pana la bacau .....ai avut consum cred ca de 7.5 si ceva iar cu restul traseului probabil la 5.8....6....

foarte frumos traseul orisicum
mars
QUOTE(cdadan @ 13 Jun 2015, 21:56)
De la Ploiești in jos ai avut drumuri rapide si foarte rapide.
*



Tulai, Doamne, sari de suta! Si ii si la vale... Plus ca au si fainoshag wink.gif.
andreist
Despre consum... am pelcat din bucuresti cu 14% ( abia resetat ), dupa ce am trecut de consanta, braila era pe la 7, cand am ajuns la moeciu era 6.5, brasov - iasi s-a ridicat la 6.2. Dupa 3 zile de iasi, 7.8%.
cdadan
Pai saptamana trecuta m-am dat pe acolo. Ploiesti-Buzau vreo 50 de minute si Buzau-Braila vreo 55. Si nici macar nu m-am grabit. De la iesire pana la intrare zic.
De la Braila pana la A2 se merge si mai lejer. Drum drept cat cuprinde, sate aproape lipsa si trafic ioc.
M.C.
QUOTE(cdadan @ 13 Jun 2015, 23:56)
De la Ploiești in jos ai avut drumuri rapide si foarte rapide.
*


Plus ca in apropierea Ploiestiului consumul este mult mai mic,datorat aerului emanat de rafinarii icon_mrgreen.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(andreist @ 12 Jun 2015, 21:25)
In rest, sincer, parca e mai faina decat latitude, cel putin la insonorizare.
Lasati consumul, pe mine ma frapeaza observatia de mai sus.

Cand vedeam un Latitude pe strada ma tot gandeam: "ala are din fabrica tot ce trebuie nu ca Leguma mea". Cand colo, ce sa vezi. huh.gif
b76bgaarh
de ce crezi ca o masina mai mare, care e mai eftina, are mai multe pe ea?

ps la fel cu flunes/ megan 3 de spania.
pps. plus ca aia se adreseaza altor piete, mai putin mofturoase.
andreist
De "obtionale" nu e vorba... masina din 2012 vs masina din 2008, bluetooth pt telefon, scaune cu 10 memorii si tot atatea masaje & etc, vorbeam mai mult de feelingul de la volan. De ce imi este dor: miile de porturi USB din Latitude (cred ca de fapt erau numai 3), bluetoothul si camera integrata de dat cu spatele, senzorii din fata, frana electrica, volanul... electric!? - se misca mai ferm la laguna - cred ca este hidraulic sau ceva nu ?
pishky
QUOTE(mars @ 15 Jun 2015, 20:04)
Tulai, Doamne, sari de suta! Si ii si la vale... Plus ca au si fainoshag wink.gif.
*



radmasa.gif lasatz, lasatz, nu mai faceti pe lupul moralist!

QUOTE(cdadan @ 15 Jun 2015, 22:23)
De la Braila pana la A2 se merge si mai lejer. Drum drept cat cuprinde, sate aproape lipsa si trafic ioc.
*



mno, iote un ardelean pe fastlane.
aprob cat se poate de pozitiv.
amu, vezi ma ardelene ce plaiuri misto pe aici.
sincer, am simtit laguna greoaie pe serpentine (pe la muncie) - merge, cu un ritm decent, dar nu e in elementul ei. Pe cand aici, la campie - mananca asfalt pe motorina - si, culmea, ii mai si place.
andreist
Pregatim si prima revizie... Din cauza ca astia de la BRAS (dealer reno - iasi) au devenit bulangii, si nu mai fac nimic la masini cu piesele clientului si ma mai si costa cu 250 ron mai mult treburile din poza la ei (fara manopera) am hotarat ca mai bine pun benzina de banii aia si sa incep sa folosesc BOSCH service pentru chestii de genul revizii, schimb cauciucuri, etc.

Mi-au spus cu mare incredere ca am si reducere de 14%, si ma costa numai 1100 ron piese+ manopera. Eu am dat 484 la epiesa.ro, si inca vre-o 100 ron pe manopera la BOSCH zilele astea... e cam mare diferenta, aproape dublu pentru aceeasi chestie.

LE: Stie careva cati litrii de motorina (LE: ah, ulei) intra in lagunele astea fara FAP din 2008 ? In ultimul motor de 2L de la reno imi intrau 8.2L, si tare mi-e frica ca nu-mi ajung 8 smile.gif
pishky
QUOTE(andreist @ 16 Jun 2015, 18:04)

LE: Stie careva cati litrii de motorina intra in lagunele astea fara FAP din 2008 ? In ultimul motor de 2L de la reno imi intrau 8.2L, si tare mi-e frica ca nu-mi ajung 8 smile.gif
*



motorina vre-o 70 de lit.
ulei - baga dupa joja - bagi 7, si mai completezi usor usor.
a lui fuzzy bea vre-o 8.
cdadan
QUOTE(pishky @ 16 Jun 2015, 18:36)
am simtit laguna greoaie pe serpentine (pe la muncie) - merge, cu un ritm decent, dar nu e in elementul ei.
*


Conserva e de vina. Motorul saracu' o duce de-i merg fulgii.
madhorsefuzzy
La L3 cu 4Control au rezolvat problema cu conserva. Aici 2.0 dci 150CP pare un pic submotorizat din cauza asta.

QUOTE(andreist @ 16 Jun 2015, 19:04)
LE: Stie careva cati litrii de motorina (LE: ah, ulei) intra in lagunele astea fara FAP din 2008 ? In ultimul motor de 2L de la reno imi intrau 8.2L, si tare mi-e frica ca nu-mi ajung 8 smile.gif
Uleiul incepe de la 6,6l pe 2.0 dci si urca pana la 8,2l la mine.

Daca pui codul motor iti zic si cati litri iti intra. Eu am M9R 814 de exemplu.
cdadan
Constanteanul are 170. Daca nici aia nu-s suficienti, ma las de tigari si ma fac vegetarian.
andreist
QUOTE(madhorsefuzzy @ 17 Jun 2015, 11:22)
Daca pui codul motor iti zic si cati litri iti intra. Eu am M9R 814 de exemplu.
*



Si tocmai mi-am dat seama ca am uitat portofelul cu acte acasa.... phuck! Spun diseara.
UXE
QUOTE(cdadan @ 17 Jun 2015, 12:55)
Constanteanul are 170. Daca nici aia nu-s suficienti, ma las de tigari si ma fac vegetarian.
*




Fumezi tigari cu carne? tongue.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(andreist @ 17 Jun 2015, 13:14)
Si tocmai mi-am dat seama ca am uitat portofelul cu acte acasa.... phuck! Spun diseara.

Lasa ca au astia pe site-urile serioase configuratoare care iti spun exact.

Daca e 2.0 dci de 180CP fara DPF atunci iti intra 7,4l.
Codurile de motor sunt: Engine M9R 760/61/62/63,800,805,809,812,816,820,858/59

Daca e altul motorul intri aici si alegi masina potrivita si vezi eventual si uleiul potrivit. biggrin.gif

QUOTE(cdadan @ 17 Jun 2015, 12:55)
Constanteanul are 170. Daca nici aia nu-s suficienti, ma las de tigari si ma fac vegetarian.
Pai 170 > 150 dupa calculele mele. biggrin.gif

Undeva pe la 168,37 CP e optimul pe L3. radmasa.gif
cdadan
+/- 2%
andreist
Prima revizie efectuata, la BOSCH ( 100 RON ), se simte altfel... in bine. Am vrut sa schimb si antigelul cu totul, dar nu am gasit de care trebuie ( Glaceol RX tip D ). Am dat comanda si avans pentru sistem de glisare nou pentru trapa de la renault, cica ar ajunge in 14 zile - 494 RON, poate or avea aia antigel de care trebuie.
madhorsefuzzy
Eu am bagat antigel Dacia. smile.gif
andreist
Pai dinasta cautam: http://www.emag.ro/antigel-concentrat-daci...6/pd/DD55BMBBM/
andreist
Astazi masina a primit o noua viata. Asteptam numerele noi in fata sediului de politie, s-a facut revizia cu Ulei elf 900 sxr 5W40 de la mama ei din franta, filtru ulei oem, filtru habitaclu valeo carbon, filtru aer si motorina mann. Mai asteapta in boxa 4 cauciucuri Continental SportContact, 3L de antigel care a avut din fabrica, 4l de apa distilata, 4 seturi de discuri de frana si placute ATE. S-a comandat sistem nou de la reprezentanta pt. rabatarea plafonului din cauza imbatranirii cauciucului/plasticului inca il astept.. au trecut numai 12 zile de cand am dat avansul. Motorina eu am bagat de cand ma stiu numai OMV MaxxMotion, as incerca si altceva dupa golirea rezervorului, dar nu stiu ce... ceva recomandari care se preteaza dCi ului 2.0 fara FAP ?

Hmm... tocmai am fost intrerupt de un telefon de la Reno, a ajuns si sistemulde rabatare smile.gif
madhorsefuzzy
Frumoasa baba. smile.gif

Eu am bagat de cand am Leguma (25.000Km) aproape in exclusivitate Efix. In peste 80% EfixS 55. Pentru ca cifra cetanica de 55, pentru ca ardere mai buna, filtru FAP mai curat, etc. O poti incerca chiar daca nu ai FAP. In plus se lauda cu aditivul Keropur DP 5 mii nu stiu cat, pe care il contine.
b06fcn
Misto Leguma, sper ca asta sa nu treaca prin ce a trecut Latitude-ul...
O sugestie insa, fiind masina frantuzeasca cred ca ii sta mai bine cu meniul in lb franceza la bord...
andreist
QUOTE(b06fcn @ 25 Jun 2015, 12:22)
ii sta mai bine cu meniul in lb franceza la bord...
*


Si cine il schimba inapoi in engleza sa inteleg si eu ce zice acolo ? biggrin.gif Am patit asta pe un telefon Sagem acum multi ani...
b06fcn
Inveti ordinea si stii ce zice...
Asta cu telefonul mi s-a intamplat mie, m-am dus la Orange cu iPhone-ul si nenea ala de acolo vazand ca il am in franceza s-a intrebat mirat ce limba e aia...
R19/16v
P'si aifnu' asta-i facut la Paris? tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.