Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: EURO 2020 Bucuresti
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2
nasty
Bucurestiul va gazdui 4 meciuri la Euro 2020 si s-a angajat la niste proiecte de infrastructura, care trebuie demarate de urgenta.
Daca nu le terminam, e posibil sa pierdem organizarea evenimentului si posibilitatea ca orasul sa devina ceva mai turistic prin efectele organizarii competitiei.

Trebuie facut metrou pana la Otopeni. Din experienta cu Drumul Taberei, care trebuia sa fie gara in 2014-2015, rezulta ca 2020 sau chiar 2019 cum zicea federatia de fotbal pare prea optimist.
http://jurnalul.ro/stiri/observator/cum-va...020-571019.html
Trebuie facute centura Bucurestiului, autostrazi care sa lege Bucurestiul de orasul de rezerva Cluj.
Deci ar trebui finalizata autostrada Pitesti-Sibiu, de care nici macar nu s-au apucat.
http://www.prosport.ro/sportbiz/proiectul-...n-lung-13359900

Federatia de fotbal si primaria parca au uitat de eveniment.

Cristian Pârvan, secretar general al Asociației oamenilor de afaceri, este de părere că infrastructura trebuie să fie gata cu un an înainte de debutul Euro 2020, adică în luna iunie 2019. „Lumea trebuie să știe că e un proiect de business care poate să iasă bine sau rău. Pentru a nu ieși rău, e nevoie de un plan bine pus la punct, finalizat în iunie 2019, împărțit pe ani, în care să se știe exact stadiul fiecărei lucrări”, spune acesta.
dizzy
Daca fac aia metrou pana la Otopeni si autostrada Pitesti Sibiu pana in 2020 io-s Batman!
nasty
daca nu fac, pierdem dreptul de a organiza si locul nostru va fi luat de alta capitala...
dizzy
poa'sa o caute de pe acuma....
In 4 ani nu are cum sa fie gata metroul sau autostrada.
Eu as propune sa se tina la Cluj, sa nu ne fwta noua traficul, nu le trebuie nici autostrada de facut, numai avantaje.

MyKe89
Noroc cu fotbalul, ca altfel nu se agita nimeni sa faca ceva pana in 2020... sad.gif
yoncv
Si asa ti se pare ca se agita cumva?
Markos
Momentan se agita cu DNA-ul, n-au timp de prostii.
Lord Hades
Ce banc bun smile.gif retarzii nu au fost in stare sa faca 2m de sosea peste o colina ca ala nu poate fi numit deal. Ma refer la autobahnul dr langa sibiu. Si noi vorbim de metrou si alte alea ...
vet
QUOTE(nasty @ 5 Feb 2015, 11:35)
daca nu fac, pierdem dreptul de a organiza si locul nostru va fi luat de alta capitala...
*



si?
george_scala_2004
QUOTE(nasty @ 5 Feb 2015, 10:03)
Bucurestiul va gazdui 4 meciuri la Euro 2020 si s-a angajat la niste proiecte de infrastructura, care trebuie demarate de urgenta.
Daca nu le terminam, e posibil sa pierdem organizarea evenimentului si posibilitatea ca orasul sa devina ceva mai turistic prin efectele organizarii competitiei.

Trebuie facut metrou pana la Otopeni. Din experienta cu Drumul Taberei, care trebuia sa fie gara in 2014-2015, rezulta ca 2020 sau chiar 2019 cum zicea federatia de fotbal pare prea optimist.
http://jurnalul.ro/stiri/observator/cum-va...020-571019.html
Trebuie facute centura Bucurestiului, autostrazi care sa lege Bucurestiul de orasul de rezerva Cluj.
Deci ar trebui finalizata autostrada Pitesti-Sibiu, de care nici macar nu s-au apucat.
http://www.prosport.ro/sportbiz/proiectul-...n-lung-13359900

Federatia de fotbal si primaria parca au uitat  de eveniment.

Cristian Pârvan, secretar general al Asociației oamenilor de afaceri, este de părere că infrastructura trebuie să fie gata cu un an înainte de debutul Euro 2020, adică în luna iunie 2019. „Lumea trebuie să știe că e un proiect de business care poate să iasă bine sau rău. Pentru a nu ieși rău, e nevoie de un plan bine pus la punct, finalizat în iunie 2019, împărțit pe ani, în care să se știe exact stadiul fiecărei lucrări”, spune acesta.
*




QUOTE(nasty @ 5 Feb 2015, 11:35)
daca nu fac, pierdem dreptul de a organiza si locul nostru va fi luat de alta capitala...
*




QUOTE(MyKe89 @ 5 Feb 2015, 12:36)
Noroc cu fotbalul, ca altfel nu se agita nimeni sa faca ceva pana in 2020... sad.gif
*



nu e nici o problema...la ce oameni de "calitate" sint asa zisii suporteri mai bine fara...
dizzy
La ce te referi cu colina si Sibiu?
Lord Hades
Autostrada care a crapat intre sibiu si orastie aia inaugurata de ponta inainte de alegeri.
tony-s
Probleme din astea gasea uefa si in ucraina pt. euro 2012 si tot s-a tinut pana la urma competita acolo+ in Polonia ...ma indoiesc ca ucraina e mult peste ca infrastructura si in plus formatul euro 2020 e diferit in conditiile in care se disputa in mai multe tari....cum s-a tinut finala europa league in 2012 in bucuresti nu vad ce mare diferenta ar fi sa gazduiesti 2-3 meciuri la euro 2020....acuma ca-n 2012 o parte din spanioli au aterizat la budapesta in loc de bucuresti asta e - macar cu ocazia asta au invatat numele capitalei romanicii.
nasty
Nu e același lucru, acum au candidat 19 orașe și au câștigat 13, deci mai sunt 6 pregătite să ne inlocuiască.
Sofia, de exemplu, la ei chiar se lucrează la autostrăzi, cu mari șanse să termine în 2020 chiar și centura de tip autostradă.
Markos
Fițe și figuri. Ce, se joacă pe autostrăzi? mad.gif
tony-s
Daca cad la sorti echipe din vest oricum nu vor veni nu stiu cati suporteri iar cei care vor veni o vor face cu avionul ...in general pt. vestici , romanika si alte tari din zona sunt un fel de estul salbatic....nici prin ucraina sau polonia n-au prea fost suporteri din vestul europei...in conditiile in care olanda de ex. e sustinuta de cel putin 10-15 000 de suporteri la orice meci pe care-l disputa in alte tari din vestul ioropei.
nasty
Cam are dreptate Țiriac:
http://www.ziare.com/ion-tiriac/afaceri/ti...sa-faca-1325221

<span class='edit'>21 Feb 2015, 12:10:</span>
QUOTE(Markos @ 21 Feb 2015, 10:46)
Fițe și figuri. Ce, se joacă pe autostrăzi?  mad.gif
*


Nu se joacă "pe", dar nici nu se joacă "fără"...pt că, stadionul de rezervă e la Cluj, iar după faza grupelor se mută echipele câștigătoare și suporterii la Budapesta și apoi la Munchen.
tony-s
Daca s-ar muta la Cluj ar fi cu totul altceva - sa se faca macar autostrada pana la Bors, miticii oricum au destule autostrazi in toate partile - spre mare,spre munte, spre pitesti care va merge pana la nadlac.

Cele mai dezvoltate orase are romanicii - Cluj,Timisoara,Brasov...au doar bucati de 50-60 km intre nimic si nimic iar orasul trantorilor care traiesc pe spinarea muncii celorlati (mai ales a ardelenilor) are mai multe autostrazi ca multe orase din ioropa...sa fim seriosi daca n-ar fi sistemul centralizat din romanika bucurestiul ar fi la fel de sarac ca cei din regiune - giurgiu,alexandria,urziceni....regiunea aia e la mare bataie cu moldova la regiunea cu cei mai mari trantori din romanika.

Singurul premier care chiar a avut viziune pt. autostrazi a fost Nastase - daca nu castiga mafia basista alegerile in 2004 sunt convins ca la ora asta era gata Bors-Brasov.
M.C.


QUOTE(tony-s @ 21 Feb 2015, 11:15)
romanicii.
*




QUOTE(tony-s @ 21 Feb 2015, 12:56)
romanika

ioropei.
*




QUOTE(tony-s @ 21 Feb 2015, 15:59)
romanika
romanika.


*



QUOTE(radian @ 16 Feb 2015, 12:30)
Pseudo-cuvintele astea inventate de tine le repeti obsesiv. Chiar crezi ca esti spiritual? La cat de des le repeti au devenit banale si suparatoare chiar si pentru cei care, eventual, le-ar fi putut considera spirituale la inceput.

*


up.gif up.gif

@ tony-s
Ai report.Asta ca sa stii cine l-a dat.Poate asa inveti si tu sa scrii corect Romania,Europa,Germania si altele pe care le tot scalimbai,crezind ca asa esti mai interesant .
tony-s
Sa fi sanatos...vezi ca mandruta cauta din astia adevarati ca tine.

http://lucianmindruta.com/2015/02/12/draga...0-si-35-de-ani/
M.C.
doh.gif
Moderatorii astia,abuzivi si rai cu tine ........
Garett
Pot sa-mi bag picioarele in generatia 20-35? greata.gif
Ma rog, am "luxul" de a ma apropia de 40 dar "idealurile" ametitilor astora de hipsteri sunt ceva de, groaza!
Fix aceeasi discutie invocata de Mandruta se starnise la birou acum cateva zile: "Pai de ce sa lupt eu pentru Romania, ce am de castigat?" wacko.gif
Si asta venind din partea unora teoretic educati, cu studii superioare si venituri peste medie!
M-am abtinut de la a-i jigni ca n-avea rost discutia, dar imi venea sa le dau cu tastatura-n cap! mad.gif
Din pacate astea-s noile generatii!
iulia_boris
Si io care-mi faceam procese de constiinta ca-s baba retrograda..

Garett,subsriu..
vi_escu
QUOTE(Garett @ 22 Feb 2015, 09:21)
Si asta venind din partea unora teoretic educati 

aiurea!
QUOTE(Garett @ 22 Feb 2015, 09:21)
"Pai de ce sa lupt eu pentru Romania, ce am de castigat?"

nu astia ziceau ca si-au luat tara inapoi?

@iulia_boris
si eu!
tony-s
Majoritatea celor de pana la vreo 30 de ani sunt de-o imbecilitate rara la astia calculatorul, smartphone-ul si tableta le-au atrofiat creierul....nu zic ca eu n-am telefon sau laptop insa macar am prins si vremurile cand joaca insemna sa pleci dimineata de acasa si sa te intorci seara si era suficienta o minge de 35 de lei sau un pegas sa te distrezi toata ziua....imi aduc aminte cat aruncam mingea in sus invartindu-se ca sa vedem daca nu-i ovala....acum fara o minge oficiala adidas,nike...nu se mai poate juca fotbal.

Nici nu ma mir ca tinerii astia frumosi imbecili a fost categoria cea mai usor de prostit si manevrat pe feisbuc de propaganda basista a lucrului bine facut.
Ake
QUOTE(tony-s @ 22 Feb 2015, 12:23)
la astia calculatorul, smartphone-ul si tableta le-au atrofiat creierul....

Da, stim...ti-am citit si noi posturile.
Markos
QUOTE(tony-s @ 22 Feb 2015, 12:23)
imi aduc aminte cat aruncam mingea  in sus invartindu-se ca sa vedem daca nu-i ovala....
*


cât?
Garett
QUOTE(vi_escu @ 22 Feb 2015, 13:13)
nu astia ziceau ca si-au luat tara inapoi?
*


Ba da, da' n-au probleme s-o dea rusilor... mad.gif
Markos
Rușilor sau ungurilor? Ne hotărâm și noi odată?
maho
Americanilor.
Garett
QUOTE(Markos @ 22 Feb 2015, 22:14)
Rușilor sau ungurilor? Ne hotărâm și noi odată?
*


Grecilor! Te bucuri? biggrin.gif
george_scala_2004
QUOTE
Metrorex a anunțat, miercuri, când va fi terminată construcția magistralei 6, care va lega Gara de Nord de Aeroportul Otopeni.

Potrivit companiei, aceasta va fi gata în anul 2020 și va aloca pentru aceasta 38,5 milioane de lei, informează Mediafax.

„Finalizarea proiectului «Magistrala 6 - Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă București» până în anul 2020 este o condiție impusă de UEFA determinată de faptul că România va fi gazdă pentru desfășurarea Campionatului European de Fotbal”, se arată în proiectul de OUG inițiat de Ministerul Transporturilor.

Capitala va găzdui, pe Arena Națională, patru meciuri, trei din faza grupelor și unul din optimile de finală, în cadrul turneului final al Campionatului European de fotbal din 2020, alături de alte 12 orașe.


http://www.click.ro/news/bucuresti/anunt-o...oportul-otopeni

http://adevarul.ro/news/bucuresti/magistra...9cff/index.html

http://www.zf.ro/zf-24/metroul-care-va-leg...g-city-11989046
george_scala_2004
QUOTE
Capitala Poloniei a inaugurat duminca a doua linie de metrou din oras, proiect la care lucrarile au inceput in 2010 si s-au derulat mai incet decat fusese prognozat. Varsovia are 1,7 milioane de locuitori si, desi traficul este groaznic la orele de varf, prima linie de metrou a fost gata abia acum sase ani. Linia a doua are acum sapte statii si ar trebui sa ajunga la 28 de statii si cele mai optimiste prognoze spun ca in 2019 ar putea fi gata.

Linia 2 este deservita de o flota de 20 de trenuri furnizate de un consortiu format din Siemens si Newag, iar drumul dureaza 12 minute.


http://www.hotnews.ro/stiri-international-...lte-amanari.htm
QUOTE
Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a declarat ca in aprilie va fi finalizata documentatia pentru linia de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coanda si ca punerea in functiune a magistralei pana in anul 2020, termen solicitat de UEFA, depinde de "cat de nemti vom reusi sa fim".

"Pe Bucuresti - Otopeni in acest moment suntem in situatia in care am avea o solutie adevarata, sa facem metrou Gara de Nord - Otopeni. Eu cred ca ne va iesi in urmatoarea luna toata documentantia necesara, mai ales ca acolo exista si proiect", a afirmat ministrul Transporturilor, intr-o conferinta de presa, raspunzand unei intrebari, transmite Mediafax.


http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19601...m-reusi-fim.htm
george_scala_2004
QUOTE
Primăria Capitalei pregătește o surpriză în perspectiva Campionatului European de Fotbal din 2020. Invitat ieri la Interviurile Jurnalul, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a dezvăluit cum vrea să rezolve o eventuală anulare a organizării turneului în București din cauza lipsei unei linii de metrou care să lege aeroportul Otopeni de Stadionul National Arena. “Am o altă surpriză, să vedem dacă mi-o aprobă, nu costă așa de mult. Vreau să fac un tren suspendat care să ducă cât mai aproape de Otopeni. Un tren urban, direct. O să cârâie probabil 2-3 că trece prea aproape de geamul lor... M-a cuprins ideea când am văzut că e posibil”, a declarat Sorin Oprescu. Edilul Capitalei a explicat că acest tren va fi pornit când va începe Campionatul de Fotbal și va avea circula între aeroport si stația de metrou Pantelimon, aflată în lucru. Cum Capitala va găzdui șI Campionatul European de Gimnastică în 2017, Sorin Oprescu dă asigurări că noua Sală Polivalentă va fi gata în ciuda contestațiilor dintre competitori. “un an și opt luni s-au certat competitorii la licitații. Contestații ei între ei. CNSC ,Curtea de apel, Curtea de Apel, CNSC. Aștept ultima hotărâre a Curții de Apel. Da, ne vom încadra în termenul stabilit. Ori unii, ori alții. Ce hotărâre va da judecătorul asta va fi”, a afirmat Oprescu.

La vară, prima lopată la autostrada suspendată

Un alt proiect al primarului Capitalei, autostrada suspendată, va căpăta contur în această vară . După ce s-au purtat discuții patru ani, autostrada va fi construită prinntr-un parteneriat public-privat cu o firmă sud-coreeană. "Chinezii au lăsat-o mai ușor pentru că nu aveau experiența parteneriatului public-privat. Au venit sud-coreenii. Am ajuns la ultima fază. Să trecem prin consiliu studiul de oportunitate, s-a făcut montajul financiar pe credite la bănci și eu sper să introduc proiectul în discuția cu liderii politici ca să pot la sfârșitul verii să dau prima lopată. Bucăți din această lucrare au început sau au fost făcute și vor ieși din prețul final. Și aici a fost o discuție pentru ca returnarea banilor să se facă printr-o buvinietă de 21-22 de euro pe an. Asta ca să pot să acopăr în 6 ani toate prețurile acestui inel de circulație", a explicat Sorin Oprescu.

Până la începerea lucrărilor la autostrada suspendată, edilul Capitalei anunță finalizarea la sfârșitul lunii aprilie începutul lui mai a Pasajului de la Casa Presei. “Străpungerea până la Kiseleff e gata. Pe partea dreaptă, spre Mărăști, e oprită la jumătate pentru că trebuie mutate utilitățile”, a spus primarul Capitalei. Cât privește pasajul de la Piața Sudului, Sorin Oprescu a arătat că termenulde finalizare nu este bătut în cuie deoarece este o lucrare foarte complicată, dar care, atunci când va fi gata, va decongestiona foarte mult circulația în zonă. În acest context, el a anunțat că pe șoseaua Olteniței se vor face lucrări și noaptea.


http://jurnalul.ro/stiri/observator/opresc...ena-686002.html
george_scala_2004
QUOTE
Gropi în asfalt, semafoare defecte și lucrări făcute de mântuială. Cam așa arată Bucureștiul în ziua de astăzi. Și, ca tabloul unui oraș ce se vrea a fi o capitală europeană să fie unul complet, mai adăugăm și șobolanii. Lider la acest capitol este cartierul Drumul Taberei din sectorul 6, potrivit specialiștilor


http://www.evz.ro/lucrarile-la-metrou-au-s...u-sobolani.html
nasty
http://adevarul.ro/news/sport/ponta-i-am-m...41953-20150812#

Platini nu ne poate ajuta și cu stadioanele (Ghencea, Dinamo și Rapid) autostrăzile necesare și metroul până la Otopeni?
Măcar să meargă pe șantiere și să monitorizeze.
Sau nu e niciun șantier încă? Trenul suspendat și autostrada suspendată?
Măcar niște otravă pt șobolani?
Markos
Ce a înteles de fapt Platini.
nasty
Interviu cu nașu:



"”De anul viitor încep inspecțiile UEFA pentru EURO 2020”

Cum stăm cu organizarea pentru Campionatul European 2020? Erau niște condiții pe care trebuia să le îndeplinim.

Nu niște condiții. Niște condiții de miliarde de euro.

Și suntem în grafic?

...

Sunt niște condiții obligatorii sau negociabile?

Autostrada București – Budapesta trebuie făcută obligatoriu.
La fel, căi ferate rapide.
Metrou de la aeroport până în centru.
Patru stadioane de antrenament.
Eu am spus că trebuie demolate cele de acum, alții că trebuie zugrăvite. Păi trebuie demolat Dinamo, că nu mai ai ce să faci cu el. Că e din 1948. Trebuie ras de pe fața pământului. Și Ministerul de Interne, partea Guvernului, să aloce din buget 30-40 de milioane de euro. Iar Ministerul Transportului la fel pentru Giulești. Că trebuie să cadă pe lume și să moară cineva, eventual, ca să fie demolat. Încă 40 de milioane. Și mai era Steaua cu vreo 25 de milioane, acolo puteai să mai recuperezi ceva. Dar trebuie acoperit. Că nu trebuie să vadă nimeni, nici din elicopetere, nici din drone sau blocuri, cum se antrenează cei de acolo. Și atunci, Dinamo, Steaua și Rapid aveau stadioane noi."

http://www.digisport.ro/Sport/INTERVIURI+S...a+stadioanele+D
nasty
După incă 2 ani, cred că șantierele duduie, se apropie finalizarea autostrăzilor, stadioanelor, metrou către aeroport, tren prelungit până la aeroport, etc.
Sau poate nici nu ne calificăm?

http://www.gsp.ro/international/campionate...=HotNews-4stiri
nasty
Nu știam de ce până acum nu s-au apucat de treabă! Acum vor merge toate ca unse și vor fi gata până în 2020 și stadioanele și metroul și trenul până la Otopeni și autostrada Pitești-Sibiu
sau
mai bine trag pe centrul vechi, mai pun vreo 20 de mese în plus, în localurile cu bere ieftină pt galeriile, care sperăm să fie britanice, iar spre aerport vor pune câteva autobuze în plus pe 780 /783 și mai inființează o linie pt câteva zile până la stadion.
bion
Bre nu te-ai plictisit sa postezi de unul singur? biggrin.gif
nasty
nu, ca mai citesc din urma si ma minumez, ce bine am scris
Glumesc! Dar e ca o arhiva de date despre niste lucruri, de care e bine sa stii istoria lor de la inceput. Deci nu mă deranjează, mulți oameni de valoare au fost recunoscuți la un moment dat.
nasty
Metrou sigur nu! Tren sigur nu! singura lor speranță sunt cele 400 de autobuze DIESEL. Dar nici astea nu sunt sigure...

"Ion Gavrilă - director CFR SA: ”S-au dus la primăria Otopeni, înțeleg că ne trimit către un PUZ, iar PUZ-ul durează cel puțin un an.”

Silviu Constantin Gheorghe - primar Otopeni: ”Un idiot, l-am adus aici, și-a cerut scuze de 10 ori. E o minciună, PUZ-ul nu ține de noi, ține de ai lor, n-au făcut NIMIC de 5-6 ani, iar vina e exclusiv a ministerului Transporturilor și a celor care au păstorit.”
nasty
N-ar putea folosi stadionul din Turnu-Măgurele? pt euro 20-20?
Parcă era și proiect de autostradă București-Alexandria, deci toate cerințele.
tatabobu
Nu, ca lipseste un zero din capacitatea stadionului.
yoncv
Eu n-am înțeles chestia asta că ne trebuie 3-4 stadioane noi, oricum toate meciurile se vor juca pe National Arena. Stadioanele respective, din cate știu, erau prevăzute doar pentru antrenamente, așa că nu contează capacitatea tribunelor.
nasty
Pariu că în 2030 nu va fi gata metroul până la aeroportul Otopeni?
Nici autostrada Pitești-Sibiu! Nici de metroul Drumul Taberei nu sunt prea sigur...
ady77
Pai nu vine USR și/sau (în) PLUS și rezolva toate problemele?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.