Am deschis din nou acest topic
Mi-a facut niște probleme un șorec nenorocit care mi-a ros niște fire..mai exact firele de masa care duc la injectoare din ecu.. le refac dupa schema pentru fiecare injector pe langa cablajul din spatele motorului
Greseala care a fost din neatentie am incurcat la 4 si 3 inversand mesele la ecu fara sa imi dau seama
Toate bune si frumoase merg un timp cu ea crezand ca i ceva trecator abia am facut update de motor de 1.6.. motorul avea undeva la 84.000 era tipla dar cam stat de vreo 6-7luni.. așteptand..crezând ca poate e vreo supapa pana se mai pasuie..nu inchide bine.. O las o luna o las doua 3-4-5-6 ajungând la vreo 30.000km rulați cu el tot nu scapam de tremurat la relantii la rece la 800-1000rpm aveam o intrerupere si la 3,500rpm se mai simțea
Acum recent imi licare check engine-ul intermitent.. Schimb bujii schimb fișe bobina.mpp-ul galeria de admisie crezând ca are vreo fisura,llinjectoare... tot aceeasi buba.. pun lera si ii reglez supapele cu 0.15admisie si 0.25evacuare aceeasi buba 🙄😒 Dau bujiile jos intr-o zi si le vad afumate asta ce mi-a dat de gandire ca sar putea sa fie probleme cu vreo sonda lambda (amestec bogat) fiind 2005 avea 2 🙄 Pun un testar delphi si gasesc ratee pe cilindru 1,4 scria ceva Myss Fire..dracu ca ma bate engleza..
Si imi da in gand sa scot si mufa la ecu si cu un ac si un aparat de masura sa verific firele dupa schema iar daca am vreo masa inperfecta.. asta fiind firele de la injectoare care le facusem cu cateva luni inainte.. ma uit pe schema si cand verific toti pini la 60-59 sau 90 sau 89 nu imi da la masa nimic 🤷🙄 N-are cum punând aparatul pe pinul 90 care vine la injectorul cutare nu aveam semnal deloc imi dadea la alt injector asta fiind inversate 3 si 4 le am inversat inapoi si acum masina merge perfect rece/cald trage bn.. Unpic de neatenție poate costa bani foarte multi si batai de cap
Aveam si un consum foarte mare cu un plin am facut ploieștiul cam 300km cu 44litri 🙄 Am zis ca-i ceva in ne regula..am zis ca inebunezc parca ar fi V6