Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tremura masina sub 2000
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
Gabytzu16
Am si eu o problema ,aseara a inceput masina sa se comporte ciudat ,cand o las sub 2000 de turatii masina nu mai trage si tremura toata volanul toblele ..... parca ar fi toblele infundate si se aude ciudata fata de cum mergea pana acum ..... nu mai are viata
maru
verifica:
1.fise
2.bobina
3.bujii
4.benzina
5.filtru benzina
6.pompa de benzina
7.injectoare
8.culbutori
9.soferul
Gabytzu16
fisele si bobina am schimbato acum o luna,filtru de benzina acum 4 luni si bujiile,benzina bag de la petrom ...si in dreptul catalizatorului se aude ciudat nu facea asa ...soferul nu am cum s il schimb smile.gif)))
Gabytzu16
mad.gif
clalexxxx
Alimenteaza de la Rompetrol Efix 95, cand scapi de benzina Petrom. Momentan ar trebui sa fie suficient,eu folosesc efix pe post de curatare injectoare. Isi da drumul imediat masina,mai dai o talpa din cand in cand 4500rpm .
cipicas
Si la catalizator se aude.....in exterior sau in interior.
La mine era de la o etansare saxofon - catalizator iar sonda lambda dadea informatii eronate.
Tremura de ziceai ca are parkinson, fara vlaga,relantiu dezordonat chiar si sub 800 rpm
DragosNess
In prezent, 09.01.2016 am avut acceasi problema. Am fost nevoit sa inlocuiesc bujiile, fise bujii iar apoi sa cumpar un injector de la dezmembrari ca sa descopar ca problema era un injector. Am inlocuit injectorul iar acum totul merge perfect. In concluzie se iau prin eliminare la verificare : fise bujii, bujiile, bobina iar apoi injectoarele. Daca problema persista, nenea mecanicul a spus ca masina trebuie lasata la service ca sa desfaca motorul. Ma bucur ca a fost doar un injector vinovat in cazul meu. Sper sa nu fie mai grav la nimeni. biggrin.gif
CrysMM
O problema asemanatoare am si eu. Am gasit bujia 1 terminata, cu fisa scoasa nu era nici o diferenta, am schimbat toate bujiile si acum la fiecare bujie se simte daca scoti fisa.

Dupa asta masina tot are un mers un pic haotic cu tremurat mic la ralanti si usoare ezitari la accelerare plus un consum usor marit. Nu scoate fum. Banuiesc injector cu probleme. Cand le-am curatat acum ceva timp, unul din ele picura usor faca sa fie deschis.
CrysMM
Revin:

Am gasit 2 injectoare care picurau sanatos, din cauza asta aveam consum de 10% mediu si maisna nu pornea decat cu pedala de acceleratie apasata. Acum porneste la sfert si a scazut consumul la 8 mediu. Acum am si sonda lambda defecta, atat in ralanti cat si in acceleratie debiteaza doar 40 mV, cand ar trebui sa fie intre 200 si 1000.

Am cumparat o rampa cu tot cu injectoare de pe o masina trasa pe dreapta cu putini km, vreo 60 si ceva de mii reali, sunt ca noi, nu picura, au jetul identic la toate 4.
Maskatu
La mine porneste ceva mai greu, apoi merge in 3. Da sa se opreasca, scoate fum de zici ca este diesel, si dupa ce o turez mai tare si merg cu ea, isi revine. Sa fie de la aprindere? Fise, bujii, bobina? Sau mpp/ senzor turatie?
stephanie
Hello,

Daca nu ai verificat deja, poti face urmaotarele:

1 - verifica bobina de inductie sa nu fie crapata
2 - verificare vizuala si cu ohm metru fise
3 - curata senzorul de turatie si verifica daca sta cum trebuie carcasa filtrului de aer
4 - diagnoza - verifica timpii injectie (daca nu sunt OK atunci este de la injectoare) sonda lambda, si eventuale alte erori.

Mai multe nu stiu ce sa spun deocamdata ...

Bafta.
Maskatu
Aham. Ms. La punctul 3 banuieac ca ai vrut sa zici mpp ul.
stephanie
Hello,

da, asta am vrut sa zic la punctul 3. Si eventual sa si cureti pe acolo daca tot te uiti.
Si mai verifica si bujiile.

Spor.
Maskatu
Este cam oficial... garnitura de chiuloasa arsa. Merge in 3 si curand o sa mearga in doua. Scoate fum ca un diesel si consuma mai multa apa (antigel) decat benzina. Cam 1 litru de apa in 3-4 km . Si nu exagerez. O sa o trag pe dreapta. Reparatia costa mai mult decat face masina... dupa calculele mele cel putin 500 de euro plus ca in august expira itp. smile.gif
puiu82
Pacat....imi pare rau sa aud asta. Totusi,daca vrei sa mai tragi de ea.....mai gandeste-te putin,mai sunt si alte variante mai putin costisitoare.
Bafta!
Clublife
De ce sa o tragi pe dreapta pentru asta?de ce sa te coste 500 de euro?eu acum o luna am facut asa:am schimbat supape si de admisie si de evacuare,rectificare scaune supape{home made},schimbat simeringuri supape,distributie{originala},segmenti motor {goetze},garnitura chiulasa{originala},pinion distibutie,ulei si filtru cu putin peste 1300 lei si vreau sa spun ca motorul merge absolut impecabil,sunt super multumit de el,are 233 000 km,nu cred sa te descurajezi tocmai tu si sa nu o repari,bafta si numai bine Maskatu
BoR
Cred ca traficul bucurestean aglomerat asociat unui sistem de racire al masinii subdimensionat conduce la astfel de probleme.
Si eu zic sa nu fii demoralizat. Incearca sa faci o estimare a reparatiei, impreuna cu un mecanic priceput.
Maskatu
Pai ia aa vedem.. distributie 100 lei, pompa apa (curge si aia) neoriginala 100 lei, simeringuri 100 lei ( le-am schimbat acum 2 ani si iar curge ulei pe acolo), ulei plus filtre 100 lei, antigel plus apa 70 lei, garnitura chiuloasa 100 lei, garnitura culbutori, radiator racire (curge de mult) 150 lei cred, planat chiuloasa 150-200 lei, plus ce sa mai stricat cat am mers cu ea in trei sa zicem inca 100-200. Vine itp ul si sigur nu il iau din prima.. inca 200-300 in cel mai bun caz, plus rcaul ca expira si ala inca 400. Am sarit de 1400 si nu am pus MANOPERA care in bucuresti este oricum mare peste tot. Sa zicem 500, chiar mai mult. Si nu am mai pus la socoteala rugina ce o are la oale, aripi, podea..

In viata trebuie sa stii cand sa spui stop. Asta cred ca este unul din momentele alea. Ma doare sufletul, a fost cu cu noi si la bine si la rau. Am facut țara cu ea, am fosr in mai toate orasele. Planul era sa ma tina pana in august sau pana cand reuseam sa ii gasesc o ... "surioara" , dar socoteala de acasa..

Asa ca rip.. sad.gif popa.gif
Clublife
Ai dreptate cind spui ca in viata trebuie sa stii cind sa spui stop inclusiv in bagat bani intr o masina,dar mie unul imi pare rau sa vad ca mai dispare inca o masina buna de pe acest forum care si asa i tot mai sarac,tu stii cel mai bine ce ai de facut,RESPECT MASKATU
catalinski
Nu mai bine cumperi un alt motor?ca am vazut ca sunt ieftine...
Maskatu
Clublife, ma bucur ca mi-ai inteles punctul de vedere, catalin.. nu intelegi ca oricum vroiam sa o trag pe dreapta? Chiar si cu alt motor tot sar de 1000. Iti dai seama cat ia un mecanic pentru inlocuit motor? Un motor bun tot costa 400-500 lei, plus manopera cel putin inca pe atat, mai faci un schimb de ulei si filtre, si uite cum sar de 1000 si nu am mai pus la calcul rca si itp. Asta in ideea in care sa nu pun alt motor doar ca sa ma tarai cu eapana in august cand mai am itp. Si cine iti garanteaza ca motorul ala e ok in interior? Mi se pare o solutie radicala asta cu inlocuitul motorului. E ca si cum i-as prelungi suferinta. O sa mai analizez situatia dar m-am cam saturat sa tot arunc cu bani in sacul fara fund. De cand am luat-o si pana in prezent am dat mai multi bani pe piese fata de cat am dat initial pe ea. Adica peste 2500 euro, in decurs de ... 8 ani.
donlucyan
Daca vrei sa avansezi si vrei sa o tragi pe dreapta eu zic ca nu mai merita sa o refaci.
Am schimbat si eu garnitura de chiuloasa acum 2 lunii ,imi pierdea ulei si ma dus undeva la 150lei +120lei uleiul si cam atat.

Parerea mea este ca ai bagat foarte multi banii in ea ,dar parca nu ar merita asa o soarta sa o abandonezi .
Eu am incercat sa o mentin pe linia de plutire cat de bine am putut, ma suparat si pe mine dar am trecut cu vederea si am reparato de fiecare data.
Chiar daca am alte masinii tot nu ma pot despartii de ea ,mai ales cand este in familie de 11 ani + 160mii km impreuna.


Bicicleta galbena
Pacat, stim ca ai avut grija de ea...
Hotararea ta e cea mai buna - alta masina.
CrysMM
@Maskatu - faci bine ca renunti la ea, nu are rost sa arunci 1000 de lei in DSN. La mine facea ca toate maimutele, consum de 10 - 12 % mediu, pornea cu pedala la fund dupa ce invartea sanatos, fum, se punea in nas cand i-ti era lumea mai draga, ce sa mai era sa renunt la ea. Norocul ca am gasit o rampa cu tot cu injectoare la 50 lei de pe o masina cu putini km si o sonda lamda originala de pe aceeasi masina cu 30 lei. Acum merge ca noua. Dar tot am cumparat alta masina, in asta nu mai bag bani.

Are deja caseta directie noua, urma sa-i schimb telescoapele, dar asa va ramane. Are putin peste 400k (reali), nu consuma ulei absolut deloc, rugina peste tot. Cat va merge, va merge. Urmatoare oprire nu va mai fi la service ci la remat.

Eu am circulat cu ea peste 300k, am fost extrem de multumit si inca sunt, dar am vrut ceva mai sus, aer, servo, spatiu, caldura ...........

Acum o foloseste batranu, pentru el de la 1310 este un upgrade, i-am facut-o cadou. Dar vad ca nu renunta nici la 1310.

BoR
La 400.000km nu prea mai incap reprosuri acestei masini.
Sa va bucurati de ea in familie atat cat va doriti!
CrysMM
Multumesc, asa va fi, nu va pleca de la mine. Ce sa mai iau pe ea? Plus ca am multe pise noi pe ea. Per total nu ma indur sa ma despart de masina. Inclusiv prietenii sunt atasati de ea. Nu m-a lasat niciodata in drum, chiar daca a mai facut pe nebuna am ajuns acasa pe roti. La km astia am ambreiajul din fabrica si telescoapele spate la fel. Parca si un rulment spate pe stanga.

Iulikk
O chiulasa SH este 150 de lei, una buna. Eu asa am facut acum 2 luni cand s-a rupt distrbutia. Cu tot cu manopera m-a ajuns ~800 de lei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.