Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mers neregulat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ydaniel
deci am carb nou ,aprindere noua si masina cand merge bine cand merge prost.compresie are.ieri abia am putut sa urc podul de la careforu?nu mai stiu ce sa zic de ea!nu imi dau seama ce poate sa aibe
dex lada
si daca e nou ce ?
nu poate sa faca probleme ?
se inseamna aprindere noua? si fisele si bujiile sunt noi ?
ydaniel
da toata.am si din aia de tg ms.fisele si bujii noi bune de calitate!
dex lada
ai incercat si cu clapeta de fitru de aer pe cald , nu de alta dar e cam frig afara si parca e recomandat sa se treaca pe jumate aer cald jumate aer rece cand temp de afara scade sub 10 grade.
cromo
Doar ca ipoteza de lucru, verifica si avansul. Poate fi si de acolo.
ydaniel
am verificat avansul.priza de aer e pe rece.am incercart si pe cald
ydaniel
am demontat aprinderea de tg ms si pe vreo 12 km nu am mai facut asa rau?de la ea o fi?Oricum ea are piesele de uzura noi!ceva idei?
Dyda
QUOTE(ydaniel @ 31 Oct 2005, 18:44)
am demontat aprinderea de tg ms si pe vreo 12 km nu am mai facut asa rau?de la ea o fi?Oricum ea are piesele de uzura noi!ceva idei?
*



Ai aprindere electronica sau nu nu am inteles,ce inseamna aprindere de tg ms
ydaniel
da,din aia de tg ms.are 3 luni.acuma vad ca merge la fel fara ea!
ydaniel
am mai schimbat si furtunu de l servo!masina tot asa merge 10 km prost si dupa aia isi da drumu.iar merge prost?ce are?mentionez ca face asa si cu motoru cald!nu ii dau de cap!help me!
andu911
cred ca ai bujiile afumate
AutoVic
Am ai eu aprindere, nu stiu daca de targu mures.
A mea are si un indicator (LED) dupa care reglezi avansul.
Sunt sanse sa mearga prost si daca ai probleme electrice , in special probleme de aprindere.
Eu am patit-o si mergea mai bine fara.
Dar nu e o solutie biggrin.gif
ydaniel
deci nu am bujiile afumate.am mers azi cu ea si a facut din nou asa.dupa asta am schimbat bobina.,platina am facut-o pe la 0,3 si am mers cam 9 km si merge bine.maine merg cu ea vreo 30 km si vad daca era bobina.bobina e din feb 04 pe masina
andu911
aaaa vezi ca intre filtrul de aer si galeria de evacuare trebuie sa fie un furtun de carton cu aluminiu pe interior...pe care nu cred ca-l ai...pune-l acolo si comuta filtrul pe iarna
trage aer rece si se produce givraj in carburator
Oricum se intampla mai mult la viteze mai mari...peste 60...

Nu mai schimba altele, pune ala ca e vreo 3 lei...si o sa traga aer incalzit...
Si in caz ca nu ai chestia aia pe galeria de evacuare, uita-te la alta dacie ca sa vezi despre ce e vb...

Lumea mai pune iarna si un carton in fata la radiator...eu nu cred ca e necesar(oricum ei nu il pun pt asta, il pun ca sa se incalzeasca mai repede in masina)
ydaniel
frate asa nu am aia!sdar o montwez si sdupa aia vb.si vedem:)la minwe facwe urat si sub 60 km/h
stefan_punk
biggrin.gif uite ca mai au si alti aceeasi probleme ca mine. Azi am stat toata ziua la masina aceleasi defecte le am si eu chiar daca masina este incalzita are variatii de viteza, incearca sa schimbi capacul e primul lucru pe care l-am facut dupa care din punctul acesta a mers mult mai rotund la mine. in fine eu mai am niste probleme cu acel fir de la bobina la contact care presupun ca intrerupe pe undeva si o sa il schimb cu totul adica trag alt fir biggrin.gif .
Azi am stat din cauza acelui fir la masina toata ziua mama ei de masina ca nu vroia de nici un fel sa stea cuminte.Am schimbat bobina platina condesatorul si nimica. Pana la urma am luat un carburator si un delcou cu tot cu fise si o bobina de la un prieten le-am bagat pe rand pe masina mea si am vazut ca extraordinar masina facea la fel deci scanteie dadea numai ca una slaba si neregulata cine stie ce. am alumentat bobina pe direct adica dupa borna de + la baterie si vad ca nu mai face urat. Maine ii trag conductor dupa contact si o sa ii reglez avansul la stroboscop si o sa iti zic daca mai face urat la drum.
Precizez ca am umblat la carburator si l-am inlocuit nu pentru ca asa mi-a venit mie ci pentru ca este dereglat pentru ca l-am curatat si i-am schimbat jiglerele, afacere pe care nu o recomand nimanui atata timp cat carburatorul merge. Mai mare ocaua decat caraua.

bafta si succes
ydaniel
deci la mine toata aprinderea e noua.asa si cu bobina schimbata face la fel.faza e ca incepe sa aiba intreruperi dupa ce se incalzeste,si eu suspectez ca este ceva din aprindere.nu-mi dau seama
Ciombe
Fa un test...

Vezi ca in carb intra un furtun - prin care intra aer - ce are in el o pastila gaurita. La mine am dat cu nitel foc pe ea (am incalzit-o) si am micsorat nitel gaurica din centrul pastilei... si merge nitel mai rotund de atuncea. Mentionez ca am carb dublu-corp.
ydaniel
u vb de duza de aspiratie a vaporilor de ulei?pai uite care e faza,motorul asta face merge bin ,prost si tot asa si mai ales intrerupe cand este cald!
RIon
eu as verifica distanta la bujii, sa fie aceeasi, cam 0.9, sa fie curate bujiile, as schimba capacul delcou, si as pune urgent un aditiv contra apei in benzina.
DodoBird
QUOTE(ydaniel @ 14 Nov 2005, 15:34)
u vb de duza de aspiratie a vaporilor de ulei?pai uite care e faza,motorul asta face merge bin ,prost si tot asa si mai ales intrerupe cand este cald!
*



Capac delco ?
L
Luam unul nou, maro, romanesc ?
barbar
parerea mea sa te uiti la supape
ydaniel
dorine,l-am montat pe ala made in germany-doduco,asa si bujiile sunt toate la 0,75.acuma am de gand sa etansez toate garniturile de la carb cu solutie rosie.ce marca de capac zici sa cumpar!am facut supapele acum 9500 de km!
ydaniel
uite,cand scot furtunelu de la avansu vacumatic motoru creste i ture si merge asa un pic mai bine.cand il pun la loc ii scade turatie si merge asa infundat.si aprinderea am dat-o jos:merge mai rau si porneste mai greu.
argon
Eu cand scot furtunelul scade tutatia si merge mai rau...cum ar trebui sa se intample? huh.gif
ydaniel
e bine la tine.eu am schimbat anu trecut avansu.da oricum sper ca el sa fi cauza intreruperilor care au loc in mers in sarcina!tu ce zici?
ydaniel
am dat jos aprinderea de gotronic si tot face asa:(
driverx
Incearca cu un alt carb....
ydaniel
e nou are 5000 de km:)nu cred ca este de acolo dar incerc
AC
QUOTE(argon @ 18 Nov 2005, 10:17)
Eu cand scot furtunelul scade tutatia si merge mai rau...cum ar trebui sa se intample? huh.gif
*


Asa trebuie sa mearga, ai delcoul bun!
argon
Dar culbutorii i-ai reglat? se poate sa fie si de acolo..la fel incearca o alta fisa centrala imprumutata de la cineva...s-ar putea sa ai surprize..eu am patit cu fise de marca sa mearga rau de tot(am avut si un topic..eram disperat) si cand am pus una de 15 000 de SRL mergea masina perfect...
andu911
ia o surubelnita si te duci la jiclorul de ralanti (ala dinspre filtrul de aer), si il desfaci foarte putin, incet...Daca cresc turatiile, inseamna ca de acolo e... il cureti si pe el si gaura
ydaniel
deci am fise noi tesla,asa pai am curatat jigleru asa.cu;lbutorii tre sa ii reglez cred ca sunt cam mari ca tacane.oricum nu asta cred ca este cauza intreruperilor in mers asa hac-hac-.. dupa aia merge bine ,pestew 12 kmm iarasi hac-hac ...
stefan_punk
iti spun eu ce are ca am aceeasi problema pe care inca nu am rezolvato definitiv este avansul static, il reglezi cu motorul turat pana cand masina turata nu mai are trepidatii si te duci la esapament trebuie sa auzi un sunet continuu ca merge in 4 buji, dupa care reglezi aerul si relantiul. eu inca nu am reusit sa rezolv pentru ca cred ca mai am o problema ca nu reusesc sa gasesc pozitia avansului static.Am reglat la stroboscop dar degeaba pt ca atunci cand accelerez da in nas, trebuie sa las avansul mai mare dar... se opreste in mers
ydaniel
nu am mai avut timp,ca am fost racit.pai mi-a fost reglat avansu de mult,unii din ei care stiu f bine;a mers bine dar dupa 30 km iar incepe si face.
vaally
QUOTE(ydaniel @ 30 Nov 2005, 18:30)
nu am mai avut timp,ca am fost racit.pai mi-a fost reglat avansu de mult,unii din ei care stiu f bine;a mers bine dar dupa 30 km iar incepe si face.
*



Incearca urmatoarea schema:
pornesti motorul-excelent ar fi sa fie cald motorul
maresti acceleratia din surubul de la carb s-au o tii cu mina
desfaci jiglerul de relanti si accelerezi de citeva ori
daca este ce cred eu - un gunoi ce se plimba-va fi eliminat si va merge bine
monteaza jiglerul de relanti
regleaza turatia la relanti
Eu am patit-o si dupa ce am facut cele descrise a mers bine. Asta se intimpla chiar daca speli carbul, la mine am gasit o scama de la cirpa cu care l-am sters si oricum dupa spalare mai ramin impuritati pe canale care se pun in miscare si fac probleme.
gti98
QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2005, 23:11)
e nou are 5000 de km:)nu cred ca este de acolo dar incerc
*



Drajilor, mersu asta nasol are 2 familii de cauze: aprindere -electrice- si carburatie - benzinica+aer- Alea electrice sunt mai simplu de remediat: se inlocuieste de proba bobina, fise, capac rotor. Mai delicat e cu platina, ca aia are si niste reglaje - distanta+ avans- atentie la : nitul care tine piciorusul ala de textolit care calca pe cama _caz real: nit slabit, balanganeala, rezulta avans aiurea, rezulta functionare neregulata. Atentie la izolatorul surubului care trece prin peretele corpului ruptorului Astea ar fi defecte mai parsive pe aprindere.
La carburatie, chestiile cu furtune si diuze - furtun de la servo, de la reaspiratie din carter- baga aer "fals" care saraceste amestecul, rezulta mers neregulat "galopare" la relanti, nu trage. Aerul rece nu are asa mare importanta dupa ce motorul s-a incalzit; la pornire nu avem cum sa-l incalzim, asa ca singura solutie e "socul"- "imbogatirea" in benzina. Dupa ce a pornit, ajuta putin daca aerul e mai cald de aia are tubul ala care sa traga aer de pe galeria de evacuare, dar dupa ce motorul s-a incalzit trebuie sa mearga bine si cu aer rece. Chestii mai de fineturi, compresii, supape, jocuri si diagrame de distributie se paradesc mai rar. Mult mai frecvent pompa de benzina face figuri. P'aia ati verificat-o?
Bafta.
ydaniel
deci pompa baga benzina,cum o verific mai bine?pai am schimbat si bobina,pe bune hm tot nu stu ce are.
mihibod
QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2005, 10:08)
uite,cand scot furtunelu de la avansu vacumatic motoru creste i ture si merge asa un pic mai bine.cand il pun la loc ii scade turatie si merge asa infundat.si aprinderea am dat-o jos:merge mai rau si porneste mai greu.
*


Salut,fa urmatoarele:
1.Pune distanta la platini de 0,4mm;
2.Regleaza avansul static cu becul( sa se stinga cind semnele de la cutie si volanta sint in linie).
3.Regleaza tachetii cu lere 0,15 admisie;0,2 evacuare,cu motorul rece;
4.Verifica avansul vacumatic;cind faci vid foarte fin la capsula de avans trebuie ca platina sa se miste imediat (asta da cuplu in sarcini partiale!!!!!!);
5.Pune inapoi aprinderea electronica;
6.Fa distanta la bujii 0,6mm.
Dupa asta :
7.Schimba capacul la delco;
8.Verifica ca firul de la platina la aprindere sa nu dea la masa.
SUCCESSSSS!!!!!!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.