Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: imbunatatiri logan 0.9tce
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
edytzaboss02
peste putin timp voi fii detinatorul unui logan 0.9 tce si ma gandeam ce pot sa adaug ca sa maresc puterea micului motor.....in afara de chiptuning, axe cu came, admisie ,filtru sport sau evacuare......ma gandeam sa pun o turbina noua putin mai mare si cineva mi.a recomandat si un intecooler mare......voi ce sfaturi imi dati
MuciX
QUOTE(edytzaboss02 @ 2 Mar 2015, 22:14)
ma gandeam ce pot sa adaug ca sa maresc puterea micului motor
*



Un 1.2 tce
slider2
daca adaugi la cat dai pe masina adaugi suma pe care ai da-o pe modificari vei avea bani de o masina mai puternica, eventual un logan dci
torquemada
Doar chiptuning, maxim 115cp 160Nm (cutia JH3 e limitată la 160 Nm), turbina e corp comun cu galeria - deci pică, intercooler mai mare nu are loc.
roland
Nu tot ce e mai mare e mai bun. Marimea intercooler-ului se calculeaza intr-un anumit fel, prea mic inseamna ca nu raceste suficient, prea mare inseamna turbo-lag mai mare, etc...
tribunul
QUOTE(MuciX @ 2 Mar 2015, 23:17)
Un 1.2 tce
*



au bagat pe logan motorul de 125 caluti?
Maskatu
Eu nu inteleg de ce v-ati mai luat loganurile astea cu motor de matiz daca aveti pretentii de 1,6 16v. Pe bune... pai si consum mic, si cuplu si cai multi. De unde atata nenicule? Si cu burta plina, si cu slana in pod, mai greu. Era de la sine inteles ca un motor atat de mic o sa aiba probleme in a "trage" o caroserie care si asa o tragea greu "vechiul" 1,4.
MuciX
QUOTE(tribunul @ 11 Mar 2015, 16:20)
au bagat pe logan motorul de 125 caluti?
*


Nu.
roland
Maskatu, un motor nu se masoara prin cilindree, ci prin cai putere. Iti garantez ca daca se va inventa un motor de 0.5l care sa scoata 250 cai, va trage fara probleme un tanc Volvo.

Comparam un 1.5dci cu un diesel de 2.5 l de acum 50 ani? Trage ala de 2.5 l mai bine? Ca si exemplu...
MuciX
La ce turatie?
Ca daca era vorba de asa, nu e greu sa pui un motor de superbike pe o caroserie de Mondeo (care oricum ar avea mai multi cai decat ecoboost de un litru) dar motorul ala ar avea o dinamica de tot rahatul.
slider2
QUOTE(roland @ 12 Mar 2015, 09:08)
Maskatu, un motor nu se masoara prin cilindree, ci prin cai putere. Iti garantez ca daca se va inventa un motor de 0.5l care sa scoata 250 cai, va trage fara probleme un tanc Volvo.

Comparam un 1.5dci cu un diesel de 2.5 l de acum 50 ani? Trage ala de 2.5 l mai bine? Ca si exemplu...
*



Un pic offtopic dar sa stii ca ar fi bine sa luam in calcul mai mult cuplul motor decat caii putere, nu de alta dar pe ala il folosim cel mai des. Un motor cu mai putini cai dar cu un moment motor si/sau o curba a cuplului mai buna poate avea o dinamica mai bbuna decat unul cu vreo maxim 10 cai in plus
torquemada
Original/Stage I/Stage II

Power (HP/rpm) 90/5250 104/5300 115/5300
Torque (Nm/rpm) 135/2500 150/2490 160/2520
mihai varadero
Astazi am montat pe Logan Mcv cu motor 0.9tce un powerbox fabricat in Germania.Rezultate vizibile.
sobolan
QUOTE(Maskatu @ 11 Mar 2015, 23:19)
Eu nu inteleg de ce v-ati mai luat loganurile astea cu motor de matiz daca aveti pretentii de 1,6 16v. Pe bune... pai si consum mic, si cuplu si cai multi. De unde atata nenicule?
*



o vorba spusa ca la carte.... up.gif
Walvater
Din pacate 1.6 16 nu se mai regaseste la noul Logan in oferta, desi e disponibil pentru Duster in continuare...
torquemada
La Duster ph2 vine 1,6 SCe (H4M Nissan, pe lanț) și pleacă, în sfârșit, k4m.
edytzaboss02
La ce firma recomanzi stage1/2 ca vreau o creștere de putere

19 Jul 2015, 14:51:
Da ...Este adevărat ca duoa ce fac un chip tuning crete raportul de compresie și scade consumul.....Mi se pare ceva fantastic dar sa revenim cu pi ioa rele pe pământ mai multa putere...consum mai mare???
torquemada
Stage I e cam 900RON , firma e pe la Brasov ,cine vrea o caută.

Evident crește și consumul în anumite condiții, dar poți avea harta de 90cp pe ECO (în loc de cea implicită de 75cp).
Iulikk
Cum poate sa creasca raportul de compresie doar prin cip-cirip tuning?
nikuniku
poate raportu de ----impresie---
cristic1982
Pai si care e faza ca are 90 CP pe ECO? Cu ce il ajuta? E acelasi lucru ca si cand nu ar activa modul eco...
torquemada
În mod normal ai 90CP și 75 pe ECO, după Stage I poți avea 105cp și 90 sau 75cp pe ECO, cu alte cuvinte poți avea harta normală pe ECO.

cristic1982
Ca si curiozitatecum reusesc astia sa mareasca puterea atat:
1) ce anume parametri modifica?
2) cum masoara puterea si cuplul pentru a cuantifica cresterea puterii?
Poti sa imi raspunzi punctual? Vad ca esti documentat cu ce inseamna stage1..10, deci ar trebui sa stii si ce modificari sunt facute.
torquemada
1) Ești destul de bine informat, deci știi deja.
2) La data modificării(2014) se făcea un test dyno în banii ăia ceva promoție.

Înainte e alte "comentarii" e bine să se conducă un TCe90 (fie X52 fie X98) cu modificarea făcută, s-ar evita astfel niște postări "strălucite".
cristic1982
Deja eu sunt curios sa conduc un 0,9 EU06 si pe urma imi dau seama daca chiar mai are nevoie de ceva in plus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.