Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme.. aprindere? carburator?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
jaf
Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar nu am gasit nimic asemanator.. chestia ii ca de vreo doua zile jafu meu a luat-o razna fara sa-i fac nimic.. porneste la sfert de cheie dar are unele momente in care da in nas(chiar si dupa ce se incalzeste motorul) fara ca sa o turez sau sa-i fac ceva mai special.. exact ca si cand pornesti masina cu motoru rece si nu il lasi sa se incalzeasca si pleci.. i-am suflat in jiglor(carbu nu l-am desfacut din cauza caldurii de afara blush.gif ).. bujiile ok, platina ok, fise ok.. asta dintr-o privire de la distanta(caldura de afara ma termina).. avansu l-am marit putin dar nici o diferenta

Un sfat calduros daca se poate ca am inghetat langa ea aseara dry.gif
ionut232
poate pompa de benzina....
sau ....daca tot zici ca da in nas....e de pe undeva din alimentare...

ar trebui sa verifici carburatoru...camera de nivel constant,plutitor,cuiul pontou...
te cred ca e frig....dar asta e...o sa fie si mai frig mai incolo smile.gif
ionutctn
Daca iti porneste la sfert e in regula. Dupa ce incalzesti motorul tine-o accelerata pe la 2000 rot/min vreo 10 secunde. Vezi cum face. Cand ii dai sprituri din carburator accelereaza instant sau cu socuri? Daca nu accelereaza instant si nu sta constant la turatie fara sa bataie deloc inseamna ca e din avans.

Pai ca sa te uiti la carburator nu trebuie sa stai langa ea. Demonteza-l si ia-l in casa daca vrei sa faci asta.
mumulacke
a intervenit si la mine azi,decand am schimbat uleiul,exact aceasi problema...numai ca la mine are perioade cand da in nas si cand merge normal.am observat si ca in perioadele cand da in nas daca o las la relati,acesta e foarte aproape de zero.Se poate sa se fi miscat avansul cand a schimbat mecanicul uleiul??
Si o alta problema ar fi ca la relanti tot timpu variaza turatia.
gsa_ro
QUOTE(mumulacke @ 1 Nov 2005, 22:54)
a intervenit si la mine azi,decand am schimbat uleiul,exact aceasi problema...numai ca la mine are perioade cand da in nas si cand merge normal.am observat si ca in perioadele cand da in nas daca o las la relati,acesta e foarte aproape de zero.Se poate sa se fi miscat avansul cand a schimbat mecanicul uleiul??
Si o alta problema ar fi ca la relanti tot timpu variaza turatia.
*



Salutare!

Aceeasi problema o am si eu. Am observat ca imi curgea ceva la carburator, am hotarat deci sa schimb membrana aceea de shpritz. Dupa ce am schimbat-o, motorul se ineaca la acceleratii brushte, pe langa asta, merge numai cum vrea el, daca il accelerez prea tare moare, indiferent in ce viteza ar fi, iar daca nu ii dau gaz, iar moare. Inainte facea figura asta, insa doar 20% din cat face acum, de obicei cand imi era rece motorul. Ma dispera, tot timpul ma duc cu ea mai mult din "impulsuri". Probabil are si ceva cu carburatorul, cu aerul. T-ul acela pentru tuburile pentru aer mi-e crapat, dar totusi, inainte de a monta noua membrana de spritz nu facea chiar asa. Maine o sa il schimb sa vad daca se imbunatateste ceva. Dar nu cred ca asta poate fi.L relanti tot asa face, nici vorba de turatie moderata, adica e rotun mersul, dar pentru cateva secunde, dupa care fie se accelereaza ushor, fie da sa se opreasca. Va rog, cine sa pricepe, sa ma ajute si pe mine putin!
Merci anticipat!
jaf
Ca sa vezi ce ii Dacia radmasa.gif de cand am deschis topicul n-am mesterit nimic la ea.. nici nu i-am deschis capota cel putin.. chestia tare ii ca acum nu cred ca mai are nimic(parca merge normal).. comentariile nu isi mai au locul cred.
Ii dacie ce naiba... ii bine oricum ca se repara de la sine happy.gif
argon
Sau ai alimentat tu din alt loc...ia aduti aminte..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.