Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Portbagaj berlina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
sddragos
E normal condensul din portbagaj?
Gasesc mocheta plina de apa, iar pe rezervor condens la greu. Iar umezeala asta care persista (nu se mai usuca decat cu capota deschisa la soare...care lipseste in perioada asta). Peste mocheta mai am o protectie din folie de plastic (sa fie asta problema?); butelie de GPL. Nu inteleg de unde atat condens, rugineste tabla din portbagaj (in special cea de pe rezervor) vazand cu ochii.
Ov
sigur e condens si nu e apica de ploaie ?

sigur nu-ti intra pe la stopuri?
sddragos
QUOTE(Ov @ 1 Nov 2005, 11:36)
sigur e condens si nu e apica de ploaie ?

sigur nu-ti intra pe la stopuri?
*



Nu e apa, am fost sambata trecuta (22.10.2005) la tara si am scos totul din portbagaj, am lasat-o cu portbagajul deschis la soare, am spalat/uscat mocheta. Masina n-a fost spalata. La o saptamana (29.10.2005) am verificat etansarea sondei de benzina (schimbasem garnitura) si am gasit mocheta uda "fleasca".
E apa, sonda etanseaza bine. Afara n-a plouta in timpul asta. Oricum, nu-mi intra nici o picatura de apa in portbagaj cand o spal (cred ca pe-asta au gresit-o buna cei de la Dacia).
Ov
ciudat.

Scoate totusi folia de plastic
sddragos
[quote=Ov,1 Nov 2005, 11:46]
ciudat.

Un coleg de serviciu zicea ca are si el condens la greu pe rezervor. O fi avand vreo influenta butelia de GPL? Desi, eu nu vad care.
mumulacke
si eu am aceasi problema,dar la mine intra apa cand ploua sau cand o spal.cum as putea sa-o rezolv??
tatabobu
Mumulacke, trebuie sa schimbi chederul de portbagaj. Dupa ce il scoti pe cel vechi poti verifica "buza" aia de metal pe care se aseaza chederul sa vezi daca nu cumva ai niste gaurele in ea.
diaconuliviu
Posibil condens: 1. benzina din rezervor se "clatina", atinge peretii relativ calzi, se evapora, consum de caldura, peretii se racesc, vaporii din aer condenseaza pe rezervor, intretinuti si de folia aia.
2. GPL se "clatina", cu aceleasi efecte.
Ia incercati sa scuturati o butelie gen aragaz, sa vedeti cum se raceste.
sddragos
QUOTE(diaconuliviu @ 2 Nov 2005, 10:57)
Posibil condens: 1. benzina din rezervor se "clatina", atinge peretii relativ calzi, se evapora, consum de caldura, peretii se racesc, vaporii din aer condenseaza pe rezervor, intretinuti si de folia aia.
2. GPL se "clatina", cu aceleasi efecte.
Ia incercati sa scuturati o butelie gen aragaz, sa vedeti cum se raceste.
*




Mersi pt. explicatii. Problema cu evaporarea benzinei este plauzibila ca nu-mi etanseaza perfect garnitura de la sonda, sau, mai bine zis, etanseaza cand vrea ea. Si cu butelia de GPL la fel. Am scos folia de plastic shi astept sa se mai incalzeasaca putin sa vopsesc partea superioara a rezervorului, ca-l mananca rugina.
Ov
liviu se refera la faptul ca se balangane si se evapora in interiorul rezervorului cu urmarea racirii partii superioare. Daca tot vrei sa vopsesti p'acolo, ia si niste antifon gros si dai un strat ca ala tine nitelul si de cald. S-ar putea sa scapi cu ocazia asta si de condens.
Dreamer
Aceeiasi problema cu condesul o am si eu ... tot timpul gasesc mocheta uda fleasca. Ideea e ca nu am instaltie GPL, garnitura de la indicatorul de bezina etanseaza bine iar in rest am antifonul original si vopseaua originala. Sincer nici nu stiu ce sa-i fac... sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.