Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reglare culbutori, platina, bujii - GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
make_bd
O rugaminte mare, ca am cautat pe forum si am gasit tot felul de variante.
Stie cineva la cat se regleaza culbutorii, platina si bujiile pentru o Dacie cu instalatie GPL si aprindere electronica?

Dar fara aprindere?

Multumesc!
ionutctn
Pai culbutorii se lasa un pic mai largi fata de cotele normale ca nu cumva unul sa nu iti deschida destul si sa iti mearga aiurea la turatie. Bujiile eu le-am pus la 0.7 iar aprinderea nu am ce sa reglez la ea ca nu e cu platina (e cu sistem electromagnetic).
Daca nu ai aprindere electronica deloc bujiile la 0.6, iar platina la 0.4
Culbutorii raman la fel.
raul93
daca platina este mai stansa are ceva?(0,3mm)
ionut_09_RWX
salut,
reglaj culbultori A/E=0.20mm pentru a proteja supapa de admisie...
deschidere platina in functie de jocul din ax delco 0.4 -0.5 in asa fel incat sa urce frumos in ture si sa nu intrerupa la turatii mari /mici cu AT fara joc in ax 0.35-0.4
fanta la buji cat se poate de mare cu AT01 =0.8mm clasic 0.5
la fel sa nu intrerupa la turatii pre mari sau prea mici
refaci avansul difera fata de benzina si uneori de la pompa la pompa , ralantii 900-1000 la cald, toate reglajele la gaz se fac la cald, nu strange motorul de gat ca iti consuma mai mult. termostat 75-80 grade
spor la treaba
PS gazu merge mai frumos ca benzina!! wink.gif

15 Feb 2009, 19:10:
QUOTE(ionutctn @ 1 Nov 2005, 12:24)
Pai culbutorii se lasa un pic mai largi fata de cotele normale ca nu cumva unul sa nu iti deschida destul si sa iti mearga aiurea la turatie. Bujiile eu le-am pus la 0.7 iar aprinderea nu am ce sa reglez la ea ca nu e cu platina (e cu sistem electromagnetic).
Daca nu ai aprindere electronica deloc bujiile la 0.6, iar platina la 0.4
Culbutorii raman la fel.
*



admisia se lasa mai mare=0.20 pentru a proteja supapa. culbutorii odata reglati cum trebuie si stransi it deschide la fel, singura diferenta e de la rece a cald( 1 uleiul care opune rezistenta mai mare pe tachetii, 2 efectul de dilatare a metalului )
cristi74
La GPL jocul trebuie sa fie mai mare pentru a nu arde scaunele supapelor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.