Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se opreste din mers...
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
johnnyvsl
problema se manifesta astfel...poneste normal merg cu ea si cand ii vine pandaliile se opreste..ii dau de cateva ori la automat si porneste dupa care merge foarte bine pentru o perioada..
Are zile cand nu face deloc si zile in care si la relanti la semafor se opreste.de multe ori nu apuca sa se oreasca(da doar un semn dupa care merge normal...se simte ca si cum ar fi o dacie 1310 care merge intrerupt.
De la ce poate fi?
Mentionez ca am schimbat pompa de benzina(de 2 saptamani)

problema sta in felul urmator:
masina este pe gpl de 3 ani(nu am avut nici o problema pana acum cu instalatia)
porneste foarte bine pe benzina iar daca o "i au " la ture pe vitezele I-a si a II-a motorul se opreste daca il las la relanti.
atat pe benzina cat si pe gpl face aceeasi problema...si cu motorul cald si rece face acelasi lucru.
mentionez ca am schimbat corp clapeta,mpp de 2 ori dar fara rezultat.
problema apare doar cand schimb vitezele peste 4000 rot/min
si inca o problema ar mai fi ca uneori imi ramane turata la 2000 rot/min iar cand pornesc un consumator(dezaburire,faruri,proiectoare etc) relantiul isi revine la 800...mpp l am schimbat de 2 ori pana acum (nou-nout)
de la ce poate fi?

--- topicuri unite de moderator ---
velceani
se opreste in sarcina sau la relanti?

Pt oprire in sarcina, pot fi bobina, desi ar merge in 2/3 pistoane, dar cine stie, poate are scurt si face nazuri, se mai poate sa fie senzorul de turatie (porneste bine?).

Pt oprirea la relanti, motorasul pas cu pas-corp clapeta..

bobina cum se prezinta?
trage aer pe undeva pe langa corpul clapeta/filtrul de aer?
cand ai pus noile MPP au fost reseatate?
muj4k3
Am patit aceeasi problema cand era stricat motorasul pas cu pas, am fost nevoit sa merg cu el asa pana la magazin de piese auto sa cumpar altul iar motorul statea in 600 ture la relanti, de fiecare data cand calcam ambreiajul trebuia sa accelerez ca sa prezin opritul motorului, pornea bine masina si tragea bine.
johnnyvsl
mpp a fost resetat..schimbat ieri nou nout
masina se opreste dupa ce o turez mai tare si incerc sa o las la relanti.in sarcina nu da nici un semn ca s ar opri.corp clapeta schimbata nou nouta nu stiu ce sa ii mai fac

19 Mar 2015, 13:14:
in topic sunt 2 probleme diferite..prima e pentru supernova si a doua (aia unde zic ca masina e pe gpl) e pentru logan...nu trebuiau sa fie unite..un moderator sa il mute la probleme logan va rog
velceani
de pornit?
verifica senzorul de turatie..
johnnyvsl
porneste normal..atat la rece cat si la cald
Maskatu
Aer fals pe la clapeta. Verfica garnitura de jos. Verifica si bujiile, fisele, bobina. Curata si senzorul de turatie. Poate ca ai conducta de benzina obturata undeva. Ai putea verifica si presiunea in rampa. Totusi tind sa cred ca este de la aer fals. Altfel nu vad de ce ar sta turata aiurea. Asta in cazul in care mppul pus de tine este bun. Daca nu, si mppul este defect. Curata si mufa care intra in el.
johnnyvsl
culme eeste ca atunci cand sta turata la 2000 rot/min daca pornesc un consumator(lumini dezaburire,proiectoare etc) relantiul isi revine ...
klaus
cand pornesti consumatori UCE injectie compenseaza consumul suplimentar comandand o turatie mai ridicata, care e stabila.
La tine e clar ca ai o turatie "critica".
Eu as banui tot un motoras pas cu pas sau un aer fals. As verifica si legatura cu tulumba de frana.
johnnyvsl
o sa verific maine si o sa va anunt daca am rezolvat problema ...
velceani
dar masele le-ai verificat?
trage zdravan de ele, se poate sa undeva un contact imperfect..
johnnyvsl
o sa verific si masele...
enache63
hai ma, ca s-a facut maine!......vreau sa vad continuarea povestii, ca si zambilica mea are aceleasi simptome...smile.gif))
cipicas
Nu am inteles.

Si a mea 1310li avea cateodata aceleasi pandalii.
Aveam pilitura pe senzorul de la cutie
Garnitura de la injector schimbata
Filtru benzina nou
Posibil un circuit de masa cu pana de contact corectat cu smirghel si vaselina siliconica
Dupa ce am spalat motorul nu a mai pornit deoarece mufa de senzorul relanti nu era clipsata bine.
Mai face asa cand am dezaburirea activa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.