Va salut.
Am o DSN Clima, are GPL pe ea, a inceput sa consume ulei si nu mai avea cuplu si am hotarat sa o segmentez si in urma unui test de compresie.
Problema e ca dupa segmentare, nu mai porneste si da rateuri cand ii dau cheie.
Mecanicul ma asigura ca mecanic este totul ok si ca poate fi o problema electrica.
Am gasit un filmulet: https://www.youtube.com/watch?v=_skVHdgtMTU, luandu-ma dupa el, am facut urmatoarele:
-am gasit mufa cu pricina, la mine are 3 fire. Am gasit +12V pe fir verde/rosu, +5V pe fir maro/negru. Am facut ca-n videoclip, am pus contactul si-am masurat tensiunile cu si fara mufa infipta la locul ei. Pesemne ca masa (-) o ia de la caroserie, de are doar 3 fire.
Problema e ca pe al treilea fir verde, pe care trebuie sa fie tensiune variabila cand trag de clapeta (cablu de acceleratie) am constant 4,64V, indiferent daca trag sau nu de acceleratie...
Fire nu am gasit rupte sau intrerupte, problema poate sa fie din motorasul pas cu pas?
Altceva nu mai stiu ce sa-i fac, va rog ajutor.