Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Accord 2008 2.4 i
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
alexme24
Salut,

De vreo 2 saptamani i-am cumparat o "surioara" Clioului si anume o Honda accord 2008. Ca dotari, tot ce mi-as fi putut dori si imi este util.
Motor: 2.4 i- VTEC 140 Kw- 190 Cp (distributie pe lanta)
Cutia: 5 A/T
Jante pe 17" aliaj originale honda.
Navigatie, piele, oglinzi rabataible electric, cruise control, trapa electrica, xenon si lista mai continua.
Km: 118.800 verificati la honda. De masina m-am indragostit din prima clipa cand am vazut-o. Culoarea este un Dark Moccha Pearl, un maro inchis.
Ca probleme nu sunt majore: inlocuire baterie(am inlocuit astazi cu o varta blue 45 Ah, 330 mA), urmeaza discuri fata + placute. Totodata am schimbat si uleiul din cutia de viteze automata la honda si acum urmeaza sa imi vine piesele din anglia sa schimb si antigelul, lichidul de frana si servodirectie.
masina avea o zgarietura pe usa soferului cand am luat-o si fostul proprietar m-a lasat sa o fac pe casco inainte de a incheia cu actele.
In rest masina merge fara probleme, a fost o trecere cam mare de la clio la honda. Oricum clio il pastrez pentru oras din prisma consumului.
I-am schimbat si tot ce inseamna becuri in interior, pozitii si numar inmatriculare cu leduri si se schimba aspectul.

Atasez si doua poze:

R19/16v
Ce mici par rotitele biggrin.gif
Si bateria aia e doar un pic mai mare decat aia de o am eu la mobra, de ce ai luat-o asa mica? smile.gif
alexme24
Spatiul la baterie e foarte mic, am incercat alte dimensiuni si trebuie modifivari pe acolo ca sa intre. Am luat ce e recomandat de producator. Nu are nicio problema la pornire, chiar si cu cea veche pornea fara probleme:)
argon
E adevar ca consuma cat un benzinar de 1.4, sau sunt povesti...marinaresti? biggrin.gif
R E M U S
Are cutie de viteze clasica, cu convertizor de cuplu?
dr_mKe
Dap
MuciX
S-o porti sanatos. smile.gif

Nu au avut facelift fix in 2008? Vad ca asta e fara. nedumerire.gif
QUOTE(alexme24 @ 31 Mar 2015, 01:02)
I-am schimbat si tot ce inseamna becuri in interior, pozitii si numar inmatriculare cu leduri si se schimba aspectul.
*



Nu reusesc sa inteleg cum vedeti voi asta ca o imbunatatire a aspectului. In fine, de gustibus sleep.gif
dr_mKe
Simplu ! Când Bufnițoiul va avea leduri cu temperatura de culoare corectă în angel eyes, aspectul său va fi îmbunătățit tongue.gif
C a t a l i n
Ți-am mai zis, bateria aia n-are cum sa aibă 330mA curent de pornire. 😊

Poze cu motorul ai? rolleyes.gif
RZV
Cam așa e, de la producător citire.

"Allgemeine Informationen
Kurzbezeichnung: B32
Europäische Typ-Nr. (ETN): 545 156 033
Artikel-Nummer: 5451560333132
Strichcode: 4016987119648
UK Code: 053
Leistungsdaten
Spannung: 12
Kapazität: 45
Kälteprüfstrom EN [A]: 330 A
Technische Informationen
Baugröße: B24R
Gewicht: 11 Kg
Länge: 238 mm
Breite: 129 mm
Höhe: 227 mm"
C a t a l i n
E o mică mare diferența între 330mA si 330A.
RZV
Neah...vorbe.
Tot cu "A" se termină. sleep.gif
C a t a l i n
QUOTE(MuciX @ 31 Mar 2015, 09:15)
Nu au avut facelift fix in 2008? Vad ca asta e fara. nedumerire.gif
*



Nu a fost Facelift, începând cu 06.2008 s-a produs o noua generație, se pare ca si ultima, de Accord european.
4x4
Felicitari pentru alegere si multi kmp!
alexme24
Fac o poza cand ajung acasa, dar am cautat la mai multe magazine si asa mi-a dat. 330mA cu 45 Ah.
@argon daa, consuma bine, am media acu 15.4, dar nu am mers mult cu ea. Poate mai scade, cand am luat o avea consum 12.5, dar i-am resetat tripurile si nu cred ca a apucat sa faca o medie inca.
@Catalin de curiozitate ce ulei bagi in accordul tau? Ca pentru mine e o mare dilema momentan.
MuciX
QUOTE(C a t a l i n @ 31 Mar 2015, 10:44)
începând cu 06.2008 s-a produs o noua generație
*


Probabil ceva in genul Passat B5 versus B5.5. Alte faruri, alte stopuri si cam atat, la nivel vizibil. M-as mira sa fiu singurul care l-a perceput ca facelift.
Wolfman
Din 06.2008 s-a trecut la gen. VIII-a care a avut in 2011 un facelift, cea din topic este gen. VII-a.
http://www.auto-data.net/ro/?f=showSubMode..._id=1282#Accord VIII
MuciX
QUOTE(MuciX @ 31 Mar 2015, 12:57)
la nivel vizibil
*


b76bgaarh
creca trebuie sa schimbi lentilele.
C a t a l i n
QUOTE(alexme24 @ 31 Mar 2015, 11:27)
@Catalin de curiozitate ce ulei bagi in accordul tau? Ca pentru mine e o mare dilema momentan.
*




Motul 8100 X-Lite 0W30, dar nu prea se mai gaseste...
l@u
QUOTE(MuciX @ 31 Mar 2015, 13:57)
Probabil ceva in genul Passat B5 versus B5.5. Alte faruri, alte stopuri si cam atat, la nivel vizibil. M-as mira sa fiu singurul care l-a perceput ca facelift.
*



Alte motoare..........................
C a t a l i n
Diferă absolut tot, începând cu șasiul.

Generatia VII

[attachmentid=1627988572] [attachmentid=1627988573]

Generatia VIII

[attachmentid=1627988574] [attachmentid=1627988575]

b76bgaarh
mucixe si breakul tot asa era, decat un mic facelift?

R E M U S
Neah. Doctoru are faceliftu lui mucix. icon_mrgreen.gif
MuciX
Ma poate-s eu defect, mie nu mi se par decat diferente de stilizare acolo. Repet, nu contest ca ar fi ceva diferit pe dedesubt.
Barfi nu stiu unde bati, poate n-am eu partea aia a creierului, dar da e30 touring a fost facut incepand cu faceliftul din 1987.
b76bgaarh
mama da ai orbul gaini astazi. ce treaba are e30, din 87, cu cele doo generatii de accord?

adica asta ca a colegului

http://webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/ph...A6DA&file=1.jpg


cu asta, care pt tine e decat un mic facelift.

http://www.autosphere.fr/fiche/auto-occasi...6250-saint-maur


MuciX
A, credeam ca faci glume cu break. smile.gif
Ma, intelege, mie mi se par diferente demne de un facelift. Am inteles, e generatie separata, ok, dar mie tot mi se pare ca arata aproape la fel. Dupa cum s-a putut observa mai sus, stiu sa fac diferenta dintre ele, sunt diferite, dar nu atat de diferite, cat sa cred ca e alta generatie. Plm, oi fi defect.
b76bgaarh
tu nu da azi ai lentilele gresite, la tine.

daca intre alea doo e aceeasi diferenta ca intre b5 si b5.5, eu ma duc sa ma fac popa, ca tot e la moda.
MuciX
Hirotonisire placuta smile.gif
alexme24
Mi se pare ca vazusem la distribuitor motul, uleiul ala, dar cred ca o sa ma orientez pe amsoil.

Uite si poza cu motorul. Cam jegos
UXE
Cum isi face careva un jurnal, cum sariti pe el... happy.gif
Andy_ACS
Frumoasa. Daca nu-i secret sunt curios cat a costat (eventual pe pm). Am un coleg care vrea sa-si ia masina zilele astea si chiar m-am uitat impreuna cu el la diverse modele.
E o masina faina, dar cam costisitoare la impozite si asigurari. Cred ca impozitul e aproape 200e.
alexme24
Nu e niciun secret. A costat 7400 euro, taxa fiind deja platita si nerecuperata.
Asigurarea nu m-a costat mult, 700 lei pe an , e pe numele mamei, la mine era undeva la 2400 ron. Impozitul pe an e undeva la 800 de lei,dar daca platesc pana pe 31 martie mai primesc 10% bonificatie.

Daca colegul tau vrea, e cienva pe forum la honda care vinde un type s din 2008,dar nu stiu sa iti dau detalii mai multe. Iti pot trimite un link eventual si sa il intrebe mai multe detalii direct pe proprietar.
ursul_bipolar
Sa o stapanesti sanatos, f frumoasa japonezoaica!
Multi km fara nicio pb!
cdadan
QUOTE(C a t a l i n @ 31 Mar 2015, 15:19)
Diferă absolut tot, începând cu șasiul.
*


Si terminand cu motoare&cutii de viteze? rolleyes.gif
madhorsefuzzy
Hai ca sigla au pastrat-o.
adip
QUOTE(alexme24 @ 31 Mar 2015, 09:02)
Ca probleme nu sunt majore: inlocuire baterie(am inlocuit astazi cu o varta blue 45 Ah, 330 mA), urmeaza discuri fata + placute. Totodata am schimbat si uleiul din cutia de viteze automata la honda si acum urmeaza sa imi vine piesele din anglia sa schimb si antigelul, lichidul de frana si servodirectie.
Fii atent sa-ti aeriseasca bine instalatia de racire, astea-s motoare care merg turate si le trebuie racire buna. Daca tot te apuci, parerea mea e sa-i schimbi si bujiile, sau cel putin uita-te prin facturi si vezi cand au fost schimbate ultima data. Le poti schimba singur, e foarte usor, treaba de 20 minute in care e inclusa si berea de dupa.
Despre consum nu-ti fa probleme, prea jos nu o sa o duci decat in afara orasului. Benzinara automata, suge bine. Din toate japonezele si coreenele automate cu motoare de 2.4 si mai mari, media e 12-13, cam la fel cu V6 Alloytec din vaporul meu (unde, btw, termostatul e bagat in p*&^ prin spatele motorului iar ca sa umbli la bujii dai jos galeria de admisie laugh.gif )
alexme24
Da stiu de bujii, au fost schimbate anul trecut cu NGK. O sa fac toate schimbarile ori la reprezentanta ori la service mare autorizat la care sa primesc si factura.
Ca tot zici de motoare de turatie, cu pedala la fund e un sunet mirific, cel putin cand intra in vtec dupa 5000 pana in 7000 si te infinge mai tare in scaun sunetul este superb. Maine sper sa reusesc sa ii schimb si cauciucurile si sa o scot la o autostrada nitel.

Intre timp trebuie sa ii comand si placute+discuri si nu sunt decis intre ATE sau brembo, dar tind totusi spre ATE.
pishky
QUOTE(UXE @ 31 Mar 2015, 18:37)
Cum isi face careva un jurnal, cum sariti pe el...  happy.gif
*



pai, ce mai astepti?
C a t a l i n
QUOTE(cdadan @ 31 Mar 2015, 23:14)
Si terminand cu motoare&cutii de viteze? rolleyes.gif
*



Da, spre surprinderea ta, inclusiv motoarele si cutiile sunt diferite.
Wolfman
QUOTE(C a t a l i n @ 1 Apr 2015, 07:45)
... inclusiv motoarele si cutiile sunt diferite.
*



Din pacate, cel putin la motoare. Pt. mine Accordul s-a oprit la CL7/9 facelift, ce-a urmat dupa nu pastreaza traditia Honda, in opinia mea.
C a t a l i n
Ba da, cu reflash. smile.gif
Wolfman
Nu stiu ce sa zic si cu reflashu', parca nu m-as baga peste ce a facut japonezul, mai ales sa desfac ECU-ul... Tu ai facut prin mufa OBD, parca. La 2.4 o fi meritand, ca are potential, la mine la 2.0 motorul este stors la maxim din fabrica si are VTEC pt economie biggrin.gif...
dr_mKe
La frâne recomand Brembo PVT și Ferodo, minim Premier.
bucatzel
QUOTE(alexme24 @ 1 Apr 2015, 00:13)
cel putin cand intra in vtec dupa 5000 pana in 7000 si te infinge mai tare in scaun
*



1. Io stiam ca vtecu' se trezeste la viata ceva mai iute (~4000) dar mno, poate difera in functie de motor

2. Uita-te la vreo curba de cuplu, Vtecu' are darul sa pastreze cuplul la nivel decent si dupa ce creste turatia, dar ma indoiesc ca e semnificativ mai mare decat la turatii mai mici.
Wolfman
QUOTE(dr_mKe @ 1 Apr 2015, 10:30)
La frâne recomand Brembo PVT și Ferodo, minim Premier.
*



Au am pe spate discuri Ferodo Premier cu placute Textar, combinatie pe care o s-o aplic si pe fata, cand i-o veni timpul. In doi ani discurile pe spate nu au nici un rid circular, suprafata de franare este oglinda. Testul de frane la ITP a iesit OK, iar pe strada masina franeaza cum trebuie. Lichid pun doar DOT 5.1, ceva de firma (Ferodo, Motul, Bosch).
cdadan
QUOTE(C a t a l i n @ 1 Apr 2015, 06:45)
Da, spre surprinderea ta, inclusiv motoarele si cutiile sunt diferite.
*


In sensul ca-i vopsit gardul. Abia acum pregatesc astia de la Honda niste benzinare noi, dupa muuulti ani.
C a t a l i n
Too little too late.
ursul_bipolar
QUOTE(bucatzel @ 1 Apr 2015, 10:41)
1. Io stiam ca vtecu' se trezeste la viata ceva mai iute (~4000) dar mno, poate difera in functie de motor

2. Uita-te la vreo curba de cuplu, Vtecu' are darul sa pastreze cuplul la nivel decent si dupa ce creste turatia, dar ma indoiesc ca e semnificativ mai mare decat la turatii mai mici.
*



4000-4250 de ture acolo se vede afectul. cam acelasi principiu si la mitsu doar ca numeste mivec.
la mine de la 4000 de ture pana la aprox 6500 cand intra pe rosu trage de rupe, o singura data pe dealu negru am intrat in limitare la 7000 unde iti taie gazul, treapta 3 in depasire, ajunsesem cam la 125 km/ora.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.