QUOTE(BMA @ 2 Nov 2005, 11:55)
stiu ca daca motorul scoate gaze pe furtunul de vapori de ulei nu e bine sa-l cuplezi la carburator.
Cine stie ce se intampla daca furtunul respectiv cu gaze este cuplat la carburator+admisie ? si ce se intampla daca nu-l cuplezi (il lasi in aer sub masina) ? sau e mai bine sa-l infunzi ? ce se poate intampla ?
Cum e mai bine si ce implica ?
creste consumul de benzina ? distruge motorul ?
Incearca si tu sa-l infunzi ca sa vezi ce o sa se intample...
dar mai bine nu fa asta ca o sa-ti arunce joja afara si-o sa-ti dea uleiul afara pe acolo.Iti dai seama ca gazele alea nu au unde se se acumuleze si la un momentdat o sa refuleze pe undeva, iar joja ese punctul cel mai slab.Daca nu pe la buson, dar asta e foarte putin probabil.
Cel mai bine prelungesti furtunul si-l scoti sub masina.