Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Furtunul de vapori
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
BMA
stiu ca daca motorul scoate gaze pe furtunul de vapori de ulei nu e bine sa-l cuplezi la carburator.
Cine stie ce se intampla daca furtunul respectiv cu gaze este cuplat la carburator+admisie ? si ce se intampla daca nu-l cuplezi (il lasi in aer sub masina) ? sau e mai bine sa-l infunzi ? ce se poate intampla ?
Cum e mai bine si ce implica ?
creste consumul de benzina ? distruge motorul ?
cristimm
Cauta topicul "afumatoare" sau ceva de genul asta ca s-a mai discutat mult pe tema asta.
andutzu
QUOTE(BMA @ 2 Nov 2005, 11:55)
stiu ca daca motorul scoate gaze pe furtunul de vapori de ulei nu e bine sa-l cuplezi la carburator.
Cine stie ce se intampla daca furtunul respectiv cu gaze este cuplat la carburator+admisie ? si ce se intampla daca nu-l cuplezi (il lasi in aer sub masina) ? sau e mai bine sa-l infunzi ? ce se poate intampla ?
Cum e mai bine si ce implica ?
creste consumul de benzina ? distruge motorul ?
*


Incearca si tu sa-l infunzi ca sa vezi ce o sa se intample... icon_mrgreen.gif dar mai bine nu fa asta ca o sa-ti arunce joja afara si-o sa-ti dea uleiul afara pe acolo.Iti dai seama ca gazele alea nu au unde se se acumuleze si la un momentdat o sa refuleze pe undeva, iar joja ese punctul cel mai slab.Daca nu pe la buson, dar asta e foarte putin probabil.
Cel mai bine prelungesti furtunul si-l scoti sub masina. smile.gif
BMA
am infundat teul de la carburator in partea unde venea teul (desi cred ca scot teul de acolo si prind direct pe stut furtunul cu diuza), am lasat in aer furtunul de gaze. si ce sa vezi. am pornit-o dimineatza, intr-un km, maxim doi motorul a ajuns sa aibe ralantiul la 1000rpm, fara sa umblu la reglajul ralantiului. si avea turatia asta chiar daca ajunsese sa treaca acul de temperatura abia de prima linie. deci turatia motorului a crescut considerabil. pt ca inainte sa fac miscarea asta, cu ralantiul reglat la fel avea o turatie de 7-800 la temperatura optima. in mers se simte ca motorul trage mai bine.
mai ramane sa trag furtunul ala pana jos sub masina si sa-i pu un filtru in capat.
ciudat (sau normal ?) este ca la mine nu scoate pe furtunul de gaze nimic vizibil cu ochiul. decat simti, daca pui mana ca scoate presiune. si are si miros.

multam la toti
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.