Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cine imi zice unde e motorasul ventilatorului
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
karmacoma
Dupa multe discutii cu mai multe persoane am ramas nelamurit cu privire la unde este situat motorasul ventilatorului,unii spun ca in dreapta sub torpedo ,altii spun ca pe mijloc ... unii spun ca e sub bord dar nu stiu unde anume....

Cine ma poate ajuta .. cine stie exact unde este situat motorasul asta.!
multumesc anticipat. unsure.gif unsure.gif wacko.gif wacko.gif
rtulea
In dreapta sub bord.
karmacoma
QUOTE(rtulea @ 2 Nov 2005, 06:15)
In dreapta sub bord.
*





si cum dreaq dau bordu jos? defapt nu e in spate la torpedo?
Dyda
QUOTE(rtulea @ 2 Nov 2005, 12:15)
In dreapta sub bord.
*



Aloooooooooou bai tovarasi de ce va bagti daca nu stiti. La nova gt grupul de climatizare copiaza in mare grupul de CN deci turbina se gaseste deasupra grupuli exact pe mijloc sub comenzile de climatizare. Nu prea am desfacut la el si nu am multe cunostinte,dar voi studia si am sa spun, oricum trebuie dat jos tot grupul climatizare. Nu cred ca nu exista proprietari de gt care sa nu se fi jucat la climatizare, asa ca mai insista.
electric
motorasul este situat pe miloc . nu trebuie sa dai bordul jos intrucit motorasul se afla linga motorasul de stergator(ridici capota shi o sa vezi oun capac negru) dar trebuie sa desfaci tabla aia peste care e pus chederul , prinsa cu vreo 8 sau 10 suruburi de 6(cheie de 10)dupa care desfaci capacul ala negru pins in trei sau 4 piulite de 6 shi gasesti motorasul. BAFTA
Dyda
QUOTE(electric @ 2 Nov 2005, 17:49)
motorasul este situat pe miloc . nu trebuie sa dai bordul jos intrucit motorasul se afla linga motorasul de stergator(ridici capota shi o sa vezi oun capac negru) dar trebuie sa desfaci tabla aia peste care e pus chederul , prinsa cu vreo 8 sau 10 suruburi de 6(cheie de 10)dupa care desfaci capacul ala negru pins in trei sau 4 piulite de 6 shi gasesti motorasul. BAFTA
*



Mai draga de ce bagi omul in ceata, ptr ca acolo unde spui tu se gaseste Ansamblu intrare aer si conducta evaporator compresor dar la SuperNova si nicidecum motorasul de la turbina.
In concluzie la Nova atit GT cit si SuperNova motorasul se gaseste asamblat pe grupul de climatizare sau gresit spus de voi aeroterma, grup ce se gaseste in habitaclu sub plansa bord.
karmacoma
QUOTE(electric @ 2 Nov 2005, 11:49)
motorasul este situat pe miloc . nu trebuie sa dai bordul jos intrucit motorasul se afla linga motorasul de stergator(ridici capota shi o sa vezi oun capac negru) dar trebuie sa desfaci tabla aia peste care e pus chederul , prinsa cu vreo 8 sau 10 suruburi de 6(cheie de 10)dupa care desfaci capacul ala negru pins in trei sau 4 piulite de 6 shi gasesti motorasul. BAFTA
*




eu cred ca omu asta merita un premiu!!!! Mestere ,ori lucri intr-un service ori ai avut si tu multe probleme cu dacia ta,dar eu inclin sa cred ca esti mecanic biggrin.gif

Deci azi diz de dimineatza m-am apucat sa vad ce si cum ..si pana la urma am descoperit impreuna cu inca un prieten de-al meu unde e nenorocirea aia de ventilator ..
MOTORASUL VENTILATORULUI LA DACIA NOVA GT SE AFLA IN PARTEA DIN FATZA SUB CAPOTA ,LANGA MOTORASUL STERGATOARELOR SUB UN CAPAC NEGRU CARE ESTE CAPACUL PRINS LA RANDUL LUI CU DOUA PILULITE DE 10.

chestia care este wink.gif e ca tre sa dai si torpedoul jos pt ca tre` sa scoti cutia aia neagra pt a putea umbla la motoras..

in fine .. la mie era doar un piciorus deala problema,nu era bagat bine acolo si nu facea contactul cum trebuie.

bafta.
electric
QUOTE(Dyda @ 3 Nov 2005, 09:59)
Mai draga de ce bagi omul in ceata, ptr ca acolo unde spui tu se gaseste Ansamblu intrare aer si conducta evaporator compresor dar la SuperNova si nicidecum motorasul de la turbina.
In concluzie la Nova atit GT cit si SuperNova motorasul se gaseste asamblat pe grupul de climatizare sau gresit spus de voi aeroterma, grup ce se gaseste in habitaclu sub plansa bord.
*


din cite motorase am reparat la nova TOATE SE AFLAU ACOLO UNDE AM ZIS aici este vorba de nova nu supernova cu aer conditionat asa ca...
electric
QUOTE(karmacoma @ 3 Nov 2005, 13:21)
eu cred ca omu asta merita un premiu!!!! Mestere ,ori lucri intr-un service ori ai avut si tu multe probleme cu dacia ta,dar eu inclin sa cred ca esti mecanic biggrin.gif

Deci azi diz de dimineatza m-am apucat sa vad ce si cum ..si pana la urma am descoperit impreuna cu inca un prieten de-al meu unde e nenorocirea aia de ventilator ..
MOTORASUL VENTILATORULUI LA DACIA NOVA GT SE AFLA IN PARTEA DIN FATZA SUB CAPOTA ,LANGA MOTORASUL STERGATOARELOR SUB UN CAPAC NEGRU CARE ESTE CAPACUL PRINS LA RANDUL LUI CU DOUA PILULITE DE 10.

chestia care este wink.gif e ca tre sa dai si torpedoul jos pt ca tre` sa scoti cutia aia neagra pt a putea umbla la motoras..

in fine .. la mie era doar un piciorus deala problema,nu era bagat bine acolo si nu facea contactul cum trebuie.

bafta.
*


sint electrician-auto
Dyda
QUOTE(electric @ 3 Nov 2005, 13:56)
din cite motorase am reparat la nova TOATE SE AFLAU ACOLO UNDE AM ZIS aici este vorba de nova nu supernova cu aer conditionat asa ca...
*



Ai dreptate dar numai pe jumatatepentru, pentru ca acel motoras este fixat tot pe grupul de climatizare numai ca eu am uitat ca ai acces pe la grila de dezaburire. A trecut ceva timp de cind nu am mai lucrat la o nova
karmacoma
QUOTE(electric @ 3 Nov 2005, 07:57)
sint electrician-auto
*


bai ,l-am reparat in prima faza,dar se oprise si azi dimineatza m-am bagat cu un prieten iar la reparat la el .. si plm .. am gasit acolo o chestie care nu facea contact bine(adica avea un joc mic,la modu cand miscai chestia aia nu mai mergea ventilatoru) .. nush cum se cheama ala (un fel de bobina mai micutza) si m-am bagat cu pistolu` de lipit si am reusit sa lipesc firul ala de la bobina care nu facea contact bine si l-am facut sa nu se mai miste ,dar cand am pornit ventilatorul mergea si in mers dupa o bucata de timp s-a oprit (ma gandesc de la vreoun soc ceva) .. oare sa fie de la altceva?
help
Dyda
Acea bobina de fapt este o rezistenta ptr treptele de turatie, fiind rezistenta nu prea merge lipita cu cositor ci numai mecanic.
karmacoma
QUOTE(Dyda @ 11 Nov 2005, 06:36)
Acea bobina de fapt este o rezistenta ptr treptele de turatie, fiind rezistenta nu prea merge lipita cu cositor ci numai mecanic.
*


da,creca pana la urma ma duc la un electrician auto:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.