Bwwlan
20 Apr 2015, 21:00
Dupa Polonic, umeaza un... Corsa mic
02/2004, 1.3 CDTI 70 PS, primul proprietar, 164.000 km.
- aer conditionat
- geamuri electrice fata
- 4 airbaguri
1.800 Euro.
Daca ma tine pana in septembrie, in conditiile in care o sa fac 6.000 km/luna naveta, ma consider multumit.
[attachmentid=1627991144]
se misca masina cand opresti motorul?
PS: ce bine ca acolo nu platesti taxa de inmatriculare..
madhorsefuzzy
21 Apr 2015, 09:26
Cat de mari se pot pune jante pe Opel? Si ce culoare de jante ii vine bine?
cdadan
21 Apr 2015, 10:04
Eu cred ca jantele actuale-i vin tocmai bine. E de completat un capac si gata.
Pare ca ai prins super oferta la Corsa. Daca nu te lasa-n drum pana la toamna, pe urma poti s-o faci cadou, fiind deja amortizata.
De ce s-o faca cadou, cand ia in Romanica 2500 de euro la orice ora pe ea?
dr_mKe
21 Apr 2015, 10:12
Iar tu argoane, ai vinde-o cu minim 3500
corbex
21 Apr 2015, 15:26
De ce se pun 4 airbag-uri pe o masina in care incap 2 persoane?
b06fcn
21 Apr 2015, 15:44
Pe cat de mica este masina, pe atat de mare este la interior. Eu, la 1,85 ai mei stau chiar confortabil in spate la Corsa din semnatura.
S-o stapanesti sanatos, arata bine masinuta...are fauri normale sau tubulare?
hitman1234
21 Apr 2015, 15:47
Ba frumos e la tine acolo
tatabobu
21 Apr 2015, 16:16
O litera daca era diferita la numar, ii puteai spune linistit "Birja". Asa pot sa-ti spun doar s-o birjaresti sanatos!
Bwwlan
22 Apr 2015, 10:16
Acuma m-am prins
(cam greu...)
Numarul ala e cel cu care am luat-o, va trebui sa-l schimb cu unul pe RP si cred ca o sa-l pastrez tot pe ala de pe Polo, sa nu mai dau inca o data 30 Euro pe numere.
Povestea cu broasca a fost una simpla: imi trebuia o masina ieftinuca, pe motorina, pe cat posibil de la primul proprietar, cu TUV prospatut (<6 luni) care sa nu coste mai mult de 2.000-2.500 Euro. Nicio dotare nu era importanta, inafara aerului conditionat.
Masina am vazut-o pe ebay kleinanzeigen, omu' voia 2.100 pe ea, parea OK din poze si am zis ca daca o lasa la 1.700 o iau. Ne-am suit in masina duminica si ne-am dus pana la Sonnenstein (cca. 145 km. de mine). Masina era in garaj, nespalata, nearanjata, un capac lipsa la roata dreapta fata. De afara parea OK.
Inauntru, insa, surpriza. Plin de par de caine. Fütü-i. Macar nu se fumase in masina... in fine.
Am facut un drive-test de vreo 10 km. si cand am ajuns inapoi, i-am zis ca masina e buna, imi place, insa parca bate ceva la directie (nu bate nimic
) si e plin de par inauntru. Daca vrea, ii pot da 1.600 pe ea (aici am scos cashu' din buzunar) sau poa' sa astepte alt client. Ala ca har, ca mar, ca el vrea pe ea 2.000, ca hmmm..., ca bla-bla. I-am zis "astia-s toti banii", i-am aratat portmoneul unde mai aveam 10 Euro si i-am spus ca ar fi pacat sa plec fara masina, insa daca vrea mai mult, n-am de unde sa-i dau, ca n-am
Pe drumul catre casa am observat ca temperatura apei nu sare de 80-85, ceea ce inseamna ca termostatul e dus. Unul nou, cu tot cu carcasa, ma costa vreo 66 Euro fara montaj. O sa mai iau un set de cauciucuri de vara (am gasit ceva Continental EcoContact cu DOT 1414 la 150 Euro 4 buc cvasi-noi, vanzatorul zice ca au rulat doar 25 km.; se vad inca dungile colorate de pe suprafata de rulare), un set de jante de aliaj pe la 175 Euro, trebuie sa iau niste ulei Liqui Moly, filtrele toate, si o sa dau saptamana asta jos o roata de pe fata, sa vad cum se prezinta discurile si placutele. Daca-s slabe, iau un set de discuri+placute ATE de pe ebay (parca 100 Euro, noi).
Cam atat
In 15 minute trebuie sa fac un drum de Frankfurt si cand vin inapoi, o sa ii fac din nou plinul fiindca doar asa pot afla cat consuma (nu are BC).
LE: farurile-s normale, nici nu m-am uitat bine la ele, habar n-am daca au doar becuri H4 sau au lunga separata de scurta. O sa ma uit.
QUOTE(corbex @ 21 Apr 2015, 16:26)
De ce se pun 4 airbag-uri pe o masina in care incap 2 persoane?
Faci misto degeaba, incap mai multi si stau mai bine in Corsa decat in Solenza, iar pe masina de 2 locuri, ex Smart, se pun 6-8 airbaguri... pentru 2 persoane.
QUOTE(Bwwlan @ 20 Apr 2015, 22:00)
Corsa mic
1.800 Euro.
QUOTE(Bwwlan @ 22 Apr 2015, 11:16)
ii pot da 1.600 pe ea (aici am scos cashu' din buzunar) sau poa' sa astepte alt client.
Pretul pus initial include numere+etc?
b06fcn
22 Apr 2015, 15:11
Daca nu are ii poti pune CC, e simplu, se schimba doar maneta de lumini cu una cu functia CC si se activeaza din comp masinii si cred ca ajuta la drum pe autostrada. Din cate am aflat, ca ma preocupa sa fac modificarea asta la Corsa din semnatura, merge si maneta de Astra G.
Bwwlan
22 Apr 2015, 17:16
Eu 1.800 am calculat cu benzina de la Polo dus-intors, plus biletul de tren a doua zi de la Speyer-Idar Oberstein pentru 2 persoane (iubita mea a vrut musai sa vina si ea) plus motorina pana la Speyer.
1.800 in fata casei.
Acu' ajunsai, inca n-am apucat sa ii fac re-plinul sa vad un consm dele la pin la plin (cum n-are BC, alta metoda nu vad sa ii calculez un consum mediu).
madhorsefuzzy
22 Apr 2015, 18:02
Eu as vrea sa mai vad poze cu ea. Chiar si din timpul alimentarii.
Bicicleta galbena
22 Apr 2015, 19:51
QUOTE(argon @ 22 Apr 2015, 11:01)
incap mai multi si stau mai bine in Corsa decat in Solenza
No way, dude! Nici in fata, iar in spate nici atat.
Corsa e insa mult mai stabila. Si mai bine construita. Si mai aerodinamica.
marksman
22 Apr 2015, 22:31
Am avut Corsa, modelul care i-a succedat subiectului acestui jurnal, la ultima delegatie peste hotare. Spatiul interior e mic, mai ales portbagajul, masina e insa economica (vorbesc de diesel). Motorul mi s-a parut zgomotos si cam lenes. Am luat-o cu plinul facut si dupa doua saptamani de naveta si o mica plimbare am bagat motorina de 27 de euro. Interiorul plasticos si plicticos ca la Solenza sau Logan, tinuta de drum mi s-a parut mai buna la Corsa, cel putin in ziua in care am tras un pic de ea ca sa ajung la lucru dupa ce GPS-ul a vrut neaparat sa ies de pe autostrada si sa ma duc prin sate.
Bwwlan
23 Apr 2015, 12:49
Asaaaa... deci: bonu' de la casa zice ca facuram 319 km. cu 12,18 litri de motorina.
Asta inseamna ca la 100 km. ia 3,81 litri.
Avand in vedere faptul ca am mers si prin Wiesbaden putin prin oras la plimbare si ne-am invartit sa cautam un loc de parcare, iar la plecare a trebuit sa ne tot invartim pana am gasit intrarea pe autostrada (navigatia arata corect, insa din cauza lucrarilor, desfasurarea traficului era radical schimbata), ma astept ca in exploatarea pentru care a fost gandita (naveta acasa-job-acasa) sa mai scada consumul pana pe la 3,5%. Cu aerul conditionat pornit, zic eu ca nu e rau deloc
Mai pe seara urmeaza poze.
hitman1234
23 Apr 2015, 13:06
Cu cat ai mers?
Bwwlan
23 Apr 2015, 13:07
Pe Autobahn cu 120, pe DN-uri cu 100 si unde era reducere la 70 (intersectii), cu 80 iar in localitati cu 50.
hitman1234
23 Apr 2015, 13:13
Pai neaparat CC atunci, e mai ieftina ca braga asta mica pt naveta
diesel_power
23 Apr 2015, 13:40
Banuiesc ca n-ai prins trafic congestionat, ai mers intins.
Eu zic sa mai insisti cu consumul la plin, ca ai gresit ceva, pe spritmonitor zic cu totul altceva, si aia tot prin Germania.
bucatzel
23 Apr 2015, 16:21
argoane, aia nu merg cu 120 pe autobahn, ci ii cam dau sa aiba. Si ii ceva-ceva diferenta la forta de frecare cu aerul la 120 versus 150.
dar pe de alta parte, un consum adevarat plin la plin nu-l faci dupa 100 de km.
mai aduna bonurile pana se fac macar 1000, si o sa ai o cifra mai aproape de adevar.
Pistolul nu declanșează la fel, chiar la același pompa, apai la diferite, depinde de multi factori, se fac mai multe consumuri de la plin la plin, după ce se golește rezervorul, rezultatul va fi bine peste 4, chiar 5 cu ac pornit. 3 virgula se poate cu respectiva mașină, dar la 90 constant cu ultima treapta fara ac, nu in viață reala.
R E M U S
23 Apr 2015, 16:33
Si calitatea carburantului conteaza...
Daca era 1.7 era mai bine, cica isuzu sunt mai fiabile decât fiaturile astea de 1.3 branduite Opel.
marksman
23 Apr 2015, 16:37
1.3 nu-s in 3 cilindri?
corbex
23 Apr 2015, 16:42
Si 1,3 si 1,7 sint motoare facute de macaronari cu finantare comuna cu Opel. Deci drepturile asupra motorului sint comune.
dr_mKe
23 Apr 2015, 16:44
corbex
23 Apr 2015, 16:48
Da, dar tu nu ti-ai fi luat un Panda cu 1,3 Multijet, turbina cu geometrie variabila, 90 de cai, 3,7 consum. Treceai dealul la Brad ca boierul, te durea la basca ce trafic e.
Bwwlan
23 Apr 2015, 17:02
Pai, evident ca o sa urmaresc tot timpul consumul, ca e un aspect esential. La 6.000 km./luna, costurile cu carburantul devin o componenta esentiala din bugetul meu
Ce e interesant, e ca astia de la Fisc iti platesc 30 centi/km pentru drumul DUS catre servici. Asta inseamna ca pentru urmatoarele 5 luni de zile cat o sa fac naveta, o sa primesc inapoi de la Finante 150 km x 0,30 x 5 zile/sapt. x 4 sapt./luna x 5 luni = 4.500 Euro.
Costurile mele reale, la 5%, ar fi 15 litri/zi x 1,18 x 5 zile/sapt x 4 sapt./luna x 5 luni = 1.770 Euro
+ 1.800 masina = 3.570 Euro.
4.500 - 3.570 = cca. +1.000 Euro
Deci masina asta in 6 luni produce bani, nu consuma
In plus, mai primesc si de la lucru 6 centi/km, tot doar dus, nu dus-intors. Asta mai inseamna un plus de 198 Euro/luna.
Din Septembrie incolo ma mut la vreo 50 km. de lucru, n-o sa mai fie asa mare biznisu'.
Daca o si dau cu 1.600 (+/-), pot zice cu mana pe inima ca am facut o afacere.
LE: ...evident, daca nu se strica nimic si functioneaza fara sa crape.
hitman1234
23 Apr 2015, 17:12
Sexpero detronat, inca una care produce
QUOTE(Bwwlan @ 23 Apr 2015, 18:02)
Deci masina asta produce bani, nu consuma
Ai pus-o cu Argon!
corbex
23 Apr 2015, 17:26
Cum o cheama pe tara despre care vorbsti, ca pare interesant?
tatabobu
23 Apr 2015, 17:28
Jermanea, Crapule!
corbex
23 Apr 2015, 17:30
Pacat, nu stiu decit saseste. Doar daca merg impreuna cu Bion.
Corbex doar 1.3 e macaronar, 1.7 e japonez.
Doctoru,nu crăpa nimic, dar producătorul zice 3.8, ai am testat, fiind realitatea, dar trebuie mers cum ziceam, pensionar, 90 la ora in a cincea, daca te dai la ea xu 120, e 4 jumate garantat, mai ales cu clima.
Bwwlan
23 Apr 2015, 20:01
...si pozele promise.
Markos
23 Apr 2015, 20:04
Arată super pentru etatea ei.
Bwwlan
23 Apr 2015, 20:08
Asa e. Noi am mai avut in familie un Vectra A, 1.6i, din '94. S-a vandut anul trecut cu 3.000 lei la 220.000 km., insa desi a fost masina de domni, nu de agricultori, arata hingherita rau.
Asta, e parfum. Nu bate, nu troncane nimic, cutia schimba precis, scaunele nu-s roase, nu e zgariata, e efectiv bine pastrata. De aia am si vrut de la primul proprietar.
corbex
23 Apr 2015, 20:23
QUOTE(Markos @ 23 Apr 2015, 20:04)
Arată super pentru etatea ei.
Zici ca-i Oana Zavoranu.
Wolfman
23 Apr 2015, 20:31
Sa-i pui ulei bun (minim Dexos2). altfel o pui de distributie inainte de 200.000; urmareste zgomotul lantului de distributie si durata de timp pana la stingerea becului de ulei la pornire, astea sunt semne de lant/intinzator obosit.
Am in batatura o Astra H cu acelasi motor, doar ca e varianta de 90 CP (chipuita la 120), cand avea 90 CP mi se parea un chin in oras, puturoasa rau... nici acum nu ma omor s-o conduc,
Multi mecanici fug de motorul asta, e inghesuit tare...
tatimeu
23 Apr 2015, 20:33
ma ce e al neamtului e al neamtului. Masina arata super atat interior cat si exterior pentru varsta ei.
corbex
23 Apr 2015, 21:16
Fostul proprietar e pastor protestant, n-a facut excursii. La biserica si la piata. Si, ca orice bosorog, a condus batrineste.
dr_mKe
23 Apr 2015, 21:25
Argoane, 4% sau p-acolo scot eu fără prea mare stres, cu Pemfeul in a 6-a la 1750 rpm în a 6-a. Nu de alta, dar chiar am încercat
Am scos 5.1 % către Orăștie, mergând pe tempomat la 100 kmh
Argoane, ejti un falit dacă nu-ți iei și tu una d-asta
Markos
23 Apr 2015, 21:27
QUOTE(dr_mKe @ 23 Apr 2015, 22:25)
cu Pemfeul in a 6-a la 1750 rpm în a 6-a.
Ok, dar în ce viteză?
dr_mKe
23 Apr 2015, 21:28
Fix 80 kmh pe tempomat
Excuze de eroare, dar am îndurat frig afară pe bicicletă doar în nădragi scurți și tricou. M-am întors de 15 minute
QUOTE(Bwwlan @ 22 Apr 2015, 18:16)
Eu 1.800 am calculat [...]
Buna afacere. Chiar ai interes sa o vinzi dupa ce iti termini treaba cu ea? Ma gandesc ca nu strica in batatura, daca nu pica de pe ea.
P.S. n-ai mai zis nimic de camera.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.