Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Black Beauty
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
Dreamer
Ca sa " incep cu inceputul " smile.gif

Imi doream un Megane 2 ( aveam de aproape un an, un Megane 1.2 1.9 dCi ) pe care il foloseam destul de intens. Fiind diesel, iarna face greu caldura, pornea greu la -30 de grade, caldura mai deloc la temperatura aia, am bagat vreo 1000 de euro in ea si nici macar nu era pe numele meu.
Asa ca am decis ca vreau un Megane 2, benzina ... al meu! Tot cautand pe net, pe la 23:30 imi strig doamna care era prin cealanta camera si ii spun ca mi-am gasit masina smile.gif
A fost dragoste la prima vedere!
I-am aratat pozele din anunt, i-am povestit despre ea ... am zis sa mergem sa o vedem si daca e o si cumparam. Banii luati de ici colo, ne descurcam noi cumva, mai aveam ceva facturi de incasat, taxa de inmatriculare ok ... gata mergem. A doua zi il sun pe om, imi trimite actele pe mail, mai face un rand de poze ( eu cand le-am vazut radeam ca prostu` ... ziceai ca am stat toata ziua cu capul in punga de aurolac smile.gif ), am luat un prieten cu noi sa aduca Meganul 1 acasa.
Am ajuns la Roman ( acolo era de vanzare ), i-am instruit sa il tina pe vanzator ocupat cat ma uit la ea si trag de toate cele. Eu nu m-am dat seama cand a trecut timpul, dupa ceas am tras de ea vreo 3 ore smile.gif, am facut actele si am plecat spre Brasov. Asta se intampla in 31 Martie 2015.
Pot sa zic ca inca nici acum nu mi-a disparut ranjetul tamp cand ma uit la ea! smile.gif

I-am schimbat uleiul, distributia + fulia defazoare, spalat motorul, reparat a 3-a lampa de frana, filtrele sunt bune, curate, le-am verificat, schimbat stergatoarele, toate becurile pe fata smile.gif comanda de la oglinzile electrice, si alte maruntisuri.

Am luat-o pe la 165 000 de kilometri reali, am gasit eticheta din Germania cu schimbul de ulei, bagata pe dedesupt undeva, nu era la vedere.

Din cate a fost tras de limba ala care o vindea, masina a fost cumparata pentru nora lui, dar aia a facut mofturi, ca e mare, ca e breck, ca e neagra, omul s-a enervat si a scos-o la vanzare urgent.

Cele 2 Meganuri in drum spre casa.

[attachmentid=1627991205]
[attachmentid=1627991206]
[attachmentid=1627991207]

Urmeaza sa primeasca incalzire electrica auxiliara, PDG, scaune incalzite si Cruise Control si alte nebunii smile.gif

E Key Less, cu ASR, ESP, climatronic, navigatie monocrom, oglinda heliomata. Nu stiu ce nivel de echipare are.
Diac
Las-o asa cum e si nu-i pune PDG. Poti sa-i pui scut de tabla de faza 2. Pastreaza banii pentru ce o mai pica la ea.
Dreamer
Mai fac iesiri in natura, cu cortul si ies de pe sosea si am nevoie sa fie mai inalta.
Markos
QUOTE(Dreamer @ 21 Apr 2015, 14:17)
E Key less, cu ASR, ESP, climatronic, navigatie monocrom, oglinda heliomata. Nu stiu ce nivel de echipare are.
*


De Doiciland.
yomarius
QUOTE(Dreamer @ 21 Apr 2015, 13:17)

A fost dragoste la prima vedere!


E prima data cand citesc asa ceva despre un Megane 2. Break. smile.gif

Dar cum gusturile nu se discuta, sa te poarte sanatos si cu cheltuieli minime.
Dreamer
Clar Marius smile.gif Gusturile nu se discuta smile.gif

Multumesc!
kum
Daca nu e secret, cat a costat?
Dreamer
2700 Euro
Raduchu
Sa o stapanesti sanatos!

Asteptam poze cu interiorul.
octavian.gagu
S-o conduci cu placere si fara evenimente. Acum pot sa te dau in judecata ca mi-ai furat numele la masina (Black Beauty) smile.gif
Daca ai o rabdare de fier, sa-i suporti TOATE nazurile, e o masina extraordinara!
A...si te-ar coafa niste jante pe 17 cool.gif
Dreamer
Multumesc frumos! smile.gif

Am sa fac si poze cu interiorul, cand se mai indreapta vremea.

Octavian, imi cer scuze pentru nume, vrei sa incerc sa-l schimb? smile.gif

Din contra ma gandesc sa o trec pe 15, balonas mai mare, mai multa amortizare a socurilor, anvelope mai ieftine smile.gif
Chiar ma gandeam sa vand jentile pe 16 si sa trec vara iarna pe 15.
Am primit si un rand de jenti de tabla pe 16, pentru iarna cu care nu am face.
octavian.gagu
QUOTE(Dreamer @ 21 Apr 2015, 19:33)
Multumesc frumos! smile.gif


Octavian, imi cer scuze pentru nume, vrei sa incerc sa-l schimb? smile.gif

Din contra ma gandesc sa o trec pe 15, balonas mai mare, mai multa amortizare a socurilor, anvelope mai ieftine smile.gif
Chiar ma gandeam sa vand jentile pe 16 si sa trec vara iarna pe 15.
Am primit si un rand de jenti de tabla pe 16, pentru iarna cu care nu am face.
*


Nu schimba numele smile.gif glumeam, iti dai seama smile.gif
Cat despre jantele de tabla smile.gif baga-le la bursa smile.gif
Dreamer
Am inteles ca glumeai smile.gif
Cred ca asa o sa fac, ca ocupa spatiu inutil in beci. smile.gif Multumesc de sfat.
dan22y
Cablul verde ce face tongue.gif

espacern
QUOTE(Dreamer @ 21 Apr 2015, 13:17)
Nu stiu ce nivel de echipare are.

MEGANE 2 ESTATE 1.6 16S LUXE DYNAMIQUE .....VOILA!
Markos
S-a comercializat la România cu opțiunile alea?
Dreamer
QUOTE(dan22y @ 21 Apr 2015, 19:52)
Cablul verde ce face tongue.gif
*



Acum e negru smile.gif

QUOTE(espacern @ 21 Apr 2015, 19:56)
MEGANE 2 ESTATE 1.6 16S LUXE DYNAMIQUE .....VOILA!
*




Merci Beaucoup smile.gif
dan22y
QUOTE(Dreamer @ 21 Apr 2015, 21:04)
Acum e negru  smile.gif
*


Pai daca e Black Beauty smile.gif
Dreamer
QUOTE(dan22y @ 21 Apr 2015, 20:19)
Pai daca e Black Beauty smile.gif
*


Nu mergea deloc cu interiorul wacko.gif
Diac
QUOTE(Dreamer @ 21 Apr 2015, 19:33)
Din contra ma gandesc sa o trec pe 15, balonas mai mare, mai multa amortizare a socurilor, anvelope mai ieftine smile.gif

*




Atunci te multumesti cu jante de tabla. Sau le pui pe alea de la Megane 1, cu pneuri 195.65.15. Dupa parerea mea cea mai buna e combinatia jante aliaj pe 16 pt vara si table pe 15 pentru iarna.
argon
Megane 2 cu jante de aliaj pe 15 arata ca naiba! Pe 16 mai e cum mai e, dar 17 arata cel mai bine.
Diac
Si pneurile pe 17 costa cât un sfert din masina biggrin.gif
b76bgaarh
nu si daca sunt sh k9.
argon
Cand aveam pe 17, preturile incepeau de la 280 lei/buc la cauciucurile de vara, alea pe 15 cat sunt, 80 de lei bucata?
marksman
Pe 17 la 280 iei cauciucuri chinezesti, ca la 16 porneau de la pretul ala cauciucuri decente.
UXE
QUOTE(argon @ 22 Apr 2015, 13:24)
Megane 2 cu jante de aliaj pe 15 arata ca naiba! Pe 16 mai e cum mai e, dar 17 arata cel mai bine.
*




Si nici de pe loc nu mai pleaca...
argon
Ce motive ar avea sa nu plece, diametrul rotii e identic cu jante pe 15, 16, sau 17, indiferent. Singura diferenta e la conforul pe drum mai rau, in rest nu-ti dai seama, trage la fel, franeaza la fel, etc.
UXE
nu trage la fel..
cj98czh
A lui da smile.gif inca mai are suflu superior de la monogramele cu 2.0 16 v ... ce stii tu .... la el totul este alfel smile.gif inclusiv el smile.gif
Diac
QUOTE(argon @ 22 Apr 2015, 13:50)
Cand aveam pe 17, preturile incepeau de la 280 lei/buc la cauciucurile de vara, alea pe 15 cat sunt, 80 de lei bucata?
*



Cu pile la fabrica si tot nu gasesc Tigar sau Riken la banii aia.
b76bgaarh
nici aruncate peste gard, la floresti?
Diac
E gardu' inalt si poate ma trezesc cu un pneu de camion in cap.
argon
QUOTE(UXE @ 22 Apr 2015, 15:03)
nu trage la fel..
*



Ai citit in cafea? Un argument ceva acolo..
madhorsefuzzy
Eu citisem ca alea de 17" de origine echipate aveau in jur de 28Kg. Bucata. Pana la 15-16Kg niste table cu 195/65 R15 ...

Nu mai stiu cine spusese asta ... argon ma ajuti?
Dreamer
In caz ca nu s-a vazut, am nevoie de balonas mare si garda la sol mare, ies cu cortul.
Plus ca nu imi este utila low rider.
Fac minim 20k km / an si anvelopele sunt din clasa de top ... pt mine.

Haideti sa oprim discutia despre anvleope aici si daca se doreste o mutam pe aria tehnica smile.gif

L.E.

Poze noi ... si cu interiorul smile.gif ... ultima zi cu nr rosii de NT smile.gif

[attachmentid=1627991428]
[attachmentid=1627991429]
[attachmentid=1627991430]
[attachmentid=1627991431]
[attachmentid=1627991432]
[attachmentid=1627991433]
[attachmentid=1627991434]
Markos
Ultima poză e neclară, în ce limbă e meniul ăla?
Solon
Moama, da' ce cd are...
in rest, the usual, manere cojite, schimbator ros..
Ma bucur ca eu am scapat de al meu acum multi ani, inainte sa inceapa sa se cojeasca, ca alea bej erau bestiale roase.
argon
QUOTE(madhorsefuzzy @ 22 Apr 2015, 16:35)
Eu citisem ca alea de 17" de origine echipate aveau in jur de 28Kg. Bucata. Pana la 15-16Kg niste table cu 195/65 R15 ...

Nu mai stiu cine spusese asta ... argon ma ajuti?
*



Da cine vorbea de origine? Mai citeste odata ce am zis, exista jante pe 15 de origine de megane 2? Nu exista, de ce trebuia sa presupui ca la 17 ma refeream la origine?

Markos
Pentru că de 17 există?
espacern
Exista jante DOAR pentru Megane 2? huh.gif
Diac
QUOTE(Dreamer @ 22 Apr 2015, 17:11)
... ies cu cortul.
.

*




[attachmentid=1627991447] Merge si cu cortul. blush.gif


Vezi ca maciulia de la schimbator se poate inlocui cu una noua de Duster. E identica si costa 70 RON.
Markos
Au și pe bej?
Bacu
E curioasa navigatia, cum se afiseaza harta?
espacern
[attachmentid=1627991449]
QUOTE(Diac @ 22 Apr 2015, 20:00)
Merge si cu cortul.

Pe munte cu cortul merge onorabil chiar si cu M1.....picioare pentru urcat pe poteca sa ai!
Dreamer
Meniul este in limba germana ... momentan.
In cartea de Germania, am trecute si roti de 17.
Naviagia este monocrom, iti arata sageti si ghidarea este vocala.
Manerele si schimbatorul ros este ultima problema. Se schimba!
Pentru iesit cu cortul Megane 1 este mult mai bun. wink.gif

Multumesc Diac de sugestie. smile.gif
Dreamer
Am probleme cu clapeta de acceleratie. Ieri am facut drumul Brasov- Focsani si masina a mers ceas. Am ajuns la pensiunea unde sunt cazat, dimineata vreau sa plec la treaba... masina nu porneste. Invartea la automat, dar nu pornea. La a 4 -a incercare, porneste greu, si tremura usor. Dau sa plec, bag in viteza, accelerez usor si cand sa ridic piciorul de pe ambreiaj, moare motorul. S-a mai repetat treaba asta de vreo 2 ori, am turat-o spre 3500 rmp si am plecat de pe loc. Nu am mers prea mult, ca s-a aprins martorul de ASR/ESP, imi da eroarea pe bord, apoi imediat si eroare pe injectie.Abia am ajuns la destinatie, vreo 20km. Acolo imi fac treaba si ma intorc la masina sa vad ce are. O pornesc, pleaca din prima, fiind motorul cald, dupa 5-7secunde se aprinde din nou martorulde ASR/ESP si incepe sa tremure si moare motorul. Daca o accelerez in timp de da sa moara, trece peste moment, da eroarea de injectie, dar mege. Relantiu la 1000 rpm. Daca ating pedala de acceleratie se tureaza in 3000 - 3500 de rpm. Abia plec de pe loc, masina tremura, da in nas, din motor se aude un sunet metalic, ca si cum ar fi fulia dusa ( am schimbat-o acum 1000km ) si abia merge. Cu greu am reusit sa dau treapta 2 apoi 3 si am ajuns la service Renault cu ea. Imediat dupa plecare s-a aprins si martorul Chek Engine si nu s-a mai stins..
Acolo pun testerul si imi zice: eroare clapeta acceleratie, eroare senzor volanta, eroare senzor relanti.
Am pus in service o alta clapeta de acceleratie de la alt megane de acolo, si masina mergea bine, dar tot nu a disparut s-a stins martorul de ASR/ESP din bord.
Au curatat baietii clapeta, au reintializat-o, merge un pic mai bine, dar tot da in nas, tot sare turatia in 4000 rmp cum o atingi.
Am inteles ca trebuie alt senzor, alta clapeta, sunt foarte scumpe, o sa caut din dezmembrari.
Am inteles ca s-ar putea repara clapeta de acceleratie, am luat in calcul si varianta aceasta.
Dar sa te lase asa peste noapte? sad.gif

Alte sugestii
pishky
bateria mai este in mintile ei?
toate electricele astea simultan sunt dubioase.
psychoo
Sau vreun fir de masa...
mars
N-are cum sa pice clapeta aia. Se curata si gata. O fi vreun senzor amarat, probabil ala de pe volanta a adunat pilitura.
Dreamer
Bateria e buna, de vreme ce invarte la automat fara probleme de 3-4 ori, senzorul de pe volanta l-am desfacut ieri, l-am curatat si pus la loc.
Azi dimineata a pornit din prima, erorile persista, dar este functionala. La cum se prezinta, azi ajung cu masina in Brasov smile.gif

Va rog frumos inca o data sa va abtineti de la comentarii ironice, tot felul de "faze" nepotrivite, atacuri sau jigniri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.