amokfuto
18 May 2015, 13:14
Buna, am o problema , botul mainii sta in sus . Care ar putea fii problema?
[attachmentid=1627994776]
vladut88
18 May 2015, 20:51
ai telescoape de papuc
amokfuto
19 May 2015, 20:26
Daca le schimb cu normale se coboara sau tre sa schimb si arcurile ??
19 May 2015, 20:28:
Daca le schimb cu normale se coboara sau tre sa schimb si arcurile ??
[attachmentid=1627994886]
Momentan asa arata...
nikuniku
20 May 2015, 09:42
daca nu ai motoru pe masina,ia va sta ridicata de bot.
poate cand ai schimbat bucsile de la bascule leai strans in pozitie,,lasata in jos bascula,, si de aici iar sta masina ridicata de bot,dupa o vreme se va rupe cauciucu din bucsi si se va lasa,dar si bucsile sau rupt
amokfuto
20 May 2015, 13:42
Motoru e pe masina
Sta asa de vreo 8 ani , acu restaurez vreau sa-l fac cat mai aproape de normal .
vladut88
20 May 2015, 13:45
Uitate sa vezi daca nu ai teuri telescop de papuc , sau chiar inaltatoare
Cine (si de ce) ar pune inaltatoare pe fata ?!
vladut88
20 May 2015, 17:28
Drumuri proaste , cara multe in masina etc , am vazut masina care avea inaltatoare de 15 cm , rotile stateau intrun mare fel , da baga in ea 1 tona
Inteleg ca bagi in ea, dar bagi in portbagaj (mai mult) si eventual pe bancheta din spate. Pe puntea fata greutatea nu se modifica prea mult comparativ cu cea spate, si ea provine in cea mai mare parte de la motor. Nu se justifica inaltatoare pe fata, in nici o situatie.
vladut88
20 May 2015, 20:35
Masina despre care vorbesc avea doar scaunu soferului in rest mai tot timpu era plina cu saci
amokfuto
21 May 2015, 12:03
Multumesc baieti de idei , nu ma pricep prea bine dar cred ca amortizoarele is de vina , inaltatoare nu am gasit , Teul e normal(scurt max 3cm), asa ca maine dau o fuga pana la dezmebrari sa vad cum arata un amortizor normal dacie.
Vladut88 -da si masina asta a servit inainte pt transporturi grele
Florin Blondu
31 May 2015, 11:10
Salut
Incearca sa verifici si arcurile si amortizoarele spate,posibil arcurile sunt rupte ,eu exact asta am patit cu a mea dupa o iarna,ambele s-au rupt din cauza vremii si ruginii,mai ales daca ai spus ca a carat mult.
PH-06-BOA
31 May 2015, 12:37
N-are nicio reabă amortizorul, cu ridicatul de față ! Nu mai faceți confuzie între arc și amortizor ! Amortizorul -că d-aia se numește amortizor - amortizează șocurile primite de la calea de rulare, pe când arcul țime mașina pe poziție, în cazul tău, ridicată. Dacă flanșa de pe amortizor, cea care ține talerul pe care stă arcul, a fost ridicată, atunci schimbi amortizorul, sau cobori flanșa la locul original. Măsoară de la teu până la flanșă, sub arc, si vezi dacă e la fel ca la altă mașină. E foarte posibil să ai arcuri de cameră de frânare de Rabă, pe față. Măsoară diametrul spirei arcului , care e de 14, ca la cel de Dacie, dar diametrul arcului de cameră are 140 la diametrul exterior. Dacă e așa la tine, e arc de cameră de frânare, și va trebui să pui altele normale, sau să mai dai jos din spire (eventual așezarea terminalelor, care e posibil să fi fost lăsate depărtate, din teama de a nu nimeri recălirea după modelare). Dacă lăsa arcurile originale și punea (dar zici că n-are) înălțătoare, ar fi stat mai sus, dar la greutate se comprima de ajungea spiră lângă spiră, și tot nu ar fi fost bine. Cel de cameră, are spira la fel, dar fiind de diametru mai mic (al arcului), devine mult mai rigid ca cel de Dacie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.