Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 GTLine
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
solidconvert
De mult timp imi doresc sa fac un jurnal, dar din lipsa timpului n am apucat sa fac pana acum. Deoarece am schimbat masina si mi am promis ca n o sa mai aman mult timp, il deschid acum cu o scurta trecere in revista a fostelor ''romburi'' dupa cum urmeaza: Fuego 1.6 turbo wub.gif , 19' 1.4, Megane 2.1 hatch 1.5dci 82cp, Megane 2.2 (achizitionat de nou) 1.5 dci 101cp.
Sa trecem acum la prezent: Megane 3 ST 1.5 dci 110cp, achizitionata personal de pe COTW dupa aproximativ 2 luni de cautari, atat pe piata autohtona cat si pe mai toate site urile de licitatii. Inca de la inceput, vreau sa precizez ca nu sunt un fan inrait al break urilor, dar datorita celor doi copii am spus sa fac in sfarsit pasul acesta datorita portbagajului care imi ofera mai multe posibilitati, cat si a gurii de vizitare care este mult mai practica. Buun!
Sa revenim la masina... este din 2010 si are 140xxx km si partea cea mai interesanta abia acum urmeaza: in urma cu 10k i s a schimbat ambreiajul si alternatorul, iar in urma cu 3k i s a inlocuit motorul integral cu tot cu rampa de injectoare si inca cateva elemente care imi scapa acum, conform istoricului din reteaua Reno'(motivul schimbarii este faptul ca s a blocat pompa de ulei si a bubuit filtrul de ulei, rezultatul fiind calarea motorului). Masina se prezinta impecabil, iar in urma controlului de la Serus, i au gasit o protectie de praf de la amortizorul dr fata rupta aproape de tot... urmeaza sa le schimb eu pe ambele preventiv. In rest nimic! Nu bate nimic, nu troncane si foarte ciudat nu prea are greieri, cu toate ca sunt sigur ca asta nu va ramane mult timp asa. radmasa.gif
Dotarile sunt ok si anume: xenon adaptiv, coputer bord+cruse+limitator, jante 17'' schuss, navigatie TomTom, senzori fata+spate, frana de mana electrica, keyless, geamuri fumurii din fabrica, plasa portbagaj, etc... defapt astea cred ca sunt toate smile.gif
O poza din timpul controlului de rampa de la Serus...
[attachmentid=1627995790]
Imediat ce i am scos numerele rosii masina a intrat la despaducheat laugh.gif , si a primit un detailing interior + exterior cu tot cu degresare+polish+ceara.
[attachmentid=1627995794] [attachmentid=1627995795]
De mentionat faptul ca a vut vreo doua zgarieturi fine sau superficiale care au disparut la polish.
Rezultatul final: [attachmentid=1627995796] [attachmentid=1627995797] [attachmentid=1627995798]
Urmeaza sa i scot al 2 lea rand de numere rosii pentru ca n am avut timp sa ajung la RAR si la ANAF sa i platesc taxa din cauza serviciului meu care este foarte dinamic si mi acupa mult timp.
Urmeaza... smile.gif
L.E.: am uitat sa precizez ca masina a primit intre timp piele noua atat pe volan cat si pe schimbator...
[attachmentid=1627995798]
b76bgaarh
unde ai facut "deparazitarea"?
solidconvert
La o firma care se ocupa cu asa ceva... iti dau pe PM datele de contact daca ai nevoie. wink.gif
b76bgaarh
te rog.
argon
Amatori aia de la Serus daca in urma controlului nu au depistat mare scris in bord Check Airbag..
Macione
Detalii! smile.gif
dan22y
Fain Sport Tourer wink.gif

La cine ai apelat pentru volan?
solidconvert
QUOTE(argon @ 28 May 2015, 17:16)
Amatori aia de la Serus daca in urma controlului nu au depistat mare scris in bord Check Airbag..
*


Ce legatura are eroarea aia daca a apuarut in urma demontarii volanului ca sa i schimb pielea?... Normal ca au vazut eroarea si au sters o! Nu inteleg de ce trebuia sa specific eu acest lucru?

28 May 2015, 18:30:
QUOTE(dan22y @ 28 May 2015, 18:10)
Fain Sport Tourer wink.gif

La cine ai apelat pentru volan?
*


Mercic! In Bucuresti le am facut, la un tip Marius.
argon
Cand se umbla la volan, sau la orice airbag in general, regula de baza e deconectarea bateriei inainte.
Cypry Brasov
F frumoasa!!! Sa o stapanessti cu placere!!:p
solidconvert
@argon: a fost deconectata, dar meseriasul n a mai nimerit sa bage bine una din mufe... asta a fost motivul pentru care a ramas aprins martorul... s a remediat in service evident. smile.gif
@cypry: Multumesc la fel!
Raduchu
Sa o stapanesti sanatos si multi kmp fara probleme!
Diac
QUOTE(solidconvert @ 28 May 2015, 18:28)
In Bucuresti le am facut, la un tip Marius.
*




A iesit misto. Cat a costat? Si eventual un contact. Sa stapanesti sanatos tourerul! Eu deja sunt fan break biggrin.gif
solidconvert
Multumesc pentru urari! smile.gif
L.E.: am trimis numerele de contact celor care le au solicitat.
dan22y
N-am primit nimic sleep.gif
ecs17
Ce euro e? Am achizitionat si eu una din 2010 cu 132xxx km
nWo
Sa-l folosesti sanatos si cat mai multi km fara probleme. Vreu sa te intreb unde ai facut polish-ul si cat de multumit esti de lucrare?
cj98czh
Sa te poarte multi km fara probleme si sa te bucuri de ea! smile.gif
solidconvert
QUOTE(ecs17 @ 29 May 2015, 11:10)
Ce euro e? Am achizitionat si eu una din 2010 cu 132xxx km
*


Euro 5

QUOTE(nWo @ 29 May 2015, 12:54)
Sa-l folosesti sanatos si cat mai multi km fara probleme. Vreu sa te intreb unde ai facut polish-ul si cat de multumit esti de lucrare?
*



Multumesc la fel! Toata lucrarea a costat 300 lei si a ieait super beton... oricum masina initial eta destul de curata... a avut doar 2 zgarieturi supwrficiale care au iesit la pilish.
QUOTE(cj98czh @ 29 May 2015, 14:32)
Sa te poarte multi km fara probleme si sa te bucuri de ea! smile.gif
*


Multumesc la fel! Sa fi sanatos si sa te bucuri si tu de noua achizitie... este foarte frumoasa! smile.gif
ecs17
A mea a fost incadrata in italia euro 4...sper sa o incadreze rar.ul euro 5
solidconvert
In acte este euro5, iar masina are FAP... nu cred ca vor fi probleme...
Dreamer
Foarte frumoasa! Sa o folosesti sanatos si sa ai grija de ea smile.gif
solidconvert
Multumesc la fel!

Am reusit si am programat o si eu la RAR in sfarsit... pe 18.06 abia... sad.gif . Programarea am facut o online si doar atunci am gasit loc cel mai devreme. In fine sa termin si cu actele sa pot s o inmatriculez. Parca este neterminata asa cu numere rosii... intre timp maine trebuie sa scot al 2 lea set de numere, pentru ca astea expira. Am gasit protectia aia pentru praf de la amortizorul fata la vreo 80 ron. Am sa le schimb pe ambele parti, dar sa vad cum stau cu timpul si daca imi permite, cred ca le schimb inainte sa termin cu actele.
Intre timp, am facut cu masina vreo 1800 km si merge beton. smile.gif
solidconvert
Acum o saptamana a inceput timid asa sa mi scartaie pedala de ambreiaj si usa dreapta spate cand o deschideam. Referitor la ambreiaj, dupa ce am inspectat pe acolo cum sta treaba, am banuit ca zgomot face arcul acela care este montat pe pedala, asa ca l am uns cu spray cu vaselina si a tacut imediat. In schimb cu usa am avut mai mult de furca... dupa ce am uns balamalele si opritorul cu acelasi spary cu vaselina, am constatat ca s a accentuat scartaitul dar destul de rau. Vinovat era opritorul care are in componenta doua arcuri pozitionate vertical si la care nu aveam acces fara sa demontez fata de usa. Surpriza!... daca vrei sa demontezi fata de usa, este aproape imposibil sa nu rupi clemele de plastic in care este prinsa. Evident ca am reusit sa rup vreo 5 din ele, indiferent cat de atent si de usor am incercat sa le declipsez. Probabil ca se coace in timp plasticul ala si devine casant. In fine! Am reusit si am demontat fata de usa care este prinsa doar intr un surb (la clanta de deschidere din interior) si un holsurub care vine prins pe lateral + clemele de rigoare evident. Dar chiar si asa tot n am avut acces la opritorul ala pentru ca in gurile de vizitare ale usii, are montate un fel de protectii dintr un polistiren lipit cu mastic, care se rupe daca incerci sa l dezlipesti. Am constatat cum sta treaba si ca sa nu rup polistirenul ala, am reusit totusi sa ung acurile de la opritor printr o gaura de la o clema de prindere. M am chinuit putin dar Noroc ca sprayul cu vaselina a venit dotat si cu o tevusca de prelungire. smile.gif Ok. Acum ca am terminat si s a facut liniste, am fost la Serus sa cumpar alte cleme de prindere pentru fata de usa. Pretul pentru o clema este de 7.5 lei si din pacate nu le aveau pe stoc. blink.gif Trebuia sa mi faca comanda si dura cateva zile pana veneau, iar eu intre timp trebuia sa stau cu masina in garaj asa desfacuta. Asa ca am abandonat ideea si m am dus la Cobalcescu pe splai, unde am dat peste o duduie la comenzi piese auto, care incerca sa ma convinga ca nu exista piesa in sine, respectiv clema de prindere ca si reper... blink.gif Vroia sa comand fata de usa cu totul pentru doar asa vine cu clemele montate pe ea. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Am zis ca mor de ras! Am lasat o in plata ei si m am dus in spate la caroserie unde am gasit un mecanic, foarte de treaba, care dupa ce a inteles ce mi trebuie, mi a adus 5 cleme si mi a spus ca sunt de unica folosinta. In general se rup majoritatea la demontare pentru ca asa au fost gandite. L am cinstit evident pentru amabilitate. Aseara cand am ajuns acasa, am reusit si am montat la loc fata de usa, iar acum este liniste deplina... sa vedem pana cand! tongue.gif
R19/16v
Ai avut scula de desfacut fata de usa?
b06fcn
Cleme din alea pentru fata de usa se gasesc in targ la Vitan...mai era si un coleg aici pe forum care vinde asa ceva la preturi bune.
solidconvert
Nu stiam ca exista o scula speciala pentru desfacut fata de usa... am folosit o surubelnita plata, mare si lunga, pe care am invelit o intro carpa ca sa nu zgarii vopseaua. A functionat fara probleme. Aaaa.... cred ca exista un fel de furca, probabil ca aia cu care se extrag bradutii de la carenaj...
solidconvert
Gata astazi am rezolvat si cu RAR ul... in sfarsit masineta are si ea acte autohtone. Urmeaza fiscul sa platesc taxa si dupa aceea la politie s o inmatriculez.
slider2
S.o stapanesti sanatos! Imi poti spune si mie ce consum ai in diferite situatii de condus
solidconvert
Mercic la fel!... vizavi de consum, pot sa ti spun ca afara, mers linistit 110-120 consumul este pe la un 4.6-4.7. Poate fi chiar putin mai mic banuiesc dar pentru asta, cred ca trebuie sa te chinui. In Bucuresti, in plin trafic, consumul este pe la un 8.5. Dar eu parcurg in oras distante scurte, multe porniri etc.
solidconvert
Incepand de astazi masinuta are numere definitive. O adevarata provocare in tara noastra... m am saturat sa alerg pentru o amarata de inmatriculare. In fine! In alta ordine de idei, intampin o problema ciudata cu montajul numerelor definitive: numerele din Olanda sunt mai mici decat cele de la noi cu vreo 5-6 mm pe inaltime. Prin urmare nu mi incap numerele noastre in suportii de numar de pe nasina.Asta n ar fi neaparat o problema ca schimb suportii dar aici apare ciudatenia, respectiv din cauza senzorilor de pe fata, daca pun orice suport stock, acesta vine pana in dreptul senzorilor de sus si imi dau eroare senzorii. Problema este doar pe fata nu si pe spate. Am studiat putin suportul original de pe masina si acesta are o rama/contur foarte subtire si n are nicio pazie de promovare cum au mai toti suportii de la noi. Prin urmare am doua obtiuni: ori sa tai din numar sus si jos marginea aceea neagra (conturul), ori sa caut un suport pentru fata cu rama cat mai subtire in asa fel incat sa nu mai acopere senzorii montatii sub suportul de numar fata.
b76bgaarh
sau dai gaura direct in tabla si uiti de suport.
solidconvert
M am gandit si la asta dar prefer sa fie ultima solutie... mai caut intre timp. smile.gif
b76bgaarh
scoth dublu adeziv plus moment fix.
Razvione
Banda dublu adeziva, este mai elegant decat sa il gauresti.
Gabryel.GLN
Recomand, dupa 4 ani sunt tot la locul lor si nu se misca wink.gif
4x4
Taie din numar
mars
Mergi asa, fara numar, fara numar...
solidconvert
Hahahah.... fara numar, fara numar....
Am gasit pana la urma suport cu rama foarte mica. Practic pazia aia de jos pentru personalizare este aproape inexistenta. L am montat si nu mi mai dau eroare senzorii.
L.E.: [attachmentid=1627999945]
solidconvert
Intre timp s au mai adaugat vreo 2500km dupa concediu... masina a functionat impecabil si este o placer s o conduci. Urmeaza sa mai bag o tura de Grecia pe la sfarsitul lui septembrie. smile.gif Din pacate m am ales si cu o apasatura mica pe usa din stg. spate, de la un SUV sau ceva de genul, pentru ca este lovita in partea de sus fix pe muchie. Avea si o urma de vopsea alba, care a iesit la polish, dar a ramas putin apasata. Cand am timp cred ca o sau dau o fuga la un atelier PDR.

[attachmentid=1628004172]
Crap
Vreau si eu PM cu detalii la pielea de pe volan, unde ? cat $ ?


Multumesc
Avani
Sa o stapanesti sanatos.
Foarte frumoasa si intretinuta masina. E cam singurul break care ma tenteaza si pe mine. Asta sau un crossover compact.
Sa-mi trimiti si mie info pentru volanul in piele (date contact, pret).
alexbudan
Super culoare si jante, pe o super caroserie. Sa o conduci fara evenimente:)

Eu in curand trec la al doilea M3ST si consider masina asta ca fiind cea mai buna de pe piata.
ursul_bipolar
E, sa fim seriosi, nici chiar asa.
madhorsefuzzy
Pai exista Lancer break?
b76bgaarh
da ce lancer e cea mai buna de pe piata?
ursul_bipolar
blink.gif parca aveti 13 ani. Aia e mai buna sau cealalta... dar totusi sa zici ca meganu' e cea mai buna de pe piata e putin tras de par.
b76bgaarh
colegu a zis ca pentru el e cea mai buna de pe piata, ca de aia e la a doua.

deci, vorba aia fara deci, cine are 13 ani?
pishky
@ fuzzy

da se este, e urat cu spume, dar exista.

https://www.youtube.com/watch?v=5YvRcS8UD-Q


la fel cum si honda accord estate e un monument de frumusete, dar si ala exista.
ursul_bipolar
Exprimarea nu a fost chiar asa, a se vedea "si consider masina asta ca fiind cea mai buna de pe piata"

QUOTE
da se este, e urat cu spume, dar exista.  https://www.youtube.com/watch?v=5YvRcS8UD-Q


vezi ca ala nu a fost niciodata la vanzare pe piata din RO si arata ca naiba.

Mitsubishi also released a rare Evolution IX wagon in GT, GT-A and MR models. All variants had options for a 6 speed manual or a 5 speed automatic. The automatic variant uses a non-MIVEC 4G63 with a smaller turbo. It was only sold in Japan and imported to other countries as grey imports. Only 2500 Wagons were produced.

Btw fuzzy se referea la asta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.