eye88full
4 Jun 2015, 20:13
Va salut cu respect :)Ma numesc Alex, am 26 de ani, sunt din Valenii de Munte Prahova si urmaresc Dacia forum de prin 2009 si anul acesta am zis sa imi indeplinesc un vis, acela de a avea o Dacioara...asa ca am gasit o babuta pastrata cat s-a putut de bine intr-un garaj, este fabricata in 1977 si este..portocalie
prea mult de lucru nu ar fi la ea, dar am sa incep o restaurare, asa ca am zis sa deschid un topic..astept sfaturi, pareri si promit sa pun muuuulte poze
Pana acum am umblat la frane, am schimbat toate garniturile la etrieri, pe spate am schimbat cilindrii cu totul, am schimbat si conductele, am schimbat arcurile pe spate si o bucsa la caseta care mi-a dat mari batai de cap. Acum vreau sa incep cu: demontarea tuturor pieselor de directie, axa spate etc, sa iau fiecare piesa in parte la slefuit si vopsit, sa cokesc antifonul original unde suna a " doaga" si sa dau un antifon nou, dupa care sa dau cu insonorizant si peste vopsea in culoarea masinii, sa dau aripile jos si sa incerc sa o repar/ schimb pe cea de pe dreapta ca e mancata rau in partea de jos, cu ocazia asta sa vad daca e ceva rugina sub aripi, pe urma sa antifonez si sa dau cu insonorizant si un strat de vopsea dupa care sa o pregatesc de o vopsea noua deoarece unele elemente au mai fost vopsite si culoarea nu a fost aceeasi si arata rau in 2 culori...asa ca daca fac ceva gresit, va rog sa-mi dati de stire si sa ma ajutati cu un sfat, o parere, chiar si critici ca nu sunt suparacios
va multumesc
4 Jun 2015, 20:22:si ceva poze si cu interiorul, motorul...
Felicitari pentru achizitie arata bine masina se vede ca a fost intretinuta.Sa o stapanesti sanatos
eye88full
4 Jun 2015, 22:59
multumesc frumos, sa dea Domnul
harby ;))
5 Jun 2015, 12:00
Salut!!!
Foarte frumoasa portocala ta
.
O chestie interesanta e seria motorului tau,desi nu prea se vede, pare ca este 275.XXX (sau 6),care m-a dus cu gandul la a mea: 276.086.
Iar seria de caroserie la mine : 292.597.
Cine stie poate sunt surate. Culoarea originala identica.
Te-as ruga sa faci poze mai apropiate la serii.
Ma bucur ca mai apar si romance
),apropo tampoanele sunt de fabrica? Desi nu prea cred.
In rest multa bafta cu masinuta!!
eye88full
5 Jun 2015, 17:25
multam fain
tampoanele sunt cele originale, asa a luat-o mosul, mi-a aratat poze cu ea de cand a luat-o de la magazinul auto bucuresti, deci sunt cele originale.am sa fac poze la fiecare placuta in parte pt a se vedea mai bine
cat despre culoare, imi pare rau ca doar o parte din ea este originala si ca atunci cand au fost vopsite unele elemente nu s-a nimerit culoarea...sunt in dubii daca sa o vopsesc sau nu, dar mai mult ca sigur o vopsesc pt ca se vede urat in 2 culori..am sa pun poze curand
sorin105
5 Jun 2015, 21:57
QUOTE(eye88full @ 5 Jun 2015, 18:25)
multam fain
tampoanele sunt cele originale, asa a luat-o mosul, mi-a aratat poze cu ea de cand a luat-o de la magazinul auto bucuresti, deci sunt cele originale.am sa fac poze la fiecare placuta in parte pt a se vedea mai bine
cat despre culoare, imi pare rau ca doar o parte din ea este originala si ca atunci cand au fost vopsite unele elemente nu s-a nimerit culoarea...sunt in dubii daca sa o vopsesc sau nu, dar mai mult ca sigur o vopsesc pt ca se vede urat in 2 culori..am sa pun poze curand
Frumoasa masina.
Am vorbit la telefon,cu un pic de munca o faci cum trebuie.
Spor la treaba.
eye88full
7 Jun 2015, 23:10
salut...azi am scos babuta la plimbare...cand ma intorceam spre casa m-a lovit ghinionul...mi s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca neam!benzina baga, am schimbat platina, am reglat-o...dar nu-mi vine scanteie la fisa principala...am facut punte de leg cu surubelnita intre platina si cama si fisa o tineam langa alternator...asa facea scanteie, ehh cand o lasam cu contactul pus nu da scanteie..tata a zis ca ori bobina e dusa ori condensatorul....ideea e ca am venit acasa la sufa
(...maine iau condensator sa vad daca ala e...daca nu, tata a zis ca o desface toata si o ia babeste...sper sa-i dam de cap...oare bobine se mai gasesc?
ArtyTheBiker
8 Jun 2015, 08:33
Da se mai gasesc, vezi pe bestautovest sau e-piesa.ro, bafta.
STORMTROOPER
8 Jun 2015, 08:55
Bobina de inductie este moarta si ingropata. Da se mai gasesc, dar nu pe la magazine unde se vand doar panarame gen Asa/MasterSport/Conex/Brekner. Asa cum ti-a spus motociclistul cauta pe la magazinele on-line, .ai poti cauta si al Unix sau pe Olx daca gasesti una noua de Sfantu Gheorghe/Sacele modelul cu rezistenta aditionala. Am vazut una la vanzare saptamana trecuta, cera 60 ron, nou nouta.Bafta cu masinuta.
harby ;))
9 Jun 2015, 22:10
Hehe! Sora cu a mea,serii foarte apropiate! Ambele din Ph,portocalii. Ce mai e ciudat e ca tu ai tampoane mari
.
Doar ca a ta e facuta pentru Romania (cod 220),iar a mea de export.
Frumoasa! Ma bucur ca ai rezolvat problema.
roby_1300_rap
9 Jun 2015, 22:35
)+9 Jun 2015, 23:10-->
QUOTE(harby
) @ 9 Jun 2015, 23:10)
Hehe! Sora cu a mea,serii foarte apropiate! Ambele din Ph,portocalii. Ce mai e ciudat e ca tu ai tampoane mari
.
Doar ca a ta e facuta pentru Romania (cod 220),iar a mea de export.
Frumoasa! Ma bucur ca ai rezolvat problema.
pe fata nu cred ca is tampoanele ei originale , is tampoane de spate
diferenta e ca cele de spate is mai lungi in partea de jos si cele de fata invers
eye88full
10 Jun 2015, 10:50
si eu m-am mirat de tampoanele mari...dar mi-a aratat batranelul poze cu ea de cand a scos-o din magazinul auto bucuresti, era el cu sotia si cu masina in fata magazinului...si avea tampone mari...nu stiu de ce..nu am de ce sa va mint, nu e frantuzeasca, e romaneasca...dar asa a luat-o din magazin..cum se vede si acum in poze, eu i-am pus doar aerisiri nichelate si oglinda pe dreapta..atat
Cristian_F
11 Jun 2015, 12:07
E normal sa fie tampoane mari pentru anul de fabricatie 1976, doar ca tampoanele care acuma sunt pe fata par sa fie modelul care trebuie sa fie in spate.
harby ;))
11 Jun 2015, 13:34
QUOTE(Cristian_F @ 11 Jun 2015, 12:07)
E normal sa fie tampoane mari pentru anul de fabricatie 1976, doar ca tampoanele care acuma sunt pe fata par sa fie modelul care trebuie sa fie in spate.
e cam 77... inceputul lui 77.
roby_1300_rap
11 Jun 2015, 19:54
in fata posibil sa se fi deteriorat tampoanele orginiale si nestiind diferenta intre cele de spate si cele de fata a pus de care i-a venit la mana
, oricum e bizar totusi 77 cu tampoane mari
bogdan2001
12 Jun 2015, 11:10
Si la prima Dacie (prin 90') din 77 aveam tampoane mari
seria 261.419.Poze n-am cu ea,da mai am tampoanele cu care am luat-o.
eye88full
21 Jun 2015, 20:08
salutari! vineri dupa-amiaza m-am apucat de babuta, am demontat cu un prieten la ea, nu am prea multe poze....chestia e ca in fara de vopsit piesele de la directie nu prea am ce sa-i fac...am cojit un pic antifonul pe la lonjeroane...sunt blama, lucesc ca noi...am cojit pe la podea...sunt ca noi...dau antifon la lonjeroane unde am cojit si pe urma ii dau cu insonorizant peste tot...am pregatita si aripa pt tinichigiu....in schimb am o problema cu planetara de pe dreapta...nu am putut sa o scot din fuzeta
si ma duc la un strungar sa-mi dea filet la planetara din nou si sa vad cum naiba o scot...cred ca a fost bagata aiurea...oricum batea, asa ca trb sa o scot... radiatorul a crapat sus, il duc la cositorit, imi pierde ulei pe la fulia de jos unde bagi cheia si invarti motorul, am sa desfac capapcul la distributie care oricum era slab si cred ca da pe la semeringul de la palier..trb sa lucrez tablele care vin in lateralele scutului ca erau praf, am sa le fac din tabla la un tinichigiu...si sa vad de unde ma descurc de o bara fata sau un colt de dreapta ca e dau cu bronz
maine am sa mai pun ceva poze
Adrian Frigo
21 Jun 2015, 20:23
Cu treaba aia ce-ai mai aflat?
address
21 Jun 2015, 21:19
Salut.
Frumoasa masina. Culoarea asta e cea mai vizibila. Imposibil sa nu remarci o masina de culoarea asta in trafic.
Imi permit sa atrag atentia asupra unor aspecte.
Planetara trebuie scoasa doar cu presa de pe fuzeta, nu batand cu ciocanul in ax - socurile se duc direct in rulmentul interior (dinspre cutia de viteze) al fuzetei, care apoi devine 'cu bile patrate'. Un rulment batut cu ciocanul e 50% distrus, batutul cu ciocanul e permis doar pe inelul (interior sau exterior) adiacent suprafetei pe care se preseaza, si doar cu un cilindru pe masura (niciodata nu se bate direct cu ciocanul in rulment); presa e mereu recomandabila. Eventual, pentru degriparea axului, e foarte bun WD40 rosu (cel antirugina), dar trebuie lasat sa actioneze (chiar cateva zile), concomitent cu incercari repetate de deplasare a axului, ca sa patrunda incet-incet. (Unii recomanda un amestec 1:1 lichid de transmisie automata cu acetona, dar n-am incercat.) Nu este posibil ca axul planetarei sa fi fost introdus gresit, este doar gripat de rugina. O presa improvizata se poate face dintr-o calota de janta, careia i se sudeaza o piulita in centru.
Banuiesc ca in acest moment ciocanul si-a facut deja datoria, distrugand capul filetat al axului. Nu e necesara re-filetare la strung, trebuie doar luate la pila de jur-imprejur primele spire ale filetului (cele 'cosmetizate' cu ciocanul); apoi, cu vaselina si grija multa, se reface filetul cu o filiera pe masura. Daca se schimba planetara, evident ca nu mai e necesara refacerea filetului.
Daca rulmentii se schimba, se poate scoate axul si cu ciocanul, dar folosind un dorn care sa intre in concavitatea din capul axului planetarei, sa nu fie afectat filetul.
La fulia arborelui cotit, pe capacul distributiei, daca curge ulei, poti pune doua semeringuri unul peste altul - eu am asa ceva de 20 de ani, si nu mai curge nimic. Trebuie insa ca axul fuliei sa fie foarte neted, fara rugina (preferabil nou sau 'ca nou'), ca sa etanseze semeringul (semeringurile) pe el.
P.S. La modelul acesta, cu rezervorul spalatorului de parbriz deasupra cutiei de sigurante, apar niste riscuri, din motive evidente - mare grija la felul cum sta fixat furtunasul de dedesubtul rezervorului, altfel poate rezulta un minunat, dar nedorit, foc de artificii.
P.S.2 Daca iti cade presa pe picior, sa nu te superi niciodata - trebuie sa respectam libertatea presei.
Succes cu restaurarea !
eye88full
21 Jun 2015, 21:44
wow! multumesc address...citind cele spuse de tine...constat ca nu stiu nimic in comparatie cu tine
)...deci, rulmentii sunt fara pic de joc, de aceea nu intentionez sa ii schimb...vreau sa scot planetara cat mai usor posibil ca sa nu distrug nimic...de aceea ma duc cu fuzeta cu tot cu planetara la strungar sa o scoata el ca sa nu fac tampenii...am grija la borcanul spalatorului si am si cutie la siguante, oricum nu strica deloc sfaturile tale
maine seara am sa mai pun poze si mai astept sfaturi, pareri...recunosc ca nu stiu nici mcar pe sfert cat stiti voi, dar din dragoste pt Dacia si din respect pt amintirile care ma leaga de modelul 1300, incerc pe cat poibil, la cat ma pricep, sa o restaurez, nu sa imi bat joc, pt ca a fost o masina ingrijita si e pacat...de aceea am si cumparat-o, pt ca la volanul ei ma simt...special...anyway, lasand nostalgia deoparte, sa vad cum dracu rezolv cu planetara aia, cu scurgerea de ulei ca sincer iti spun mi-ai dat sah mat address
))
21 Jun 2015, 21:46:Adrian, inca nimic legat de treaba aia ca e plecat in germania tipul... iar address, tare gluma cu presa =)))))) mi-ai facut seara faina =)))))
address
21 Jun 2015, 21:50
Ma bucur ca am putut da cateva idei, sper utile. Multa 'stiinta' vine de obicei din ani si ani de experiente neplacute, nu-i un motiv de lauda; oricum nu se naste nimeni invatat.
Succes cu rezolvarea !
eye88full
21 Jun 2015, 21:54
multumesc! asa este...nimeni nu se naste invatat..omul cat traieste, invata! seara frumoasa va doresc tuturor!
eye88full
3 Jul 2015, 14:01
Salutare Dacioti
nu am mai postat de ceva timp, s-a lucrat intens la masina..eu mai putin, seara dupa ce ieseam de la scarbici pana noaptea si in weekend...dar baietii au lucrat la ea si lucrarile au avansat repejor in limita posibilitatilor atat financiare cat si a timpului alocat babutei. Am schimbat toate semeringurile, atat de la cutie cat si de la motor, am schimbat bieletele antiruliu, garniturile la baie...am cojit antifonul unde se umflase sau crapase, am dat cu grund rosu dupa care cu insonorizant(antifon)..chestia e ca e gri
dar eu zic ca da bine...oricum nu mai pot tine masina acolo ca au nevoie de elevator baietii...daca e, am sa o iau usor usor cu pensula si dau cu vopsea portocalie peste tot...dar momentan asa va ramane, gri pe dedesubt.aseara am schimbat si teava de esapament care sta cam lasata...deh, piese de conex..am sa fac azi o poza..am schimbat si planetara pe dreapta cu una aproape noua, cealalta fiind facuta praf la caneluri, trb rectificata deorece a fost bagata fortat
deh, unde nu-i cap exista ciocan si muschi..aseara i-am pus rotile, am scos-o afara si baietii au spalat compartimentul motor si blocul motor, tata a desfacut capacul la culbutori si azi desfac culbutorii sa-i spal, am luat azi uleiul de transmisie si uleiul de motor Elf 20w 50 si filtru de ulei, antigel si apa distilata, diseara sper sa montam si sa pornim babuta daca imi vine si radiatorul de la lipit ca a plesnit la demontare, era copt
(( pun ceva poze ce am facut eu ca baietii n-au avut timp de poze..acum caut vopsitor pt etapa a 2-a a restaurarii, sa schimb aripa pe dr fata, sa o peticesc pe cea de pe stanga si sa o vopsesc toata ca sa nu mai fie 2 culori...imi pare rau de vopseaua originala, dar nu am ce face...acum sunt in cautare de vopsitor ca sa o duc direct acolo dupa ce o iau de la "mecanica"
DACIOTUL_97
3 Jul 2015, 15:16
Eu iti sugerez sa schimbi si aripa stanga,nu prea mai are rost s-o carpesti.Poti gasi la remat o masina cu aripi originale,nu-ti recomand conex,o sa stai sa ciocanesti la ele mult si bine pana le aduci la linie cat de cat.Succes !
Rob3rto
3 Jul 2015, 20:39
Daaa, e plin rematul de 1300, toate cu aripi originale
Peticeste aripa aia ca nu-i nimic... De vopsitor parca ti-am zis, e f aproape de tine si lucreaza impecabil. Daca vrei iti fac rost si de un nr de telefon
DACIOTUL_97
5 Jul 2015, 23:19
QUOTE(Rob3rto @ 3 Jul 2015, 21:39)
Daaa, e plin rematul de 1300, toate cu aripi originale
Cam greu,dar daca insisti,gasesti
eye88full
6 Jul 2015, 21:10
e greu sa mai gasesti aripi...am umblat dupa aripile astea 2 luni...in schimb am fost la vanatoare de piese si am gasit o consola centrala cu ceasuri jaeger de apa, ulei si baterie si cu spatiu pt casetofon si difuzor, 2 aerisiri nichelate excelente si un stop seima cam daramat, dar de rezerva merge...bine, eu caut de innebunesc 2 bunicele dar nu gasesc...si unde gasesc imi cer preturi astronomice...am sa fac poze cu toata colectia mea de piese stranse
am adus babuta acasa, acu sunt in tratative cu tinichigiul si vopsitorul...poate ma incropesc si o vopsesc toata
ce nu gasesc si am maaaaare nevoie este o bara fata buna
...am sa fac poze la piesele stranse din ianuarie( eu strangeam piese dar n-aveam masina =))) ) si pana acum.va salut, dacioti!
Daciotul_98
6 Jul 2015, 23:55
eye88full
7 Jul 2015, 09:45
Multam, i-am lasat mesaj, acu astept sa vedem
Robert, tipul ala s-a luat de bautura rau din pacate, a fost un amic cu un golf 4 la el sa-i faca o aripa si a iesit ca naiba
am inteles ca daca nu lucreaza pana la 11-12 la masina, pe urma degeaba lucreaza ca face numai tampenii...sunt in discutii cu un alt baiat, tatal lui e tinichigiu, sper sa fac treaba cu ei, trb sa vina sa vada masina
7 Jul 2015, 13:55:ceva poze cu masina
Rob3rto
9 Jul 2015, 12:38
Arata bine vopseaua in compartimentul motorului! O mai vopsesti si pe'acolo?
Uite coltul de bara, daca-ti place te astept sa vii sa-l iei
eye88full
10 Jul 2015, 15:26
Salut Robert. Intr-adevar, arata bine vopseaua din comp motorului si nu o vopsesc si acolo pt ca nu are rost
ma oftic ca nu m-am facut vopsitor ca nu trb sa astept sa strang 2000 d elei ca sa o vopsesc...doar exterior
...asta e, acum strang cureaua si sper ca pana in spetembrie sa o bag la vopsit...poate castig la loto
momentan am primit o donatie, o bara de fata frantuzeasca, o sa vin si la tine dupa coltul ala, dar nu acum...tinem legatura oricum
app, ce sa fac la scut ca imi atinge evacuarea de scut in spate
am pus 2 piulite intre scut si lonjeron, dar tot imi atinge...
iulica89
10 Jul 2015, 20:28
Acum pe bune incearca sa mai "jonglezi" cu teava de legatura(o rotesti) - o slabesti din toba de mijloc, prinderea de deasupra puntii (si la final pozitionezi si finala).
PS:calitatea pieselor de connex... Am patit si eu asa ceva, dar cu cele de romcat borla nu a fost cazul.
Rob3rto
11 Jul 2015, 10:20
Trebuie asezata bine teava de legatura.. Problema e ca daca o faci sa nu atinga in scut face "burta" pe sub masina
razvan32
12 Jul 2015, 22:50
frumoasa masina. imi place.
uite si masina mea:
http://www.daciaclub.ro/DACIA-1990-t201630.html
eye88full
13 Jul 2015, 10:32
salut....e jale mare cu nenorocita aia de toba de conex
oricum as sucii de ea, sa dea naiba daca se aseaza
(...acu atarna pe jos si cealalta din fata bate in scut....defapt sta pe scut....mi-a zis cineva de pe forum ca prin zona ploiestiului se ocupa un nene cu evacuari din inox...poate o fac toata sa scap de saracia asta dee conex, piese de c**at facute de umplutura. proaste si care mi-au scos si vreo 2 peri albi
Equinox
13 Jul 2015, 16:31
Si chiar daca reusesti sa le pui pe pozitie..in 2 ani is gaurite..
Iti spun din experienta
decat sa dati o gramada de bani pe inox nu mai bine vorbiti cu ydaniel sa va puna tobe stelco din tabla aluminizata (cum are de exemplu loganul si tine >10 ani)? Costa sub jumatate din cat costa alea de inox.
tatabobu
14 Jul 2015, 09:36
Mai exista? Ca site-ul pe care-l aveau prin 2009 nu mai merge.
http://www.stelco-metalworking.ro/ro/Au marfa buna, desi grecu' care mi-a montat-o (in Bv) mi-a parut cam tafnos si diliu.
eye88full
14 Jul 2015, 21:23
Multumesc pt informatii baieti si pt link-ul atasat, cum fac rost de bani iau legatura sa fac evacuarea
eye88full
27 Jul 2015, 11:48
Salutare baieti.joi dupa-amiaza am dus masina la tinichigiu, ca sa-i schimb aripa...cum am dus-o, s-a si apucat de ea, este un om tipicar si ii place lucrul bine facut. Mi-a dat aripile jos, cand, surpriza...ambele capete de prag ruginite, dar nu f rau si un pic contraaripile, iar pe stg la coltul de sus doar rugina...s-a pus pe treaba vineri si a sudat ce era de sudat, a curatat pana la tabla, mi-a sudat...din pacate ambele aripi erau faramate si cea de pe stanga pe care am crezut-o buna era chituita si cu buzele mancate plus buza unde vine ochelarul...asa ca le-am schimbat pe amn2 si gata..sambata seara am si adus-o acasa ca nu avea unde sa o tina....vestile bune: am rezolvat cu esapamentul, nu aveam un tampon pus bine si mi-a dat masina intr-o parte, mi-a dat tobele jos cap coada si mi le-a aliniat, acum vin excelent pe masina
, mi-a cojit pragurile pe dedesubt pana la luciu metalic, mi-a dat cu ceva "mescher" pt praguri si mi le-a re-antifonat plus insonorizant, aripile vin binisor pe masina, am sa fac poze cu masina in stadiu actual dupa ce ies de la servici...intre timp am lucrat si la consola cu ceasuri, am imbracat-o cu fratele meu in piele neagra, a iesit..pfuu...momentan cateva poze cu lucrarile efectuate in decursul acestui wqeekend, uramnd poze cu masina si cu consola
Va salut
27 Jul 2015, 11:51:poze
Barbalex
27 Jul 2015, 17:07
Un tinichigiu de nota 10,super.Va iesi o masina pe cinste!Ce aripi ai folosit?
eye88full
27 Jul 2015, 17:41
Barbalex, habar nu am de originea ripilor....nu sunt nici de uzina, dar nici conex-uri...au o singura gaura in fata unde vine bara, dar buza lor e dreapta...cert e ca s-au aliniat al naibii de bine si tinichigiul era f incantat ca nu a avut de ciocanit
)) a zis ca de mult nu a mai vazut 2 aripi care sa nu necesite taieturi, ciocanituri...nu stiu ce aripi sunt, eu ma bucur enorm ca au venit bine si ca sunt puse pe masina, antifonate, grunduite etc..
Adrian Frigo
27 Jul 2015, 20:43
Ce mă bucur că are parte de tratament corespunzător băbuța!
Unde zici că ai găsit aripile?În altă dezordine de idei,am o recomandare:neapărat să folosești un inhibitor de rugină înainte de a aplica antifonul!Îți recomand EVIPASS(10 lei și arată așa)[attachmentid=1628002252] ,și pe urmă antifonat bine.Aia e o zonă notorie cu probleme la D 1300,fiindcă acolo stă apa și noroiul
.Spor la lucru!
Rob3rto
28 Jul 2015, 09:39
Frumos lucrat! Inainte de a te apuca sa o pregatesti de vopsit, fa o proba cu grila si ochelarii de far, sa n-ai surprize
aditza579
28 Jul 2015, 14:13
Alex, ma bucur enorm sa aud ca aripile au venit atat de bine si ma bucur enorm ca ti le am dat tie si sunt ce trebuie! Frumos lucrat.
oldtimercraiova
29 Jul 2015, 22:44
Spor la munca!!!
eye88full
30 Jul 2015, 11:34
Salutari, Adrian aripile le-am gasit...cu mult noroc la aditza579. Aditza579 multumesc ca ai fost om de cuvant, aripile au fost excelente, nu am avut de munca la ele, le-am dat cu grund si antifonat bine dupa care la montaj au picat super bine, cum am mai zis, tinichigiul a fost uimit. Robert, multumesc fain pt sfat, ochelarii i-am pus pe masina cand am pus aripile, se incadreaza perfect
Cristi, mersi, chiar am nevoie de spor
) daca erai mai aproape te chemam sa ma ajuti
Am facut poze la masina sa va faceti o idee, suruburile din fata sunt puse de forma ca sa prind traversele pe care le-am reconstruit(cele dintre aripa si lonjeron) unde o sa se prinda bara si mai adaug cateva poze cu ce piese am strans, nu sunt toate, doar o parte din ele siiii surpriza facuta de fratele meu, mi-a terminat de facut consola pt bord, toata imbracata in piele cu burete moale sub piele
pt ca tot urmeaza ziua mea de nastere... si a iesit super, urmeaza sa pun si casetofon predeal sau sinaia, app ce model sa aleg?ca am gasit ambele
oldtimercraiova
30 Jul 2015, 12:24
Imi pare rau ca nu suntem mai aproape , te-as fi ajutat cu drag !
eye88full
30 Jul 2015, 16:19
stiu...dar asta e...ma descurc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.