QUOTE(florin007 @ 7 Nov 2005, 08:03)
trebuiesc date ceasurile mai intai, ai chenarul ala de plastic care tine de la ceasuri pana la scrumiera jos, ai 2 suruburi sub ceasuri acolo, 2 jos in scrumiera, dupa aia desprinzi sarmele din spatele seasurilor, vezi ca sunt 2, dai jos taoate butoanele , inclusiv alea de la comanda climatizor, iar dupa aia mare grija ca sus ai niste picioare de plastic care intra in plansa bord, 3 parca sunt, dupa aia dai plansa bord, ideal ar fi sa dai parbrizul jos altfel te chinuie mult sa desfaci surubire de sus, ai 2 sau 3 suruburi in lateral jos, si daca nu a mai fost dat jos, la tunel jos, unde intra casetofonul ai o bara, schema electrica nu o am dar stiu dupa culori, daca nu te descurci mai scrii
Aici ar mai fi :
aerator central
burduf cauciuc intre cutie climatizare plansa bord si grup climatizare
tuburi gofrate intre caroserie si aeratoare lateral plansa
cablu soc ( cel mai indicat de la carburator, la plansa are 2 pinteni care de regula se cam rup)
comanda climatizare ( indicat a nu se demonta nimic de pe ea, alminteri bulibasesti toata repartizarea vacuum
semicochile volan
si binenteles toti conectorii electrici