Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310-1985
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
johnybic
da asa este a luat-o cheala
Adrian Frigo
QUOTE(johnybic @ 16 Mar 2017, 01:00)
da asa este a luat-o cheala

Despre mașina asta e vorba?S-a dezmembrat????? blink.gif blink.gif blink.gif
[attachmentid=1628057232] [attachmentid=1628057233] [attachmentid=1628057234] [attachmentid=1628057235] [attachmentid=1628057236] [attachmentid=1628057239]
sobolan
da.
Adrian Frigo
Ultima oară am văzut-o în 2015 la Brașov....păcate de ea,ce suflet să ai să dezmembrezi așa ceva,o replică foarte reușită,ba chiar aproape ca a lui Spuderka..... unsure.gif
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 16 Mar 2017, 02:38)
,ba chiar aproape ca a lui Spuderka.....  unsure.gif
*



asta-i etalon ? eu n-as crede.....
johnybic
acum arata cam asa ,zic eu mult mai bine ca prima oara ,a ajuns tot pe mainile unui pasionat,Respect pentru el si sper sa nu se supere ca am postat aceasta poza care ii apartine

16 Mar 2017, 02:31:
de curand a postat in bazar dacia o bara de vanzare si in poza am observat ceva frumos
sorin105
Nig-ul este pe mâini bune!

A fost dezmembrat,masina a fost cumpărată de un prieten atunci cand s-a dezmembrat,a cumparat doar caroseria,a fost urcata pe platforma si facuta din nou..

Urmează ceva frumos,anul trecut am fost cu el la klausenburg
maho
QUOTE(Adrian Frigo @ 16 Mar 2017, 01:38)
Ultima oară am văzut-o în 2015 la Brașov....păcate de ea,ce suflet să ai să dezmembrezi așa ceva,o replică foarte reușită,ba chiar aproape ca a lui Spuderka.....  unsure.gif
*


Sunt chestii total diferite, Nig-ul avea un motor mult mai potent, Spd-ul a fost upgradata cat de mult posibil pe motorul (si chiulasa) de 1300.
sobolan
NIG avea motor tot de dacie..... wink.gif
maho
Poate confund eu, dar tin minte ca am vazut pe la intalnirile "nationale" cateva dacii facute de raliu, unele cu Alpine sau altceva; nu Nig-ul a fost reclamat de locuitorii Pietei Sfatului ca si-a turat motorul? biggrin.gif
sobolan
avea evacuri pe laterale,finala lipsa.....ce fel sa sune ? biggrin.gif
johnybic
O întrebare pentru pricepuți.Boxele de la un televizor se potrivesc la un autoradio ca am probat cu o pereche de boxe scoase dintr-un LCD și pacientul nostru nu zice nimic sau boxele auto sunt diferite pentru a funcționa la 12 volți?

16 Mar 2017, 18:12:
Așa are și acum tot pe laterala din ce am văzut eu în pozele noului proprietar
Adrian Frigo
@maho-motorul e de dacie,a făcut modificări la axa și admisie cu 2 webere,evacuarea era pe lateral din ce știu eu...

Johnybic-la difuzoare contează impedanța.În general se folosește impedanța de 4 ohmi,rar am văzut pe 8(mai mult la stații).Alea de televizor sunt unele care au și 50 de ohmi.....vezi ce scrie pe spate și ai răspunsul. wink.gif Mai pot fi și arse,trebuie măsurate în acest caz...
johnybic
pe radio scrie 4-8 ohmi iar pe boxe scrie pe unele 6 ohmi si pe unele 4 ohmi astea din urma au fost folosite la un calculator asa au fost cumparate ultima oara pe calculator au mers,astazi cand le-am probat pe calculator nu mergeau ,cele de 6 ohmi nu merg? radioul avand 4-8 ohmi?intreb ca nu ma pricep la treaba asta cu ohmi ,cand dau drumu la radio se aude la incept un mic zgomot si apoi nimic

16 Mar 2017, 19:35:
ma gandesc sa nu aiba ceva mai grav un final ceva ,asta este pana aici am bagat nasul de aici nu mai ma bag, cand ajung acasa il duc la electronist.
sorin105
QUOTE(maho @ 16 Mar 2017, 11:37)
Sunt chestii total diferite, Nig-ul avea un motor mult mai potent, Spd-ul a fost upgradata cat de mult posibil pe motorul (si chiulasa) de 1300.
*



A avut un motor de vw,dar a fost dat jos.
QUOTE(sobolan @ 16 Mar 2017, 15:21)
NIG avea motor tot de dacie..... wink.gif
*



Si are si acum.
QUOTE(maho @ 16 Mar 2017, 18:05)
Poate confund eu, dar tin minte ca am vazut pe la intalnirile "nationale" cateva dacii facute de raliu, unele cu Alpine sau altceva; nu Nig-ul a fost reclamat de locuitorii Pietei Sfatului ca si-a turat motorul?  biggrin.gif
*


Probabil el a fost icon_mrgreen.gif

[quote=Adrian Frigo,16 Mar 2017, 20:27]
@maho-motorul e de dacie,a făcut modificări la axa și admisie cu 2 webere,evacuarea era pe lateral din ce știu eu...

Are un motor banal de 1.6 injecție de papuc.

Urmează ceva frumos wub.gif

Ne oprim aici..Ca am discutat prea mult despre NIG si nu vrem sa supărăm posesorul topicului.
johnybic
nu este nici o suparare ca doar suntem pasionati cu totii
sobolan
daca-i finalul ars nu mai scoate sunet....neam.....difurile de 6 ohmi is ok la radioul ala.......asta ti-o zice un electronist amator ,de weekend....
johnybic
la final m-am gandit si eu
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 16 Mar 2017, 23:00)
A avut un motor de vw,dar a fost dat jos.





sa ma bata sfantu' daca stiam,cat a fost la Braila a avut numai motor de dacie,eu asa stiu si-s cam sigur.....in fine....detalii......
Ov
QUOTE(sorin105 @ 16 Mar 2017, 22:00)
Probabil el a fost  icon_mrgreen.gif
*




Stefan a varsat cateva farfurii de ciorba atunci icon_mrgreen.gif
johnybic
'' Grea turbina'' daca a trebuit sa o ridice cu capra cool.gif
johnybic
salutari o consola de renault 12 gasesc si eu la cineva ,modelul acesta ,nu ma intereseaza culoarea ma intereseaza sa fie in stare buna
johnybic
Cine știe sa îmi spună cum se montează garnitura asta de etrier la dacia ?
Adrian Frigo
Așa cum se vede!Înainte de asta,râcâi/cureți cu o sulă cu cioc canalul unde intră garnitura torică,șmirghel de 1000,spălat cu benzină și suflat.Strângi garnitura cu două degete și o bagi în canal.Un pic de vaselină la intrare,bagi pistonașul și pe urmă cu grijă bagi garnitura de praf la locul ei! smile.gif
johnybic
Așa Cum se vede cum Adrian ca sunt doua poze diferite , vezi culorile de pe garnitura
sobolan
QUOTE(johnybic @ 10 Jun 2017, 20:41)
Cine știe sa îmi spună cum se montează garnitura asta de etrier la dacia ?
*



ti-am spus eu...si nu o data !
johnybic
Mă interesează poziția în care se montează garnitura sau poate nu mă exprim eu corect ,garnitura are doua marcaje pe ea unul cu roșu și unul cu albastru ,sunt doua poze diferite cu garnitura roșu stânga și albastru dreapta iar cealaltăieri albastru stânga și roșu dreapta ,cum vine dacă a mai montat cineva garnituri autofrein?
sobolan
eu am montat autofren pe dacie,se pune cum vrei tu,n-are nici o pozitie anume !
johnybic
Am înțeles acuma,eram nelămurit cu semnele alea pe ele
BLUE R 19
Sunt si garnituri doar cu albastru, doar cu alb, fara culoare (depinde de marca)...si alte variatii...nu conteaza, nu au sens de montaj ca la ...segmenti.
johnybic
up.gif up.gif
johnybic
Gata și etrierii,cu vaselina asta se mișcă foarte ușor la mana deci cred ca nu or sa fie probleme de blocaj prea curând plus ca pistonasele au intrat super bine la mâna fără bătăi sau presă
Ov
Aia nu cumva e vaselina de culise?
Scrie pe ea ca poate sa intre in contact cu cauciucul garniturilor?
johnybic
Este vaselina speciala pentru pistonase și garnituri de frână compatibila cu lichidul de frână dot3, 4 și 5.1
razvan1985
Salutare,ce pistonase de etrier ai?pentru ca vad ca sunt noi!
johnybic
Nu știu sa Îți spun ce marca sunt nici vânzătorul nu a știut sa îmi spună pe motiv ca le are de mult timp în magazin ,au venit în protecțiile acelea maron din plastic oricum urmează sa duc la strungar sa îmi facă un set din inox
Adrian Frigo
QUOTE(johnybic @ 14 Jun 2017, 09:56)
Este vaselina speciala pentru pistonase și garnituri de frână compatibila cu lichidul de frână dot3,  4 și 5.1

De unde ai luat așa ceva? smile.gif
razvan1985
QUOTE(johnybic @ 14 Jun 2017, 16:04)
Nu știu sa Îți spun ce marca sunt nici vânzătorul nu a știut sa îmi spună pe motiv ca le are de mult timp în magazin ,au venit în protecțiile acelea maron din plastic oricum urmează sa duc la strungar sa îmi facă un set din inox
*


Multumesc pt raspuns !
johnybic
De la un magazin de piese auto de import ,după codul din fotografie nu avea am căutat o echivalentă singura diferența între codurile aceluiași produs este limba în care sunt scrise instrucțiunile ,acesta care mi-a venit mie este în ceha slovaca și engleza ,în limba romana nu era pe stoc

14 Jun 2017, 22:58:
Cu plăcere nu ai pentru ce Razvane
Cu vaselina asta este o mare îmbunătățire,cu lichid de frana garnitura îl razuie repede și deja după un timp nu mai aluneca la fel de ușor și nici nu mai revine la fel de ușor .Când am demontat vechile pistonase erau înțepenite de abia am reușit sa le rotesc cu o cheie reglabilă pentru instalatori din aceea de jumatate de metru și când l-am scos avea rugina doar intre garnitura de protecție șI celălalt garnitura și pot spune ca era superficială dar Cum de era așa de blocat nu îmi pot explica
johnybic
Și puțină activitate hom-made
Adrian Frigo
Arată bine.Lateralele mergeau totuși puțin mai subțiri... smile.gif
johnybic
A fost mai mult de proba o sa caut material mai subtire si o sa incerc sa fac o copie fidela dupa o consola de renault 12 ,oricum rezultatul este multumitor

28 Jun 2017, 13:34:
in nici o ora de munca radmasa.gif
johnybic
salut colegi am si eu nevoie de ceva pareri ,ieri am umblat la frane am schimbat pompa de frana cu dublu circut si trei conducte si am pus una la fel facuta de METELLI am schimbat etrierii pe fata cu altii care deja ii aveam cu cilindri si garnituri noi si am vrut sa schimb si pe spate clindrii de frana dar la unu am reusit sa ii stric filetul iar pe partea cealalta nu am reusit sa dau tamburul jos de iintepenit ce era ,acum intrebarea este la pompa de frana dublu circuit cu trei conducte nu ar fi normal chiar daca spatele pierde lichid sau distanta mare intre saboti sa tina fata sa fie pedala tare ,tin sa mentionez ca pe spate pe stanga cilindrul era complet blocat pe inchis iar pe dreapta unde nu am reusit sa desfac si tamburul nu se rotea cu siguranta blocat pe deschis ,si inca ceva daca reusesc sa schimb si clindri spate totul fiind nou teoretic ar trebui ca sistemul de franare sa fie functional ,de ce mai trebuie sa tin cont ?

13 Aug 2017, 11:12:
si inca ceva daca pe spate cilindri sunt blocati de rugina sistemul nu ar trebui sa faca presiune si sa se intaresca pedala ,am desfacut aerisitoarele la cilindri spate si vine lichid de frana ,am aerisit fata si cand apas frana se vede ca placutele strang pe disc dar pedala tot moale


13 Aug 2017, 11:15:
miercuri cand imi vine cilndrul de frana la care am reusit sa stric filetul am sa merg sa ii schimb si pe aceia dupa care am sa fac din nou aerisirea sistemului ,plus ca am schimbat si lichidul de frana cu un dot 4 vedem ce se mai intampla daca frana o sa isi revina ,teoretic ar trebui din moment ce tot sistemul este nou ,pompa frana cilindri spate lichiid de frana si etrieri cu cilindri si garnituri noi
razvan1985
Schimba ambii cilindri,aeriseste franele,dupa care regleaza frana de mana/distanta sabot-tambur,fara aceasta,frana va fi deficitara.
johnybic
Barn find biggrin.gif

17 Aug 2017, 15:17:
Avem și frâne

17 Aug 2017, 15:20:
Și spălată parcă arata mai bine

17 Aug 2017, 15:21:
Parcă e rachetă radmasa.gif
sobolan
up.gif
johnybic
Gata am adus-o acasă ,astăzi am schimbat și bordul ca era crăpat,mai am câte ceva de retușat pe la ea și de pus la punct și la ITP ,apoi sa mă bucur de ea
sobolan
da-i aripile jos si vezi ce zace pe sub ele,fa-i si o antifonare,vine iarna,pregateste-o !
johnybic
Așa am de gând sa îi dau și aripile jos sa curat și sa antifonez ,văd eu ce și cum ,după ce vin din concediu

22 Aug 2017, 00:38:
Ce am observat după o zi pe alta dacă nu o pornesc în CNC la carburator nu mai este benzina și trebuie sa dau la coada la pompa sa vina benzina și sa umplu CNC-ul și o ia din prima dar cu socul tras ,altfel dacă nu fac asta dau de vreo 3 ori la automat pana o ia ,oare sa fie din jiglere nu mai tine benzina în carburator,și a început iar sa se manifeste ca înainte dacă accelerez brusc da în nas și rateuri în carburator dacă o accelerez ușor se treaza frumos ,la relantiul sta destul de frumos dar parcă sa zic ca simt o mica întrerupere,cred ca îl dau jos și îl curăț complet și schimb tot prin el
maho
Mai degraba s-a uzat cuiul pointeau, si scapa benzina. Cu consumul cum stai? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.