Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: smuncituri,rateuri
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bostan22
Va salut dragi colegi! Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie,dar nu am gasit nicaieri probleme asemanatoare ca ale mele:
Intr-o zi am plecat mai in forta ca sa zic asa...a mers foarte bine,ba chiar ma miram ce bine merge.Dupa aceea,a inceput sa smunceasca,aleatoriu.Adica are momente cand merge super bine si are momente cand smunceste ca si cum i-ar smulge cineva fisa de la bobina si ar pune-o inapoi imediat.Cand incepe sa smunceasca turometrul o ia razna in sensul ca sare de la 1500 de ex la 2200,si inapoi,dar totusi motorul pare sa mearga cu aceeasi turatie aproximativ.Am schimbat capac,condensator platina...si tot la fel face,ultima data cand mi-a facut figura asta am schimbat complet delcoul....ce i-as putea face dat fiind faptul ca urmeaza sa plec in concediu,si nu ma risc.Va multumesc.

PS rog moderatorii sa stearga/mute topicul daca nu am postat unde trebuie.
STORMTROOPER
Cand smucea erai cu rezervorul aproape gol? Daca da, ai gunoaie in benzina.
bostan22
Nu era chiar gol rezervorul,tocmai pusesem de 100 de lei,cat sa-mi ajunga pentru o saptamana de naveta la munca.Am verificat,filtrul de benzina,carburatorul si sita aia...etc...
Adrian Frigo
Alte fișe?Alea zici că nu le-ai schimbat.Îți recomand de Tesla siliconate! wink.gif
Deși mie îmi sună a problemă de alimentare....ia încearcă cu alt carburator...
bostan22
Fisele sunt Tesla,siliconate....le-am masurat acum cateva zile,toate au valori sub 5 Kohm...o sa demontez carburatorul si o sa va tin la curent.Va multumesc!
dstdan
ia pompa de umflat cauciucuri, scoate furtunele de la retur si tur alim. benzina de la pompa de benzina si sufla cu pompa in ele, sa auzi bolborosind in rezervor, apoi curata carburatorul si suflal prin toate orificiile tot cu aer comprimat, sau pompa, veji jigloarele sa nu fie imfundate, punei un filtru intre pompa benzina si rezervor.
2. verifica delcoul, zona platinei sa nu aivreo saiba cazuta pe acolo si sa dea la masa, fure curent, demonteaza si remonteaza platina, regleazo sau schimba.
3. schimba capacul delco si luleaua, macar de proba.
dstdan
la relanti iti tine constant?, daca da, atunci sigur e de undeva din alimentarea cu benzina, eventualpompa de benzina, garniturile
thundercar
regleaza platiniile c de accea sare turometru si da rateuri eu le reglez cu lera apoi o accelerez si vad cum se comporta daca nu imi place o aproprii/departez dar foarte putin pana cand imi place cum se accelereaza (cand sunt bine reglate se accelereaza foarte usor la o turatie f mare 6-7000 imediat)dar mai intai verifica capsula vaccumatica sa fie etansa si avansul la aprindere reglat corect.unii spun ca turometru e defect dar eu am patit asa de multe ori si mereu a fost din platini distantate/apropiate.smuciturile pot fi din tampoane cutie sau motor uzate ori suruburi slabite si daca daidrumu la ambreiaj brusc smuceste si uneori bate ciutia in pedalier verifica totul in ordine. biggrin.gif
r3d
turomtru o ia razna de la contactul imperfect la minusul bobinei de inductie.curata bine contatele dupa bobina de inductie si pe cel dupa delcou.
bostan22
Va salut dragi colegi! Am schimbat platina,cu una noua,a mers 2-3 km maxim apoi iar a inceput sa smunceasca...Apoi s-a oprit si nu a mai pornit.Am dat jos sa vad platina si era impuscata.Am schimbat apoi condensatorul si de atunci merge binisor cu exceptia ca trebuie reglat avansul,deoarece atunci incepuse ploaia si nu am mai stat.Va multumesc tuturor!
jamaycana
eu la problemele descrise de tine am scpat cu schimbarea condensatorului fiindca am cumparat un set fise tesla si nu le-am infipt bine in bujii si se stricase condensatorul! ai grija sa le infigi bine ca sunt prea strampte
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.