Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Montare motoras pas cu pas
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Lucasady
Buna ziua,as dori sa stiu si eu care sunt pasii pentru a monta un motoras pas cu pas nou?Sa ajung la el,ma pricep ca e simplu,dar dupa ce il montez ce mai trebuie facut incat sa functioneze perfect?
fuzzzy
Poftiti de cititi domnule

http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=691&st=0

Nu cumva doriti si un tutorial video? Poate sa vina cineva la dvs acasa pentru efectuarea operatiunii?
Lucasady
Multumesc 'Domnule' pentru ajutor,dar eu am spus ca am un motoras nou,nu ca as vrea sa-l curat pe cel vechi,si stiu ca la cele noi se procedeaza altfel,dar nu stiu cum.Nu e nevoie de atata aroganta pentru a explica un lucru,daca nu doreati sa ma ajutati,nu raspundeati.In fine va multumesc pentru ajutorul acordat!O zi buna.
fuzzzy
Si tot nu ai citit, dar te plangi... smile.gif))))))))))))))))))
bogdanmardare
In afara de ce te-am sfatuit inainte, nu mai exista alte sfaturi. Poate doar o reinitializare a MPP cu tester CLIP sau DDT2000...
Lucasady
ne ma plang,am cerut niste sfaturi doar,ma gandeam ca mai exista solutii,nu vad de ce nu ar merge daca e nou,deci cand o pornesc sta turata in 5000,ii crapa motorul smile.gif)))
bogdanmardare
Conul motorasului nu inchide complet orificiul de pe canalul de derivatie. Prea mult aer, relanti ridicat. Trage de con si refa lungimea tijei astfel incat conul sa astupe complet orificiul acela.Chiar daca este un pic mai lung fata de motorasul vechi, se aseaza cand il strangi pe pozitie.
Lucasady
Gata,am rezolvat,am tras de el aproape la maxim,l-am montat,am pus contactul de cateva ori,se auzea el acolo cum se regla cred,apoi cand am pornit a mers normal!Va multumesc pentru informatii.
dj_sweat
Atentie la calibrare, manualul spune asa:

La fiecare oprire a motorului, calculatorul de injecție comandă efectuarea unei repoziționări a
motorului pas cu pas, aducându-l la limita de jos. Această funcțiune, numită «recalare», este
menținută timp de 8 secunde.


dj_sweat
FYI
Am avut un motoras polonez (no name parca) si a tinut o luna de zile,
sad.gif
Am luat original si merge ok dupa calibrare. Vedem cat tine. Calibrarea consta in pornirea motorului, il lasi 10 secunde pornit la relanti, o sa urce turatia mult dar nu apesi pedala, apoi dupa 10 secunde scade turatia, mai lasi putin si il opresti, in pozitia cheii A, 10-15 secunde.
apoi iar pornit ..., de cateva ori.
Maiorul
Eu as zice ca reglarea se face punand contactul (pana in ultima sectiune inainte sa pornesti motorul) de vreo 7-8 ori asteptand vreo aprox 10 sec . Daca vezi ca inca mai sta putin turat ...mai repeti inca o data .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.