Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cantitati enorme de apa din circuit prin toba?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
aron9forever
Atasez un video sa intelegeti despre ce e vorba. Se duce apa cat ai zice peste, in cateva minute e aproape gol circuitul. De la ce sa fie? Garnitura de chiuloasa?


Video Youtube

experimentul a fost doar partial filmat, se vede deja balta cand incepe video, aici aveti poze before / after cu vasul de apa si o poza cu baltoaca "in toata gloria ei"

http://i.imgur.com/iVv0Ltt.jpg
http://i.imgur.com/OjMgFNv.jpg
http://i.imgur.com/0N0nOWv.jpg
sunt prea mari pozele ca sa le pun pe forum direct
Capitan_marian
imposibil.. esti la bloc ? te-a bagat cineva apa in toba .. ti sa golit vasu de expansiune? . - pe esapament, toba finala.. nu da fum alb . fum mult alb ?
aron9forever
QUOTE(Capitan_marian @ 23 Jul 2015, 14:07)
imposibil.. esti la bloc ? te-a bagat cineva apa in toba .. ti sa golit vasu de expansiune? . - pe esapament, toba finala.. nu da fum alb . fum mult alb ?
*



Da, stau la bloc, da n-are cum sa fie bagata de cineva acolo. Pozele cu vasul de expansiune au fost amandoua facute la rece, in 2 - 3 minute cat am tinut motorul pornit s-a dus peste jumatate de litru de apa din circuit.

Cu motorul oprit nu se pierde deloc apa, daca dau o dura de 5km prin oras, dupa racire apa ajunge la 1-2cm la fund, cu mult sub minim

credeam ca problema e de la radiatorul de clima dar pe mocheta abia sunt cateva picaturi, in schimb cand antrenez motorul uite ce se intampla in spate...


Pot sa stau si sa fac asta pana raman complet fara apa in circuit, mi-e frica doar sa nu puste de la presiune asa ca il umplu mereu la loc cand se raceste.


Iese fum alb din esapament dar nu in cantitati exagerate, cel putin nu in repaus, dar da, e alb.
klaus
1. Ori ai schimbat lichidul de racire recent si d-abia acum s-a aerisit circuitul
fie
2. Ai pierderi pe undeva. Fiind vara, probabil ca se usuca foarte repede. Pe la radiator, pe la furtune, d-astea
aron9forever
QUOTE(klaus @ 23 Jul 2015, 16:24)
1. Ori ai schimbat lichidul de racire recent si d-abia acum s-a aerisit circuitul
fie
2. Ai pierderi pe undeva. Fiind vara, probabil ca se usuca foarte repede. Pe la radiator, pe la furtune, d-astea
*



sigur sunt pierderi, problema nu e recenta, doar ca s-a agravat acum
de asta intreb, pe unde poate sa ajunga apa in esapament?
Capitan_marian
pe la garnitura.. de chiuloasa scapa antigel si intra la cilindri.. si ii da pe evacuare afara si rezultatu fum alb.. antigel in cilindri = fum alb...
bion
Din cirecuitu de racier pri garniture rupta su fisura in motor ajunge in pas pas pe cai natural in esapament si aper fumul alb. Dupa locul crimei poa sa apara si apa in ulei.Asta daca nu e freun furtun spart sau radiatorul gaurit.
suchea
garnitura chiulasa......la tine iti baga lichidul de racire in camera de ardere si il arunca pe esapament.
aron9forever
QUOTE(bion @ 23 Jul 2015, 18:26)
Din cirecuitu de racier pri garniture rupta su fisura in motor ajunge in pas pas pe cai natural in esapament si aper fumul alb. Dupa locul crimei poa sa apara si apa in ulei.Asta daca nu e freun furtun spart sau radiatorul gaurit.
*



La atentionarea ta si a inca unei persoane, am verificat uleiul. Am constatat ca nivelul era peste dublu dupa marcajul "max". De aici am tras concluzia ca garnitura chiulasa e de vina.

Multumiri celor care si-au dat cu parerea.


M-a atentionat cineva ca in cazul in care ar fi garnitura chiulasa de vina, ar trebui sa am ulei in vasul de expansiune. In schimb nu am deloc, doar putina benzina.

E adevarat? Sa caut alt vinovat?
bygy007
nu neaparat , am avut si eu acesta problema la vechea dacie , da la mine avind GPL nu se mai incalzea vaporizatorul si se oprea motorul devenea un bloc de zapada, si la fel scotea apa pe teava, de fapt antigel ca l-am gustat smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.