Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Taxa logan 1.4
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
crystygye
Buna ziua,
Doresc sa cumpar un logan SH, 1.4 benzina, an 2006, euro 3.
Imi poate spune cineva cat este taxa aproximativ? Nu stiu ce emisii co2 are,etc.
sobolan
1298.53 Euro da pe calculatorul online anaf..... o porcarie idioata , daca iti aduci o rabla din anii 95 din germania ,care scoate fum cat maneca, platesti o taxa mai mica ,in schimb daca iei masina autohtona,mai noua,mai sigura,mai eco platesti mai mult radmasa.gif ......imi vine sa vars pe cei care au conceput aceasta mizerie de taxa mad.gif
crystygye
doamne maica...e o gluma? mai cumpar o masina cu banii aia
sobolan
aparent nu e o gluma....poate ne mai lamureste si altcineva mai in masura !
espacern
2006 cu norma Euro 3.....asta e "problema" pentru valoarea mare de plata.
In 2007 incepeau sa apara masini cu norma Euro 5 in Lume si Dacia inca producea Euro3.....poluarea se plateste.
sorin1983
da, in jur de 1200 euro...
sobolan
QUOTE(espacern @ 28 Jul 2015, 11:04)
.....poluarea se plateste.
*



...doar in Romania !
zanzie
QUOTE(espacern @ 28 Jul 2015, 11:04)

In 2007 incepeau sa apara masini cu norma Euro 5 in Lume si Dacia inca producea Euro3.....poluarea se plateste.
*


Din ce spui tu, cei care au cumparat Logan nou in 2006 au fost toti niste fraieri si acum trebuie sa plateasca retroactiv daca vor sa scape de cazane.
sobolan
era mai ok sa aduca cazane de afara rupte in doua si care scot fum la greu si aveau si taxa mai mica....
Eu am platit 600 la renault megane coach 1.6/ 1998 E3 si la un logan 1,6 din 2006 platesc 1200 ??? va rog sa ma scuzati ca sunt patriot si am cumparat masina nationala si acum regret dar romania e o tara condusa de cretini ! sleep.gif
IRONICK
QUOTE(zanzie @ 28 Jul 2015, 18:34)
Din ce spui tu, cei care au cumparat Logan nou in 2006 au fost toti niste fraieri si acum trebuie sa plateasca retroactiv daca vor sa scape de cazane.
*


da, platesti bani ca sa o cumperi, dar si ca sa o vinzi
asta-i recunostinta pentru cei care au cumparat cazane de la dacia ca sa sustina economia nationala
in special pentru cei care au cumparat in anii de crestere dacia
si retroactiva
si inventata la vremea ei pentru a proteja economia nationala, adica dacia
sobolan
QUOTE(IRONICK @ 29 Jul 2015, 00:15)
asta-i recunostinta pentru cei care au cumparat cazane de la dacia ca sa sustina economia nationala
*



up.gif
kert
QUOTE(IRONICK @ 28 Jul 2015, 23:15)
da, platesti bani ca sa o cumperi, dar si ca sa o vinzi asta-i recunostinta pentru cei care au cumparat cazane de la dacia ca sa sustina economia nationala
*
Mai nou, s-au tras sfori pe la RAR sa-i foota pe toti vanzatorii de piese, ca cica nu exista piese aftermarket ci doar piese contrafacute care pun in pericol...
Multe repere nu se mai gasesc decit "pe original" si costa dublu/triplu. Acum incearca sa mai mulga si printr-un monopol pe partea de piese...
Deci am luat masina in 2006, ma gindeam sa o inlocuiesc dar nu mai pot pentru ca... taxa, deci merg cu ea si poluez in continuare si nici una noua nu cumpar. Pe ala care ar fi cumparat un logan E3 cu 2-3oooE nu ai cum sa-l convingi sa cumpere unul nou pentru ca nu are cu ce, in consecinta va cumpara o rabla non E ca e mai "eftin".
Efect: statu' nu incaseaza mai nimic, Dacia nu vinde nimic, eu poluez in continuare.
Daca vindeam loganu E3 unui amarit si eu luam unul E6 ar fi fost in trafic 2 maini E3+E6, acum datorita taxei sint 2 masini nonE+E3, statu' n-a incasat nimic, dacia nimic si poluam mai mult.
sobolan
QUOTE(kert @ 1 Aug 2015, 12:22)
Multe repere nu se mai gasesc decit "pe original" si costa dublu/triplu. Acum incearca sa mai mulga si printr-un monopol pe partea de piese...
*



asta a fost si va ramane strategia Renault de multa vreme...cu Logan-ul m-am linistit si eu,as fi dat-o dar nu pot s-o dau pe-o bere pentru ca are taxa mai mare decat ea,o tin pana ii curg tablele si gata desi slabe sperante si asa ca am terosonat-o suplimentar si are si ceara anticoroziva cam peste tot...... laugh.gif
zanzie
QUOTE(sobolan @ 28 Jul 2015, 22:17)
era mai ok sa aduca cazane de afara rupte in doua si care scot fum la greu ...

Asta ma gandesc sa fac. Si sa o inmatriculez pe bulgaria. 243.gif
sobolan
QUOTE(zanzie @ 2 Aug 2015, 16:48)
sa o inmatriculez pe bulgaria.  243.gif
*



nici asta nu e o solutie...s-a cam nasolit treaba pe asigurari si plus de asta vor ei sa faca ceva cu cele 3 luni de tranzit.....ideea e ca se poate vinde doar cu contract v-c ,se trece automat la financiar pe numele noului si se circula pe numele fostului.....alta solutie nu prea vad momentan !
adi_io1981
Si eu ma regasesc in situatia asta, a vanzatorului de Logan 2005 1,4 care vrea sa il vanda, nu ca s-a saturat de masina si pentru ca e nevoit de situatie ... cu cat sa-l vand ca sa zic ca nu mi-am luat cea mai mare teapa (desi odata cu taxa vine si teapa..ptr ca omu intreaba din start, are taxa platita?nu.cat e?)? Celelalte aspecte conteaza pentru ei cumparatorii prea putin.
Dacus_Malus
Eu am cumparat pe 1 decembrie un Logan 1,4 mpi din 2005, euro 3, si am platit taxa 940 euro.
Deci cam atat e taxa ptr. un Logan din 2005, euro 3.
Problema este acel EURO 3....din cauza asta e mare taxa.
Dar in 2005, romanii au pus botul si au dat o caruta de bani pe o masina euro 3....acum platim noi!

In cazul meu particular, inainte de vanzare-cumparare am stabilit cu vanzatorul ca platim taxa jumi-juma.
Astfel el a lasat la negociere inca 500 euro din pretul final.
Adica eu am platit 1300 euro pe un logan pe care se cerea 2000 euro, si pe care l-am negociat la 1800 euro.
Apoi I-am platit taxa, deci cu tot cu taxa m-a ajuns cam 2300 euro.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.