thundercar
24 Aug 2015, 21:14
as vrea sa imi spuneti care e traseul uleiului in motor.si de ce se spune ca arborele nu tine presiune daca in vit 1 o turez pana la 4500 se aprinde martorul de la presiune si la pornirea la rece martorul sta aprins 10 secunde de la filtru nu e.
sk100it
25 Aug 2015, 07:51
Daca are joc intre cuzineti si manetoane,pe acolo pierde presiunea de ulei.In cazuri mai rare,ce-i drept,poate pierde presiunea de ulei pe la axa cu came.Arborele trebuie rectificat si pusi cuzineti pe noua cota,asta in caz mai poate fi rectificat
incearca mai intai sa schimbi pinionul care antreneaza pompa de ulei, e sub delcou
sk100it
26 Aug 2015, 11:21
Corect.Si mare atentie la montaj,sa nu ai surpriza sa pui aiurea pinionul ca nu mai porneste veci ,daca nu mai e la punct
thundercar
26 Aug 2015, 11:50
Treaba cu asezatu o stiu cu partea D spre baterie cil 1 in compresie si il scot cu un surub de chiuloasa sau alternator nu mai retin am mai schimat
thundercar
10 Sep 2015, 19:13
Ca sa ma fac inteles ma refeream care e drumul uleiul drumul in ghilimele adică uleiul e tras de pompa apoi trece prin filtru si de aici nu mai stiu pres bine
dstdan
11 Sep 2015, 11:22
sebymesteru
11 Sep 2015, 22:27
Arunca un ochi si te lamuresti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.