Va salut. Am cumparat acum 1 luna de zile un Sandero Laureate 1.4, fabricat in dec. 2009, 110.000 Km. Am pus-o la punct destul de bine, sunt multumit de consum si comportament.
Am parcurs topicurile existente si nu am gasit raspunsuri clare la mai multe intrebari:
- care este tensiunea voastra la relantiu cu si fara consumatori? Alternatorul este de 98A, imi pleaca la 14.2, coboara si ramane stabil (in sarcina/relantiu) la 13.7 In conditiile unui traseu zilnic de 10 Km, bateria nu apuca sa se incarce complet (este un Rombat EFB). Tensiunea la borne baterie inainte de pornire este 12.45 iar nivelul electrolitului este Ok.
- nu am bara stabilizatoare. Este adevarat ca arcurile sunt mai rigide si ca nu este recomandata combinatia de astfel de arcuri si bara stabilizatoare?
- exista Sandero la care nu se poate monta filtru habitaclu? Am fost la 2 reprezentante Dacia in Craiova si amandoua au spus ca nu se poate monta, spatiul de langa vaporizator AC este mai mic.
- la stergatorul de parbriz treapta 1 si intermitenta sunt pe acceiasi infasurare la motoras? Adica daca imi merge intermitenta si nu merge treapta 1 nu este de vina motorasul ci altceva?
Multumesc