Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Megane IV
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Modus
Avand in vedere ca se discuta deja foarte mult despre noul Megane si ca e un model extrem de popular, consider ca e cazul sa-i facem un topic dedicat.

O randare care cred eu ca se va apropia mult de modelul real.
simon
Curios ca Talisman a fost facut cit se poate de public, in timp ce Megane 4 este tinut in mare secret. smile.gif
Solon
Pai segmentul in care evolueaza Talismanul oricum e luat de nemti. Pe Megane il tin la cutie ca sa fie o surpriza pentru clasa din care face parte. Poate se mai scot la vanzari.
Modus
A fost luat de nemti. Talisman va reusi ceea ce nu a reusit Laguna 1, si anume va impune dominatia franceza in segmentul D.

iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
Markos
QUOTE(Modus @ 30 Aug 2015, 17:09)
iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
*


243.gif
Ampt
QUOTE(Modus @ 30 Aug 2015, 17:09)
A fost luat de nemti. Talisman va reusi ceea ce nu a reusit Laguna 1, si anume va impune dominatia franceza in segmentul D.

iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
*


Tu speri le vreo primă ceva? smile.gif
simon
Megane 3 nu a atras prea multi cumparatori, de ce ar reusi nr.4 mai mult?
Cumparatorul care este orbit de mitul masinii germane mai degraba ia o Corsa cu 300.000km dati inapoi decit un Megane mai nou.
mircea_aq
Nici nu fac cine stie ce eforturi sa-l vanda. Trimit un mail, 3 zile porti deschise cand o sosi in Ro si aia e.
La Frankfurt pe 15 prezinta si Megane-ul GT, evident nu ma astept sa apara in oferta RRO vreodata.

Apropos de stopuri - arata grozav, sper sa nu le strice cu extensia aia marca talisman.

user posted image
AndreiMR
QUOTE(Modus @ 30 Aug 2015, 17:09)
iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
*



Vise, taica, vise tongue.gif Nu o sa detroneze Golf, dar daca se va situa pe 2, va fi un mare succes pentru Reno. S-au dus vremurile in care Megane 2 era cea mai vanduta compacta, au prins atunci un val ajutati de design si de tehnologiile pe care le ofereau...unice in clasa. Acum toti ofera cam acelasi pachet de dotari, diferentele sunt mult mai mici, e si o uniformizare in ceea ce priveste motoarele...diferenta se face in primul rand prin perceptia asupra marcii si prin ofertele de finantare pentru firme. Si in ambele cazuri, VW sta mai bine decat Reno
simon
Cred ca mai conteaza si Service-urile. Un Service mare Renault-Dacia este in fiecare judet, cred. Ceea ce nu se intimpla cu VW sau Ford.

Ar trebui sa conteze si discount-urile, perceptia pina nu demult era ca Renult este mai 'omenos' cu romanii pentru ca are Dacia. Este firma occidentala de casa a Romaniei, care contribuie esential la PIB-ul ei.
Dar atmosfera aceasta, prieteneasca, s-a evaporat. Poate sint suparati ca romanul nu viseaza decit marca de la jermanika, poate nesimtirea guvernamentala cu autostrada care nu se face pentru a-i ajuta, nu stiu.

Mai este si Ford in Romania, dar nu apare atit de prezent.
St
In primele 7 luni din 2015 Ford a vandut mai mult ca Renault.
dizzy
ce fumezi mai Modus?
de unde le iei?

Ford a vandut si pt ca a avut ce vinde. Renault nu prea.
Modus
Mai glumesc si eu
ssilviu
Atata timp cat Renault e condusa de Ghosn iar actionatii sunt pusi inaintea clientilor, nu o sa mai ajunga vreodata vreun model al marcii pe primul loc in vreun segment.
St
Pai nu asa trebuie? Actionarii pe primul loc?
Modus
Clio 4 a fost de mai multe ori cea mai vanduta masina din segmentul B. Captur e in continuare cel mai vandut in clasa sa. ssilviu, se pare ca si in era Ghosn se poate.
MuciX
QUOTE(mircea_aq @ 30 Aug 2015, 19:07)
Apropos de stopuri - arata grozav, sper sa nu le strice cu extensia aia marca talisman.

user posted image

Se pare ca le vor pastra asa, fara extensii.
user posted image
madhorsefuzzy
Forma in relief face banii, nu neaparat forma plana care e foarte des intalnita.
mircea_aq
Corect, forma plana e destul de comuna, dar in 2 saptamani il vedem fara camuflaj si ne lamurim.

Eu ma temeam de ceva de genul :

user posted image
Highwayman
Dun poza asta pare a avea stopurile asemanatoare lui talisman. cel putin asa imi lasa impresia liniile care se vad sub camuflaj.

31 Aug 2015, 12:14:
http://www.revistadelmotor.es/2015/06/26/r...spias-2016.html
simon
Eu sint sigur ca are stopurile ca Talisman. Chestie de noutate, de onoare facuta clasei mai mici ca sa ne umezim de placere si chiar chestie de economie.
C a t a l i n
Noutatea fiind care, mai exact?
meganus_bicorpus
bandourile de pe usi sunt un pic cam prea proeminente, la Clio 4 mai mergea dar la megane..deja ma duce cu gandul la Cactus-ul vecinilor..
Highwayman
Alea-s la deruta. Pare ca nu va avea deloc bandouri.
Modus
Noul Megane in toata splendoarea sa. http://www.automarket.ro/frankfurt-2015/no...e-de-65601.html

aphophis
super super reusit exteriorul. Mai ales din spate, nu exista la ora actuala compacta mai reusita. Fata e si ea reusita, nu asa de reusita ca spatele, insa nu ma pot gandi la o alta compacta care sa arate mai bine.Fata e musculoasa, sofisticata, iese in evidenta si.. frumoasa. Interiorul ala cu tableta nu imi place, poate variantele mai de baza arata mai bine. Cred ca renault are un castigator dpdv al designului, brusc multe masini par desenate de strabunicu (si ma uit la tine vw golf) sau de un ins respins de toate scolile de design (ma uit la tine honda civic)

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
simon
Bai, minca-v-as galagia voastra, asta chiar arata super!!! 124.gif 124.gif 124.gif

Imi place tot ce vad la el, inclusiv tableta aceea pe bord.
Deci are de la Talisman DRL-urile, stopurile si tableta.

Putine firme au atita inspiratie la desenat o masina cum are Renault. Mercedes sigur. Respira identitate de marca si de model. Este Megane, este Renault si este nou.

Abia astept sa-l vad in realitate. Si pretu, cit va fi pretu?
Meganul meu imi place ca in ziua cind l-am vazut prima oara, dar pozele de la bebelusul asta iti dau palpitatii.

Pentru aspect, nota 10 Renault!
aphophis
QUOTE(simon @ 6 Sep 2015, 20:17)
Bai, minca-v-as galagia voastra, asta chiar arata super!!! 124.gif  124.gif  124.gif

Imi place tot ce vad la el, inclusiv tableta aceea pe bord.
Deci are de la Talisman DRL-urile, stopurile si tableta.

Putine firme au atita inspiratie la desenat o masina cum are Renault. Mercedes sigur. Respira identitate de marca si de model. Este Megane, este Renault si este nou.

Abia astept sa-l vad in realitate. Si pretu, cit va fi pretu?
Meganul meu imi place ca in ziua cind l-am vazut prima oara, dar pozele de la bebelusul asta iti dau palpitatii.

Pentru aspect, nota 10 Renault!
*


razi tu razi, dar daca nu dau vreo gherla la euroncap, o sa se vanda ca painea calda. wink.gif
svclio
Are o multime de detalii inutile, arata bine, dar nu vreau sa ma gandesc cat va costa sa inlocuiesti un far sau un stop dupa vreun accident. Sunt curios ce motorizari va avea si care va fi motorizarea de baza.
simon
QUOTE(aphophis @ 6 Sep 2015, 20:54)
razi tu razi, dar daca nu dau vreo gherla la euroncap, o sa se vanda ca painea calda.  wink.gif
*


aphophis, eu nu rid, ma bucur. Sint sincer impresionat, nu fac misto.
Desigur, mai sint multe de vazut, pretul, dotarile, euroncap, cum spui tu, dar ca design interior-exterior, mi se pare cea mai frumoasa compacta. Pe locul 2 Peugeot 308 hatch. Pe locul 3 Opel Astra hatch.
andri1940
Masina arata bine, dar are un design destul de agresiv. Nu se pupa deloc cu motoarele mici, pe care le cumpara majoritatea pe Renault.
MuciX
Pusesem si eu o intrebare, dar vad ca si-a facut sepukku. Sau aici e doar cu laude?
St
Ce-ntrebare?
R19/16v
Mai pune-o o data, ca-i la superoferta vacanta de 7 zile wink.gif
madhorsefuzzy
Acum am vazut si eu poza cu interiorul.

Manere? Cea mai neergonomica chestie intr-o masina. De fiecare data cand ma dau jos din Leguma injur manerele alea pentru ca, nu stiu cum se face dar trebuie sa tin de usa cam in peste 80% din cazuri sa nu lovesc masina de langa. Cu scobitura de la Logan nu sunt probleme. In plus manerele alea mai si scartaie cand le apuci. Compacta se presupune ca o folosesti in parcarile din oras si ar trebui sa fie ergonomica.
mircea_aq
Echipa de design si-a facut treaba, la exterior, masina arata intr-un mare fel.

Interiorul nu imi place, si e o premiera, in general reno deseneaza interioare frumoase.Schimbatorul de viteze ma duce cu gandul la primele generatii de DSG dpdv design, consola mediana e total neinteresanta. Oare de ce nu au preluat elementele de interior de la Espace ?

De remarcat ca varianta GT nu mai are "megane"-ul pe hayon, in schimb e brand-uita peste tot cu renault sport. Sa presupun ca GT & RS -urile vor fi mutate usor-usor in curtea renault sport - ca brand de sine statator ?

LE: @madhorsefuzzy - sa stii ca manerele alea sunt considerate cea mai buna solutie in segment, se pun in general pe echiparile superioare, "scobitorile" sunt solutia low cost. Uita-te la G7 si la Leon spre exemplu.
madhorsefuzzy
Banuiesc ca aia de considera manerele cea mai buna solutie ori deschid usile fara sa le pese de masinile de langa ori au mosie si doar acolo parcheaza.

Eu pe locul de parcare de la ADP care banuiesc ca e standard, am probleme cu Leguma teoretic superioara Loganului sau Kia Ceed. Dar poate doar eu am problema asta. Ce-i drept Leguma are opritor cu 3 pozitii iar celelalte 2 opritor cu 2 pozitii. Poate schimb opritorul de la Leguma cu unul de Logan ca tot a inceput sa cloncane. biggrin.gif

L.E. Talisman nu are manere ci scobituri. Cum vine asta? unsure.gif
simon
Scaunele par la fel cu cele de pe Kadjar. Au facut gardul ala de sustinere laterala si mai inalt. Cind te uiti la ele par tari ca lemnul. biggrin.gif
Dar poate ca sint comode, ramine de vazut.
cj98czh
Padele de schimbare a vitezelor ... asta este ceva nou smile.gif

Personal mie imi place masina ... din poze .. sao vedem si real ..+ sunt tare curios de gama de motorizari disponibile in RO ..
dan22y
Varianta de baza, asta e de vazut, ca si ambianta interioara si ce solutii pastreaza... plus motorizarile pt. muritorii de rand wink.gif
In rest exteriorul arata ok.
r_vlad
Versiunea non-GT:
[attachmentid=1628006444] [attachmentid=1628006445] [attachmentid=1628006446]
MuciX
QUOTE(R19/16v @ 7 Sep 2015, 10:04)
Mai pune-o o data, ca-i la superoferta vacanta de 7 zile wink.gif
*


Fa-ma sa inteleg, vacanta pentru ce? Sa nu-mi spui ca era offtopic. smile.gif


DA
Cypher4laguna
Asta am vrut sa zic si eu; stati sa vedem cum arata in echiparea Ambiance/Expression cu jante de tabla/otel pe 15/16 si capace, halogene banale pe fata si fara LED pe spate.
meganus_bicorpus
Mie botul , fara faruri, mi se pare ca urla a logan..dar masina este foarte frumoasa si parca incearca sa sara peste barierele de design impuse de concurenta...dar tot nu sare asa de mult cu a facut Megane II
madhorsefuzzy
Voi vedeti antena aia pe plafon in toate pozele?

Despre sedanul de Turcia nimic?
b76bgaarh
cica aripa de rechin e overrated.

oare cat o costa un far de ala? drl ala vine dintr-o bucata?

uitasem, urat cu spume. fata aia zici ca e un gandac.
Highwayman
"Din primele informații știm că mașina este mai coborâtă cu 25 de milimetri, mai lată cu 47 de mm în față și cu 39 de milimetri în față, comparat cu Megane 3, astfel încât performanțele dinamice se anunță a fi mult mai interesante. Ampatamentul a fost lungit cu 28 de milimetri, dar consola față a fost scurtată - practic, roțile au fost împinse mai mult către extremitățile mașinii." (ProMotor - ignorati faptul ca astia au pus "fata" de doua ori)
madhorsefuzzy
Coborata nu se refera la garda la sol nu?
AndreiMR
Caroseria mai scunda...mie nu mi se pare atat de reusit designul la Megane IV. Adica varianta GT e ok, dar aia simpla mi se pare destul de "nemteasca" in design, iar interiorul mi se pare de-a dreptul oribil, cu tableta aia asezata asa si gurile de ventilatie stil Hyundai. Daca cineva vrea masina nemteasca, are destule variante...de la o companie franceza ma asteptam la alt design.

Cred ca ar fi fost mai reusita o adaptare a liniei de design de la Clio/Captur/Kadjar, decat chestia asta cu multe muchii si cu DRL-uri exagerate. Sa vedem si motoarele, probabil ca vor fi 1.2 si 1.6 Tce pe benzina si 1.5 si 1.6 dci la diesel...deci nimic revolutionar.
gangara
Cu toate riscurile, o să insist să susțin ca nu ai scris nimic coerent.
Designul e superb, are tot ce trebuie încât să insinueze identitatea reno actuală.
Unde vezi tu linii frânte nemțești...naiba știe?!
Motoare...benzinarele deja au cca 120-130 cai la 1.2.
1.5 e pus pe Daimler, iar 1.6 reno are deja 160 cai pe bi turbo...deci.???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.