Avand in vedere ca se discuta deja foarte mult despre noul Megane si ca e un model extrem de popular, consider ca e cazul sa-i facem un topic dedicat.
O randare care cred eu ca se va apropia mult de modelul real.
Curios ca Talisman a fost facut cit se poate de public, in timp ce Megane 4 este tinut in mare secret.
Pai segmentul in care evolueaza Talismanul oricum e luat de nemti. Pe Megane il tin la cutie ca sa fie o surpriza pentru clasa din care face parte. Poate se mai scot la vanzari.
A fost luat de nemti. Talisman va reusi ceea ce nu a reusit Laguna 1, si anume va impune dominatia franceza in segmentul D.
iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
Markos
30 Aug 2015, 16:36
QUOTE(Modus @ 30 Aug 2015, 17:09)
iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
QUOTE(Modus @ 30 Aug 2015, 17:09)
A fost luat de nemti. Talisman va reusi ceea ce nu a reusit Laguna 1, si anume va impune dominatia franceza in segmentul D.
iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
Tu speri le vreo primă ceva?
Megane 3 nu a atras prea multi cumparatori, de ce ar reusi nr.4 mai mult?
Cumparatorul care este orbit de mitul masinii germane mai degraba ia o Corsa cu 300.000km dati inapoi decit un Megane mai nou.
mircea_aq
30 Aug 2015, 18:07
Nici nu fac cine stie ce eforturi sa-l vanda. Trimit un mail, 3 zile porti deschise cand o sosi in Ro si aia e.
La Frankfurt pe 15 prezinta si Megane-ul GT, evident nu ma astept sa apara in oferta RRO vreodata.
Apropos de stopuri - arata grozav, sper sa nu le strice cu extensia aia marca talisman.
AndreiMR
30 Aug 2015, 18:30
QUOTE(Modus @ 30 Aug 2015, 17:09)
iar noul Megane va fi un mare hit si va zdrobi Golful la vanzari.
Vise, taica, vise
Nu o sa detroneze Golf, dar daca se va situa pe 2, va fi un mare succes pentru Reno. S-au dus vremurile in care Megane 2 era cea mai vanduta compacta, au prins atunci un val ajutati de design si de tehnologiile pe care le ofereau...unice in clasa. Acum toti ofera cam acelasi pachet de dotari, diferentele sunt mult mai mici, e si o uniformizare in ceea ce priveste motoarele...diferenta se face in primul rand prin perceptia asupra marcii si prin ofertele de finantare pentru firme. Si in ambele cazuri, VW sta mai bine decat Reno
Cred ca mai conteaza si Service-urile. Un Service mare Renault-Dacia este in fiecare judet, cred. Ceea ce nu se intimpla cu VW sau Ford.
Ar trebui sa conteze si discount-urile, perceptia pina nu demult era ca Renult este mai 'omenos' cu romanii pentru ca are Dacia. Este firma occidentala de casa a Romaniei, care contribuie esential la PIB-ul ei.
Dar atmosfera aceasta, prieteneasca, s-a evaporat. Poate sint suparati ca romanul nu viseaza decit marca de la jermanika, poate nesimtirea guvernamentala cu autostrada care nu se face pentru a-i ajuta, nu stiu.
Mai este si Ford in Romania, dar nu apare atit de prezent.
In primele 7 luni din 2015 Ford a vandut mai mult ca Renault.
ce fumezi mai Modus?
de unde le iei?
Ford a vandut si pt ca a avut ce vinde. Renault nu prea.
ssilviu
31 Aug 2015, 07:44
Atata timp cat Renault e condusa de Ghosn iar actionatii sunt pusi inaintea clientilor, nu o sa mai ajunga vreodata vreun model al marcii pe primul loc in vreun segment.
Pai nu asa trebuie? Actionarii pe primul loc?
Clio 4 a fost de mai multe ori cea mai vanduta masina din segmentul B. Captur e in continuare cel mai vandut in clasa sa. ssilviu, se pare ca si in era Ghosn se poate.
QUOTE(mircea_aq @ 30 Aug 2015, 19:07)
Apropos de stopuri - arata grozav, sper sa nu le strice cu extensia aia marca talisman.
Se pare ca le vor pastra asa, fara extensii.
madhorsefuzzy
31 Aug 2015, 10:14
Forma in relief face banii, nu neaparat forma plana care e foarte des intalnita.
mircea_aq
31 Aug 2015, 11:02
Corect, forma plana e destul de comuna, dar in 2 saptamani il vedem fara camuflaj si ne lamurim.
Eu ma temeam de ceva de genul :
Highwayman
31 Aug 2015, 11:12
Dun poza asta pare a avea stopurile asemanatoare lui talisman. cel putin asa imi lasa impresia liniile care se vad sub camuflaj.
31 Aug 2015, 12:14:http://www.revistadelmotor.es/2015/06/26/r...spias-2016.html
Eu sint sigur ca are stopurile ca Talisman. Chestie de noutate, de onoare facuta clasei mai mici ca sa ne umezim de placere si chiar chestie de economie.
C a t a l i n
31 Aug 2015, 12:47
Noutatea fiind care, mai exact?
meganus_bicorpus
31 Aug 2015, 13:22
bandourile de pe usi sunt un pic cam prea proeminente, la Clio 4 mai mergea dar la megane..deja ma duce cu gandul la Cactus-ul vecinilor..
Highwayman
31 Aug 2015, 13:42
Alea-s la deruta. Pare ca nu va avea deloc bandouri.
aphophis
6 Sep 2015, 18:49
Bai, minca-v-as galagia voastra, asta chiar arata super!!!
Imi place tot ce vad la el, inclusiv tableta aceea pe bord.
Deci are de la Talisman DRL-urile, stopurile si tableta.
Putine firme au atita inspiratie la desenat o masina cum are Renault. Mercedes sigur. Respira identitate de marca si de model. Este Megane, este Renault si este nou.
Abia astept sa-l vad in realitate. Si pretu, cit va fi pretu?
Meganul meu imi place ca in ziua cind l-am vazut prima oara, dar pozele de la bebelusul asta iti dau palpitatii.
Pentru aspect, nota 10 Renault!
aphophis
6 Sep 2015, 20:54
QUOTE(simon @ 6 Sep 2015, 20:17)
Bai, minca-v-as galagia voastra, asta chiar arata super!!!
Imi place tot ce vad la el, inclusiv tableta aceea pe bord.
Deci are de la Talisman DRL-urile, stopurile si tableta.
Putine firme au atita inspiratie la desenat o masina cum are Renault. Mercedes sigur. Respira identitate de marca si de model. Este Megane, este Renault si este nou.
Abia astept sa-l vad in realitate. Si pretu, cit va fi pretu?
Meganul meu imi place ca in ziua cind l-am vazut prima oara, dar pozele de la bebelusul asta iti dau palpitatii.
Pentru aspect, nota 10 Renault!
razi tu razi, dar daca nu dau vreo gherla la euroncap, o sa se vanda ca painea calda.
Are o multime de detalii inutile, arata bine, dar nu vreau sa ma gandesc cat va costa sa inlocuiesti un far sau un stop dupa vreun accident. Sunt curios ce motorizari va avea si care va fi motorizarea de baza.
QUOTE(aphophis @ 6 Sep 2015, 20:54)
razi tu razi, dar daca nu dau vreo gherla la euroncap, o sa se vanda ca painea calda.
aphophis, eu nu rid, ma bucur. Sint sincer impresionat, nu fac misto.
Desigur, mai sint multe de vazut, pretul, dotarile, euroncap, cum spui tu, dar ca design interior-exterior, mi se pare cea mai frumoasa compacta. Pe locul 2 Peugeot 308 hatch. Pe locul 3 Opel Astra hatch.
andri1940
7 Sep 2015, 00:27
Masina arata bine, dar are un design destul de agresiv. Nu se pupa deloc cu motoarele mici, pe care le cumpara majoritatea pe Renault.
Pusesem si eu o intrebare, dar vad ca si-a facut sepukku. Sau aici e doar cu laude?
R19/16v
7 Sep 2015, 09:04
Mai pune-o o data, ca-i la superoferta vacanta de 7 zile
madhorsefuzzy
7 Sep 2015, 10:04
Acum am vazut si eu poza cu interiorul.
Manere? Cea mai neergonomica chestie intr-o masina. De fiecare data cand ma dau jos din Leguma injur manerele alea pentru ca, nu stiu cum se face dar trebuie sa tin de usa cam in peste 80% din cazuri sa nu lovesc masina de langa. Cu scobitura de la Logan nu sunt probleme. In plus manerele alea mai si scartaie cand le apuci. Compacta se presupune ca o folosesti in parcarile din oras si ar trebui sa fie ergonomica.
mircea_aq
7 Sep 2015, 10:05
Echipa de design si-a facut treaba, la exterior, masina arata intr-un mare fel.
Interiorul nu imi place, si e o premiera, in general reno deseneaza interioare frumoase.Schimbatorul de viteze ma duce cu gandul la primele generatii de DSG dpdv design, consola mediana e total neinteresanta. Oare de ce nu au preluat elementele de interior de la Espace ?
De remarcat ca varianta GT nu mai are "megane"-ul pe hayon, in schimb e brand-uita peste tot cu renault sport. Sa presupun ca GT & RS -urile vor fi mutate usor-usor in curtea renault sport - ca brand de sine statator ?
LE: @madhorsefuzzy - sa stii ca manerele alea sunt considerate cea mai buna solutie in segment, se pun in general pe echiparile superioare, "scobitorile" sunt solutia low cost. Uita-te la G7 si la Leon spre exemplu.
madhorsefuzzy
7 Sep 2015, 10:22
Banuiesc ca aia de considera manerele cea mai buna solutie ori deschid usile fara sa le pese de masinile de langa ori au mosie si doar acolo parcheaza.
Eu pe locul de parcare de la ADP care banuiesc ca e standard, am probleme cu Leguma teoretic superioara Loganului sau Kia Ceed. Dar poate doar eu am problema asta. Ce-i drept Leguma are opritor cu 3 pozitii iar celelalte 2 opritor cu 2 pozitii. Poate schimb opritorul de la Leguma cu unul de Logan ca tot a inceput sa cloncane.
L.E. Talisman nu are manere ci scobituri. Cum vine asta?
Scaunele par la fel cu cele de pe Kadjar. Au facut gardul ala de sustinere laterala si mai inalt. Cind te uiti la ele par tari ca lemnul.
Dar poate ca sint comode, ramine de vazut.
cj98czh
7 Sep 2015, 11:35
Padele de schimbare a vitezelor ... asta este ceva nou
Personal mie imi place masina ... din poze .. sao vedem si real ..+ sunt tare curios de gama de motorizari disponibile in RO ..
Varianta de baza, asta e de vazut, ca si ambianta interioara si ce solutii pastreaza... plus motorizarile pt. muritorii de rand
In rest exteriorul arata ok.
Versiunea non-GT:
[attachmentid=1628006444] [attachmentid=1628006445] [attachmentid=1628006446]
QUOTE(R19/16v @ 7 Sep 2015, 10:04)
Mai pune-o o data, ca-i la superoferta vacanta de 7 zile
Fa-ma sa inteleg, vacanta pentru ce? Sa nu-mi spui ca era offtopic.
DA
Cypher4laguna
7 Sep 2015, 15:09
Asta am vrut sa zic si eu; stati sa vedem cum arata in echiparea Ambiance/Expression cu jante de tabla/otel pe 15/16 si capace, halogene banale pe fata si fara LED pe spate.
meganus_bicorpus
7 Sep 2015, 15:22
Mie botul , fara faruri, mi se pare ca urla a logan..dar masina este foarte frumoasa si parca incearca sa sara peste barierele de design impuse de concurenta...dar tot nu sare asa de mult cu a facut Megane II
madhorsefuzzy
7 Sep 2015, 16:07
Voi vedeti antena aia pe plafon in toate pozele?
Despre sedanul de Turcia nimic?
b76bgaarh
7 Sep 2015, 16:28
cica aripa de rechin e overrated.
oare cat o costa un far de ala? drl ala vine dintr-o bucata?
uitasem, urat cu spume. fata aia zici ca e un gandac.
Highwayman
8 Sep 2015, 14:25
"Din primele informații știm că mașina este mai coborâtă cu 25 de milimetri, mai lată cu 47 de mm în față și cu 39 de milimetri în față, comparat cu Megane 3, astfel încât performanțele dinamice se anunță a fi mult mai interesante. Ampatamentul a fost lungit cu 28 de milimetri, dar consola față a fost scurtată - practic, roțile au fost împinse mai mult către extremitățile mașinii." (ProMotor - ignorati faptul ca astia au pus "fata" de doua ori)
madhorsefuzzy
8 Sep 2015, 14:29
Coborata nu se refera la garda la sol nu?
AndreiMR
8 Sep 2015, 14:35
Caroseria mai scunda...mie nu mi se pare atat de reusit designul la Megane IV. Adica varianta GT e ok, dar aia simpla mi se pare destul de "nemteasca" in design, iar interiorul mi se pare de-a dreptul oribil, cu tableta aia asezata asa si gurile de ventilatie stil Hyundai. Daca cineva vrea masina nemteasca, are destule variante...de la o companie franceza ma asteptam la alt design.
Cred ca ar fi fost mai reusita o adaptare a liniei de design de la Clio/Captur/Kadjar, decat chestia asta cu multe muchii si cu DRL-uri exagerate. Sa vedem si motoarele, probabil ca vor fi 1.2 si 1.6 Tce pe benzina si 1.5 si 1.6 dci la diesel...deci nimic revolutionar.
gangara
8 Sep 2015, 22:25
Cu toate riscurile, o să insist să susțin ca nu ai scris nimic coerent.
Designul e superb, are tot ce trebuie încât să insinueze identitatea reno actuală.
Unde vezi tu linii frânte nemțești...naiba știe?!
Motoare...benzinarele deja au cca 120-130 cai la 1.2.
1.5 e pus pe Daimler, iar 1.6 reno are deja 160 cai pe bi turbo...deci.???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.