Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero "Orange" 12-2011, 1600/62 kw
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Piese auto - Dacia Sandero
spik1
Salut,
Am cumparat un Sandero din 2011 luna a12-a si vreau sa-i schimb distributia.
Ce firme producatoare recomandati pt. kit(curele, role, pompa apa)?
Multumesc anticipat.
robbie_ro
Eu am pus la Loganul meu kit Contitech (curea Contitech, rola Ina) si pompa de apa Hepu si nu sunt deloc dezamagit.
spik1
Cat te-a costat piesele?
robbie_ro
330 lei kitul + pompa si 200 lei manopera
spik1
Aha, mersi!
spik1
Ieri fiind sarbatoare am zis sa fac ceva totusi si am mers sa cumpar distributia pentru Sadero meu din 2011.
Buun, hai sa merg la magazinul de la reprezentanta, la AutoMarcus, ceea ce am regretat.
Mai intai am intrebat de firma producatoare a pieselor...mi s-a spus ca nu le stie ca piesele le are pe coduri. Apoi cand a bagat seria masinii a dat din cap spunand ca motorul meu are niste specificatii "nasoale"!
In consecinta kitul costa peste 700 lei, pompa 500, 2 curele auxiliare cam 160 lei.
Am mers la mag, Dacia de pe Sos. Pantelimon si le-am cumparat cu 407 lei, de uzina mai putin curelele auxiliare care sunt after market.
spik1
As vrea sa schimb becurile de la faruri.
Ce folositi ?
Ma intereseaza numai cele legale.
spik1
Trebuie sa schimb bratul stergatorului spate, s-a "agatat" mana cuiva de el!
Am gasit la magazine cu 130-150 lei...scump, prea scump pentru asa ceva din plastic.
Am gasit si la o firma din Oradea la pretul de 43 lei+ stergator si 20 lei transportul...sa vedem daca o fi ceva de el!
spik1
Masina are 73 000 km si am hotarat sa schmb bujiile.
Am cerut sfaturi si m-am procopsit cu o stare de nelamurire cumplita!
De la "nu schimba nimic daca masina merge bine" pana la "bujiile se schimba la 25 000 km" !
Am pus Denso la 16 lei bucata si motorul functioneaza mai bine, se aude mai bine, masina pleaca mai bine.
Asa ca eu spun ca bujiile trebuie schimbate in termen chiar daca masina merge bine!
PS Bratul de stergator este la fel ca cel vechi, un plus ar fi ca acea bucsa ce intra pe ax este din alama nu din zamac.
spik1
As vrea sa "sterg" zgarieturile de pe faruri.
Ce ma sfatuiti si unde ma indrumati in Bucuresti.
spik1
De cca. o luna bag benzina de la Rompetrol si motorul trage mai bine decat cu benzina de la Lukoil.
Nu are nimeni o recomandare despre cum sa scap de zgarieturile de pe faruri?
cosstti
Salut Spik1.
Vad ca numai tu bantui pe aici in cautare de solutii.
Ca si tine sunt posesorul unui Sandero din 2011 cu aceleasi caracteristici 1.6 mpi, 62Kw.
Azi am schimbat rulmentul dreapta spate.
Constatare: daca ai tot ce-ti trebuie in 30 de minute esti cu rulmentul schimbat.
Rulmentul spate Sandero nu este similar cu rulmentul de Logan.
Atentie! Rulmentul de Sandero este mai inalt.
spik1
Pai, am deschis topicul pentru a afla "ce si cum" despre acest Sandero.
Cu schimbatul pieselor nu-mi fac griji deoarece am prieteni mecanici auto ce ma ajuta, dar si eu la randul meu ii ajut cand este vorba de sudura, mai ales in aluminiu.
Imi place sa stiu "ce, de ce si cum", iar la randul meu sa impartasesc cunostintele acumulate!
spik1
Am o cunostinta ce se ocupa cu banere, stickere, etc.
I-am dat o tema cu doua stickere gen tabla de sah pozitionate stanga/dreapta fata.
Am vazut la o emisiune tv ceva asemanator...se pleaca de jos cu patratele albe si continua in sus cu patratele din ce in ce mai mici.
Daca are cineva o idee sau o imagine asemanatoare il rog sa posteze!
Multam!
cosstti
La ce sunt bune aceste stickere?
Unde urmeaza sa fie pozitionate? Sunt pentru ornament?
Cred ca mai nimerit ar fi sa se fac niste stickere cu: <daciaclub.ro>. Aceste stickere sa fie solicitate intr-un anumit numar de organizatorii de intalniri din marile orasele tarii, iar organizatorii sa le distribuie contra cost solicitantilor forumisti.
Bineanteles contracost, pentru ca munca patriotica este, a fost si va fi un vis urat.
Nici nu va imaginati ce sentiment inaltator, ce satisfactie personala incerci atunci cand intr-un varf de munte, intr-un stufaris din Delta sau intr-un catun uitat de lume vezi o masina cu stickerul <daciaclub.ro>.
Ei na ca am inceput sa visez cu ochii deschisi la aceasta ora a diminetii.

cosstti
Spik1
Unde este ascuns claxonul la sandero? Nu mai vrea sa cante deloc, oricum avea un sunet anemic si plangacios.
Intentionez sa pun un claxon "sanatos" intr-o zona unde sa fie usor accesibil si ferit de apa.
spik1
Este la naiba...ascuns bine in coltul aripii dreapta fata.
Nu ai acces decat daca ai abilitati de contorsionist!
Trebuie data jos protectia de la roata sau plasticul acela, tip capac, de jos.
Eu am taiat firele cat am putut mai de langa claxon si am pus altul pe contraaripa, este o gaura filetata pe acolo, M8.
Stickerul este de fapt un autocolant decupat si mi-a placut cum arata pe masina aceea de la tv. Acum sa vedem ce-o iesi ...
cosstti
Multumesc. L-am gasit, l-am scos afara si... culmea, claxonul este bun!
Siguranta buna, maine intru la blocul de lumini. Voi da cu niste WD40 sa vedem... poate-si da drumul.
Sper sa nu fie necesar sa inlocuiesc blocul de lumini.
spik1
Pai, nu ne spui cum l-ai scos?!
cosstti
Simplu.
Intai l-am localizat cu o lanterna, am vazut care este modul de prindere.
Mi-am suflecat manecile (am mainile mari), am adus sculele.
Am luat o tubulara de 13 cu clichet si prelungitor am slabit surubul de M8. Piulita a ramas pe suport.
Ei ... acum incepe dansul. Voi sapa cat de adanc ma vor duce cunostintele si curajul. Daca am sa ma impotmolesc ... ma duc la electrician.


25 Feb 2016, 12:11:
Am dat jos carcasele de desupra si de sub volan.
Am dat de un fir rosu rupt su dezlipit.
Cred ca de aici este buba.
Dau tel. la un electrician.

25 Feb 2016, 18:06:
Problema s-a rezolvat intr-un final: Am claxon!
Am plecat fara prea multa zabava la electrician, fara sa mai pun la loc carcasele de la volan.
Electricianul - un tinerel fara ifose de vedeta a spus fara ocolisuri: Sa vedem cum putem da jos blocul de lumini si sa identificam locul de unde s-a rupt firul.
A dat jos doua holzsuruburi cu cap in cruce situate la vedere deasupra blocului de lumini, a tras usurel in lateral (in stanga) de bloc, a scos priza multipla (conectorul) si gata - electricianul tinerel era cu blocul buclucas in mana.
Am intrat impreuna in atelier si intr-un minut eram inapoi la bibiu cu blocul de lumini reparat. A facut proba - claxonul a sunat voios si eu eram cu zambetul pe buze.
Am intrebat de pret ... 10 lei, spune tinerelul.
Am bagat mana in buzunar si i-am dat 20 de lei, urmand sa montez eu carcasele la volan.

Concluzie: daca atunci cand am dat jos carcasele de la volan eram undeva la umbra si aveam ochelarii pe nas ... cred ca m-as fi prins care este modul de prindere al blocului de lumini. Am mai fost cam grabit si fara prea mult curaj, din aceste motive am si pus mana repede pe telefon.
Tot patitu-i priceput!
Cam asta-i tot.

spik1
Ce chestie, un fir rupt sau desprins acolo unde nu te astepti!
cosstti
Da.
Ce am mai observat: In partea inferioara a manetei (a blocului de lumini bineanteles) sunt mai multi conductori electrici (5-7 fire, nu le-am numarat) care transmit semnalul electric in functie de pozitia de lucru a mansoanelor manetei catre corpul blocului de lumini.
Sper ca nu am facut greseli de exprimare si s-a inteles ce am vrut sa spun.

Ex: Rotesti portiunea de lucru a manetei pentru faza scurta - se misca un anumit fir acolo in partea inferioara unde maneta intra in bloc.
Mai pe scurt: toate acele fire cu grosimea de aprox. 1 mm sunt indoite, indreptate, intinse, destinse, fataite ori de cate ori actionam ceva din maneta blocului de lumini.


25 Feb 2016, 20:11:
Consider ca acele fire reprezinta unul din punctele nevralgice ale blocului de lumini.
Cred ca in viitorul apropiat voi achizitiona un bloc de lumini de rezerva.
Si totusi ... la Solenza (cu 190.000Km) nu am avut probleme la blocul de lumini.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.