La tine defectiunea la aeroterma e din directionarea aerului (o am si eu ....la fel baga doar pe la parbriz tot CN). In momentul in care sistemul de directionare a aerului se defecteaza, el va merge numai pe la parbriz. Uite un link sa te lamuresti:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812&hl=http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812In cazul tau defectiunea este la comanda climatizare nu aeroterma. Acest ansamblu iti comanda prin cablu deschiderea/ inchiderea robinetului intrare apa in radiator incalzire grup. Apoi prin prin celalta maneta iti dirijeaza vacuumul catre capsulele vacuumatice care la rindul lor comanda inchidere/deschidere voleti dirijare aer cald. Cam asta ar fi principiul. Ei bine aceasta maneta este in directa legatura cu un repartitor de vacuum, care la rindul lui are o intrare vacuum ( alimentare din galeria de admisie ) si 3 iesiri la capsulele vacuumatice, toate realizate prin furtunase.
Acum sa trecem la defect
1 furtun alimentare repartitor sarit de la stutul repartitorului - caz simplu de rezolvat
2 pe traseul furtunului galerie- repartitor exista o supapa unisens - posibil un capat de furtun sarit de la aceasta - idem rezolvare
3 repartitor defect trebuie inlocuit
4 toate capsulele vacuumatice au membrana sparta si nu mai actioneaza voleti
Precizare- sistemul este facut in asa fel incit la aparitia unui/unor defecte , aerul sa fie dirijat catre parbriz in vederea dezaburiri acestuia
La a doua problema tie nu iti merge motorasul (pompita) din borcanul de stropeste parbrizul e vreo 250k ROL. Vezi poate ai mufe iesit sau fire intrerupte si scapi ieftin.