geo-george
30 Oct 2015, 13:52
Salut, sunt nou pe acest forum.
Am o problema cu loganul meu din 2005 1.4 ,am schimbat ceasutile de bord cu altele cu luminile modificate, de cand am pus noile ceasuri nu imi mai indica benzina din rezervor,sta martorul aprins in permanenta, iar atunci cand pun contactul clipeste martorul de combustibil si ramane aprins....
Are cineva idee cum as putea rezolva aceasta problema?
Bicicleta galbena
6 Apr 2017, 15:22
La o saptamana de cand am facut plinul, si dupa mers in fiecare zi, indicatorul de benzina a ramas nemiscat.
Merge doar cu aer sau am hibrid?!?
O fi un indicator cuantic, pe masuri discrete nu continue...
MoneyTalks
6 Apr 2017, 18:26
Nu cumva ai un logan din ala din primele exemplare aparute, care produceau benzina in timpul mersului?
Bicicleta galbena
6 Apr 2017, 18:50
Ala era in Deva, eu sunt in Bucuresti!
Acu mai serios, daca scot borna de la baterie si o pun la loc, se reseteaza ceva?
Poti incerca.
Dar eu tot banuiesc ca e o treaba de cuante. Adicalea de functii discrete.
Și la fostul meu Logan după un plin făcut până în gura rezervorului am circulat vreo 450 km fără nici o schimbare la nivelul afișat în bord.După aceea si-a revenit.
QUOTE(Bicicleta galbena @ 6 Apr 2017, 15:22)
La o saptamana de cand am facut plinul, si dupa mers in fiecare zi, indicatorul de benzina a ramas nemiscat.
Dar cat ai mers? Ca nu ai spus... (ca numar de km + urban sau extraurban)
MoneyTalks
7 Apr 2017, 10:15
Conteaza? Bine ca nu i-a semnalizat eroare ca da combustibilul afara din rezervor
Bicicleta galbena
7 Apr 2017, 11:39
QUOTE(roland @ 7 Apr 2017, 10:42)
Dar cat ai mers? Ca nu ai spus... (ca numar de km + urban sau extraurban)
Intre 20 si 50 km pe zi, strict urban. Uneori mai mult.
De obicei alimentez cam la doua saptamani.
Azi am facut iar vreo 30km, tot intepenit e
Bicicleta galbena
11 Apr 2017, 19:53
In continuare am rezervorul plin!
Joi sunt la Meridian Sud, cu ocazia asta imi schimba si bielete (e un recall in desfasurare).
torquemada
11 Apr 2017, 21:56
La Logan II 8pavele = 45L și tu ai rezervor de 50L.
1 pavelă e cam 6L, când se consumă 3L pavela se stinge, dar vei avea încă 3L, deci dacă aveai 8pavele inițial, vei avea 7pavele+3L
A ta fiind euro6 (ai zis de ots-ul pe bielete) prima pavelă de jos nu mai e 6L ci 2L
roland
12 Apr 2017, 09:34
Care e legatura? Omul a zis ca a mers mult, dupa estimarile de 20-50km/zi urban are deja macar vreo 200 sau 300km. Daca pui doar un 8 la consum, ar fi peste 16 - 24 litri consumati, deci ar fi trebuit sa dispara niste pavele.
Nu inteleg rationamentul tau, torquemada, in context.
La indicatoarele "pe ac" indicatia era liniara cu pozitia flotorului din rezervor (cu rezistenta lui), era o functie continua, acul se misca continuu.
La asta cu liniute (pavele), linutele se sting/aprind doar dupa ce rezistenta flotorului atinge un prag, e o functie discreta, in trepte, nu continua.
Daca prima linuta se stinge dupa ce nivelul in rezervor ajunge la cca. 39l (45-6), cand bagi cca. 50l (cat incap de fapt in rezervor), prima linuta se va stige tot cand ai cca. 39l, deci dupa ce consumi cca. 11l
Daca linutele nu se sting una cate una ci cate 2 (nu stiu cum e la loganurile astea mai noi), atunci stingerea primelor 2 linute apare la cca. 33l, deci cam dupa un consum de cca. 18l.
Evident, daca liniutele nu se sting nici dupa ce raman in rezervor, sa spun, 10l, atunci e o problema de flotor sau rezistenta lui. Sau poate chiar un blocaj electronic al bordului.
Bicicleta galbena
12 Apr 2017, 10:30
Reprezentantul cu care am facut rezervarea telefonic mi-a spus ca va fi verificat ce indica litrometrul,sau daca e cazul va fi resetat computerul de bord.
Vedem.
De la alimentare pana acum am cam 360km. Consum 8.2%.
roland
12 Apr 2017, 10:47
De unde rezulta vreo 29l consumati, deci mai ai in rezervor 21. Ar fi trebuit sa dispara din linite, clar.
torquemada
12 Apr 2017, 17:39
Eu am scris destul de clar:
1 pavelă e cam 6L, când se consumă 3L pavela se stinge, dar vei avea încă 3L, deci dacă aveai 8pavele inițial, vei avea 7pavele+3L
Evident posibilitatea de plutitor blocat nu e exclusă
p.s. în ambele poze pe bord ai 4 pavele afișate
roland
12 Apr 2017, 19:42
Cum zicea si Klaus, prima liniuta se stinge dupa vreo 11l, nu 6. Tabelul sustine asta.
torquemada
12 Apr 2017, 22:01
Citești în diagonală.
Dacă are rezervorul plin 50L, va avea 8 pavele(volum/indicator plin) aprinse adică 45L, restul de 5L sunt neafișați. Pavela 8 se va stinge când din ea mai rămâne jumătate (2,5L euro5, 3L euro6), asta înseamnă că va consuma 5L +2,5/3L până când va avea 7 pavele. idem pentru restul
8L = 4 drumuri de 35Km/zi în București
discutia in contradictoriu pe 2-3 litri de combustibil e neproductiva.
Ideea care ramane e ca afisorul ala se modifica in trepte, dupa un anumit consum, nu se modifica liniar. Iar prima treapta (de fapt ultima) se stinge mai greu daca s-a umplut rezervorul pana-n buza.
In anumite limite acest lucru e normal.
Cand sunt depasite si acele limite, atunci deja nu mai e normal, e o problema fie fizica (de flotor) fie electronica (de tablou de bord)
torquemada
12 Apr 2017, 23:18
Da și nu, principiul de funcționare nu e înțeles de unii. (klaus l-a intuit apoape corect)
La X52 se merge în principal pe fuel flow, joja nefiind citită (a se citi luată în calcul permanent) decât la pornire, deci, o alimentare cu motor pornit poate da cu virgulă.
Se poate testa plutitorul și fără demontare via pr039 și pr040
Bicicleta galbena
13 Apr 2017, 18:54
QUOTE(Bicicleta galbena @ 11 Apr 2017, 20:53)
In continuare am rezervorul plin!
Alarma falsa - cineva din firma a luat masina in weekend, a mers cu ea, apoi a facut plinul pana in buza, fara sa stiu
Deci, dragii mei, ne-am agitat degeaba, imi cer scuze pt deranj.
torquemada
14 Apr 2017, 15:54
Măcar ai mai învățat ceva
Bicicleta galbena
14 Apr 2017, 17:33
E adevarat
Oricum, am scapat de chestia asta - la noi in firma s-au pus la masini niste inele cu cip la gura rezervorului - pui pistolul, scrii km, ai umplut, ai plecat; toate datele sunt in sistem, nu mai pierd nimic
Contractul e cu Rompetrol.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.