Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: fluierat motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ionutz_ro23
imi tot fluiera ceva la motor cred ca deja de o luna si nimeni nu-i da de cap. azi am schimbat garnitura de la galerii, de la carburator, si nimic tot fluiera. ce ar putea fi?
am luat si cureau jos si tot fluiera, habar nu am ce are...
andu911
fluiera cand accelerezi sau decelerezi ? s-ar putea sa fie de la servo
Dreamer
Mai fluiera atunci cand apesi ambreiajul ? S-ar putea sa fie rulmentul de la placa de presiune. Vezi ca s-a mai discutat despre asta smile.gif
ionutz_ro23
nu-e din cazul ambreiajului, fluiera si cand accelerez si cand las la relanti. nu stiu ce mama masii are
argon
E un subiect la cafenea cu un motor de Mishubishi montat din greseala pe o Solnita.....fi atent sa nu ai si tu nustiu ce dihanie de motor sub capota si face asa de la turbosuflanta radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
andu911
ti-am zis vezi ca e de la servo...rasufla pe undeva...si fluiera smile.gif
ionutz_ro23
am scos si furtunu de la servo si tot fluiera, ( furtunul gare vine de la galerii si intra in servo)
unde ar mai putea FLUIERA la servo?
danelu
Aceiasi problema cu fluieratul si la motorul meu. Mi-a zis mecanicu ca este posibil sa fie din delcou.
johnsws
la mine fluiera alternatorul, mai ales cand intra in sarcina mai mare (adica atunci cand aprind farurile, de exemplu)
Ov
QUOTE(danelu @ 14 Nov 2005, 08:41)
Aceiasi problema cu fluieratul si la motorul meu. Mi-a zis mecanicu ca este posibil sa fie din delcou.
*


in cazul asta se puna o singura picatura de ulei (cu joja) pe camele de pe axul delcoului.
ionutz_ro23
nu e de la delcou, caci am pus ulei si acolo. habar nu am ce ar putea fi
diaconuliviu

Ti-a mai spus cineva: alternatorul. De fapt, rulmentii, mai ales cel dinspre fulie.
Scoate cureaua si porneste motorul citeva secunde; daca fluieratul inceteaza, e de acolo; ar mai putea fi si rulmentul de la pompa de apa dar rar de tot. Cu cureaua demontata se poate verifica si jocul in axul pompei de apa.
valibb
Vezi pe la filtru de aer , poate "trage aer fals " pe undeva
diaconuliviu
Din noiembrie o fi rezolvat-o omul.
biggrin.gif
ionutz_ro23
chiar ca
gti98
QUOTE(ionutz_ro23 @ 16 Jun 2006, 03:39)
chiar ca
*


Si nu ne-ai spus si noua ce ai gasit?!?
ionutz_ro23
era indoiata galeria si tragea aer fals. am pus ceva silicon si s-a rezolvat. da a durat cateva zile pana i-am dat de cap
dacis
Tot un astfel de fluierat aud si eu de o bucata de vreme. Tot ce pot spune acuma este ca pare a veni de undeva dinspre compartimentul motor dar, mai ales, ca se produce numai in jurul turatiei de 2200 rot/min (+-100). Din cate am inteles ar putea proveni din proasta functionare a mai multor componente: 1) pompa de apa, 2) servofrana, 3) galerie (poate trage aer fals), 4) alternator, 5) delcou, 6) ambreiaj etc.. Voi da maine mai multe detalii.

LA MULTI ANI TUTUROR
andrei2005
Ai verificat cureaua de alternator (intindere)? Poate fi larga. daca aprinzi faza mica in timp ce fluiera (sau flash cu faza mare) se accentueaza fluieratul? daca da, e sigur cureaua.
dacis
Revin cu detalii noi: fluieratul se aude numai cand masina este "in viteza" (in orice viteza). Cand este "pe liber" fluieratul nu se mai aude (am turat-o pe liber la turatia respectiva si nu se aude nimic). De asta ma duce gandul la o eventuala problema de ambreiaj ori la cutia de viteze. Voi ce credeti?
randomm
QUOTE(dacis @ 8 Jan 2007, 17:45)
Revin cu detalii noi: fluieratul se aude numai cand masina este "in viteza" (in orice viteza). Cand este "pe liber" fluieratul nu se mai aude (am turat-o pe liber la turatia respectiva si nu se aude nimic). De asta ma duce gandul la o eventuala problema de ambreiaj ori la cutia de viteze. Voi ce credeti?
*


La mine asa a fluierat cand am ramas fara ulei in cutie. Rezultat -> 120 km mai tarziu mi-a crapat cutia. Verifica nivelul uleiului in cutie inainte de a te lua de ambreiaj.
mihai0070
Daca fluiera ... este rulmentul de presiune ... daca tu spui ca fluiera doar cand este in viteza ... asta inseamna ca tre sa umbli pe la ambreaj ... nu cred ca este din cauza vre-unui rulment din cutie ... dar eu mizez pe rulmentul de presiune ... cand a inceput sa fluiere ....
apollo
si a mea face la fel.fluiera cand ii calc ambreiajul

e rulmentul de presiune.toti mi-au zis asta...inclusiv si mecanicul.

a mai zis ca nu e problema...dar cica eu am alt tip de volanta...nu stiu exact care e faza...dar atata timp cat merge..nici nu ma intereseaza.


mihai0070 tu ai aprindere electronica pe masina?eu i-am pus una azi fara sa modific vreo distanta la platina sau bujii si merge ca unsa...mult mai silentioasa,trage mult mai bine si acul de la turometru, cand masina sta la relanti...zici ca e lipit cu super glue..nu se misca deloc smile.gif
dacis
Ziceam ca fluiera cand este in viteza, asadar atunci cand ambreiajul nu este calcat.

In alta ordine de idei, am ulei in cutie.

Am sa incerc mai intai sa mai slabesc putin ambreiajul, ca acuma am constatat ca se cupleaza extrem de sus. Multumesc pentru sugestiile celor ce mi-au raspuns pana acum.
mihai0070
apollo nu am aprindere electronica pe nova mea ... merge bine si cu cea clasica ... desi are oscilatii in turatie (turatie reala + in turometru) dar merge bine si o las asa deocamdata .... am inteles ca oscilatiile la turatie sunt si din cauza condensatorului de pe delco ... o sa il schimb si vad daca si si vede schimbarea...
dacis
Revin cu rugamintea mea: lamuriti-ma unde ar fi cauza datorita careia fluiera / huruie (zgomotul este "inalt") cand este in viteza, asadar atunci cand ambreiajul este cuplat.

E ceva care sa necesite o interventie rapida, facuta de un mecanic ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.