Fabricat in 2012, cumparat nou in vara lui 2013. Pret nou in 2013 - 16.900e.
Aprox 31.000km, 3 usi, 4 locuri, albastru.
Motor 1.6 aspirat, 160Nm/4400rpm, 136CP/6900rpm. Admisie si distributie variabile.
Cutie viteze 6+1.
Greutate: 1045kg.
Dotari:
- acces fara cheie din butoanele de pe usi si hayon, pornire fara cheie la buton;
- CB cu consum mediu, instantaneu, autonomie, ora, temperatura exterioara;
- cruise control;
- sistem climatizare;
- player cu CD si USB, comenzi pe volan. 4 boxe si 2 tweetere parca;
- handsfree cu bluetooth, comenzi pe volan;
- scaune incalzite;
- senzori de parcare din fabrica (din 2013, Suzuki a renuntat la ei);
- oglinzi rabatabile electric;
- geamuri negre spate;
- faruri cu xenon pe ambele faze, cu spalator automat si la buton;
- 7 airbaguri;
- ABS, ESP, controlul tractiunii, ultimele 2 se pot dezactiva din buton.
Modificari: NU.
Investitii (sa nu le zic imbunatatiri, ca e chestiune subiectiva):
- folie de protectie transparenta pe faruri si proiectoare;
- folie anticriblura pe parbriz;
- covorase tava integrale fata de SX4 cross. Acopera si foot-restul din stanga ambreiajului;
- tava portbagaj dedicata;
- bare plafon Thule Wingbar dedicate (latime si kit prindere);
- roti iarna formate din jante tabla de SX4 si Nokian WR D3 195/55/16. Info: rotile de vara au 195/45/17.
Defecte estetice:
- usoara indoitura pe aripa stanga fata, obtinuta cel mai probabil de gospodar inarmat cu carucior de hypermarket;
- zgarietura cu cheia pe aripa stanga fata, obtinuta in parcare la Obor;
- urma de frecare cu bara de Logan pe aripa stanga spate, aplicata de coleg de munca in parcare la serviciu;
- ciupituri de pietre pe capota;
Cat am putut, am retusat zgarieturile imediat dupa obtinerea lor cu vopsea corectoare.
- 3 ciupituri pe parbriz, reparate toate la Ager Service, apoi aplicata folia de protectie.
Masina a avut Casco de la inceput si inca are, insa am preferat sa NU-mi bat joc de ea inlocuind parbrizul si cu tinichigerie, asta pentru niste defecte insesizabile.
Defecte mecanice sau de alta natura: NU.
Alte precizari si povesti adevarate:
Masina a facut cu preponderenta drumuri lungi, deplasari in oras mai deloc, ca nu-mi place sa ies din casa (sunt antisocial). Am folosit-o pentru naveta la serviciu pe ruta Fundeni - Andronache - Pipera, traseu liber si de viteza, la ore fara trafic aglomerat. Interiorul e ca nou, masina nu a carat, nu a transportat persoane (sunt antisocial), NU am dus-o niciodata la spalatorie pentru curatare interior, m-am ocupat personal, cu grija sa nu zgarii plasticele. Motorul si compartimentul motor i le-am spalat de 2 ori, in vara 2014 si in vara 2015, in zile calduroase, folosind furtun cu presiune de retea si detergent de vase. A fost spalata exterior la spalatorie iarna de fiecare data cand temperatura exterioara a depasit 0*C, iar in sezonul cald cu o frecventa de 2 saptamani - maxim o luna. Nu a fost niciodata stearsa! Instalatia de spalator parbriz n-a vazut decat solutie preparata de mine pe baza de apa distilata in sezonul cald si solutie d-aia scumpa la punga cu un X mare pe ambalaj in sezonul rece, deci nu are depuneri.
Nu am abuzat-o!!! Da, am mers cu ea tare cand starea drumului si traficul mi-au permis-o, dar nu am tras de ea cu motorul rece, nu am plecat niciodata "cu scartz", am manevrat usor schimbatorul de viteze la rece, n-am accelerat niciodata brutal in treapta 1, placutele de frana sunt originale si-n stare foarte buna, jantele originale nu au nicio urma de lovituri. Iarna am facut frigul in ea pana s-a deschis termostatul, nu am pornit incalzirea inainte absolut niciodata. Repet, nu am dat niciodata cu ea in gropi. Am avut nesansa o singura data de a parcurge drumul Curtea de Arges - Campulung, l-am facut cam in 2 ore (50km).
Daca ar putea conta, acasa a fost parcata doar in curte.
Pe langa carnetul de service are si carnetul cu notitele mele personale, ce contine informatii inclusiv cu data si kilometrajul la care am schimbat rotile de sezon, stergatoare noi, toate prostiile.
Reviziile sunt la zi, a avut 2 la reprezentanta, la 15k si la 30k.
Eu i-am mai facut, in plus:
- un schimb de ulei si filtru dupa ~2000km (fix de-al meu);
- schimburi de ulei si filtru la fiecare 7500km, desi producatorul prevede schimbul la 15.000.
Am folosit doar Eneos Ultra 0W20, iar la revizii Suzuki 0W20. Cele 2 sunt unul si acelasi ulei. Filtre, doar Mann (cumparate de mine) si Suzuki (la service).
- un schimb de ulei de cutie in regie proprie, Redline MTL (din cautarile mele, cel mai bun ulei de cutie pentru masina asta).
Desi masina mi-e foarte draga, e o masina foarte reusita si a fost a mea de noua si am tratat-o cum am facut-o, doresc s-o vand pentru ca nu-mi place acceleratia fly-by-wire si un feature al motorului care faciliteaza retrogradarile la mers sportiv. Sunt eu pretentios, am observat ca altii nici nu simt detaliile astea. Totusi, din acest motiv mi-am cumparat o masina mai veche, cu acceleratie pe cablu, iar Suzuki-ul... sta.
Voiam sa fiu succint in descriere da' nu mi-a iesit.
O dau doar in schimbul sumei de 11.000 euro. Nu negociez, ca-s antisocial.
Poze de prin arhiva (arata si acum ca in prima zi) si cateva facute adineauri aici.
Masina e in Brasov.