Bună tuturor.După 2 ani de forum în care am învățat multe lucruri vine și rândul meu sa am o problema la care va cer ajutorul.La dacia mea 1310 motor1,4 nu reușesc sa ii scad relantiul .Cu clapeta la carburator închisă complet am relantiul de 1000 la rece și 1200 sau 1300 la cald.Am verificat cam tot ce tine de aer fals și degeaba.Poate cineva a mai avut o astfel de problema și ma ajuta sa ii dau de cap.Care ar fi cauzele unui relanti asa mare în condițiile în care mașină funcționează bine,motorul merge regulat și trage normal?Va multumesc.
dstdan
21 Dec 2015, 08:52
Vezi poate nu-ti trage complet, arcul de la cablul de acceleratie. Sau desfa un pic cablul de acceleratie, daca nu-ti trage ,,aer fals,, pe undeva (pe sub carburator, sau vreun alt furtun.
Te salut.
Salut.Am verificat și cablu și furtun singurul loc în care urmează sa ma mai uit e în carburator.Dacă nici de acolo nu e atunci pot spune ca am rămas fără idei.😠
in galerie, sub carburator, este un furtun cu o duza calibrata ce face legatura intre galerie si t-ul de deasupra carburatorului. Schimba duza aia!
Am flansa cu 3 stuturi.Duza am anulat-o si am obturat gaura din galerie.
pcostica
21 Dec 2015, 21:07
Verifică servofrâna.
Baftă!
Maine ma bag în carburator sa vad ce e pe acolo.Senzația mea e ca totuși de acolo e problema.În rest asa cum am mai spus am verificat tot ce tine de aer fals....... furtune,servo,garnituri carburator etc.Revin mâine cu concluzii.Va mulțumesc de sfaturi.
sebymesteru
22 Dec 2015, 00:34
Pai daca sta uniform la turatia aia ori jiclorul de ralanti e decalibrat ori clapeta nu se inchide complet sau chiar ambele. La capsula vacuumatica ai verificat sa nu fie sparta si sa traga pe acolo aer fals?
Clapeta închide perfect,capsula e buna am verificat-o și tine vacuum iar jiglere am încercat mai multe.Suspectez ceva benzina în plus de pe undeva din interiorul carburatorului,azi îl desfac.
22 Dec 2015, 17:47:Azi am desfăcut și carburatorul și nimic,totul e în regula.Cred ca îl schimb cu carburatorul de rezerva.Am rămas fără solutii..Turatie normala fără oscilatii,pornire la sfert indiferent de timp atât doar ca la relanti îmi sta la 1200 cu motorul cald.Ma dispera ......deja de 4 zile fac cu nervii
pcostica
23 Dec 2015, 19:24
Ți-e greu să anulezi servofrâna?
Baftă!
Am verificat servofrana.Funcționează perfect.Oricum ,mulțumesc tuturor ptr.sfaturi,când rezolv problema revin cu o postare poate ii va fi de folos cuiva pe viitor.Bafta tuturor,cat mai multi ani pe șosele de acum înainte cu daciile,fără probleme bineinteles și sarbători fericite alături de cei dragi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.