Va prezint si eu masina de zi cu zi: un Peugeot 306, 1.6, 89 de ponei. Minunatia e dotata cu geamuri electrice, 1 bucata Airbag, servodirectie si aer conditionat si inchidere + alarma de fabrica, reglaj scaun sofer pe inaltime, volan reglabil, scaune cu suport lombar.
Povestea incepe in octombrie cand cautam o rabla de masina care sa ma treaca iarna, doar ca am dat peste asta la un pret afisat de 3000 de lei cu taxa platita pe olx am crezut inital ca e o greseala. Am sunat si omul mi-a zis ca nu are abreiaj si ca nu se poate face un test drive. Am zis totusi sa ma duc sa o vad... cand am ajus acolo am gasit o masina neingrijita si semiabandonata in mijlocul curtii pe iarba. Era murdara parbrizul era (si inca este) fisurat aproape pe toata lungimea, interiorul era murdar, motorul era plin de ulei si rotile din fata pareau sa nu fie atasate de masina (joc imens)
Am stat si m-am gandit ca la 3000 de lei cu taxa platita chiar daca mai bag inca pe atat (ceeace am si facut) tot merita investitia... asa ca am luat-o. Tipul de la care am luat-o a fost foarte sincer si mi-a zis ce si ce nu a fost schimbat la ea (nu prea a vazur revizie din 2009 de cand o avea.
De cand o am am schimbat:
Kit Ambreiaj
Kit Flansa Suspensie
Stergatoare Parbriz
saboti frana Care erau practic inexistenti
cabluri frana spate
Carbuni Electromotor
Bujii
Filtru Aer
punte spate+amortizoare (cand am vazut-o nu mi-am dat seama ca unul din brate este blocat asta este a fost greseala... orice graseala se plateste)
Conducte frana (deteriorate in momentul in care am desfacut puntea)
Lichid frana (tot cu puntea)
Pivoti (erau ca scobitoarea in cana)
Cablu Ambreiaj care a cedat in cele din urma (dadea semne de cand am cumparat-o dar ca orice roman am mers pe burta
Curea Servo+AC
Curea Alternator
Distributie
pompa apa
bascule
Bucsa Bascula x4
Simering CV planetara Stanga
Toata investitia (acte, asigurare, spagi si manopera) m-a dus la 6552 de lei
Deci am dat 1495 de euro pe o masina veche pentru unii... dar e o masina ieftina le piese, o masina cu bucsaraia fata/spate noua, distributie noua, sistem de franare revizuti cap coada, cu kit de ambreiaj nou, cablu de ambreiaj nou... mai pe scurt cu revizia la zi... M-am ales cu o masina fasneata 1024kg/89cp (~12KG/CP) care se tine de curbe cu dintii de zici ca e pe sine si care imi ia in jur de 6.5-7.2 la cum merg eu cu ea.
Mai am de schimbat la ea amortizoarele fata, amortizoare de la haion, o rectificare de supape + simeringuri, niste semeringuri pe la servodirectie un set de cauciucuri + altele nedescoperite dar nu ma plang am facut deja 4500 de km si sunt foarte multumit.