Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cilindru receptor frana 1310 li
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
resteavlad85
Va rog frumos,daca cineva poate sa ma ajute cu ceva cod de echivalenta pt cilindru receptor frana pt 1310 injectie,cilindri de break.Va multumesc anticipat
BLUE R 19
Eu zic ca sunt identici cu berlina - 22 mm, iar dupa '94 si tamburii sunt identici - 228 mm
Ov
eu am avut o berlina injectata din 2000 si pe spate avea cilindrii de nova
resteavlad85
Am comandat ceva pe metteli,de 22mm,sper sa fie buni,cod de renault 12
TRK
QUOTE(Ov @ 8 Jan 2016, 15:17)
eu am avut o berlina injectata din 2000 si pe spate avea cilindrii de nova
*


Si eu cand i-am schimbat la a mea am luat de solenza, erau identici.
M-am tiganit cu tanti de la piese auto, ca nu are cum ca nu se potrivesc, eu venind cu el in mana si demontat de mine de pe masina, nu ii venea sa creada.
alinworm
Vlad cum sunt cilindrii Metelli? au venit bine?
maho
QUOTE(BLUE R 19 @ 8 Jan 2016, 14:39)
Eu zic ca sunt identici cu berlina - 22 mm, iar dupa '94 si tamburii sunt identici - 228 mm
*


Cilindrii de break nu-s identici cu cei de berlina, au gaura pt. conducta pe centru, cei de berlina sunt stg./dr.

Am gasit (online) niste cilindri (de berlina cu tambur normal) mai de "doamne-ajuta", dar (din pacate) sunt de mai multe feluri:
cu distanta intre gaurile de fixare de 25 si 31.8 mm,
cu filetul gaurii de conducta M10x1 si 3/8 24 UNF.

Stie cineva exact combinatia buna? Am masurat in magazin unul de Autospeed, avea 25 intre gauri (deci presupun ca asta ar fi distanta corecta), dar cu gaura pt. conducta mai greu, ca n-am gasit suruburi cu pas fin M10x1 sau 3/8 24 UNF ca sa probez.
huh.gif
sobolan
QUOTE(maho @ 3 Aug 2016, 18:24)
Cilindrii de break nu-s identici cu cei de berlina, au gaura pt. conducta pe centru, cei de berlina sunt stg./dr.
*



is identici cu cei de pe berlinele dupa 93-94,alea au punte de break pe spate din fabrica wink.gif .....si DA ,unele dacii dupa 2002 au cilindri de nova....
BLUE R 19
QUOTE(maho @ 3 Aug 2016, 18:24)

Stie cineva exact combinatia buna? Am masurat in magazin unul de Autospeed, avea 25 intre gauri (deci presupun ca asta ar fi distanta corecta),

Masori in spatele talerului distanta intre centrul suruburilor de prindere

dar cu gaura pt. conducta mai greu, ca n-am gasit suruburi cu pas fin M10x1 sau 3/8 24 UNF ca sa probez.

Filetul este de 3/8 la 1300/1310, la Nova/SN/Sole este de 10x1. Ai grija ca daca ai luat de 10x1 poti infileta racordul dar risti sa strici filetul. La 3/8 (care inseamna efectiv cam de 9,5 mm) pasul este tot de 1 mm.
huh.gif
*

maho
M-am referit la berlinele vechi (de-aia am si specificat "cu tambur normal"), ca ma intereseaza pt. a mea.
O sa masor filetul niplului de pe conductele pe care le-am luat, cel mai sigur. smile.gif

L.E.: dupa indelungi cautari, transformari, incercari, masuratori si constatari ca tre' sa-mi iau un subler electronic (pt. sutimi), am concluzionat ca filetul nu poate fi decat (cum a zis si BLUE R 19), 3/8 24 UNF (cu mentiunea insa ca pasul de la UNF e cava mai mare de 1, cam 1.35).
BLUE R 19
QUOTE(maho @ 4 Aug 2016, 08:59)
O sa masor filetul niplului de pe conductele pe care le-am luat, cel mai sigur.  smile.gif

(cu mentiunea insa ca pasul de la UNF e cava mai mare de 1, cam 1.35).
*



1. Daca ai luat si conducte sa te asiguri ca filetul niplului prinde destule spire in gaura cilindrului.

2. Eu am suprapus filetele de la nipluri de 10 si de 3/8, se imbinau complet sad.gif
maho
La 3/8" UNF 24, 24 reprezinta nr. de spire/1 inch, adica 24 spire pe 25.4 mm; pasul e 1.058 (nu 1.35, cum retinusem initial); am incercat si eu cu o tija M10x1 peste filetul niplului de pe conducta, nu s-au suprapus perfect.
Oricum, deocamdata am luat doar conductele, cilindrii ii comand online (Metelli sau LPR), ca prin magazine gasesc doar asam si autospeed (gasisem intr-un loc de uzina, dar era de break - cu gaura centrala, n-aveam ce face cu el si oricum era scump fata de ce se gaseste mai bun, pe net).
payty
Merg pusi cilindri de papuc pe punte de break (pe o dacia 1310 Li)? Diametrul cilindrului e mai mare. 25.4 fata de 22 mm.

Dar in rest ar fi probleme?
BLUE R 19
Este si mai lung, mult prea mare, adaptezi mai usor de la alta marca.
Ov
Diametru mai mare = mai mult lichid de frana. Cu aceeasi pompa o sa ai probleme in sensul ca iti va creste cursa pedalei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.