m-am trezit ca nu mai porneste masina la cheie (electromotorul nu mai invarte)
am dat electromotorul jos, m-am prins. s-au dus carbunii. erau cam de 5 mm.
l-am desfacut bucati, am schimbat carbunii. l-am montat la loc si l-am pus pe masina si nu porneste masina. electromotorul incearca sa traga dar nu poate, numa caraie, ca si cum nu reuseste sa calce pe coroana (care stiu ca e cam mancata). la un momentdat motorul incearca sa porneasca dar parca ramane bendixu agatat in coroana si o opreste. ce poate sa fie in neregula la electromotor de nu calca bine pe coroana ? ce sa-i fac ? ca n-as vrea sa iau inca altul pt ca am de gand in februarie sa dau jos motorul de pe masina, sa schimb coroana si electromotorul sa le pun noi ambele odata, sa desfac cutia sa vad ce e in ea, etc.
Da-l jos din nou si reverifica-l. Sa fi pus cum trebuie bucsa de capac, si verifica daca se invirte "pe uscat" (adica il pui cu capacul pe minusul de la baterie si firul de la alimentare il pui la plus)
de invartit se invarte dar nu intra in coroana. caraie pe ea
diaconuliviu
14 Nov 2005, 15:51
QUOTE(BMA @ 14 Nov 2005, 15:03)
de invartit se invarte dar nu intra in coroana. caraie pe ea
e "scurt", tip Nova sau "clasic"?
La cel "Nova", reglajul momentului atacului/rotirii se face din excentricul din plastic de pe axul furcii, la cel clasic din surubul de la solenoid.
e cel clasic lung. ok, stiu ca se face reglajul ala, dar nu stiu cum. eu am surubul ala din bobina strans cat merge. cum se regleaza ? ce parametrii ?
tunderbird
14 Nov 2005, 16:25
Iata ce zice fabricantul:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.